Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Irena / 2023-01-27 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam problem z internetem, niestety automat blokował mi kontakt z konsultantem. 3 razy się łączyłam i wciąż bylam blokowana przez automat który sprawdzał mój problem i po dłuższej dyskusji na końcu mnie przełaczł do konsultanta i na tym kończył się kontakt. Przy kolejnym telefonie było zapytanie, czy dzwonie z tym samym problemem i na odpowiedź,,tak,, znów zaczynała się ta sama procedura i automat nie chciał mnie przełaczyc do konsultanta tylko tracilam czas na ponowne sprawdzenie od początku tego samego. Masakra!! Czy nie można tak ustawić automatu, że jeśli już dzwonie kolejny raz z tym samym problemem to nie można automatycznie przelanczac do konsultanta.Dlaczego na siłę jesteśmy zmuszani na ponowne dyskusje z automatem i tracimy tylko czas.
    WadyAutomat przy pierwszym kontakcie, powinien być inaczej ustawiony, powinno nam się pozwolić na kontakt z konsultantem
    MiejscowośćGdynia
  • ~Mojnick / 2023-01-27 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Panowie zainstalowali router w kotłowni z dala od części tzw domowej. Na moje obawy że nie będzie zasięgu stwierdzili że tak było że starymi routerami a teraz to są takie nowoczesne że hoho.
    Finalnie internet mi działa w kotłowni. Czyli muszę telewizor z salonu, drugi z sypialni przenieść do kotłowni żeby pooglądać netflixa. No i jeszcze drukarkę pasowałoby przenieść bo nic nie działa. Podumowujac mam najdroższy dostępny u nich pakiet, z którego nie mogę korzystać.
    Na infolinii (godzinę po montażu) stwierdzili że za zmianę umieszczenia routera muszę zapłacić a i tak nie wiadomo kiedy przyjadą
    ZaletyŁadny, biały router
    WadyBrak internetu za który place 89 zł miesięcznie
  • ~bfbfg / 2023-01-26 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Cóż mogę napsiać, awarie, nie można się dodzwonić do działu technicznego, jak już to robią z Ciebie debila, miesiącami się dopraszasz o to by by coś naprawili.

    I jeszcze próbują wciskać kolejne usługi, polecam uciekać, nawet jak nie ma światłowodu są jeszcze radiówki i na kartę sim.
    Zaletyczytaj niżej
    WadyJedna wada - brak zalet
  • ~Mirek / 2023-01-26 12:33
    Ocena: 3.00 / 5
    24 stycznia o godzinie 10:24 zadzwoniła do mnie pani z informacją o promocjach. Swoim tonem głosu i prowadzeniem rozmowy, dała mi do zrozumienia, że robi łaskę przekazując mi te informacje a ja powinienem być jej wdzięczny, że łaskawie do mnie zadzwoniła i zaszczyciła mnie swoją rozmową. Ponieważ coś robiłem, nastawiłem telefon na głośnomówiący i odłożyłem go nieco dalej. W domu grała muzyka i automatycznie zacząłem głośniej mówić.
    W pewnym momencie pani stwierdziła, że nie podoba się jej ton mojego głosu.
    Zaznaczam, że odzywałem się w sposób kulturalny, grzeczny i nie wulgarny. Zaczęła mi przerywać, nie pozwoliła dokończyć mi swojej wypowiedzi i odniosłem wrażenie, że łaskawa pani jest obrażona.
    Nie wiem co powiedziała w dalszej części rozmowy, ponieważ mówiła cały czas razem ze mną. W pewnym momencie zakończyła rozmowę, rozłączając się.
    Dała odczuć swoje niezadowolenie, jak i to, że pani ma muchy w nosie i nieasertywne nastawienie do powierzonych jej zadań, a ja powinienem jej przytakiwać i być wdzięczny za to, że zadzwoniła do mnie i chce ze mną łaskawie rozmawiać, a ja w swej arogancji mówię do pani podniesionym głosem, może, ale na pewno grzecznie.
    „Księżna pani” się obraża, kończy rozmowę, czuje się niedoceniona, nie dowartościowana a może i to, że nie powinna dzisiaj przychodzić do pracy, bo we wtorek jej się żle pracuje i może powinna być w domu, bo ją głowa boli albo ma zły humor.
    Myślę, że tacy ludzie przewartościowani swoim ego, nie powinni rozmawiać z klientami, psują tym wizerunek firmy.

