Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2019-01-28 20:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Miałem zamiar wziąć naprawdę fajnie zapowiadający się pakiet internet+tv, elegancko na wybieraku wybrałem opcję, zamówiłem i rozpoczęły się schody, najpierw okazało się, że mieszkanie nie istnieje w ich bazie oraz zaproponowano umowę na inny numer mieszkania, rzekomo przypisany do tego, które najmuję. Osoba z infolinii pomimo mojej propozycji wysłania umowy najmu lub nr KW usilnie nalegała na kontakt z właścicielką/poprzednimi najemcami (bo przecież była jakaś umowa) żeby ustalić tamten nieprawidłowy nr mieszkania widniejący w ich bazie. Ostatecznie postawiłem na swoim, mieli dodać adres do "niestandardowych". Godzinę po umówionej instalacji i rzecz jasna braku przybycia instalatora, otrzymałem telefon, że jednak nie ma światłowodu w moim budynku i nie mogą dostarczyć żadnej usługi, a adres tylko dlatego widnieje w wyszukiwarce dostępnych, bo "ktoś" ma jeszcze jakąś starą analogową opcję, wersja nie pokrywa się z poprzednią wg, której mają w bazie dokładnie 14 mieszkań w tym budynku. Mimo tego, że Panie z infolinii ostatecznie jakoś tłumaczą się i okazują skruchę poprzez poruszający ton głosu, to wieje ogromnym bałaganem i niekompetencją. Po akcji trafiłem tutaj, cieszę się, że tak wyszło i nie mogłem podpisać umowy.
    Ps: Podczas zamawiania usługi Pani oszukała mnie, że promocja trwa jeszcze tylko przez dwa dni,a później będą gorsze oferty, bo te były świąteczne/noworoczne, teraz dostępna jest jeszcze tańsza, sportowa, na koniec Pani policzyła źle usługę multiroomu, zbyt tanio, także widocznie mało kto korzysta, bo nie znała cen, albo Pani dopiero zaczyna przygodę z UPC, ja kończę, zanim zacząłem.
    ZaletyNie poznałem.
    WadyBałagan i niekompetencja ukazały się jeszcze przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~12345678910 / 2019-08-06 22:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Zrywa łacze kilka razy w ciągu dnia. Sam internet działa bardzo wolno. Obsługa klienta nie widzi problemu. Technicy to już szkoda pisać. Nigdy więcej UPC.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adam / 2021-09-15 11:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Słaby internet niby światłowodowy i najdroższy pakiet co z tego skoro HBO-Go nie idzie co kilka sekund zacina się i ładuje a obraz tragedia, YouTube niby idzie ale obraz też beznadziejny
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adam / 2022-07-20 09:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam, zalatuj oszustwem i wciskaniem klientom rzeczy na siłę. W moim przypadku: UPC po rozmowie telefonicznej z opiekunem budynku przysłało mi na maila umowę wraz z kompletem opcjonalnych zgód które przyczyniają się do obniżki comiesięcznego rachunku. Żadnych zgód z mojej strony nie było. W celu wywalenia tych zgód z umowy jeszcze przed instalacją skontaktowałem się z pracownikiem UPC, Pani zapewniła, że poinformuje odpowiednią osobę która skontaktuje się ze mną w tej sprawie do czego nie doszło. Przy instalacji monter potwierdził, że mogę sobie tam wykreślić czego nie chcę (dostałem do podpisania gotowy egzemplarz z zaznaczonymi już zgodami). Wykreśliłem zgody, podpisałem a mimo tego po zalogowaniu się na konto UPC do mojego konta nadal są przypisane zgody których nie udzieliłem. Śmierdzi oszustwem i wciskaniem kitu ludziom. Internet działał całkiem spoko ale przez sam fakt wystąpienia takiej sytuacji rezygnuję z usług.
    MiejscowośćLeszno
  • ~adi / 2016-03-25 23:06
    Ocena: 2.50 / 5
    dzwonie na infolinie a tu się rozłączają po kilku minutach rozmowy. Jestem abonentem od kilkunastu lat a teraz myślę o rezygnacji a opisze to na linkach zewnętrznych bo zależy mi mi na konkretnej obsłudze nie ważne jak się wysławiam. można to uznać za człowieka pijanego ale ja po prostu tak mówię.
