Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Katowiczanin / 2021-04-23 12:31
    Ocena: 2.75 / 5
    W Katowicach są ciągłe przerwy w dostawie internetu
    MiejscowośćKatowice
  • ~Klaudis / 2020-08-30 12:50
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem poruszona skandaliczną obsługą klienta w upc! Technik po przeniesieniu usługi pod inny adres odmówił sprawdzenia czy wszystko działa mówiąc że nie jest firmą przeprowadzkową i żebym sama sobie sprawdziła. Okazało się że jest problem. Niemożliwy do zlikwidowania telefonicznie dostałam nowy termin wizyty technika w niedzielę. Nie pojawił się i nie zadzwonił. W dokumentacji napisał że nie odebrałam domofonu ani telefonu. Nie mam żadnego połączenia nie odebranego. Po prostu skłamał!!! Czekałam na jego 3 godziny. Zadzwoniłam, zaproponowano mi kolejny termin i przeczytano co napisał technik... Będę składała reklamację. Ale przestrzegam, bo mi nie mieści się w głowie że można tak potraktować stałego klienta!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~klient / 2016-07-19 22:26
    Ocena: 2.75 / 5
    Właśnie straciliście długoletniego klienta .... po zamieszaniu na paśmie analogowym i zniknięciu połowy dostępnych kanałów , gratulacje dla wprowadzającego te zmiany !
    Zaletybyły zalety - teraz są wady
    Wadybrak dotychczasowej oferty analogowej ( dodam że mam od lat full pakiet )
    PONAD 10 lat - 150ZŁ/MC
  • ~koter / 2013-11-02 10:00
    Ocena: 2.75 / 5
    Od 3 miesięcy posiadam tu internet 30Mb/s. Co do samego internetu nie mam żadnych zastrzeżeń(stabilny, szybki), ale reszta rzeczy to jakieś nieporozumienie: jakieś ukryte koszty(np. Antyvirus którego wogóle nie chciałem nawet nie byłem poinformowany o jej instnieniu, a 4,99zł sie naliczało, a to dopiero początek listy), obsługa klienta(która "informowała" mnie wraz z podpisywaniem umowy telefonicznie o antyvirusie). Jeśli chcesz dobry intetnet i liczysz sie z ukrytymi kosztami i kiepską obsługą techniczną to bierz UPC!
    ZaletyJakość usługi
    Wady... wyszystko poza usługą
  • ~Kreska / 2023-11-03 16:15
    Ocena: 2.75 / 5
    Kilka dni wcześniej umówiona wizyta serwisowa. W dniu w którym ma być technik dostaje smsa "...wizyta serwisowa nie zostanie zrealizowana. Zgłoszenie zostało wystawione na błędny adres..." Jakim cudem adres był błędny skoro w systemie jest poprawny? To nie pierwszy raz gdy serwis nie dojeżdża. Słowa "przepraszamy" oczywiście nie było.
    Zaletyparametry
    Wady- Ostatnie miesiące to ciągle jakiś problem
    - pomoc techniczna na infolinii ogranicza się do - zresetuj ruter. Tyle to i ich bot potrafi
    - serwis ma problemy z dotrzymywaniem terminów
    MiejscowośćKraków
  • ~krzsztof / 2015-12-17 22:33
    Ocena: 2.75 / 5
    dostałem zawiadomienie o końcu promocji,30 zł w gorę,ostatnim razem,po złożeniu z mojej strony zawiadomienia,o zakończeniu współpracy,na dwa dni przed końcem umowy,ze 120 zł miesiecznie,zrobiło się 50 zł,szkoda,bo internet stabilny,ale telewizja,koszmar,mam pojęcie,że to nie ich wina,ale za oglądanie tego badziewia,powinni dopłacać.no cóz,tym razem chyba się pożegnamy definitywnie.