    W trudnych warunkach pandemii i w ogóle finansów klientów, konsultanci powinni stwarzać pozytywny obraz firmy którą reprezentują. A w tym wypadku jest to absolutnie nieżyczliwa twarz którą ja jako klient widzę, a którą reprezentuje pani konsultantka.
    Bardzo przepraszam, że naruszyłem spokój osobisty owej pani i może zachwiałem jej pewność siebie dzisiejszego dnia, a może ta pani powinna zmienić pracę.
    Z poważaniem
    Mirek Wojciechowski.
    A najbardziej to jest mi przykro, że nie dowiedziałem się, jaką to bardzo ciekawą propozycję o promocji ma pani dla mnie. Już się dowiedziałem. Propozycja dotyczyła zwiększenia abonamentu około 30 zł i nieco zwiększenia prędkości. Czyli chodziło o kasę wyciągniętą od klienta.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Nala / 2023-01-25 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najorsza firma. Pokuszę się o napisanie, że są złodziejami. Po rozwiązaniu umowy naliczyli mi pakiety startowe i pakiet start na telefon gdzie nie korzystałam nigdy u nich z usługi na telefon. co kilka miesiecy doliczaja sobie pakiety.
    Zaletybrak
    WadyKażda moznliwa
  • ~UPChuinia / 2023-01-21 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Постоянно виснет и пропадает. Играть в онлайн игры просто невозможно!
  • ~Zniesmaczona / 2023-01-20 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Panie Łukaszu,rozbawił mnie Pan swoim komentarzem,ale w pełni potwierdzam to co Pan napisał,bo mnie też dzis przy przedłużeniu umowy konsultantka UPC wyczytywała jakieś formułki,a gdy powiedzialam,że w dzisiejszych czasach strach jest wyrażanie zgod na przetwarzanie danych,to ta stwierdziła,że jeżeli nie wyrażę zgody,to umowa nie będzie mogła być przedłużona,to chore,handlują danymi i tyle.Nasuwa się pytanie,po co te pytania,skoro i tak musi być jedna odpowiedź.
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Zniesmaczona / 2023-01-20 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałabym jeszcze uzupełnić moją opinię o to,ze ciekawe co by było gdybym miała ruther ustawiony daleko od TV?Otóż byłoby to,że w dalszym ciągu nie miałabym połączenia z internetem,bo kable UPC posiada tylko w jednym rozmiarze,krótkie
    .taka uzyskałam informację od montera.Zreszta dla pełnego obrazu,to dopiero po chyba 2,czy 3 wizycie połączył mi te 2 urządzenia kablem.Oddali mi jakieś małe pieniądze za te moje niedogodności,ale ile razy tam dzwonilam,to już nie zliczę.Ta cała sytuacja była jakaś groteskowa .
    ZaletyBrak
    WadyBardzo wiele
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Zniesmaczona / 2023-01-20 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam od nich od dawna pakiet internet plus TV,jakiś czas było ok,choć w umowie wciśnięto mi telefon stacjonarny,którego wcale nie potrzebowałam,ale usłyszałam,że bez tego telefonu pakiet będzie o wiele droższy,a po upływie terminu umowy,nowa będzie można zawierać juz beż tego telefonu.Rzeczywistosc okazała się inna,i mialam duze problemy z pozbyciem się tego telefonu z pakietu...po prostu horror.Net tez sie rwał,ale technik niby niczego nie stwierdzał.Wpierw mialam czarny ruter,a później wymieniono mi na biały i dopiero wtedy zaczal się prawdziwy Meksyk,w końcu jakoś to poprawiono,ale od momentu gdy UPC przejął play,znowu zaczęły się problemy głównie z netem.Mimo to,że od dawna mam internet bezprzewodowy,to wcislano mi,że oni jedynie przez kabel zapewniają prawidłowe usługi,to niedorzeczne stwierdzenie,ciągle nie było połączenia internetowego między rutherem,a tv,wiec nie mogłam oglądać np netflixa,wydzwanialam do upc,a tam twierdzili,że netflix nie ma nic wspólnego z internetem,to śmiechu warte stwierdzenie.W końcu przyjechał monter i podłączył mi kabelem ruter z tv,i dopiero wtedy zaczęło działać poprawnie...ale wcześniej z 5 miesięcy się uzeralam z nimi.Z WiFi mam problem do tej pory,bardzo często nie działa,rwie,a niedawno i dziś po raz drugi internet w ogóle zniknął mi w telefonie,a gdy zadzwonilam do upc,to konsultant był opryskliwy,stwierdził,że zrobi twardy reset i po 15 minutach ma zadziałać, wkurzyłam się bardzo,a ten jeszcze na koniec pyta,czy może mi zaproponować zmiany w umowie z internetem,no,normalnie mnie zatkało...a z przedłużeniem umowy,to totalna masakra,każdy mowi co innego.W sumie,to mogłabym zmienić operatora,tylko nie chce mi się znów handryczyc z następnym,bo pewnie byłoby podobnie...no i UPC ma taką usługę w pakiecie,że można w ciągu tygodnia,oglądać powtórnie programy,a to mi pasuje,choć ostatnio tez sie trochę tu pozmieniało,bo np można obejrzeć niektóre programy powtórnie,ale tylko w czasie trwania tzw emisji na żywo.Reasumujac,tylko z tego jestem zadowolona,choć nie do końca.
