strona 21 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~Zawiedziona / 2020-01-09 17:43
Zainteresowania klientem, nie maja cierpliwosci
Do tłumaczenia a zatem sie rozłaczaja jak tylko klient powie ze sie zgadza ma przedłuzenie umowy.
Przerywaja rozmowe nie dajac dojsc do głosu klientowi., uwazaja sie za sprytne a klienta uwazaja za idiote.
10 minut po rozmowie za pozno aby sie wycofac z umowy gdyz zauwazyłam u konkurenci tansza oferte.
Przydało by sie dobre szkolenie z kultury obsługi bo dawno juz nie było chyba firmie.
Panuje tu chyba zasada łap klienta a jak juz złapiesz to masz go w dupie, nic nie musisz juz tlumaczyc., nie szuka reszte informacji w internecie. -
-
~zbigkurzawa / 2023-06-20 17:37
Do tej pory byłem zadowolony z usług UPC. Jednak na koniec tj. przed przejęciem przez Play UPC odnowił mi umowę dopisując bezprawnie pakiety, których nigdy nie zamawiałem. Umowy nie podpisałem, ani nie zatwierdziłem, a mimo to UPC nęka mnie ponagleniami i wyłączeniami internetu. To mafijne metody czyli wwymuszanie zapłaty za nieistniejące usługi.Nie zapłacę i dziwię się, że po wielu latach korzystania z usług zostałem tak potraktowany. ZaletyBrak w 2023Wadybezpodstawne odcinanie internetu mimo regularnych wpłatMiejscowośćStarogard Gdański -
~Agnieszka / 2015-05-19 14:54
przeprowadziłam się gdzie nie ma technicznych możliwości technicznych montażu ,nie mam komu do sprzedać umowy bo na starym mieszkaniu nikt nie mieszka. ja chcę oni nie mogą i każą mi zrezygnować ponosząc koszta kary 400 zł ,, albo płacić za usługę której nie mam. a w regulaminie nie ma nic napisane na ten temat .... RZECZNIK PRAW KONSUMENTA STWIERDZIŁ ŻE MAM KARE ZAPŁACIĆ BO I TAK NIC NIE ZROBIĘ W TYM TEMACIE. Umowa mam na dwa lata .i co ja mam teraz zrobić ?? -
~Agnieszka / 2016-03-15 10:05
Przykro, kolejna firma, której konsultanci są mili i uprzejmi przed podpisaniem umowy, natomiast po jej podpisaniu nie ma co się już zwracać do UPC po cokolwiek. Jedyna odpowiedż, jaką usłyszałam w odpowiedzi na prośbę o wymianę dekodera (dzień po podpisaniu umowy) ze względu na jego zbyt duże wymiary to: takie mamy prawo, nie przysługuje Pani nic, podpisała Pani umowę - trzeba było się zastanowić.
Przykre to, ale to już ostatni raz, kiedy dałam się nabrać na przedłużenia umowy. A już na pewno z UPCZaletySzybki i w miarę stabilny internetWadyBrak możliwości negocjacji, ignorancja wobec klienta, który umowę podpisał. -
~Albumina / 2023-05-30 13:40
UPC bez mojej wiedzy i zgody podłączyło do mojej świeżo zawartej umowy na wyłącznie internet numer telefonu mojego byłego męża, którego z oczywistych względów w umowie mieć nie chcę. Rozumiecie? Bez rozmowy ze mną, tak po prostu. Teraz od 15 dni nie są w stanie rozpatrzyć reklamacji, za to w fakturze uwzględnili usługę telefonu, której nie zamówiłam. W firmie panuje koszmarny bałagan, nikt nic nie wie i nie potrafi załatwić. Nie polecam. MiejscowośćGdańsk -
~Almid Haid / 2019-09-09 16:05
Płacę za 600/60 Mbps a mam czasami 350-400/35. W pozostałym czasie wyciąga jakieś 180/25 jak nie zawiesi się router (średnio raz na tydzień) ZaletyMiła obsługa, czasem nawet fachowaWadyNiezgodne z deklaracjami parametry -
~Andrzej / 2016-03-17 13:16
Jakość usług do oferowanej ceny nieadekwatna. Internet o porównywalnych parametrach u konkurencji pond 20% tańszy. Za przedłużenie umowy wymyślili sobie opłatę administracyjną 20zł. Żenada. Wypowiadam umowę. ZaletybrakWadycena -
~Andrzej / 2020-05-27 17:08
