UPC to fatalna firma, jak się chce od nich uwolnić to nie ma jak rozwiązać umowy. Na stronie formularz nie działa, na infolini mówią żeby iść do oddziału a w oddziale żeby pisać do centrali w Katowicach.
Jakaś prowizorka i celowe utrudnianie kontaktu. Fatalna obsługa , jak już coś sprzedadzą to później mają człowieka gdzieś.
NIE POLECAM!
Zaletybrak
Wadyj.w
MiejscowośćWarszawa
~Rosomak / 2018-02-14 19:06
Ocena: 2.75 / 5
Moja opinia związana jest z instalatorem...Wiem że oni nie są pracownikami U,P,C .Są z firmy zewnętrznej która jest związana z operatorem...To w jaki sposób się zachowywał i instalował mnie nowy dekoder i ruter to zachowanie chamskie i nieodpowiedzialne..Robił /// instalował//// z łaska..Tłumaczył jak by to nie należało do jego obowiązku...Na pytanie odpowiadał tak lub nie i że nie ma czasu ..Był nie grzeczny i nie uczynny ..Proszę Was aby wybieraliście ludzi odpowiednich..Nie tylko fachowców ale ludzi kulturalnych ..Oni maja obowiązek wszystko wytłumaczyć a nie mówić że nie mają czasu..W Innym wypadku ..ja odbiorca , też nie będę miał czasu na wykupienie nowego ,waszego pakietu...I /// wypiszę się z kablówki///Sorry za skróty i grafomanie...
Zaletyw miarę dobry pakiet.
Wadydrogo i mało zniżek dla stałych odbiorców.
MiejscowośćDĄBROWA GÓRNICZA
~Sabina / 2023-07-24 12:49
Ocena: 2.75 / 5
Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie kwestia przeniesienia internetu na inny adres. UPC zleciło podwykonawcy instalacje internetu w nowym mieszkaniu, okazało się że potrzebna jest zgoda od administracji. No ok, tylko że od miesiąca żyjemy bez internetu, bo pan technik zaginął w akcji. Nie ma możliwości żeby się z nim skontaktować, na infolinii wszyscy zbywają, nic się nie da załatwić- nowej umowy zawrzeć nie można, bo na adresie jest aktywna usługa (ciekawe jaka skoro nie udało się jej zamontować), wypowiedzenie umowy trwa miesiąc, mimo że pani z playa kazała się kontaktować w sprawie zmniejszenia okresu wypowiedzenia z winy UPC, odsyłanie od Annasza do Kajfasza. CYRK NA KÓŁKACH. Ludzie z infolinii wiecznie niedoinformowani i wiecznie nic nie mogą. TO CIEKAWE KTO MA NIBY POMÓC JAK NIE OBSŁUGA KLIENTA!!!
WadyCała obsługa klienta to nieśmieszny żart.
MiejscowośćKraków
~Saczuan / 2022-04-04 19:29
Ocena: 2.75 / 5
Niestety, od ostatnich kilku miesięcy non stop internet pada kilka razy dziennie. Znika na 5-10 minut, żeby potem pojawić się znowu. Resety, cuda, czary szamanów nie pomagają, zadzwoniłem i poprosiłem o wymianę routera, jeśli to nic nie da, to idę do konkurencji.
ZaletySzybki (jeśli działa)
WadyBrak stabilności
MiejscowośćWrocław-Krzyki
~Sfrustrowany klient / 2014-12-12 18:56
Ocena: 2.75 / 5
Niestety dodzwonić się do biura obsługi klienta graniczy z cudem. Poza tym Panie na infolinii czasem zatajają pewne fakty, warto dokładnie się dopytywać co się podpisuje.
Co do samego internetu nie narzekam, czasem ma spadki szybkości, ale ogólnie jest ok. Aczkolwiek słyszałem od znajomych, którzy mieszkają w kamienicach w Krakowie, że nieraz dopiero po tygodniu, dwóch od zgłoszenia niedziałającego internetu ktoś przychodził i to naprawiał. A jak rozmawiałem ze znajomym serwisantem UPC od takich spraw to opowiadał, że po prostu nikomu się w tym czasie nie chce tego robić i przerzucają się nawzajem zgłoszeniami.
