Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nicram / 2023-05-04 09:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Odkąd PLAY przejęło UPC jest coraz gorzej.
    Transfer, który powinien być w okolicy 500 Mb, przeważnie ledwo powyżej 300 Mb.
    Oczywiście cena jest wyższa ni u konkurencji a usługi coraz gorsze.
    ZaletyObecnie brak
    WadyDrogo i coraz gorzej, słabe rzeczywiste transfer, bardzo różniące się od deklarowanych.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~20kris1 / 2023-05-03 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    gdzie ta predkosc internetu od momentu przedluzenia umowy internet z 200Mbps spad do 20Mbps gratulacje!!!
  • ~Imienick / 2023-05-02 07:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i jeszcze raz złodzieje, naliczają do fv dodatkowe koszty, a potem tłumaczą, że onj zapomnieli dodać to wcześniej, i tak miesiąc w miesiąc płacisz za coś, o czym nawet nie wiesz. Jesteś przygotowany na konkretną kwotę, a masz do zapłaty znacznie więcej. Przejęłam internet upc po poprzednich lokatorach i na szczęście na dniach będę wypowiadać umowę, bo nie wywiązują się w ogóle z umowy
    ZaletyŻadnych zalet
    MiejscowośćKraków
  • ~Agnieszka / 2023-04-30 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Do niczego.ciagle problem z internetem a co z tym się wiąże brak telewizji w całym domu.NIE POLECAM chyba że lubicie bardzo się złościć
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćPionki
  • ~Patryk / 2023-04-30 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    1gb/s internet? Na pewno nie w UPC, na umowie moze i taka przepustowosc bedzie widnieć, ale w rzeczywistosci speedtest 50mb/s pobierania to norma. Nigdy nie mają żadnych awarii ale internet przerywa, urywa, przycina co najmniej kilka razy w tygodniu - jeśli gracie w gry to zdecydowanie nie polecam UPC, chyba ze lubicie pokazy slajdów zamiast płynnej gry.
    Zaletybrak
    Wadynie jestem w stanie wyslistować wszystkich przez limit znaków
    MiejscowośćWrocław
  • ~UPC1369821 / 2023-04-30 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałem umowę na 600 mb/s
    A maksymalnie miałem 92 mb/s

    Za każdym razem gdy dzwoniłem zgłosić problem, proszą zresetować.
    To nic nie daje.

    Temu nie rekomenduje!!!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Piotr / 2023-04-28 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    wieczne pady internetu do predkosci prawie 0 Mbs, nieraz zupelnie pada jak odciety kabel, TV z duzymi opoznieniami wzgledem naziemnej
    Zaletybrak zalet
    Wadywieczne pady internetu do predkosci prawie 0 Mbs, nieraz zupelnie pada jak odciety kabel, TV z duzymi opoznieniami wzgledem naziemnej
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Leon / 2023-04-28 01:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Od kiedy UPC połączyło się z PLAY to jest dramat, internet na umowie do 600MB, w rzeczywistości ok.20MB.
    Telewizja - pikseloza, niektórych kanałów brak (czarna plama).
    Konsultanci traktujący cię jak kolegę.
    ZaletyCena (ale co z tego)
    WadyJakość (a raczej jej brak)
    MiejscowośćKatowice
  • ~Krzysztof / 2023-04-25 21:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety, od czasu kiedy UPC zostało przejęte przez PLAY - fatalna jakość usług. Spadek transferu w sieci dużo poniżej minimum - łącze 750Mb/S, deklarowane minimum to 300Mb/s, realny transfer w weekendy czy w godzinach wieczornych często poniżej 200Mb/s a zdarza się poniżej 100Mb/s (rekord 11Mb/s). Nie zawsze, ale często. Do tego fatalne podejście konsultantów do zgłoszeń reklamacji, zwodzenie, zasłanianie się brakiem kompetencji, kierowanie problemu i zrzucanie odpowiedzialności na innych. Brak możliwości porozmawiania lub nawet kontaktu mailowego do przełożonych. W moim przypadku różni konsultanci opisują źródło problemu zupełnie odmiennie, raz zrzucają winę na degradację sieci, innym razem twierdzą, że problem leży w moim sprzęcie. 2-krotnie próbowałem umówić wizytę serwisu, ale się nie udało, serwis został dziś odwołany bez powiadomienia mnie o tym. Kilka razy wcześniej konsultanci zamknęli zgłoszenie o usterce bez jej usunięcia. Bo ich zdaniem wszystko ok. Tylko zapewnienia, że wszyscy nad tym pracują aby usunąć problem ale nic się nie zmienia. Szczerze odradzam, każdemu, kto chce mieć stabilne i szybkie łącze, nie warto inwestować w UPC. Dla przeglądania stron i odbierania poczty może być, nic więcej. A konsultanci to dramat. Coś w stylu: nic nie poradzę, to nie moja wina, przykro mi....
