strona 24 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~nika / 2023-05-05 09:49
Co prawda nie jestem klientem, ponieważ zdążyłam anulować usługę, ale chciałam przedstawić jak sprzedawcy UPC naciągają na umowę...
Przedstawiciel handlowy przedstawił mojemu partnerowi i rodzicom ofertę (ja byłam nieobecna w domu). Ponieważ warunki były korzystniejsze od tych, które obowiązują nas obecnie w innej firmie, to partner wyraził zainteresowanie, jednak z wyraźnym zaznaczeniem, że mamy umowę do końca września i nie chcemy jej zrywać, będziemy zainteresowani podpisaniem nowej DOPIERO we wrześniu, było to kilkukrotnie podkreślone. Przedstawiciel stwierdził, że oczywiście jest to możliwe, zachęcił do przekazania moich danych osobowych (twierdził, że będzie to zgłoszenie i że skontaktuje się ze mną, aby przekazać oferowane warunki i porozmawiać co dalej, jako że jestem właścicielem i to na mnie jest poprzednia umowa). Tymczasem kilka dni po jego wizycie, bez żadnego kontaktu ze strony UPC otrzymałam smsa o planowanym montażu... Próbowałam się skontaktować z panem przedstawicielem, udało mi się to po 2 dniach. Jak się okazało, pan potraktował nasze zgłoszenie jako chęć podpisania umowy od teraz (w momencie wizyty monterów podpisywana jest umowa), a nie jak cały czas było deklarowane OD WRZEŚNIA. Pan był również bardzo zniesmaczony moim telefonem i informacją, że nic nie było ustalone i ja na żaden montaż za 4 dni się nie zgadzam...
W moim odczuciu - próba wyłudzenia, inne warunki były przedstawiane mojemu partnerowi, inaczej sytuacja wyglądała. Pan przedstawiciel najwidoczniej liczył, że przez niedopatrzenie uda mu się podpisać umowę dużo wcześniej niż chcieliśmy.
Gratuluję podejścia do klienta, ponieważ przez powyższą sytuację jestem zrażona do usług tej firmy i wolę przedłużyć starą umowę, na gorszych warunkach, ponieważ w tym przypadku podejście do klienta jest dużo lepsze, a warunki nie zmieniają się w trakcie ;) -
-
~net_w_wawie / 2023-05-05 09:37
UPC ma tragiczną jakość obsługi klienta. Już się nie da porozmawiać z człowiekiem jak nie działa Internet. Mi padł na 3 dni - od czwartku po południu do niedzieli po południu i to w centrum W-wy. Wszelkie próby przedarcia się przez boty były bezskuteczne (próbowałem przez chat, telefon i twitter) ????. Trzeciego dnia, po godzinie straconego czasu na próby kontaktu złożyłem w końcu reklamacje. Otrzymałem zadośćuczynienie w kwocie UWAGA 3,30 zł a na moją odpowiedź, że są śmieszni napisano mi: "Szanujemy Klientów, jednak nie spełniamy roszczeń odszkodowawczych." oraz że jak mi się nie podoba to mogę iść do sądu ???? ZaletyJak działa to działa.WadyJak nie działa to można sobie tylko z botem porozmawiać.MiejscowośćWarszawa -
~Nicram / 2023-05-04 09:25
Odkąd PLAY przejęło UPC jest coraz gorzej.
Transfer, który powinien być w okolicy 500 Mb, przeważnie ledwo powyżej 300 Mb.
Oczywiście cena jest wyższa ni u konkurencji a usługi coraz gorsze.ZaletyObecnie brakWadyDrogo i coraz gorzej, słabe rzeczywiste transfer, bardzo różniące się od deklarowanych.MiejscowośćWarszawa -
~20kris1 / 2023-05-03 16:34
gdzie ta predkosc internetu od momentu przedluzenia umowy internet z 200Mbps spad do 20Mbps gratulacje!!! -
~Imienick / 2023-05-02 07:51
Złodzieje i jeszcze raz złodzieje, naliczają do fv dodatkowe koszty, a potem tłumaczą, że onj zapomnieli dodać to wcześniej, i tak miesiąc w miesiąc płacisz za coś, o czym nawet nie wiesz. Jesteś przygotowany na konkretną kwotę, a masz do zapłaty znacznie więcej. Przejęłam internet upc po poprzednich lokatorach i na szczęście na dniach będę wypowiadać umowę, bo nie wywiązują się w ogóle z umowy ZaletyŻadnych zaletMiejscowośćKraków -
~Agnieszka / 2023-04-30 22:38
Do niczego.ciagle problem z internetem a co z tym się wiąże brak telewizji w całym domu.NIE POLECAM chyba że lubicie bardzo się złościć ZaletyBrakWadyDużoMiejscowośćPionki -
~Patryk / 2023-04-30 21:10
1gb/s internet? Na pewno nie w UPC, na umowie moze i taka przepustowosc bedzie widnieć, ale w rzeczywistosci speedtest 50mb/s pobierania to norma. Nigdy nie mają żadnych awarii ale internet przerywa, urywa, przycina co najmniej kilka razy w tygodniu - jeśli gracie w gry to zdecydowanie nie polecam UPC, chyba ze lubicie pokazy slajdów zamiast płynnej gry. ZaletybrakWadynie jestem w stanie wyslistować wszystkich przez limit znakówMiejscowośćWrocław -
~UPC1369821 / 2023-04-30 16:06
Podpisałem umowę na 600 mb/s
A maksymalnie miałem 92 mb/s
Za każdym razem gdy dzwoniłem zgłosić problem, proszą zresetować.