  • ~Aga / 2020-06-17 13:34
    Ocena: 2.50 / 5
    Od 3 lat nic nie robię tylko co 3-4 miesiące zgłaszam problemy techniczne. Już myśle o zmianie operatora! Naprawy trwają do 2 tygodni i są krótkotrwałe. Sprzęt chyba zbierany na złomowisku i składany na kolanie! Internet w UPC to totalna porażka!
    ZaletyBrak
    WadyJakość usługi i sprzętu
    MiejscowośćKraków
  • ~Aga / 2022-11-01 13:56
    Ocena: 2.50 / 5
    Dlaczego nie można w tradycyjny sposób połączyć się z operatorem ,dlaczego nie ma adresu email do kontaktu ?dbałość o klienta i kontakt równa się zeru
    WadyKontakt
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Agata22 / 2019-11-25 11:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Konsultanci nie oddzwaniają w ustalonych godzinach. Wciskają mało korzystne oferty - za każdym razem jak przedłużałam umowę oferowano mi gorsze parametry za wyższą cenę, wciskając dodatkowo opcje z telefonem i telewizją, mimo że informowałam, że tych usług nie potrzebuję.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Aleksandra / 2023-10-11 00:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Mam umowę z UPC od 6 lat i nigdy nawet do głowy mi nie przyszło, żeby się na coś skarżyć. Od czasu połączenia z Play więcej czasu spędzam na połączeniach z infolinią niz na korzystaniu z uslugi- w sumie nie wiem po co , bo oni tam nic nie wiedzą i nic nie mogą . Masakra. Umowa do rozwiązania. Dodam ,że przed UPC też byłam w Play wtedy też był dramat ale w porównaniu tym co teraz to był luxus... niestety. Ta fuzja z Play to był zły pomysł, ale to już jest chyba dla wszystkich jasne.
    ZaletyBrak
    WadyBrak mozliwosci korzystania z usługi
    MiejscowośćKatowice
  • ~Alfons2 / 2019-11-23 09:58
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie warto być Abonentem UPC, kilkanaście lat płacenia za usługi w tej samej cenie tj. telewizja 165 kanałów dekoder mediabox + internet 150Mb/s za 140zł. Nowi klienci dostają telewizja 165 kanałów + internet 300mb/s za 80zł + dekoder horizon. Czemu nie zrobią żeby każdy płacił tyle samo nowi i starzy klienci. Nie chcą zejść z ceny, jak się zamówi to nie chcą podłączać leniwi monterzy technicy nie przyjeżdzają wcale. Lepiej rezygnować. Uwaga po wysłaniu pisma z rezygnacja nękają telefonami nawet w nocy po pięć razy, lepiej nie odbierać, jak się już odbierze to pytają o wszystko do jakiego operatora chce się przejść, jak sie powie że do orange to twierdzą, że orange nie ma telewizji cyfrowej, że tylko w upc maja cyfrówke żałosne. Nie da się nic wytłumaczyć konsultant chrypie zipie smarka. kaszle. Normalnie absurd i parodia. Chcą wcisnąć telewizje z pakietem hbo canal plus i internet 150mb/s za 180zł, kto tyle zapłaci, jak się pytałem czy da się taniej nie, można zrezygnować z pakietu hbo i canalplus nie, konsultant chamsko mówi, ze kanały się spodobają na co mi aż tyle. nie ma nic taniej więc rezygnacja. Mówią ze nie znasz ich oferty. Uwaga okres karencji ponownego podłączenia usług to miesiąc. Żenada. Idę do innego operatora.
    ZaletyBezawaryjność internetu o telewizji, Nowi Abonenci atrakcyjna cena, dekoder horizon, kablówka, internet bez limitu.
    WadyTechnicy monterzy nieroby, zgraja banda chapaczy pieniędzy bo tylko na tym im zależy, nie na kliencie, Cena usług zbyt wysoka, tragiczny kontakt,
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Alidżi / 2021-12-09 23:16
    Ocena: 2.50 / 5
    Widzę że nie jestem jedyny z tym problemem w Dąbrowie.
