jestem klientem od 15 lat,nigdy nie dostałam żadnych bonusów.za kazdym razem jak był koniec umowy obiecalam sobie ,ze juz się zegnamy ale z braku innych ,lepszych operatorów wracałam do UPC w nadziei ,ze cos się zmieni.Nic się nie zmieniło,oprócz wysokich rachunków!Konsultanci przebiegli,kłamliwi i ciągle obiecują gruszki na wierzbie...NIE SZANUJĄ KLIENTÓW!wmawiają mi ,ze przyjdzie technik w określony dzień-siedzę w domu, czekam...Nikt nie pofatygował się przeprosić ,wyjaśnić-po prostu nie było technika.A na drugi dzień przychodzi kurier i przynosi paczuszke do samodzielnego zainstalowania sprzętu i jeszcze skasują 29,99 za instalacje.Z jakiej racji?nie wiem!przeciez mam instalacje od 15 lat!jest tylko zmiana dekodera!UPC oferuje wiele promocje ale nie dla wiernych użytkowników tylko nowych. Postanowiłam spróbowaćobniżyć rachunek -teraz będe płaciła wyższy...Czytam opinie klientów i otwieraja się noże w kieszeniach-nie ma bata na UPC?!Masakra!tym razem na 100 % żegnam oziębłe UPC jak kończy się umowa.nikomu nie polecam usług w tej firmie!
Zaletychyba nie ma
Wadysame wady
MiejscowośćSzczecin
~egon / 2023-02-23 12:49
Ocena: 1.00 / 5
C-H-ł-A-M. pora się pożegnać. klient od 2 lat. zdecydowanie odradzam.
~Tymequ / 2023-02-21 19:35
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam???? Internet wyłącza się w losowych momentach
ZaletyNie ma zalet????
WadyZacina się strasznie
MiejscowośćSopot
~mirek / 2023-02-21 17:03
Ocena: 2.00 / 5
pracownik upc zadzwonił do mnie z oferta dodatkowej usługi Via play (w sierpniu 2022) informując, że w ramach programów dostarczanych przez upc będę miał dodatkwo kanały Via play (podkreślam - będęmiał dodatkowe kanaly!).
Do dzisiaj nie uruchomiono mi tych kanalow w sieci upc.
2 krotnie rozmawiałem w tej sprawie z pracownikami upc - zapewniali mnie (tak jak pracownik upc, ktory oferował mi usługę Via play), że te kanały natychmiast zostaną uruchomione.
Po raz kolejny zgłosiłem tę sprawę dzisaj i jeden pracownik odsyła mnie w tej sprawie do drugiego (do innego działu) - w koncu wydało się, że Via play jest usługą"poza upc" i trzeba się dodatkowo rejestrować i logować - ale po wpisaniu nr klienta, hasła itd dostaje komunikat "dane nieprawidłowe" - w efekcie upc pół roku kasuje mnie za usługę, której nie dostarcza.
Stanowczo odradzam usługe Via play za pośrednictwem UPC.
mirek
WadyPracownicy UPC oferując dodatkowe usługi (kanały) nie udzielają pełnych, rzetelnych informacji !
MiejscowośćWarszawa
~Tadeusz J. / 2023-02-21 11:47
Ocena: 1.00 / 5
Upc Opatów Świętokrzyski. W listopadzie 2022 zamówiłem usługę podłączenia internetu światłowodowego w miejscowości Opatów. Od początku kilkukrotnie zmieniano termin wykonania usługi (bez uzasadnienia przyczyn zmiany terminu). Terminy były zmieniane 5cio krotnie, pomimo tego do wykonania usługi nie doszło. Jedyną osobą, która próbowała pomóc i zmobilizować centrale był kierownik salonu PLAY w Opatowie. W efekcie w/w działań nie doszło do podłączenia internetu, co zmusiło mnie do zmiany operatora na innego. Nie polecam usług firmy UPC.
ZaletyBrak
WadyNieprofesjonalność. Brak wywiązywania się z umowy. Lekceważenie klienta.