    Zaletycena za usługi w przypadku długoletnich klientów całkiem ok.
    WadyFatalna obsługa klienta, częste spadki transferu pobierania dużo poniżej deklarowanego minimum
    MiejscowośćLubin
  • ~Алексей / 2023-04-25 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Ужасный интернет, постоянно перебои со связью, звонил много раз, приезжал мастер, платил 50 злотых, проблемы все теже не решаются, Ужас ! не рекомендую !
    ZaletyУжас
    WadyУжас
  • ~Klient upc / 2023-04-21 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nieuczciwie działanie firmy upc doliczanie kwot dodatkowych pomimo, że nikt nie uzytkuje internetu i tv od dwóch miesięcy. Abonament plus oplata dodatkowa. Pani na infolini stwierdziła, że wszystko jest zasadne a kiedy na koniec życzyłam jej również tak zasadnych faktur. Powiedziała, że bardzo nieładnie życzyć tak drugiemu człowiekowi. Teraz już nie bardzo rozumiem faktura zasadna a ja nieładnie życzę. Skoro zasadna i upc jest fantastyczne to coż nieładnego było w moim życzeniu.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo i naciąganie klienta
    MiejscowośćGliwice
  • ~Pit / 2023-04-21 10:06
    Ocena: 3.25 / 5
    Mam internet 1Gb od UPC, Warszawa (bemowo), ciekawostka, bo na ich sprzęcie, nawet po podłączeniu kablowym, nie ma 1GB. Internet jak wszystko jest ok. działa bardzo szybko. Niestety cały czas coś nie działa, trzeba co raz resetować router Hitron Chita (miał być taki HIT, och, ach).
    Cena umiarkowana, szybkość działania ok, ale stabilność tego łącza-dramat.
    Jedno na "+", to obsługa, sprawnie się można do nich połączyć, chętnie pomagają, nawet jak policzyli mi za usługę technika (którego z reszta zarekomendował konsultant telefoniczny), przyznali się do błędu i skorygowali następna fakturę.
    Suma sumarum, z niecierpliwością czekam na koniec umowy ;)
    WadyStrasznie niestabilne łącze
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Pewna osoba / 2023-04-18 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Co do rezygnacji porażka, miał być miesiąc wypowiedzenia za który trzeba zapłacić i odesłać dekoder.Mija miesiąc wypowiedzenia zamiast kodu do paczkomatu żeby odesłać, przychodzi kolejny rachunek do zapłaty w którym się nie korzysta,dzwonione tyle razy że szkoda gadać. Został opłacony miesiąc wypowiedzenia, przychodzi mail że jest niedoplata pomimo że było placone tyle ile trzeba A nieraz z nadwyżka. Nie polecam!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćNowa Sól
  • ~Pawel / 2023-04-17 22:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Generalnie to niezawodnie działa tylko wystawianie faktur częste braki internetu i tv, brak możliwości uzyskania jakiejkolwiek informacji, rozmowa z botem i odtwarzanie w pętli informacji zdecydowanie nie polecam, lokalizacją Warszawa Mokotów
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2023-04-17 14:36
    Ocena: 2.25 / 5
    Tydzień temu został wymieniony dekoder Horizon i do tej pory nie mam telewizji.W tym czasie dzwoniłem kilka razy dziennie w sprawie usunięcia awarii Error 1030. Za każdym razem tą samą procedura, będzie dzisiaj zrobione, a ciągle nie ma. Pan z UPC miał przyjść dzisiaj na kontrolę czy wszystko działa i nie ma co do tej pory.