    Zaletystabilny internet
    Wadycała reszta
    11 lat
  • ~Krzysztof / 2020-07-28 20:39
    Ocena: 2.75 / 5
    Z usług UPC korzystam od ponad dwóch lat. Zakończenie umowy zbiegło się wraz z przeprowadzką. Profilaktycznie sprawdziłem czy pod nowym adresem jest możliwość zainstalowania internetu UPC - co potwierdził zarówno konsultant jak i funkcja na stronie internetowej (na bazie adresu można sprawdzić czy jest tam dostępny internet). Gdyby nie to umowa oczywiście nie zostałaby przedłużona, jednak wtedy jeszcze wierzyłem w rzetelność UPC.

    Gdy zjawił się technik okazało się, że nie można się podłączyć. Powodem był brak podstawowych elementów w skrzynce na klatce schodowej. Technik zgłosił problem i po kilku dniach (i telefonach - samodzielnie musiałem tłumaczyć o co chodziło gdyż notatka od technika była pobieżna i niezrozumiała) dostałem informację, iż wszystko jest gotowe i można wykonać instalację. Gdy ponownie zjawił się technik, okazało się iż stan skrzynki zupełnie się nie zmienił i dalej nie można z niej korzystać. Ponownie zostało stworzone zawiadomienie, tym razem opisane bardzo dokładnie zarówno ze strony technika jak i mojej... i nic. Telefony na infolinię na nic się nie zdały, zlecenie jest ciągle "w realizacji", żadnych konkretów, pomimo iż UPC ma zaznaczone w umowie dwudniowy termin realizacji przełączenia usługi, a jeśli nie jest to możliwe to jest zobowiązane podać termin wykonania. I na koniec HIT - Pani konsultantka po dosyć długim upraszaniu się (oczywiście z zachowaniem należytej kultury) o jakiekolwiek konkrety bądź przełączenie do kogoś bardziej zorientowanego (niestety przełożeni lub technicy bezpośrednio wykonujący instalację są niedostępni) przyznała iż trzeba czekać, ale jest szansa że ta instalacja w ogóle nie zostanie wykonana.
    Dodam iż pracuję zdalnie, przez UPC opóźniłem przeprowadzkę o trzy tygodnie. Niestety przesuwać dalej nie mogę i w tym tygodniu się przeprowadzam, a że nie mam internetu to zmuszony jestem wrócić do biura (to nic że COVID i pandemia a pracodawcy stają na głowie żeby się dało pracować zdalnie) bo... UPC mnie okłamało.

    Dlaczego na stronie internetowej UPC, a także przez konsultanta podawane są adresy pod którymi nie ma internetu? - na to pytanie nikt nie był w stanie mi odpowiedzieć.
    Dlaczego dostałem błędną informację, że braki w skrzynce zostały nadrobione i odpowiednio wyposażone? - na to pytanie nikt nie był w stanie mi odpowiedzieć.
    Dlaczego pomimo zapisów w umowie UPC nie jest w stanie podać mi terminu wykonania usługi? - na to pytanie nikt nie był w stanie mi odpowiedzieć.
    ZaletyPrzez dwa lata nie było większych problemów.
    WadyDezorientacja, brak informacji, łamanie umowy, wprowadzanie w błąd.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ktos / 2019-05-18 23:35
    Ocena: 2.75 / 5
    Najgorsza sieć jaka może byc. Minimum raz w miesiącu jakiś problem na sieci. Strata pieniędzy. Lepiej poszukać czegos lepszego.
    ZaletyCena
    WadyInternet
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~L / 2019-09-29 14:26
    Ocena: 2.75 / 5
    Wasza strona to najwolniejsza strona, z jakiej kiedykolwiek korzystałam. Wiele to mówi też o internecie, jaki dostarczacie. Nie ma dnia, żeby internet po prostu przestał działać. Wystarczy, że wiatr zawieje.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Lena / 2023-03-26 19:00
    Ocena: 2.75 / 5
    Ogólnie jest okej, ale z internetem jest tragedia. Oglądam sobie telewizję i nagle włącza mi się buforowanie a potem np. wielka wiadomość "Brak internetu", a jak dzwonię do obsługi klienta to mi mówią że to naprawią i rzeczywiście naprawiają ale po np. 2 tygodniach jest to samo i to jest naprawdę męczące. Ja tylko proszę żeby wreszcie naprawili to raz a pożądnie.