MiejscowośćOpatów
~Nie polecam / 2023-02-21 10:54
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, tragedia umową podpisana na 130 zł, rachunek 300zl, i nikt nie może wytłumaczyć za co takie koszty
~Zbigniew / 2023-02-20 20:11
Ocena: 1.00 / 5
Operator straszy starsze osoby czarnym ekranem, żeby wcisnąć pakiet złoty
ZaletyChamstwo
WadyJeszcze większe chamstwo
MiejscowośćBydgoszcz
~Maciej / 2023-02-18 17:27
Ocena: 1.75 / 5
Internet słabo w całym domu,a mam 1gb. Nagrywarka słabo,raz w tygodniu trzeba resetować. Obsługa twierdzi że jest ok, a ja mam internet tylko w jednym pokoju, gdzie stoi router. Ogólnie kicha.
ZaletyBrak
WadyPrzede wszystkim obsługa,a można by wymieniać sprzęt.
MiejscowośćGdańsk
~Patryk / 2023-02-17 19:58
Ocena: 1.75 / 5
Mam internet 600Mb/s a przy sprawdzaniu raz ma 30Mb/s a raz 400Mb/s więc jeżeli chodzi i światłowody to radiowka jest sto razy lepsza. Obsługa kiedy się nie zadzwoni cały czas widzi jakieś błędy w systemie więc za co my placimy skoro oni kasują je dopiero po telefonie.jak bym miał stary internet radiowy zamienić na UPC nawet 2000 Mb/s wolę zwykła radiowke bo ich ruter ma problem z wi-fi na 3mb
MiejscowośćGnojno
~Szalony / 2023-02-16 19:05
Ocena: 1.00 / 5
Śmiech na sali zrywa co chwile połączenie, ciągle awarie. Ja się pytam za co ja wam płace takie rachunki ?
ZaletyBrak
WadyDrogo i brak usługi za którą płacę.
MiejscowośćLublin
~zbig / 2023-02-16 18:03
Ocena: 2.75 / 5
Korzystam z usług UPC od kiedy się pojawiło czyli ładnych kilkanaście lat. Kiedy UPC nie było PLAY nie miałem większych zastrzeżeń. Technik pojawiał się w umówionych terminach, ba, nawet udawało się połączyć telefonicznie z technikami w celu rozwiązania problemów. Teraz to koszmar. Niekompetentna obsługa. Jeżeli nawet uda się połączyć z konsultantem to nie wie co jest w danej lokalizacji zainstalowane. Router Compal musiałem przestawić w tryb modem bo dziury programowe nie gwarantują bezpieczeństwa. Również funkcja FREE WiFi wydaje mi się bardzo niebezpieczna. Totalna niemożność zaawansowanej konfiguracji sieci wewnętrznej dopełnia całości. Spotkałem się też z odwołaniem wizyty serwisu bez mojej zgody. Sam internet z bardzo częstymi spadkami transferu i czkawkami połączenia. Dobrze już było i coraz częściej mam wrażenie, że klient w RP jest nadal klientem trzeciego świata.
Zaletycena usługi
Wadyobsługa klienta
parametry sieci
Miejscowośćwarszawa
~irminka / 2023-02-16 14:57
Ocena: 2.50 / 5
PO BLISKO 13 LATACH ROZSTAJEMY SIĘ...PONIEWAŻ NIKT NIE PRÓBUJE NAWET UDAWAĆ ŻE KLIENT JEST KIMŚ WAŻNYM , ŻE TO ON PŁACI WASZE PENSJE ŻE CZASAMI WARTO SŁUCHAĆ CO MÓWI... ROZUMIEM WY TAM TYLKO PRACUJECIE !!! PRÓBA ZMIANY PAKIETU NA MNIEJSZY(taki jaki oferuje się nowym klientom 300mb i 34 kanały za 49.99)-nie dla nas - NA SZCZĘŚCIE NIE OFERUJECIE SZYNKI ANI NAWET CHLEBA I BEZ WASZEGO UPC PRZEŻYJEMY...JA i MAZ ZROBIMY WAM REKLAMĘ (1000 pacjentów usłyszy szczegóły)zrobię Wam reklamę jak się patrzy...pozdrowienia z Lublina
Internet działa tylko w jednym pokoju, w którym znajduje się modem. Prędkość jest straszna, Internet ciągle znika. nie da się pracować, a filmy w ogóle się nie ładują
~Krzysztof / 2023-02-14 15:46
Ocena: 1.00 / 5
Internet dziala tak wolno ze praktycznie nie dziala. Obsluga twierdzi ze nie daje gwarancji na szybkosc internetu wiec jedyne co mozna zrobic to zrestartowac modem :))) Zalosna firma, fatalne uslugi i obsluga klienta. Przy rozwiazaniu umowy uszukano mnie, przez co musialem zaplacic dodatkowo za 2 miesiace.
Zaletybrak
Wadykazdy aspekt
MiejscowośćKraków
~Izabela / 2023-02-13 10:31
Ocena: 1.00 / 5
Odkąd mam internet z UPC (28.01.2023) internet działał prawidłowo przez ok 3h. Non stop się rozłącza. UPC wysłał serwisanta 10.02.2023r który wymienił modem i nadal jest to samo. Kolejny serwisant ma być 20.02.2023 kpiny . Nie polecam tej śmieciowej firmy. Infolinia nie wie co oferuje, dostaje od każdego konsultanta co chwile inne informacje.
ZaletyBrak
MiejscowośćNowa Sól
~Greg / 2023-02-12 01:09
Ocena: 1.00 / 5
Odkąd play przejął UPC same problemy, od miesiąca problemy z łącznością, niema internetu, czytaj nie da się nic zrobić, resetujesz router i nic, i trzeba polegać na btsach nie z Playa żeby ogarnąć internet. Jak można zepsuć gotowy produkt jakim jest łączność światłowodowa wykupiona? Niewiem
Brak możliwości przeprowadzenia nauki w szkolnictwie. Ograniczenie zdolności to poszerzania wiedzy.
Po raz 4 mnie rozłączyło po rozmowie z botem, ogólnie szkoda pisać zapomniałem opłacić rachunek i zablokowali mi internet, opłaciłem rachunek internet został odblokowany po 5 dniach. Do kolejnego rachunku została doliczona opłata 30 zł za wznowienie usług. Śmiech na sali
ZaletyŻadne
WadyWiele
MiejscowośćGdańsk
~Brak / 2023-02-11 10:34
Ocena: 1.25 / 5
Dramat, nie mam internetu od kilku miesięcy, próbowałem połączyć się z infolinią - odbiera robót, a jak uda się już połączyć z konsultantem, to ciągle chcą tylko resetować modem, a to od X czasu nic nie daje.
Zamówiony technik - nie przyjechał, dzwonie zapytać dlaczego. Odpowiedź: anulował Pan wizytę. Nie anulowałem.
Upc ma tylko jeden nr, bardzo mało punktów w miastach, bardzo ograniczony kontakt, BRAK MAILA, aby mieć jakikolwiek dowod, że coś się pisało.
W efekcie place za nic od kilku miesiecy
ZaletyBrak
WadyBrak maila do nich
Umówiony technik nie przyjeżdża
Nie potrafią rozwiązać problemu
Brak kontaktu
Zwalanie winy na klienta
MiejscowośćWarszawa
~Kinga / 2023-02-11 09:57
Ocena: 2.50 / 5
Ledwo nowy rok, a już kilkukrotnie zrywało internet. Jak działa to osiągi są dobre, ale nigdy nie wiadomo kiedy zniknie. Obsługa klienta przede wszystkim z ofertą Play i radą resetu dekodera. No i w gratisie znikają programy-jednego dnia program Junior Music jest, by drugiego nie być i wyskakuje info "zamów", choć oferta w tych dwóch dniach się nie zmieniała. Wstyd!