Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Delmes / 2020-05-17 03:40
    Ocena: 2.75 / 5
    Jakość internetu tragiczna od samego początku... zero informacji o przerwach w dostawie transmisji.. 3:36 i internet się zacina przy filmie 480p...Lokalizacja Gdańsk-Przymorze, więc powinno hulać.... w ciągu dnia łącze zrywane kilkunastokrotnie, w odcinkach kilkuminutowych... nie mam pojęcia z jakich nadajników korzysta UPC, ale w tej lokalizacji testowane były wszystkie sieci mobilne i rezultat o niebo lepszy... Taki internet, to naprawdę nie internet, tylko nerwy zszargane...porażka, nic więcej
    ZaletyTylko cena
    WadyKażde możliwe, słaba jakość pod każdym względem. Oczywiście kwestia zależna od lokalizacji, lecz
    MiejscowośćGdańsk
  • ~DJ / 2018-05-25 15:24
    Ocena: 2.75 / 5
    Nierzetelna firma. Wielokrotnie zgłaszane blokowanie się telefonu bez odpowiedzi. Dodatkowo niechęć pomocy w sprawie: odmowa przyjęcia informacji o niefunkcjonowaniu telefonu (bez zmiany czegokolwiek innego). Fatalnie, nieprzejrzyście skonstruowana infolinia praktycznie uniemożliwiająca porozumienie się. Z tego powodu zamierzam odstąpić od umowy z powodu niedopełnienia przez UPC jej warunków (w sumie 3 abonentów).
    MiejscowośćKatowice
  • ~erena / 2014-09-23 09:24
    Ocena: 2.75 / 5
    Najgorsza firma, jaka może być. Kłamią już na starcie, konsekwencje praktyk ponoszą pracownicy infolinii, którym każe się "wciskać" tzw. tanie usługi - z których niestety korzystać nie można. Albo nie mam dostępu do internetu,albo nie działa telefon. Współczuję tylko nowym klientom, ja odchodzą, jak tylko skończę współpracę - bandycka firma, która wyciąga kasę.
    Zaletybrak - kablówka to bezwratościowe propozycje
    Wadyciągle przepraszają za usterki - wiecznie niestety się pojawiają
  • ~Ewelina / 2022-06-03 12:15
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet zacina się średnio co tydzień na 20min albo i dłużej.
    Zaletybrak
    WadyInternet swiatłowodowy
    MiejscowośćŚwidnik
  • ~fibis / 2019-10-12 19:53
    Ocena: 2.75 / 5
    Gdy kończy się umowa, to ma się wrażenie, że nie zależy im na kliencie. Oferta przygotowana "specjalnie dla mnie" opiewała na wyższą kwotę niż do tej pory, przy takim samym zakresie usług. Mało tego, do pierwszej faktury po przedłużeniu umowy doliczyli 29,90 zł - opłaty aktywacyjnej!!!! Pytam, co oni u mnie aktywowali? Odpowiedź - w sumie nic, proszę to potraktować jako opłatę administracyjną. Tacy to z nich "żartownisie" :( Szkoda, że nie mam możliwości zmiany, bo tylko oni świadczą na mojej ulicy usługi. Tak więc, czy się podoba czy nie, trzeba zostać i płacić.
    ZaletyJakość usług UPC jest ok, pomoc techniczna również.
    WadyBrak atrakcyjnych cenowo ofert dla stałych klientów. Zmieniają chętnie zakres usług, ale tylko ich dodając. Nie ma możliwości "okrojenia" usług, np. dla starszych ludzi. Moi rodzice (84, 88) oglądają praktycznie 3 kanały.
