Mam w zasadzie zastrzeżenia do wszystkiego (oprócz internetu), ale skupię się na jednym.
Zamówiłem łącze do telefonu stacjonarnego (taki podłączony do routera). Na OFICJALNEJ STRONIE UPC doczytałem, że wystarczy mieć telefon analogowy z wybieraniem tonowym. Mój wybór padł na telefon GIGASET firmy Siemens, bo do tej marki mam zaufanie i miał on udogodnienia dla osób starszych na czym mi zależało. Niestety - telefon od początku sprawiał problemy. Nie sygnalizował nadchodzącego połaczenia, nie było słyszalności w jednym kierunku lub w obu. Technik jeździł, kiwał głową, w końcu zeznał "ale Gigaset to w UPC nie będzie działał. Musi być Panasonic" Rzeczywiście: zakup Panasonica rozwiązał problem. I teraz mam dwa pytania: 1. Czemu takiej informacji nie ma na oficjalnej stronie UPC? 2. Kto mi zwróci za telefon GIGASET który w dobrej wierze zakupiłem kierując się instrukcją ze strony UPC? Miałem czternaście dni na zwrot telefonu, ale tak długo musiałem czekać na technika, że na zwrot telefonu było za późno. WE dniu zakupu upewniałem sią na BOK czy telefon GIGASET taki i taki jest dobry. Pani stwierdziła że jak najbardziej tak. 250 złotych poszło się j..ać. Bo oczywiście nikt z UPC nie reaguje na moje zapytania odnośnie zwrotu kasy.ZaletyMoże internet. Jest OK, nie siada i nie zrywa.
WadyJak bym zaczął wymieniać, to by serwer klęknął. TV, komórka, telefon stacjonarny, niekompetentna obsługa techniczna - masa zastrzeżeń.
MiejscowośćKatowice