To nic nie daje.
Temu nie rekomenduje!!!MiejscowośćWrocław -
-
~Piotr / 2023-04-28 16:58
wieczne pady internetu do predkosci prawie 0 Mbs, nieraz zupelnie pada jak odciety kabel, TV z duzymi opoznieniami wzgledem naziemnej Zaletybrak zaletWadywieczne pady internetu do predkosci prawie 0 Mbs, nieraz zupelnie pada jak odciety kabel, TV z duzymi opoznieniami wzgledem naziemnejMiejscowośćGdańsk -
~Leon / 2023-04-28 01:00
Od kiedy UPC połączyło się z PLAY to jest dramat, internet na umowie do 600MB, w rzeczywistości ok.20MB.
Telewizja - pikseloza, niektórych kanałów brak (czarna plama).
Konsultanci traktujący cię jak kolegę.ZaletyCena (ale co z tego)WadyJakość (a raczej jej brak)MiejscowośćKatowice -
~Krzysztof / 2023-04-25 21:13
Niestety, od czasu kiedy UPC zostało przejęte przez PLAY - fatalna jakość usług. Spadek transferu w sieci dużo poniżej minimum - łącze 750Mb/S, deklarowane minimum to 300Mb/s, realny transfer w weekendy czy w godzinach wieczornych często poniżej 200Mb/s a zdarza się poniżej 100Mb/s (rekord 11Mb/s). Nie zawsze, ale często. Do tego fatalne podejście konsultantów do zgłoszeń reklamacji, zwodzenie, zasłanianie się brakiem kompetencji, kierowanie problemu i zrzucanie odpowiedzialności na innych. Brak możliwości porozmawiania lub nawet kontaktu mailowego do przełożonych. W moim przypadku różni konsultanci opisują źródło problemu zupełnie odmiennie, raz zrzucają winę na degradację sieci, innym razem twierdzą, że problem leży w moim sprzęcie. 2-krotnie próbowałem umówić wizytę serwisu, ale się nie udało, serwis został dziś odwołany bez powiadomienia mnie o tym. Kilka razy wcześniej konsultanci zamknęli zgłoszenie o usterce bez jej usunięcia. Bo ich zdaniem wszystko ok. Tylko zapewnienia, że wszyscy nad tym pracują aby usunąć problem ale nic się nie zmienia. Szczerze odradzam, każdemu, kto chce mieć stabilne i szybkie łącze, nie warto inwestować w UPC. Dla przeglądania stron i odbierania poczty może być, nic więcej. A konsultanci to dramat. Coś w stylu: nic nie poradzę, to nie moja wina, przykro mi.... Zaletycena za usługi w przypadku długoletnich klientów całkiem ok.WadyFatalna obsługa klienta, częste spadki transferu pobierania dużo poniżej deklarowanego minimumMiejscowośćLubin -
~Алексей / 2023-04-25 21:05
Ужасный интернет, постоянно перебои со связью, звонил много раз, приезжал мастер, платил 50 злотых, проблемы все теже не решаются, Ужас ! не рекомендую ! ZaletyУжасWadyУжас -
~Klient upc / 2023-04-21 17:35
Bardzo nieuczciwie działanie firmy upc doliczanie kwot dodatkowych pomimo, że nikt nie uzytkuje internetu i tv od dwóch miesięcy. Abonament plus oplata dodatkowa. Pani na infolini stwierdziła, że wszystko jest zasadne a kiedy na koniec życzyłam jej również tak zasadnych faktur. Powiedziała, że bardzo nieładnie życzyć tak drugiemu człowiekowi. Teraz już nie bardzo rozumiem faktura zasadna a ja nieładnie życzę. Skoro zasadna i upc jest fantastyczne to coż nieładnego było w moim życzeniu. ZaletyBrakWadyOszustwo i naciąganie klientaMiejscowośćGliwice -
~Pit / 2023-04-21 10:06
Mam internet 1Gb od UPC, Warszawa (bemowo), ciekawostka, bo na ich sprzęcie, nawet po podłączeniu kablowym, nie ma 1GB. Internet jak wszystko jest ok. działa bardzo szybko. Niestety cały czas coś nie działa, trzeba co raz resetować router Hitron Chita (miał być taki HIT, och, ach).