    ZaletyJw
    WadyPsujący się sprzęt,brak rzetelnej informacji,przerwy w dostawie internetu,przerwy w wfi
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Łukasz D. / 2023-01-20 18:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Dramat. Cały dzień na infolinii bo odłączyli przez pomyłkę usługi . Obiecali że je przywrócą i tak człowiek nie może pracować . Padały już deklaracje " obiecuje że w ciągu godziny wszystko będzie działać". 6 godzin dalej nic . Hitem było stwierdzenie że odłączyli usługi bo cofnalem zgodę na przetwarzanie danych marketingowych a jak nie ma zgody to nie ma usług . Transkrypcja trafi do UOKiK i GIODO. Szykujcie sie na zasłużoną karę . Wszystkim , nawet tym którzy będą w przyszłości dymac mi żonę odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyZa mało miejsca by opisać
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Mateusz / 2023-01-20 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC Polska - TO DNO, DRAMAT! NIE POLECAM. Firma jest zakłamana i bierze stronę swoich pracowników przy ewentualnym uwzględnianiu reklamacji, nie weryfikuje dowodów i faktów z źle przeprowadzonej instalacji Internetu...
    W październiku roku 2022 zamówiliśmy Internet z UPC wraz z telewizją internetową. Przyjechał monter, który miał zainstalować ruter. Przewiercając ścianę wwiercił się w rurę kanalizacyjną. Nastąpił wyciek wody. Mam na to dowody w postaci zdjęć i świadków w postaci sąsiadów, którzy schodzili do naszego mieszkania pytając dlaczego nie ma wody, którą monter w piwnicy odciął, aby nie zalewało nam mieszkania. Monter deklarował, że naprawi szkodę i mamy na to dowody w postaci SMS-ów. Wezwani do mieszkania zostali hydraulicy, którzy musili skuć ścianę aby naprawić rurę - na to też mamy dowody w postaci zdjęć. Zareklamowaliśmy tę usługę, bo z własnej kieszeni musiałem naprawić szkodę. Monter, który obiecywał, że to zrobi zablokował nasze numery telefonu i ostatecznie wypiął się na nas.
    Firma UPC nie uwzględniła reklamacji opierając się na rzekomych zeznaniach montera, że nie przewiercił rury kanalizacyjnej. Co jest kłamstwem ze strony montera, bo mamy dowody na to, że przewiercił. Odwołaliśmy się od tej decyzji i złożyliśmy kolejną reklamację. Na co uzyskaliśmy od UPC odp., że rura jest pusta w środku więc nie mogło dojść do wycieku, ale nikt tego nie zweryfikował, nikogo u nas nie było, kto by to sprawdził. Kolejne kłamstwo. Rura nie jest pusta w środku. W jakim celu monter schodziłby do piwnicy podczas montażu Internetu gdyby tak było, po co wzywalibyśmy hydraulików, którzy naprawiali szkodę... UPC obstaje przy swoim, że do przewiercenia rury nie doszło oraz, że rura pusta jest w środku... Skandal i kłamstwo. UPC ze swoim monterem przyczyniło się do tego, że z własnej kieszeni musieliśmy naprawiać szkodę wyrządzoną przez nich podczas montażu Internetu... Nie przyznaje się do swojej winy w tej sprawie i zamyka procedurę reklamacyjną opierając się na (chyba) zeznaniach montera, który montował nam ruter, który bezczelnie kłamie na swoją korzyść.
    Będziemy dalej starać się o rekompensatę z tytułu wyrządzonych szkód inną drogą, bo reklamacja, pomimo licznych i mocnych dowodów na źle przeprowadzoną instalację rutera nie została uwzględniona.
