Odkąd upc to play mój internet praktycznie nie działa, jakość usług jest dramatyczna. Jedyny plus to rozmowa z przemiłym konsultantem Marcinem Kulej który za wszelka cenę chciał mi pomóc, był profesjonalny i wykfalifikowyany
ZaletyKonsultant Marcin Kulej
WadyPrzejście do play
MiejscowośćRadom
~Kostek / 2019-08-28 12:13
Ocena: 3.00 / 5
Przed wymianą routera miałem połączenie sieciowe aż do przyjścia montera z UPC. Po założeniu nowego routera przy zmianie opcji związanej ze zwiększeniem prędkości, internet przestał działać. Dowiedziałem się, że to wina przewodu. Na nic się zdało tłumaczenie, że przy poprzednim routerze działał przez wiele lat bez zarzutów, i pewnie gdybym nie zmienił pakietu działałby nadal. Kupiłem przewód i założyłem na własną rękę. Przy okazji przestała działać drukarka a wcześniej również działała. UPC nie poczuwa się do naprawy systemu, którego anulowanie spowodowała przez wymianę routera.
Zaletynie jestem zadowolony
Wadyprzerwy w nadawaniu sygnału, przeważnie wieczorem
MiejscowośćWarszawa
~Krzysztof / 2020-12-19 19:09
Ocena: 3.00 / 5
Średnio raz w.miesiscu przerwa internetu na pół dnia. Obsługa klienta odpowiada po kilku godzinach.
WadyAwaryjnie
MiejscowośćWarszawa
~Krzysztof / 2021-12-10 21:37
Ocena: 3.00 / 5
Upc jestem od 5 lat problemy zaczęły się jak w marcu przedłużyłem umowę i wziąłem internet 750/30 i dekoder 4k, dekoder ciągle buforuje a internet w godzinach wieczorowych nie da się z niego korzystać, rono jakoś to chodzi jak mierze prędkość to w porywach 250/0,90 także dają ciała na całej lini reklamacja zgłoszona z rozwiązaniem umowy z winy operatora
Zaletykiedyś były
Wadyspadki internetu
MiejscowośćKatowice
~Kuku / 2018-10-26 14:02
Ocena: 3.00 / 5
Dekodery dość awaryjne - najczęściej się wieszają. Pojemność nagrywarki mogłaby byc większa. Ogólnie przez ponad 10 lat użytkowania większych problemów nie było.
Zrezygnowałam bo sprzedawcy byli nachalni proponując przy odnowieniu umowy wyższą cenę niż dotychczas (dla stałego klienta od 10lat). W punkcie obsługi spotkałam się ze "ścianą", sztywnymi regułami obsługi. Wszystko przebił Pan "opiekun budynku" kiedy do niego zadzwoniłam - dostał info o mojej rezygnacji i pytanie czy może on mi coś fajnego zaoferuje. Nic mi nie zaoferuje, mam dzwonić za miesiąc. Nie przekonało go nawet, że wtedy będę mieć juz tv od konkurencji i nie zadzwonię.
Obsługa sprzedażową dla aktualnych klientów leży... Jak by im nie zależało.
ZaletyDuża ilość kanałów TV
MiejscowośćKraków
~Kumtael / 2015-06-06 00:50
Ocena: 3.00 / 5
jak zwykle o tej porze brak internetu nagminnie internet znika w godzinach 00:00-01:30 nie bylo dnia zeby i ternet nie zniknal na przynajmniej pol godziny w tym czasie w dzien ok w nocy irytujace
Zaletyszybkość
Wadytracenie łączności
~Leszek / 2018-06-13 10:16
Ocena: 3.00 / 5
Awaria internetu w godzinach mojej pracy, brak możliwości prowadzenia działalności :(
WadyDługotrwałe wyłączenia internetu.
MiejscowośćGdańsk
~M / 2018-07-05 13:03
Ocena: 3.00 / 5
Momentami słaby sygnał (centralna dzielnica Warszawy) - raz na jakiś czas trzeba było wzywać technika, bo sygnał słabł. Po wizytach było ok.
Elastyczne czasowo płatności.
... ale sposób rozwiązania umowy to jakiś żart. Trzeba wysyłać jakieś pismo do Katowic, przy czym jeśli np. pismo dojdzie 2.07, to umowa kończy się za prawie 2 miesiące, bo końcem sierpnia. 4 lata korzystałam z ich usług, a otrzymuję takie warunku rezygnacji, śmiech na sali. W dobie kiedy wszystko załatwia się przez internet trzeba latać z pismem do punktu, albo na pocztę...
