To nie jest firma, to jakaś żenująca pomyłka. Usługi coraz gorzej działają lub nie działają wcale. Od prawie tygodnia nie mam Internetu, który służy mi do pracy i muszę korzystać z innego źródła. Nie ma dnia kiedy parę razy dziennie zgłaszam jakiś problem do biura obsługi klienta - nim jednak połączę się z nim muszę przejść przez paranoiczne nagrania sztucznej inteligencji, której nie da się ominąć.
3 razy umawiany był u mnie technik, 2 wzięte wolne dni, aby załatwić sprawę. 2 razy nie pojawił się wcale zaznaczając, że nikogo nie był w domu a raz przyjechał burak, któremu słoma wystawała z butów i nawet nie wszedł do mieszkania, aby sprawdzić sprzęt i nie raczył również zapytać jaki jest problem....
Firmę omijać wielkim łukiem - wszystko jest super w chwili podpisywania umowy i wtedy kiedy wszystko działa. Kiedy pojawia się problem można zapomnieć o jego rozwiązaniu - nie szanują klienta, jego czasu i nerwów.
Nie znam gorszej firmy i bardziej niepoważnej. W związku z tym, że Internet nadal nie działa a na pomoc UPC nie ma co liczyć sprawę kieruję do rzecznika spraw konsumenta. ZaletyJak działa jest ok, ale ostatnio od dłuższego czasu nic nie działa!
WadyPodejście do klienta, obsługa techniczna jakaś masakra i nie liczcie na to, że dotrą i coś naprawią! Jestem na etapie zgłaszania firmy do rzecznika praw konsumenta