ZaletyStabilny, dość szybki internet
WadyNie można dodzwonić się na infolinię
~Strzyżanka / 2019-08-20 16:06
Ocena: 2.75 / 5
Mam usługę dla biznesu.Internet przerwya. Nie ma możliwości prowadzenia szkoleń online czy telekonferencji, bo regularnie w godzinach popołudniowych problemy z sygnałem. Dobrze że zatrzymałem stary internet od Netii jako zapasowy, bo inaczej bym się pogrzebał, a tak lecę dalej na Netii 1/20 bo biznesowy od UPC po prostu nie działa tak, jak powinien.
Parametry łącza kiedy działa są ok 300/30
Cena jest bardzo ok bo 80 zł brutto
Ale obsługa klienta to 0 gwiazdek, bo mimo wysyłania wiadomości ZERO odpowiedzi. Za to ostatnio dzwonił sprzedawca naciągając mnie na szybszy internet na bardziej stabilnym łączu. Bezczelność.
WadyPrzerwy w ciągu dnia roboczego. Brak odpowiedzi na reklamacje.
MiejscowośćGdańsk, Strzyża
~Tdk / 2019-06-08 09:02
Ocena: 2.75 / 5
dobre dla nowych klientów, żenada dla aktualnych
Zaletyszybkie łącze
Wadyczęste awarie
maksymalnie utrudniony kontakt z pomocą
nieszanowanie stałych klientów - masz dostępne tylko droższe opcje, nie da się kontynuować w tej samej cenie. Promocje są niedostępne dla aktualnych klientów
MiejscowośćWarszawa
~Toja / 2019-06-10 21:29
Ocena: 2.75 / 5
Dodzwonić się-zapomnij. Umówiony technik-nie przyszedł. Dwkoder dali stary-no bo tak. Dno
ZaletyBrak
WadyZnikające i zacinające kanały.
MiejscowośćWarszawa
~tomsg / 2021-06-28 21:35
Ocena: 2.75 / 5
Od pół roku prosiliśmy się z dwoma sąsiadami o podpięcie do UPC mimo wcześniej przygotowanej przez nas i na nasz koszt instalacji. Po pół roku z powodu braku porozumienia z infolinią UPC udało się poprzez znajomego zawiadomić bezpośrednio firmę Taurus o przygotowanej instalacji. Firma Taurus podłączyła nas (3 użytkowników) do skrzynki UPC znajdującej się na słupie. Przez 3 tygodnie dzwoniłem bezskutecznie do UPC z prośbą o podłączenie internetu. Co rozmowę otrzymywałem inne informacje. Dopiero po 3 tygodniach udało się uzyskać połączyć osobą, która poprowadziła sprawę do końca- Pan Rafał. Wcześniej każdy odbierający sprawdzał adres i mówił, że oddzwoni w następny dzień. Nikt nie oddzwaniał więc po 3 dniach dzwoniłem ponownie przez 3 tygodnie !!!!!. Niestety korporacja, poza infolinią nie ma innej możliwości kontaktu.
ZaletyJakość internetu
Wadykontakt z infolinią
MiejscowośćBytom
~trint / 2017-09-07 21:39
Ocena: 2.75 / 5
dość stabilny Internet odkąd podpisałem umowę nie miałem żadnej awarii
Zaletystabilność
szybkość
Wadydrogi
podatny na pogodę
5lat
~UPC my love, NO FOR PLAY / 2023-12-11 21:15
Ocena: 2.75 / 5
Po przejęciu UPC przez PLAY transfery na łączu 1Gb spadły do 350-800Mb. Za czasów UPC Internet był zawsze praktycznie powyżej 900 (~940Mb). Teraz nigdy nie widzę takich wyników. Sieć gościnna przestała działać, nie można się do niej zalogować. Nie można nic mailem załatwić odnośnie spadku transferów bo oczywiście trzeba podać w mailu wszystkie swoje dane łącznie z pesel i nawet jakimś hasłem z umowy - dla mnie to za dużo danych jak na takie korespondencje, a tym bardziej dla takich spraw. Spadek prędkości oraz niestabilność prędkości podczas pobierania danych względem UPC, po kilkunastu latach z UPC widzę spadek jakości łącza.