ZaletyElastyczność płatności
WadyOpieszali konsultanci w ramach Czatu na stronie
Warunku rezygnacji
~m. / 2014-11-14 20:05
Ocena: 3.00 / 5
Od dwóch tygodni we Wrocławiu są ciągłe problemy z netem. Co chwile usługa jest niedostępna na krótkie okresy czasu. Nie zestawia się link. Jeśli przypadkiem się uda to straty pakietów i transfer nie pozwalają na jakąkolwiek sensowną pracę. Wygląda to jak nieudolna aktualizacja infrastruktury. Żenada.
ZaletyJeśli działa w ogóle to jest super
WadyW przypadku gdy coś się dzieje zostajesz sam
3 lata
~Maciej / 2019-04-22 10:50
Ocena: 3.00 / 5
Na początku było w miarę dobrze z ich internetem, czasami awarie jak to bywa,ale ostatnio jak się umowa kończy to awarie na początku dziennym.
ZaletyDwa kanały Wi-Fi szybszy i wolniejszy.
WadyCzęste braki w dostawie.
MiejscowośćWarszawa
~Mateusz / 2021-04-27 22:04
Ocena: 3.00 / 5
Kiedyś ich chwaliłem, a teraz.., no cóż, zeszli na psy. Kiedyś awarie były super rzadko, teraz mniejsze lub większe problemy co 1-2 dni, a czasami codziennie. Okres pandemii=większe zapotrzebowanie na net pokazało, że UPC to kolos na glinianych nogach. A ci na to UOKIK, ktory wali olvrzymie kary Biedronce, a do UPC czepia się tyljo o drobiazgi. Chwilowo nie mam wyboru, ale może w tym roku będę miał Orange światłowód
ZaletyChybacfakt, że w ogóle dają jakiś NET :)
WadyJakość netu to porażka totalna
MiejscowośćWarszawa
~max / 2012-02-02 20:02
Ocena: 3.00 / 5
jak chcesz telewizje hd i internet 50 to 120 pln .ale u mnie nie ma takiej przepustowości to mie nie ma takiego pakietu musisz brać z telefonem ciekawe komu potrzebny na chama wciskają byle dyś zapłacił ten abonament 120 chore to
Zaletyplus jest taki że nie idzie dać nic wiecej jak minus
Wadycałe upc to jeden wielki minus
~micj / 2017-01-09 22:22
Ocena: 3.00 / 5
Jestem klientem UPC od kilku lat. Ostatnio opóźniłem się z płatnością o kilka dni przez nie uwagę. Dowiedziałem się w ten sposób, że wyłączono mi internet. Bez przypomnienia, ostrzeżenia. Zapłaciłem i internet ma wrócić ale te kilka dni niedogodności spowodowały, że marka UPC którą wcześniej lubiłem teraz kojarzy mi się negatywnie i przy najbliższej sposobności zmieniam operatora, ale za nim to zrobię naprawdę będę pilnował terminowej płatności. Gratulacje dla pomysłodawcy usprawnienia terminowej ściągalności opłat.
~Mirek / 2023-01-26 12:33
Ocena: 3.00 / 5
24 stycznia o godzinie 10:24 zadzwoniła do mnie pani z informacją o promocjach. Swoim tonem głosu i prowadzeniem rozmowy, dała mi do zrozumienia, że robi łaskę przekazując mi te informacje a ja powinienem być jej wdzięczny, że łaskawie do mnie zadzwoniła i zaszczyciła mnie swoją rozmową. Ponieważ coś robiłem, nastawiłem telefon na głośnomówiący i odłożyłem go nieco dalej. W domu grała muzyka i automatycznie zacząłem głośniej mówić.
W pewnym momencie pani stwierdziła, że nie podoba się jej ton mojego głosu.
Zaznaczam, że odzywałem się w sposób kulturalny, grzeczny i nie wulgarny. Zaczęła mi przerywać, nie pozwoliła dokończyć mi swojej wypowiedzi i odniosłem wrażenie, że łaskawa pani jest obrażona.
Nie wiem co powiedziała w dalszej części rozmowy, ponieważ mówiła cały czas razem ze mną. W pewnym momencie zakończyła rozmowę, rozłączając się.
Dała odczuć swoje niezadowolenie, jak i to, że pani ma muchy w nosie i nieasertywne nastawienie do powierzonych jej zadań, a ja powinienem jej przytakiwać i być wdzięczny za to, że zadzwoniła do mnie i chce ze mną łaskawie rozmawiać, a ja w swej arogancji mówię do pani podniesionym głosem, może, ale na pewno grzecznie.
„Księżna pani” się obraża, kończy rozmowę, czuje się niedoceniona, nie dowartościowana a może i to, że nie powinna dzisiaj przychodzić do pracy, bo we wtorek jej się żle pracuje i może powinna być w domu, bo ją głowa boli albo ma zły humor.
Myślę, że tacy ludzie przewartościowani swoim ego, nie powinni rozmawiać z klientami, psują tym wizerunek firmy.