    TYM SAMYM NIE POLECAM NIKOMU UPC. Gdyby ktoś miał pytania, albo był zainteresowany szczegółami z tej sprawy proszę pisać dabrowski.mt@gmail.com
    MiejscowośćOpole
  • ~Buba / 2023-01-18 18:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam internet światłowodowy 4 miesiąc i teraz jest git, ale w 2 miesiącu to tragedia. Godzina 22 i brak neta. Pingi w porządku po 4-5ms download 620 mbps upload 102 mbps.
    https://www.speedtest.net/result/14226800796.png
    ZaletySzybkość
    WadyKonsultanci nie wiedzą o czym mówię jak mówię że mam od nich światłowód a nie kablówke
    MiejscowośćKońskie
  • ~Asia / 2023-01-17 22:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Technik miał pojawić się między 17.00 a 19.00 aby dołożyć modem. Nie pojawił się wcale, dzwoniliśmy kilkukrotnie, mówiono że jest w drodze. Wyłączono nam całkiem dostęp do internetu i telewizji, wychodzi error 1001, ponoć dlatego że usługa jest włączona a modemu brak. Nikt wcześniej nie uprzedził, że zostaniemy pozbawieni dostępu do usług UPC
    ZaletyMili (niektórzy) konsultanci
    WadyBrak kontaktu z technikiem
    MiejscowośćBytom
  • ~Igx / 2023-01-17 15:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety byłam zmuszona do korzystania z usług upc ze względu na brak innego dostawcy internetu w okolic. Standardem był brak internetu, uporczywe telefony reklamowe i pseudopromocje, źle działająca telewizja, którą trzeba było zakupić wraz z internetem... Nie mówię o zupełnym braku odpowiedzi na wszelkie prośby o naprawy. Na sam koniec, po rozwiązaniu umowy, sprawdziłąm, czy router należy odesłać. Po wysiłkach rozmowy z botem dostałam pełną listę urządzeń wymagających zwrotu. NIe było na niej mojego routera. Po ok. miesiący dostałam informację, że za nieterminowy zwrot zostanie naliczone 50 zł. Konsultowałam się też przez czat upc, gdzie twierdzono, że sprzęt jest do zwrotu. Mimo patrzenia prosto na wspomnianą listę, zostałam poinformowana, że takiej listy wcale nie ma i opłata za nieterminowy zwrot może być jak najbardziej naliczona.
    Wadysłąby internet, fatalna obsługa
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Maniek / 2023-01-16 16:57
    Ocena: 2.50 / 5
    Obsługa klienta to totalne dno, nikt nie jest w stanie pomóc i udzielic rzetelnej odpowiedzi. Moja sprawa wylądowała u rzecznika praw Konsumenta. Chodziło o zaksięgowanie nadpłaty, po dwóch tygodniach pisania i dzwonienia okazałao się, że jednak się nie da.
    Wadyobsługa, procedury
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Olaf / 2023-01-15 16:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Internet raz jest, raz nie i tak w kółko. twardy reset urządzenia, chwilowo pomaga, ale nie rozwiązuje problemu - po krótkim czasie jest to samo. Posiadam UPC od wielu lat a teraz zrobiła się tragedia NIE POLECAM.
    Kończę umowę z tym dziadostwem.
    Zaletyobecnie brak zalet
    Wadycały czas zrywa internet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Daniel / 2023-01-13 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie kompetentni pracownicy.Zatrudniają młodych aroganckich nie zadowolonych z pracy.Firma jakby staczała się na dno .Bez klienta nie istniejecie.Macie słabego zarządzającego .Przede wszystkim liczy się klient bo was utrzymujemy!!
    MiejscowośćWarszaws
  • ~Agnieszka / 2023-01-13 22:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Częste awarie dekoderów ,za przyjazd technika wina po stronie upc 50zł.
    Dwa razy czekałam na technika ,skłamał że nie było nikogo w domu.
    Na infolini ludzie niekompetentni bezcszacunku dla klienta
    WadyBrak kontaktu email
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Prokiler / 2023-01-13 01:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia cały czas ping powyżej 1000 to jak w mikrofalówce nie polecam
    WadyWszystko źle
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Filip123 / 2023-01-12 13:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Zrobili pakiet internet+telewizja . Na moje pytanie o sam internet stwierdzili tylko , że teraz już nie można. Czyli masz płacić za usługę , z której nie korzystasz. Nie korzystam z tv i nie chcę się tłumaczyć kontrolerowi z poczty, że to coś narzucone przez UPC. Dobrze, że nie pracują w cukierni bo wtedy by sprzedawali ciastka i marchewki w pakiecie. Chora firma, nie polecam.
    Zaletypewnie jakieś są
    Wadyarogancja dostawcy
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264