Zaletya co innego? vectra? :)
Wadyzaniżone transfery względem umowy, niestabilne transfery, infolinia za murem
MiejscowośćWarszawa
~varman / 2021-09-03 13:24
Ocena: 2.75 / 5
Technik pomimo iż nawet nie zapukał do drzwi to stwierdzil ze nikogo nie ma w domu
Nie polecam, szkoda waszego czasu i nerwow
WadyUPC
Miejscowośćwarszawa
~Waldemar / 2021-05-13 14:52
Ocena: 2.75 / 5
Na wstępie to radzę się zastanowić nad zawarciem umowy z UPC. Zawarłem umowę niecałe 2 tygodnie temu. Koszt rachunku za pierwszy miesiąc miał wynieść złotówkę. Nic nie było wspomniane o kosztach instalacji. Po dwóch tygodniach przyszedł rachunek koszty instalacji oraz abonament za obecny miesiąc z terminem płatności w połowie miesiąca. Po dwóch tygodniach od instalacji przychodzi rachunek gdzie mam zapłacić za cały miesiąc gdzie użytkowałem zaledwie 2 tygodnie. UPC to jest pseudo firma gdzie w pierwszej kolejności liczy się firma a na końcu klient. Wczasy z prl-u.
~Wojtek / 2014-10-19 15:48
Ocena: 2.75 / 5
Drogi, ale dobry i szybki internet, rzadko były problemy - korzystałem z usług firmy dość sporo. Niestety, po jednej "akcji" zmieniłem radykalnie zdanie i raczej już więcej nie skorzystam.
"Akcja" była taka: Przy przeprowadzce zrezygnowałem z usług. Poszedłem do placówki podpisać odpowiedni papier, gdzie pracownik powiedział mi, że mojego modelu modemu nie muszę oddawać, więc nie oddałem i wyprowadziłem się z mieszkania. Dwa miesiące później dostałem SMS, że jednak muszę oddać modem, bo zostaną naliczone opłaty. Próbowałem się skarżyć, lecz nie miałem żadnego dowodu na to, że ich pracownik mi powiedział to co powiedział. Więc skasowali mnie za ten nieoddany modem. Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta.
~Wojtek63 / 2019-01-14 15:29
Ocena: 2.75 / 5
Obsługa klienta to katastrofa.Totalna olewka. Spychologia i unikanie odpowiedzialności. Nazwiska i imiona osób, które mnie olały ? Mam do wiadomości Dyrekcji (jeśli jest ciekawa), bo tu nie wolno. Dotyczy to infolinii i salonu na Marynarskiej w Warszawie.
ZaletySprawne i raczej niezawodne działanie internetu oraz TV.
WadyKatastrofalna jakość obsługi klienta. Katastrofalne podejście do stałego klienta. Szczególnie towarzystwo z infolinii. Oni nie mają pojęcia o niczym ! A załogi z salonów (Marynarska 15) bronią swoich tyłków stosując dziwne metody na uspokojenie klientów. Nie podejrzewam, że Pani Kierownik tego salonu wie o takich sytuacjach.
Mój przypadek ma miejsce od 28.12.2018. Dzisiaj jest 14.stycznia 2019.
Chętnie się podzielę z Dyrekcją UPC imionami i nazwiskami pracowników UPC, którzy mnie olali oraz czasem rozmów z nimi.