    MiejscowośćGdynia
  • ~GABYEM / 2013-07-06 14:42
    Ocena: 2.75 / 5
    Ja mam taką sytuację, że wynajmowałam mieszkanie na czas studiów i wzięłam pełen pakiet z UPC (internet, tv, telefon) i teraz się wyprowadziłam, w moim mieście nie ma dostępu do UPC, chcę usługę zawiesić lub po prostu zablokować sygnał. Ale nikt się nie interesuje tym problemem. Jak do BOK dzwonię ja, czekam na połączenie 10 minut, a konsultant odbiera i się rozłącza... Proszę przez formularz kontaktowy o pilny kontakt ze mną, podaję nr telefonu, a dostaję odpowiedź na maila, że niedostatecznie opisałam problem i mam sobie inaczej radzić. NO TRAFIA MNIE
    ZaletyRozbudowana oferta
    WadyOczekiwanie na obsługę
    +/- 12 miesięcy
  • ~Grambolubie / 2018-11-12 07:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Jeśli działa to dział i nie ruszać bo nie nie daj boże coś się zepsuje, technicy upc to porażka 2 tygodnie oczekiwania na serwis, bo pierwszy nie miał kluczy do skrzyneczki. Okresowe przerwy w dostawie internety "bo konserwacje". Obsługa klienta i regulamin ma w dupie klientów 2 tyg nie masz neta? pracujesz z domu korzystając z internetu? nie masz jak pracować i nie zarabiasz? NIE MARTW SIĘ regulamin przewiduję taką sytuacje, proszę o to twoje -10zł do rachunku, powodzenia!
    Zaletyszybki internet, niskie opłaty
    Wadyzawodność, fatalna obsługa klienta, jeszcze gorsze wsparcie techniczne
    MiejscowośćPruszków
  • ~Jacek / 2019-02-09 09:02
    Ocena: 2.75 / 5
    Kontakt z UPC to jakiś dramat. Możliwy wyłącznie telefoniczny - czekaj 25 min żeby Cię przekierowali 12 razy. Chyba, ze chcesz kupić usługę - niezawodny kontakt w 30 sec. Kontakt przez stronę lub maila nie istnieje - brak maila kontaktowego, formularz prowadzi przez tematy i n koniec mówi "zadzwoń, czat niedostepny bo konsultanci zajęci". Dziś próbuję od dwóch godzin skontaktować się z UPC...
    MiejscowośćKRAKÓW
  • ~Jacek / 2023-07-27 09:27
    Ocena: 2.75 / 5
    jestem tylko do końca umowy. Nie podoba mi się połączenie UPC z PLAY bez uprzedzenia swoich klientów!
    ZaletyŻadne godne uwagi.
    WadyPołączenia z UPC,nie przychylność dla wieloletnich użytkowników.
    Jestem od powstania PTK w Polsce i nie mam żadnych przywileji ani zniżek.
  • ~Jakub / 2019-06-26 19:13
    Ocena: 2.75 / 5
    Pozdrawiam Panią z call center, która bez podania przyczyny po prostu się rozłączyła. Niekompetencja tego działu doprowadza do tak słabej opinii o firmie. Mimo bardzo dobrze świadczonej usługi jestem zmuszony zostawić taką, a nie inną opinię.
    MiejscowośćKraków
  • ~Januszek194520 / 2016-12-30 16:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Mam od 2 miesięcy cały pakiet: tv Select, internet z WiFi i multiroom w cenie promocyjnej 49 zł na rok. Jestem zadowolony. Przerażają mnie ceny po okresie promocyjnym. Chciałbym zostawić sobie jedynie internet 10 gbs ale 59 zł ?! Na pewno zrezygnuję.
    ZaletyWszystko działa jak należy. Zepsutego pilota wymienili mi po kilku dniach.
    WadyDziwaczne menu w dekoderach, zwłaszcza w Horizon i w moim koncie w internecie. Bardzoooooo długi czas na połączenie z konsultantem, lepiej załatwiać przez internet.Wkurzające polecenia w multiroomie: wciśnij czerwony przycisk. Potwornie drogo po okresie promocyjnym. Na pewno zrezygnuję.
    Jw.
  • ~Jerzy Tel. 508779012 / 2015-05-28 12:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Praca Techników AAAMATORZY BYŁO DWÓCH ZADEN nie ptrafił przeciagnac kabla po rurarzu jak sam to zrobiłem to od wczoraj czekam żeby technik oddzwonił na podłączenie internetu to jakas kpina nigdy wiecej UPC
    Zalety??????????????????????????????????????????