Cena umiarkowana, szybkość działania ok, ale stabilność tego łącza-dramat.
Jedno na "+", to obsługa, sprawnie się można do nich połączyć, chętnie pomagają, nawet jak policzyli mi za usługę technika (którego z reszta zarekomendował konsultant telefoniczny), przyznali się do błędu i skorygowali następna fakturę.
Suma sumarum, z niecierpliwością czekam na koniec umowy ;)WadyStrasznie niestabilne łączeMiejscowośćWarszawa -
~Pewna osoba / 2023-04-18 18:35
Co do rezygnacji porażka, miał być miesiąc wypowiedzenia za który trzeba zapłacić i odesłać dekoder.Mija miesiąc wypowiedzenia zamiast kodu do paczkomatu żeby odesłać, przychodzi kolejny rachunek do zapłaty w którym się nie korzysta,dzwonione tyle razy że szkoda gadać. Został opłacony miesiąc wypowiedzenia, przychodzi mail że jest niedoplata pomimo że było placone tyle ile trzeba A nieraz z nadwyżka. Nie polecam!! ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćNowa Sól -
~Pawel / 2023-04-17 22:57
Generalnie to niezawodnie działa tylko wystawianie faktur częste braki internetu i tv, brak możliwości uzyskania jakiejkolwiek informacji, rozmowa z botem i odtwarzanie w pętli informacji zdecydowanie nie polecam, lokalizacją Warszawa Mokotów ZaletyBrakMiejscowośćWarszawa -
-
~Krzysztof / 2023-04-17 14:36
Tydzień temu został wymieniony dekoder Horizon i do tej pory nie mam telewizji.W tym czasie dzwoniłem kilka razy dziennie w sprawie usunięcia awarii Error 1030. Za każdym razem tą samą procedura, będzie dzisiaj zrobione, a ciągle nie ma. Pan z UPC miał przyjść dzisiaj na kontrolę czy wszystko działa i nie ma co do tej pory.
Naprawdę koszmar, czy tam w UPC ktoś to wszystko kontroluje. To jest po prostu koszmar. Jak tak można postępować.ZaletyNieWadyWszustkoMiejscowośćGdynia -
~Michal / 2023-04-17 14:05
Internet często się zwiesza,
Obsługa olewa klienta,
Najgorszy internet jaki miałem, ubolewam, że nie mogę mieć innegoZaletyBrakMiejscowośćWrocław -
~Jam jest Tabardak, demon piekielny z ta / 2023-04-16 10:21
wiecie co ... bylem w vectrze i co dzien lub co 2 był jakiś FVCK a transweru nie trzymało nigdy ... Ponad rok z upc i powiem tylko ze transwer na swiatlowodzie mam stale oklo 130-140mb down / 25mb up... przerw w dostawie uswiadczylem przez ten czas tyle ze vectra pobiła by to w tydzien i to lekkin hooyem nawet dwukrotnie Zalety- stale dzialający internet z przyzwoitym transwerem.
- nawet jak jest jakas przerwa techniczna to po zadzwonieniu na info automat ci powie ze jest przerwa i naprawa potrwa do okreslonej godziny i niemal z 5 minutową dokladnością internet z powrotem działą (w wektsze nie szlo sie wogule do nich dodzwonic a jak sie juz dodzwoniles to slyszales tylko jak ktos odbiera po to by p!erdolnąć sluchawke z powrotem w telefon co było q2 bezczelne)
-Wadytroche wysoka cena, biorąc pod uwage ze mam w pakiecie z tv a tv nie uzywam bo tam same qrwy pokazują i to jeszcze w ubraniach lolMiejscowośćCarbon city (czyli śląsk) -
~mateusz / 2023-04-14 13:13
Brak stabilności i spadki prędkości internetu to standard.
Korzystanie po godzinei 18. graniczy z cudem.MiejscowośćWarszawa
strona 24 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »