Tragedia! Jedna z najgorszych operatorów telewizji i internetu jakikolwiek miałem do czynienia. Nie polecam!
ZaletyBrak zalet
WadyNotorycznie zacinająca się telewizja i kiepskie łącze internetowe
MiejscowośćSzczecin
~V / 2023-02-07 00:11
Ocena: 1.50 / 5
Czuje się oszukana. Przez wiele lat korzystałam z UPC na Mokotowie - nie miałam dużo uwag. UPC oferuje wiele promocje ale nie dla wiernych użytkowników tylko nowych. Postanowiłam spróbować sił żeby obniżyć rachunek - wiadomo inflacja - trzeba patrzeć na co się ile wydaje. Mila Pani w obsłudze telefonicznej bardzo się starała - chwala jej za to. Zaproponowała ze jak dołączę tv to rachunek spadnie . Ok tv nie oglądam - ale jak rachunek spadnie to why not. Przyszedł Pan wymienił urządzenie i zaczął się koszmar. Internet jest niestabilny. Kilkunastokrotne próby umówienia z technikiem - PORAZKA. mam cala historie smsow: technik wyrusza - będzie za ok 20 min. Nigdy się nie pojawia. Ponowne próby umówienia - jest data i godzina - hurra - nie pojawia się - w końcu dostaje emaila - sprawdzilismy internet działa - nie ma potrzeby wizyty technika. Ponieważ wyjeżdżam musze dac spokój. Wracam internet dalej niestabilny - raz jest - raz nie. a sprzęt który u mnie zainstalowano - nie obsługuje 1000 mb - prędkości na która podpisałam umowę. Oczywiście każdy ma prawo wyboru - ja tez je mam, ale najpierw będę dochodzić swoich praw. żadna korporacja nie ma prawa nas oszukiwać i lekceważyć.
~RoccO / 2023-02-06 22:59
Ocena: 3.50 / 5
Ja z upc korzystałem na 6-ciu różnych adresach w 2-óch różnych miastach. Jak tak czytam te opinie to widoczny jest klucz - nie działa to gówno... Generalnie większość opisanych problemów to kłopot z ich modemami które są jakie są inne nie będą, można podpiąć pod nie swoje routery i podejrzewam że większość opisywanych problemów zniknie. Kolejną rzeczą są opnie "stary klientów", narzekają na kiepskie oferty a z lenistwa nie potrafią wysłać pisma i ponegocjować z utrzymaniem i jakoś przez te wasze 20 lat użytkowania dobrej opinii nie było. Technicy upc mają swoje procedury i konkretne zadanie do wykonania a każda dodatkowa rzecz albo żądanie klienta jest zlewane bo nie ma za to żadnej kasy więc ja się im nie dziwię no bo nikt nie chce wykonywać pracy charytatywnie nawet to jak to jest 3 minuty :) to też jest wina tego, iż cała techniczna obsługa to outsourcing i w takich przypadkach kasa jest za konkretne rzeczy a nie za czas wykonywania pracy kto tak pracuje dla kogokolwiek ten wie. Co do samej usługi to z tv większych problemów nie było, dekoder horizon z nagrywarką wymieniłem na zasadzie serwisu łącznie 3 razy od początku mojej przygody z upc i to na jednym adresie, moduły CI+ bez awarii nawet na nie wspieranym TLC-ku, net działa bardzo dobrze ale podkreślam routery mam swoje. Fakt że wysył jest słaby ale to technologia HFC, z tego co wiem to w GPON już mają ok.
Obsługa klienta przez bota słaba ale też się dziwię że ktoś nie może się dodzwonić no moje tel do upc to zamykają się w maks 20 min (nauczyłem sie cierpliowści jeszcze jak eNka istniała :))
ZaletyNa kilku różnych adresach zawsze było stabilnie
WadyJakość modemów i polityka refurbishingu sprzętu
~Jakubeeek / 2023-02-06 22:13
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma dnia, żeby internet od upc nie zawiesił sie bądź działał poprawnie. NIE POLECAM!!!!!