    Wadypraca techników
    2 miesiące
  • ~jeszcze klient / 2013-07-28 10:34
    Ocena: 2.75 / 5
    Piszę tak informacyjnie aby innych nie oszukali jak Mnie. Wypowiedziałem umowę z miesięcznym wypowiedzeniem tak by z końcem tego miesiąca usługi zostały odłączone. Zmieniam operatora ze względów kosztowych. Napisałem wypowiedzenie w czerwcu specjalnie poszedłem do biura obsługi w warszawie (kolejka, że ho ho) aby Pani zerknęła na rozwiązanie umowy (nie chciałem płacić żadnych kar) Pani potwierdziła mi na kopii przyjęcie wypowiedzenia zerknęła i powiedziała że to wszystko. Teraz po prawie Miesiącu przychodzi odmowa przyjęcia wypowiedzenia ze względu na brak numeru klienta :(.
    Muszę korzystać jeszcze miesiąc :( Oczywiście z nową ofertą dzwonili 15 razy ale nikt nie powiedział abym poprawił wypowiedzenie. Trzymają klienta nogami i rękami. NIE polecam. NA 5 lat użytkowania nie miałem problemów technicznych i miałem raczej dobre zdanie na temat UPC. Problemy jakie miałem dotyczyły raczej problemów z błędnymi fakturami. Trzymanie klienta za wszelką cenę zmieniło moje zdanie o tej firmie o 180 stopni. Proszę Państwa z UPC klienta nie trzyma się umowami, a jakością i ceną.
    Zaletybrak problemó technicznych
    WadyCzęste błędy w fakturach, korektu są długo wystawiane. Zawalnie problemu na system. bo firma to działa bdb.
    od stycznia 2008
  • ~Jjjjjjjjj / 2022-05-23 16:37
    Ocena: 2.75 / 5
    Bardzo częste naprawy. W 1 tygodniu 2 razy każda naprawa ok. 6/7h
    Ogólnie internet dobry ale bardzo słaba infolinia i naprawy.
  • ~Jurek / 2022-07-08 08:49
    Ocena: 2.75 / 5
    Bardzo często "buforuje-wstrzymuje obraz, gubi sygnał"
    WadyPrzerywa
    MiejscowośćJastrzębieZdrój
  • ~Justyna / 2023-06-12 19:53
    Ocena: 2.75 / 5
    Dobra obsługa Klienta kończy się z czasem podpisania umowy. Co miesiąc awaria naprawiana minimum przez 3 dni. Serwisant przyjeżdża i znika - nawet nie potwierdza, czy internet działa ( a nie! co naraża na kolejne oczekiwanie). Rozważam zmianę dostawcy.
    ZaletyGdy działa, to działa dobrze.
    WadyGdy nie działa, brak szybkości i jakości naprawy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kamil / 2020-02-24 16:23
    Ocena: 2.75 / 5
    Absolutnie jeden z najgorszych dostawcow w tym kraju. Zero informacji o awariach, awarie najczesciej kilkugodzinne lub kilkudniowe,
    po wystapieniu jednej awarii zwykle caly miesiac co pare dni nastepuje kilka-kilkanascie kolejnych
    MiejscowośćWrocław
  • ~Kamil / 2023-04-02 22:17
    Ocena: 2.75 / 5
    Prędkość pobierania przez większość czasu jest na poziomie jakiejś 1/5 deklarowanej wartości
    WadyBardzo niska przepustowość łącza. Krótkie ale częste przerwy w dostawie.
  • ~Kamila / 2019-01-09 15:43
    Ocena: 2.75 / 5
    Samo działanie internetu jest ok, jednak obsługa klienta pozostawia bardzo wiele do życzenia
    WadySłaby kontakt mailowy ; nie odpowiadają na wiadomości
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Katarzyna / 2020-12-25 19:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Dramat!!! Działa wolno.Trzeba wspomagać się innymi routerami. Nową Grę loguje już 5 godzin
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4544
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264