    Mam internet u nich od 7 lat, najpierw 300 potem 500 i 750mb/s. Wszystko po kablu. Od pół roku zacząłem sprawdzać prędkości pobierania na ich stronie upc, co sie okazało..
    Z 750 mam czasem 100, 200, 300 mb/s zdarza się i 400 rzadziej ponad 500 (upc zapewnia że nie może spaść poniżej 70% -525mb/s). Dzieje sie tak zazwyczaj od południa do wieczora. Było już u mnie dwóch techników którzy potwierdzili zaniżony transfer. Infolinia już nic nie może zrobić, mówią że jest duża utylizacja i proszą o restart urządzenia, mogą zaproponować mniejszy transfer na próbę i rekompensatę za te pare miesięcy. Sprawa jak narazie jest w toku, testuję 500, jeśli nadal bedzie zaniżony to zrywam umowę i biorę na szybko u innego dostawcy. Szkoda że tak drastycznie obniżyli jakość swoich usług.

    Myślę że jest wiele osób którzy maja zaniżony transfer i nawet o tym nie wiedzą.
    ZaletyNetflix działa
    WadyNiestabilny zaniżony transfer
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~all / 2016-03-30 10:46
    Ocena: 2.50 / 5
    Używam internetu od upc od czerwca 2015 w opcji do250 Mb/s Na początku działał ok 90Mb/s na kablu. dla mnie po przejsssściu z neostrady to i tak było super '' BYŁO ..... teraz czyli marzec 2016 przez wi-fi BYWA 3-12 Mb/s ,tym dziwniej że w tym pokoju znajduje sie rotuer. natomiast po kablu najlepiej bywa że pociągnie do ZALEDWIE DO 70 Mb/s KPINA DOSTAWCA ZWALA NA MNIE WINA KABLA bo osiedle na zadupiu . NAJCZĘSCIEJ z tłumaczenia dostawcy usługi wynika TO OCZYWIŚCIE Z ZŁEJ KARTY ŚIECIOWEJ ITP.
    ZaletyŻE WOGULE JEST
    WadySPADKI PREDKOŚCI W WEEKENDY I CODZIEŃ W GODZ.18-22
    W PAKIECIE Z TV ITEL PRZYSTEPA CENA TAK NAPRAWDĘ JEDYNA ZALETA
  • ~Andrzej / 2018-06-20 16:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Byłem klientem UPC przez bodaj 9 lat, po tym czasie nadszedł czas na zmianę operatora i tu pojawiły się schody. Proces rezygnacji w UPC jest zaplanowany tak aby to klientowi maksymalnie utrudnić. Niby można przez www ale trzeba najpierw zadzwonić (czytaj - czekać przy durnowatej muzyczce 10 minut na połączenie), niby jest to opisane w regulaminie (ale nie akurat w tym który był pod formularzem rezygnacji tylko w innym miejscu. Jak na firmę która powinna dbać o klienta i zadbać o to by wychodząc chciał kiedyś wrócić to UPC skutecznie zachęciło mnie do tego, żeby następnym razem zrobić wszystko byle nie podpisać z UPC. A przez te zawiłe i nie jasne procedury, jestem miesiąc do tyłu podczas rezygnacji.
    WadyRezygnacje
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrzej / 2022-11-13 16:02
    Ocena: 2.50 / 5
    TV ok , jakość obrazu i dźwięku ok. Niestety całkowity brak możliwości kontaktu z kimś kompetentnym. Na stronie moje upc nie można się zarejestrować.