MiejscowośćWarszawa
~Wrocław / 2021-03-13 18:24
Ocena: 2.75 / 5
Fatalnie. Awaria za awarią. Umowa z karami i 5 dni roboczych na usunięcie usterki. Dramat. Nowa lokalizacja deweloperska. Powinno wszystko działać a tu…. W ciągu dwóch miesięcy około 6 awarii z całkowitym brakiem świadczenia usługi. Średnio 2 razy w tygodniu coś. Umowa z telewizja to porażka. Przy awarii ani internetu ani telewizji. Nie można zaplanować pracy ani rozrywki. Obecnie jesteśmy zaskoczeni jeśli działa. Zazwyczaj jest problem. Na urządzeniach mobilnych niestabilne. Szukamy nowego dostawcy usługi. Bardzo odradzam. Wrocław
ZaletyPrzy dosyć wysokim pakiecie i cenie jeśli działa jest zadowalający. Działa bardzo awaryjnie więc zalet brak.
WadyNie działa. Awaria za awarią. Wysoka cena w stosunku do jakości. Niestabilny na urządzeniach mobilnych. Różna jakość sygnału. Czasem po prostu słaba
MiejscowośćWrocław
~zaba / 2012-07-19 20:08
Ocena: 2.75 / 5
Złodziejska firma i tyle. Ja przy podpisywaniu umowy pytałem się 1000 razy czy "tyle będę płacił?". Tak tak odpowiadali. Jasne. Oczywiście był jakiś pakiet bezpieczeństwa 5zł niby ale przez cały rok już coś jest. Więcej. Złożyłem wypowiedzenie odłączyli mi internet - wiadomo normalna procedura, oddałem sprzęt (modem). Aż tu nagle kolejna faktura. Nie wiadomo za co nie wiadomo skąd. Jutro do nich idę ale ich sobie wypożyczę wszyscy obecni na sali na pewno mnie usłyszą. Te duże firmy trzeba tępić ile wejdzie.
Zaletyinternet działał jak należy.
Wadykłamliwa, złodziejska firma.
~zbig / 2023-02-16 18:03
Ocena: 2.75 / 5
Korzystam z usług UPC od kiedy się pojawiło czyli ładnych kilkanaście lat. Kiedy UPC nie było PLAY nie miałem większych zastrzeżeń. Technik pojawiał się w umówionych terminach, ba, nawet udawało się połączyć telefonicznie z technikami w celu rozwiązania problemów. Teraz to koszmar. Niekompetentna obsługa. Jeżeli nawet uda się połączyć z konsultantem to nie wie co jest w danej lokalizacji zainstalowane. Router Compal musiałem przestawić w tryb modem bo dziury programowe nie gwarantują bezpieczeństwa. Również funkcja FREE WiFi wydaje mi się bardzo niebezpieczna. Totalna niemożność zaawansowanej konfiguracji sieci wewnętrznej dopełnia całości. Spotkałem się też z odwołaniem wizyty serwisu bez mojej zgody. Sam internet z bardzo częstymi spadkami transferu i czkawkami połączenia. Dobrze już było i coraz częściej mam wrażenie, że klient w RP jest nadal klientem trzeciego świata.
Zaletycena usługi
Wadyobsługa klienta
parametry sieci
Miejscowośćwarszawa
~Zbigniew / 2022-01-17 19:09
Ocena: 2.75 / 5
internet dziala dobrze.Telewizja 50%. od27/09/21 maial przyjsc technik 4 proby niepokazal sie. infolinia do d..y brak podstawowej wiedzy. Chyba kpina z klienta? liczy sie kasa
ZaletyDobry internet (dziala niezawodnie ?)
Wadytelewizja chodzi jak chce to dziala
MiejscowośćWarszawa
~artur / 2021-12-01 16:14
Ocena: 2.67 / 5
makabra!!! masakra!!! horror!!! cale UOC bez wyjatku!!! Nie polecam dostawcy uslug!!! Zero obslugi klienta! dostarczany sprzet jest niskiej jakosci. zmiana kanalow, czyli ich kasowanie za czesta. oferta droga...np. Netflix jest w UPC drozszy niz w swojej ofercie?