    Naprawdę koszmar, czy tam w UPC ktoś to wszystko kontroluje. To jest po prostu koszmar. Jak tak można postępować.
    ZaletyNie
    WadyWszustko
    MiejscowośćGdynia
  • ~Michal / 2023-04-17 14:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet często się zwiesza,
    Obsługa olewa klienta,
    Najgorszy internet jaki miałem, ubolewam, że nie mogę mieć innego
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWrocław
  • ~Jam jest Tabardak, demon piekielny z ta / 2023-04-16 10:21
    Ocena: 4.25 / 5
    wiecie co ... bylem w vectrze i co dzien lub co 2 był jakiś FVCK a transweru nie trzymało nigdy ... Ponad rok z upc i powiem tylko ze transwer na swiatlowodzie mam stale oklo 130-140mb down / 25mb up... przerw w dostawie uswiadczylem przez ten czas tyle ze vectra pobiła by to w tydzien i to lekkin hooyem nawet dwukrotnie
    Zalety- stale dzialający internet z przyzwoitym transwerem.
    - nawet jak jest jakas przerwa techniczna to po zadzwonieniu na info automat ci powie ze jest przerwa i naprawa potrwa do okreslonej godziny i niemal z 5 minutową dokladnością internet z powrotem działą (w wektsze nie szlo sie wogule do nich dodzwonic a jak sie juz dodzwoniles to slyszales tylko jak ktos odbiera po to by p!erdolnąć sluchawke z powrotem w telefon co było q2 bezczelne)

    -
    Wadytroche wysoka cena, biorąc pod uwage ze mam w pakiecie z tv a tv nie uzywam bo tam same qrwy pokazują i to jeszcze w ubraniach lol
    MiejscowośćCarbon city (czyli śląsk)
  • ~mateusz / 2023-04-14 13:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak stabilności i spadki prędkości internetu to standard.
    Korzystanie po godzinei 18. graniczy z cudem.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Coma / 2023-04-14 10:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Posiadam najlepszy pakiet. Od miesięcy występują spadki o ponad połowę. Doradcy klienta potrafią jedynie powiedzieć "prace nad problemem powinny potrwać do ..." i zmieniać ten termin CODZIENNIE. W dodatku występują u mnie problemy z modemem, internet przestaje działać. Sieć widnieje na liście, jednak po połączeniu informacja "połączono, brak dostępu do internetu". Reset nawet do ustawień fabrycznych nic nie dał, podobnie jak złote rady doradców klienta tyou "wyjmij kabel i dmuchnij". Za ÓSMYM razem udało mi się wreszcie doprosić o serwisanta. Miał się kontaktować w celu ustalenia terminu. Nikt nie zadzwonił, więc ponownie nawiązałam czat z obsługą klienta, a koleś proponuje mi umówienie rozmowy telefonicznej, ale z Działem Sprzedaży. XDDD No tragedia, ci ludzie chyba w ogóle nie wiedzą nawet jak mają na imię. Dzisiaj wreszcie dostałam telefon w celu umówienia serwisu, serwisant ma się jutro pojawić. Zobaczymy co z tego wyniknie. :)
    Zalety+ Cena za dostępne pakiety
    Wady- Często dysponujemy jedynie połową danego pakietu
    - Tragiczna obsługa klienta, zero kompetencji
    MiejscowośćChorzów
  • ~Lolek / 2023-04-14 07:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Niby UPC zapowiadało wyłączenie tv analogowej w Krakowie. Ale nie wzięło pod uwagę że tysiące emerytów korzystało z tej formy za pośrednictwem spółdzielni mieszkaniowych i płaciło za kablówkę w czynszu. A te skur...... wyłączyły tv analogową w wielki czwartek pozbawiając tysiące starych ludzi dostępu do tv na święta. I nie było żadnej informacji że to będzie w ten dzień. Kto stary był w stanie coś zorganizować w jeden dzień. Problem jest do tej pory bo na większości tv nie chcą się zestroić ich programy na tunerze kablowym. Kompletna klapa technologiczna. Pozostaje wziąć abonament z dekoderem albo podpisać umowę z Netią.To drugie wydaje się najlepszym rozwiązaniem po tym co zrobiło UPC.
    ZaletyNic
    WadyBrak szacunku do klienta
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4599
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2579
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016