    MiejscowośćPłock
  • ~aneks / 2016-10-04 21:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Brak opcji internetu z własnym routerem. Sprzęt od UPC ma oprogramowanie (firmware) "zdewastowane" prawdopodobnie przez ich programistów, a więc mocno "okrojoną" funkcjonalność, niektóre opcje z oryginalnego oprogramowania są nie dostępne. Ponieważ niedługo kończy mi się umowa z UPC, z internetu prawdopodobnie zrezygnuję - zostawię tv i telefon. Kiedyś była opcja samego modemu kablowego, a router można było podłączyć dowolny. Wprawdzie do routera UPC można podłączyć drugi router, ale trzeba trochę pokonfigurować, powyłączać pewne opcje, etc - znacznie prostsze rozwiązanie: modem UPC - własny router. W tej jednak materii UPC zachowuje się jak monopolista, ale ... całe szczęście są inne rozwiązania - np mobilny internet od dowolnego operatora. W moim przypadku działa to naprawdę świetnie - "pełne" LTE.
  • ~Angry_bird / 2022-09-07 19:59
    Ocena: 2.50 / 5
    Korzystałem przez rok z Horizon Box'a TV + internet, było ok. Opcja najtańsza, kanały w TV były, internet był bo był, niby powinno być 300mb/s, a w rzeczywistości było 25-30mb/s, ale nie zważałem na to dopóki poruszanie się po internecie nie sprawiało mi problemów. Aktualnie po roku niestety dałem się namówić na "polepszenie" jakości Wifi (poprzednio bardzo słaby zasięg był w sypialni, ale jak złapał to było ok) i zamontowanie dodatkowego modemu... Aktualnie prędkość internetu to 10mb/s, jakość połączenia tak bardzo wku*wia, że mam ochotę wyrzucić ten modem przez balkon... Filmiki na yt w jakości 480p ładują się po 20-30 sekund, 10 sekund lecą i znowu zaczyna się buforowanie 30 sekundowe, strony internetowe ładują się wieki, ping w grach skacze od 40 do 180, spotkania biznesowe? Zapomnijcie. Jeżeli nie lubicie swojej pracy, macie meetingi i pracujecie zdalnie - weź UPC, będziesz miał wymówkę dlaczego nie pracujesz, w innym przypadku odradzam. Po telefonie do działu wsparcia, powiedzieli mi, że nie mogą nic zrobić, napisałem już 2x reklamacje i wciąż zero odezwu, chyba osobiście Im zaniosę modem do biura niech sami sobie z tego syfu korzystają.
    ZaletyTV
    Wadyjakość połączenia, brak internetu
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ania / 2021-08-16 20:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam Internetu, przerywa. MASAKRA jak ktoś zdalnie pracuje. Dziś przez 40 minut nie działał w trakcie mojej pracy zdalnej.
    MiejscowośćKraków
  • ~Anna / 2020-02-15 10:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Przez montera straciłam możliwość podłączenia w promocji usługi w UPC. Monter się spóźnił i stwierdził, ze nie da rady podłączyć usługi na czwartym pietrze tylko ze u sąsiadów których mam aż trzech na moim pietrze ma usługi UPC monter był leniwy i mu się nie chciało podłączać. Obsługa klienta beznadziejna złożyłam reklamacje i nikt się nie odezwał sama zadzwoniłam i pytam się pani co z reklamacja która złożyłam prawie dwa miesiące temu ona na to ze nic nie może zrobić. Za to z mojej rodziny zrezygnowali z UPC i przeszli do innej sieci wiadomo sprzęt kazali cały zwrócić w ciągu dwóch tygodni ( zwrócony został na początku grudnia bo do końca listopada była umowa ) a oni przesłali rachunek za telefon w lutym za telefon którego nie mogli korzystać bo sprzęt musiał być zwrócony
    ZaletyBrak
    WadyNie miła obsługa klienta, kiepscy monterzy i leniwi ,
    MiejscowośćWrocław
  • ~Anna / 2023-03-17 00:42
    Ocena: 2.50 / 5