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćWarszawa
~V / 2023-02-06 22:03
Ocena: 1.25 / 5
Przez wiele lat korzystałam z UPC na Mokotowie - nie miałam dużo uwag. UPC oferuje promocje – nie dla wiernych użytkowników tylko nowych. Postanowiłam spróbować żeby obniżyć rachunek, infacja - trzeba patrzeć na co się ile wydaje. Mila Pani w obsłudze tel. bardzo się starała. Zaproponowała ze jak dołączę tv to rachunek spadnie . Ok tv nie oglądam - ale jak rachunek spadnie ... Przyszedł Pan wymienił urządzenie i zaczął się koszmar. Internet niestabilny. Kilkunastokrotne próby umówienia z technikiem. historia smsow: technik wyrusza - będzie za ok 20 min. Nigdy się nie pojawia. Ponowne próby - nie pojawia się - w końcu dostaje emaila - sprawdzilismy internet działa nie ma potrzeby wizyty technika. wyjeżdżam musze dac spokój. Wracam internet dalej niestabilny – jest-nie ma . zainstalowany sprzęt - nie obsługuje 1000 mb na która mam umowę. każdy ma prawo wyboru ja tez je mam, ale najpierw będę dochodzić swoich praw. żadna korporacja nie ma prawa nas oszukiwać i lekceważyć.
MiejscowośćWarszawa
~Krzysztof / 2023-02-06 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Od momentu jak Play został właścicielem to problemy z internetem są prawie codziennie. Chcesz pogadać wysłucha cię robot. Chcę rozwiązac umowę. ....... nstytucja
ZaletyBez internetu żadne
WadyTandeta nie kontrahent
MiejscowośćKatowice
~Przem / 2023-02-06 19:00
Ocena: 4.00 / 5
w dzisiejszych czasach upload na poziomie 20Mb/s (download 300Mb/s) i 30Mb/s upload przy 600Mb/s download.
wygląda słabo, ale jest stabilnie przynajmniej u mnie.
Graczem jestem od święta więc o pingu się nie wypowiem dla mnie wystarczający.
Programów TV mam wrażenie że ubywa albo zmieniają się ich numery.
Zalety-w ciągu 8 lat może 1 dzień awarii się nazbiera
-obsługa ekspresowa
Wady-niestety wysyłanie jest kiepskie
-cena mogłaby być niższa
MiejscowośćTychy
~Michał / 2023-02-06 11:18
Ocena: 1.75 / 5
Internet 940/40 na papierze w praktyce 400/30
miesiąc do końca umowy 200/30, umówili wizytę technika później odwołali tłumacząc degradacją sieci, żart nie isp, lte z plusa lepiej działa niż upc. Odradzam zakup
Zaletybrak
Wadycodzienny brak Internetu bądź prędkości niższe niż na umowie
MiejscowośćGdańsk
~okokok / 2023-02-05 17:50
Ocena: 1.25 / 5
Gówno. Działa raz na pół roku. Do wyjebania za okno. Nie polecam.
Zaletynie ma
Wadywszystko
Miejscowośćkrosno
~George Floyd / 2023-02-05 03:15
Ocena: 1.00 / 5
Żart a nie provider. Pisze z mobilnego bo Mongoły z UPC nie potrafią zapewnić ciagnloscii usług
ZaletyBrak
WadyLiczne
MiejscowośćWarszawa
~Klient / 2023-02-04 22:09
Ocena: 1.25 / 5
Dno totalne ,jak polski rząd !!! Nikt wam tyle nie da co oni są wstanie na obiecywać !!! Obsługa klienta poracha .Gdyby troszczyli się o wasze plony w przydomowym ogródku .... mielibyście kompostownik ale tylko na papierze !!!!
ZaletyAbsoluty brak zalet
WadyWyłączenie wady, w dzisiejszych czasach to prehistoryczne działanie w każdym aspekcie
MiejscowośćGDYNIA
~Andrzej / 2023-02-03 14:49
Ocena: 1.75 / 5
Nie da się nawet dodzwonić do konsultanta tylko rozmowa jest z botem który nie pomaga w rozwiązaniu problemu
~zez / 2023-02-03 14:00
Ocena: 3.00 / 5
Od dwóch dni staram sie dodzwonić do punktu w Opolu , potwierdzając problem z telefonem stacjonarnym informując o tym w poczcie głosowej . Cami dniami telefon punktu jest niedostepny.
~Marta / 2023-02-03 11:38
Ocena: 2.00 / 5
Dział obsługi klienta to porażka. Telekonsultanci są totalnie niekompetentni. Każdy mówi co innego, zaprzeczają sobie nawzajem, nie dotrzymują słowa. Chyba nie są zupełnie szkoleni. Zapisujcie nazwiska osób, z którymi rozmawiacie i nie wierzcie, że zrobią to co obiecują zrobić. Zmarnowane 8 godzin przez dwa miesiące na konsultacje.
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćKraków
~Krzysztof / 2023-01-31 19:15
Ocena: 1.50 / 5
Firma tragedia, nie polecam, kontakt tragedia łączom z kimś po czym czeka się 40min i nic,internet przerywa połączenie, przy pracy zdalnej to ogromny kłopot przerwanie na jedną sekundę wywala z VPN. Umowa była wypowiedziana i miał być internet do końca miesiąca a wyłączyli wcześniej,nie mogłem pracować z domu musiałem brać wolne.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćLegnica
~Stały klient / 2023-01-31 16:49
Ocena: 4.00 / 5
Jakosc bardzo dobra, ale obsługa za bez mała prawie 30 lat płacenia i żadnej zaległości ,wiarygodność klienta...wszystko na nic... Żal aż muszę się tym podzielić.. nie ma dla mnie lepszych usług, muszę płacić więcej niż ktoś nowy, mało wiarygodny, może przestanie płacić, może zrobi dług.. poprostu polityka firmy dla dobrych sprawdzonych klientów jest żenująca...ale niestety takie czasy mamy...wszystko piękne na reklamie;(((( a możliwości kontaktu z kimś wyżej niż obsługa nie możliwa...trzeba pisać czyli tyle samo czasu co wypowiedzenie umowy i stanie się nowym klientem...
ZaletyNiezawodnosc
WadyObsługa klienta
MiejscowośćGdańsk
~pavel / 2023-01-28 18:32
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet.1 minuta działa, 10 minut nie działa. Nie polecam !!!
~Gucio / 2023-01-28 18:14
Ocena: 4.50 / 5
A ja jestem zadowolony. Parametry trzyma, awarii nie ma. Problemem raczej jest stosunek do frajera czyli klienta. Telefony z atrakcyjną promocją polegającą na dopłaceniu kasy i podniesieniu prędkości to jakaś porażka. A kiedy chciałem dodatkową kartę ci do telewizora to zaproponowano mi wizytę i instalatora. Był szczyty pandemii a oni mi pchają faceta, który ma mi włożyć kartę do gniazdka w telewizorze ????. Oczywiście odpłatnie.
ZaletyW zasadzie bezawaryjnie.
WadyBrak promocji (prawdziwych) dla wieloletnich klientów.
MiejscowośćBydgoszcz
~Jar46 / 2023-01-27 18:48
Ocena: 2.25 / 5
Nie polecam.Wprowadzili na rynek Horizon który jest niedopracowany.Jestem klientem od kilkunastu lat ale juz moja cierpliwość się wyczerpuje.Co najmniej raz w tygodniu Horizon wymaga resetu ponieważ nie reaguje na pilota.Nie wiem kto jest odpowiedzialny,kogo zatrudniają do opisu filmów i programow.Opis jest inny niż emitowany film.W programie Zaproszenie w opisie jest,że będzie dotyczył Lublina,a program jest o Lubinie.Zdarza się,że zaprogramowane filmy do nagrywania nie nagrywają się i wyświetla się info że sie nie powiodło.Żenada
Zaletydziala
Wadycena i funkcjonowanie Horizonu
MiejscowośćMińsk Mazowiecki
~JD / 2023-01-27 16:00
Ocena: 1.00 / 5
To jest kpina z ludzi. Zamawiałam w grudniu. Termin przekładany już kilka razy. Wczoraj na 30 stycznia a dziś 6 luty! Pani nie poda nr tel do osoby decyzyjnej bo RODO, hehe.(Przecież nie nalegałam na prywatny numer). Nie zamawiajcie!