W trudnych warunkach pandemii i w ogóle finansów klientów, konsultanci powinni stwarzać pozytywny obraz firmy którą reprezentują. A w tym wypadku jest to absolutnie nieżyczliwa twarz którą ja jako klient widzę, a którą reprezentuje pani konsultantka.
Bardzo przepraszam, że naruszyłem spokój osobisty owej pani i może zachwiałem jej pewność siebie dzisiejszego dnia, a może ta pani powinna zmienić pracę.
Z poważaniem
Mirek Wojciechowski.
A najbardziej to jest mi przykro, że nie dowiedziałem się, jaką to bardzo ciekawą propozycję o promocji ma pani dla mnie. Już się dowiedziałem. Propozycja dotyczyła zwiększenia abonamentu około 30 zł i nieco zwiększenia prędkości. Czyli chodziło o kasę wyciągniętą od klienta.
MiejscowośćWarszawa
~niezadowolony klient upc / 2020-12-03 21:26
Ocena: 3.00 / 5
Jakim cudem ta firma jeszcze działa, przy tylu uzasadnionych skargach i reklamacjach. Usługi za które trzeba płacić nie ma praktycznie. Technicy wizytują moje mieszkanie średnio co 2 dzień, tyle samo interwencji telefonicznych. Obsługa klienta nieprzemęczona i znerwicowana. Jak ktoś chce podpisać lub przedłużyć umowę z tą firmą zdecydowanie odradzam, chyba że ma duzo pieniedzy i nerwy ze stali. Zdecydowanie odradzam upc.
ZaletyBrak
WadyBrak zakonkraktowanej usługi
MiejscowośćSzczecin
~olo / 2020-08-25 14:25
Ocena: 3.00 / 5
Prawdą jest, że na 300 Mb/s w większości jest dostarczana około 50 Mb/s już nawet nie reaguję jak powróci zdalna szkoła to chyba zgłoszę do UOKiK ( wnuczka nie mogła brać udziału w lekcji bo zmalał nawet do około 15 Mb/s) dlaczego oferują coś czego nie mogą zapewnić a sprawdzenie po kablu to dotyczy starych laptopów bo jakoś w nowym nie widzę gniazda. Szybszy mam w komórce śmiać się nie wypada bo płacę za 1/6 usługi i większość z którymi rozmawiam ma podobne zdanie.
Zaletystały dostęp
Wadymała prędkość w porównaniu z gwarantowaną na umowie
MiejscowośćSiemianowice Śląskie
~omega-19 / 2012-07-24 21:33
Ocena: 3.00 / 5
ja również dostalam fakture wyzsza o 6zl niz poprzednia. kiedy zadzwonilam na infolinie z automatycznej informacji dowiedzialam sie ze podniesli oplate za abonament bo zmienily im sie uslugi i ze wszystkich informowali o tym droga mailowa i pocztowa. ciekawostka jest taka ze ja nie dostalam od nich zadnego maila w tej sprawie ani droga pocztowa informacji. jak sie okazuje nie jestem sama. inni tez takiej informacji nie dostali. napisalam reklamacje w tej sprawie i od ponad 2 tygodni czekam na odpowiedz. dzwonilam na infolinie dowiedziec sie na jakim etapie jest rozpatrywanie reklamacji. okazalo sie ze nikt jej jeszcze nie tknął. rozpatruja do 30 dni i wysylaja odpowiedz poczta. po ostatniej reklamacji jaka skladalam wnioskuje ze moge czekac w nieskonczonosc a i tak nie dostane odpowiedzi dopoki sie nie upomnę. nie polecam
Zaletybrak
Wadyjeden wielki balagan, niedoszkoleni pracownicy na infolinii (wiekszosc)
~Pawel / 2023-10-27 20:34
Ocena: 3.00 / 5
Do czasu przejecia przez plyay bylo ok, teraz wkurzajaca infolinia z botem i arogancka obsluga
MiejscowośćWarszawa
~Paweł Jaroszewski / 2016-10-04 17:30
Ocena: 3.00 / 5
Witam,
w ostatnim czasie UPC odnośnie internetu pozostawia wiele do życzenia a na tym bazowali.
Nie ma kontaktu z operatorem i pada internet nawet w tygodniu kołoo 16-tej!!!
Potrzebującc mieć ciągły dostęp do szybkiego łącza jestem delikatnie mówiąc zniesmaczony- wku...
Patrząc na te nowe reklamy to wg mnie naciąganie klienta na nowy rou...!!!
WadyWad jest ostatnio więcej niż zalet
4 lata
~Peter / 2019-01-28 13:52
Ocena: 3.00 / 5
Od tygodnia nie ma dnia bez awarii. Oczywiście dowiedzieć się czegokolwiek nie ma gdzie i od kogo. Telefony nie odbierane w żadnym dziale. Jestem klientem od nirmal 6 lat i jestem zdziwiony bo dotychczas to bylł chyba jakościowo najlepdzy usługodawca w Warszawie.