    ZaletyMiła obsługa.
    WadyInternet.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Łukasz / 2021-07-31 21:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Ostatnio ciągle problemy z utratą pakietów i że stabilnością łącza. Po umowie wieje od nich.
    WadyNiestabilny, długi czas naprawy usterek.
    MiejscowośćWrocław
  • ~M :) / 2015-08-12 11:40
    Ocena: 2.75 / 5
    niby działa ale po blokadzie tragedia - na zawsze przy braku wpłaty blokuje wszystkie przeglądarki jak wirus i nie dają się uruchomić nie pomaga czyszczenie historii w telefonie kompletna tragedia
    Czyli po uruchomieniu na nowo UPC masz przewalone na kolejnych kilka miesięcy.. a na cześć stron już nigdy nie wejdziesz
    Zaletydziała jakoś
    Wadypo zablokowaniu wszystko sie sypie w przeglądarce na wiele tygodni...
    ponad rok
  • ~Maciek / 2022-07-12 22:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Korzystam z UPC od wielu lat. Byłem bardzo zadowolony do czasu, kiedy kupił ich Play. Zaczęły się problemy z jakością usług (internet, telewizja). Mam uszkodzony router UPC. Bardzo często znika internet na częstotliwości 5 GHz. Dawniej nie było problemu. W przypadku awarii przyjeżdżał technik i wymieniał sprzęt. Teraz nie ma takiej opcji. Wielokrotne tłumaczenie konsultantów - zgodnie z umową nie gwarantują jakości usługi przez wi-fi. KPINA!!!! Po co mi internet po kablu...
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Maciek / 2022-12-01 12:13
    Ocena: 2.75 / 5
    Podejście do klienta to dno. Zaznaczam wyraźnie przy zawieraniu umowy żeby technik kontaktował się przed przyjazdem ma montaż ponieważ będzie on odbywał się w niezamieszkałym mieszkaniu i będę musiał dojechać. Rano dostaje SMS z informacją o której godzinie będzie technik. Pojawiam się na miejscu 2 min przed czasem i dostaje SMS z o formacja że usługa się nie odbędzie bo nikogo na miejscu nie ma. Oddzwoniłem od razu czyli mniej więcej w momencie kiedy technik dopiero odjechał. Nikt z konsultantów (a było ich łącznie chyba 9) nie potrafił mi pomóc zasłaniając się że technik zamknął zlecenie i nie można się z nim skontaktować. Nie chciano także podać mi namiaru żebym osobiście się z nim skontaktował i finalnie po prawie godzinie wiszenia na telefonie nie udało się nic ustalić. Montaż się nie odbył, byłem przekierowywany to kolejnych i kolejnych osób i każda z nich powtarzała w kółko to samo.
    WadyFatalne podejście do klienta
    MiejscowośćRadom
  • ~Magdalena / 2020-07-30 17:02
    Ocena: 2.75 / 5
    Nie radzę.
    Padł mi internet. Nie mam jak tego zgłosić.
    Spędziłam długie godziny na linii telefonicznej, nataomiast nie zdołąłm się w ogóle do dzwonić.
    Brak możliwości napisania e-maila w tej sprawie - nie ma nigdzie podanego adresu e-mail.
    Czat nie działa, wszyscy operatorzy są zajęci - tak się wyświetla non stop.

    mojeupc - nie działa zapomniałam hasła, nie dostję zadnych wskazówek na maila do jego zresetowania; załozyłam nowe konto, ale nie mogę uzywac, bo moje dane są powiązane ze starym kontem, którego nie mogę odzyskać.
    widać, że mają klienta w tzw pewnym miejscu.