    Jeśli tylko macie możliwość wyboru, to nie wybierajcie internetu ani telewizji UPC. Obsługa klienta to najczęściej dno dna (z małymi wyjątkami w osobach niektórych konsultantów). Ceny usług bardzo wysokie (płacę 164 zł miesięcznie), a w razie awarii nie ma kto pracować. Skontaktować można się cudem, a czas oczekiwania na naprawę to minimum tydzień. UPC zabetonowało się bardziej niż firmy ubezpieczeniowe. Na stronie brak danych kontaktowych. Nie da się napisać maila, ani normalnie zadzwonić. Jedyny numer telefonu to 813813813, gdzie rozmawia się z robotem. Gdy mówię (robotowi), że chcę zgłosić awarię, bo kabel od internetu jest zerwany i leży na ulicy, robot pyta co wyświetla się na telewizorze i czy dekoder jest podłączony do odpowiedniego wejścia. Ponadto każe resetować router. Dopiero po kilku minutach łączy z żywym człowiekiem. Klient traktowany jest w UPC jak zło konieczne. Od tygodnia nie mam internetu ani telewizji i nie będę mieć jeszcze minimum przez drugi tydzień, bo obsługa techniczna też jest okrojona. 10 marca wysoki pojazd zerwał kabel światłowodowy na mojej ulicy. 14 marca technicy naprawili kabel, jednak zawiesili go za nisko. 15 marca kabel na ulicy został znowu zerwany, nie utrzymał się nawet przez dobę. Udało mi się dodzwonić do żywego człowieka z obsługi klienta. Nie mogłam jednak zgłosić nowej awarii, bo technicy zaklepali termin wizyty u mnie na 16 marca (nie wiem po co, skoro 14 marca naprawili awarię). Pan na infolinii, na moje prośby o przyjęcie zgłoszenia nowej awarii zachowywał się po chamsku i rozłączył się, mówiąc, że nie da się ze mną merytorycznie rozmawiać. 16 marca czekałam na techników, dostałam smsa, że będą o 12.45. Nikt nie przyjechał. Udało mi się znowu dodzwonić do żywego człowieka i umówić kolejną wizytę na za tydzień 23 marca. Czyli nie będę mieć internetu ani telewizji, za które płacę, minimum przez 2 tygodnie. Jest to moje narzędzie pracy, jestem adwokatem, dokupuję cały czas nowe pakiety internetu na telefon w Play, ale ile można? Jeśli kabel zostanie zerwany po raz trzeci, czwarty itd. to mam cały czas nie mieć usług, płacić UPC faktury za nic i dokupować pakiety internetu? A co z telewizją? UPC to monopoliści, więc wiedzą, że nawet jeśli potraktują klienta jak śmiecia, to ten klient nie zrezygnuje z usług, bo nie ma żadnej alternatywy. Mogę jedynie zrezygnować z abonamentu na telefon w Play, bo przynajmniej w tym zakresie mam jakiś wybór. Nie mam pretensji do szeregowych pracowników (z wyjątkiem tych zachowujących się po chamsku), bo nie oni są winni, a osoby, które wymyśliły ten chory system i okrojenie załogi. Jeśli tylko można, zalecam trzymać się z daleka od UPC.
    ZaletySzybki internet, dużo programów tv - zakładając że nie ma awarii!
    WadyTragiczna obsługa klienta, oczekiwanie 1-2 tygodnie na naprawę awarii (zerwany swiatłowód na ulicy), chamskie odzywki konsultanta na infolinii, traktowanie klienta jak zło konieczne, brak możliwości normalnego skontaktowania się (trzeba przejść przez rozmowę z robotem), za mało pracowników na liczbę abonentów liczoną w milionach
    MiejscowośćMichałowice
  • ~Anna / 2023-08-30 21:17
    Ocena: 2.50 / 5
    Od kiedy połączyli się z Play totalne dno. Jak się dzwoni na infolinię przełączają od osoby do osoby. Moja mama chciała wziąść u nich internet i telewizję jako nowy klient. Instalacja na dwa razy i oczywiście za instalacje 2 razy trzeba zapłacić. Ja osobiście do nich juz nie wrócę,bo kontakt z nimi jest naprawdę slaby.nie potrafili przedstawić nawet żadnej konkretnej oferty. Pan który miał do mnie oddzwonić na drugi dzień nie zrobił tego. Nie powiem bo internet mają super I telewizję również, korzystałam z ich usług 12 lat i bylam zadowolona,natomiast teraz jeżeli chodzi o obsługę jednym słowem masakra.
    ZaletyDobry internet
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćKędzierzyn-Koźle, Kędzierzyńsko-kozielsk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4544
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264