    W sobotę wybiorę się do BOK , aby zakończyć tą współpracę. czas najwyższy !!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Magellan / 2018-10-09 16:38
    Ocena: 2.75 / 5
    Nigdzie nie napisano, że zgoda na marketing elektroniczny odejmuje 5 złotych od rachunku.
    Dodatkowo nie można wrócić po jej wyłączeniu do niej z powrotem.
    Czyste skurw***o.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maggie / 2017-11-14 09:55
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem abonentką UPC w Katowicach od prawie 5 lat: TV + Internet + wciśnięty na siłę telefon w imię opłacalności pakietu. W ogólnej ocenie usługi godne polecenia. Niemniej ostatnie wydarzenia skłaniają mnie do skomentowania jakości obsługi Klienta, która pozostawia wiele do życzenia. Od 5 dni wszystkie usługi z pakietu w moim lokalu nie działają, nie pomogły standardowe sposoby na przywrócenie połączenia (restart, poprawienie okablowania, wyłączenie z sieci). Awaria jak awaria - zdarza się. ALE... 1) Brak możliwości skontaktowania się z serwisem w żaden z oferowanych sposobów (chat z konsultantem, połączenie telefoniczne) skutkujące wielogodzinnym wiszeniem na telefonie i wysłuchiwaniem automatycznych komunikatów oraz nagranej melodii w czasie wiecznie trwającej niedostępności konsultantów, 2) odmowa przyjęcia zgłoszenia awarii w punkcie obsługi Klienta, 3) po wyproszeniu na personelu punktu obsługi połączenia z działem technicznym ustalenie wizytę technika w miejscu mojego zamieszkania w totalnie niesatysfakcjonujących przedziałach czasowych za kolejnych kilka dni roboczych (kolejne dni bez tv i Internetu) - zasługują na najniższą ocenę. Dla dobra Użytkowników przestrzegam - proszę o uzbrojenie się w cierpliwość i walkę do skutku o prawo do korzystanie z usług, za które płacimy.
    ZaletyNowoczesne rozwiązania, coraz lepsze zaplecze sprzętowe
    WadyObsługa Klienta, wciąż nie w pełni rozwinięte usługi z najnowszych ofert i pakietów (np. oglądanie telewizji wstecz)
    MiejscowośćKatowice
  • ~MAJA / 2022-08-26 19:10
    Ocena: 2.75 / 5
    AROGANCJA (NIUE MOZNA SIE DOZWONIC DO DZIALU UTRZYMANIA KLIENTA.
    WYSOKA CENA (PONAD 120 ZL ZA TV I INTERNET) - NALEGANIE (TELEFONY, SMS-Y) NA PODPISANIE NOWEJ UMOWY ZA 120 ZL ) PRZY CZYM TA SAMA USLUGA DLA NOWEGO KLIENTA TO 74 ZL (SIERPIEN 2022).
    PRAKTYZNIE NIEMOZNOSC KOBTAKTU .
    WadyNiezwykły brak szacunku dla klienta i jego czasu . PO raz kolejny staram się dodzwonić do działu Utrzymania klienta -czekam już 10 min (place za połączenie z numerem na 800) .
  • ~Marcin / 2019-05-30 18:31
    Ocena: 2.75 / 5
    Z tygodniowym wyprzedzeniem zarezerwowałem termin instalacji internetu 17-19:00. Oczywiście o 17:00 zadzwonili, że nie dadzą rady bo coś tam... (korki itp.) Zrezygnowałem z instalacji UPC. Nie podoba mi się podejście do klienta.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Marian /2781015 / 2021-02-04 16:15
    Ocena: 2.75 / 5
    Mając już umowę na czas nieokreślony,dałem się wymanewrować konsultantowi.Teraz mam umowę dwuletnią i za taką samą usługę będę płacił 11 zł więcej.Mimo że ceny mają wysokie to jeszcze manipulują faktami.
    MiejscowośćSosnowiec
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264