absolutnie fatalna sprawa z uploadem
JEST ZA NISKI W STOSUNKU DO DOWNLOADU. -
-
~Anna B. / 2013-10-30 10:18
Firma podaje błędne informacje na stronie internetowej, w mojej lokalizacji wyszukiwarka podała, że wszystkie usługi są dostępne, natomiast przy umawianiu instalacji nagle stwierdzili że nie wiedzą czy mogą mi podłączyć internet itd. Mieli odezwać się w umówionym terminie, ale odzewu było brak przez kilka następnych dni. W końcu odezwałam się sama, ale nikt nie oddzwonił, dostałam tylko standardowego maila, że w mojej lokalizacji nie ma możliwości technicznych. Dodam, że słup z kablem UPC mam za oknem, a im po prostu nie opłacało się pociągnąć kilku metrów kabla internetowego do mojego domu. Pewnie gdybym chciała internet, telefon i tv to pewnie już bym miała wszystko podłączone. Zdążyłam już zrezygnować z Neostrady bo byłam pewna, że podłączą mi internet. Ogólnie wielki minus za podawanie błędnych informacji i brak zainteresowania klientem. -
~Areck / 2020-04-02 17:46
Internet sam w sobie jest ok, ale ogólna obsługa, przede wszystkim strona internetowa, wciskanie na siłę jakichś pakietów bezpieczeństwa, konieczność zaznaczenia zgody marketingowej (inaczej opłata 5zł miesięcznie) - tragedia MiejscowośćLublin -
~Art / 2023-07-26 10:28
Posiadam internet w UPC od wielu lat.
Na przestrzeni czasu nie było problemów z działaniem internetu. Ostatnio natomiast zawiodłem się na obsłudze serwisowej.Przez dwa dni weekendu
nie miałem stabilnego połączenia.Po telefonie do UPC i trudach wynikających z przejściem wirtualnego asystenta i resecie urządzenia dostałem informację o konieczności skorzystania z wizyty serwisanta gdyż na moim urządzeniu występują błędy nie do naprawienia w formie zdalnej. Po trzech dniach zauważyłem poprawę i chciałem odwołać serwis, jednak konsultant nadal widział te błędy w urządzeniu i proponował abym nie rezygnował z wizyty serwisu. W dniu zaplanowanej wizyty zaplanowałem pobyt w domu i nawet otrzymałem SMS o wizycie w ciągu 15 min. Czekałem ponad godzinę i zadzwoniłem do UPC aby się dowiedzieć z czego wynika opóźnienie. Pan na infolinię poinformował mnie że serwis się nie pojawi ponieważ zdalnie stwierdzono iż błędy zniknęły. Nikt przy tym nie wpadł na to aby poinformować mnie o tym. I tylko moja dociekliwość sprawiła że nie spędziłem całego dnia czekając na serwisanta.WadyTrudności w połączeniuMiejscowośćWarszawa -
~Artur / 2017-11-29 10:14
internet 60mb/s na kablu to maks 45mb/s a na wi-fi to szkoda mówić :( ogólnie to słabiutko. MiejscowośćDąbrowa Górnicza -
~ataner / 2020-07-02 11:51
Jestem klientem od ok. 1,5 miesiąca i od pierwszego dnia mam problem z internetem wifi, połączenia są zrywane z różną częstotliwością, czasami kilka na 1 godzinę, czasami 1 raz na ok. 1 godz. Problem bardzo uciążliwy. Dodam, że tego problemu nie miałam korzystając z usług innych operatorów na przestrzeni ok. 20 lat.
Zgłaszany problem jest traktowany na zasadzie, zbywania klienta np. "zaraz sprawdzimy zdalnie, potem u nas wszystko jest OK.") a po prośbie aby przysłać serwis w celu zdiagnozowania problemu na umówiony termin nikt się nie pojawia, po ponownym telefonie dowaiaduję się, że wyznaczają kolejny termin dla serwisu za następne 3 dni.
jestem bardzo zawiedziona, że zmieniłam operatora za namową znajomych !!!!!!!Zaletydodam, że z tv jestem zadowolonaMiejscowośćGdańsk -
~BAFEREK / 2017-06-22 12:05
Z telewizji jestem zadowolony dobra jakość nie narzekam chociaż czasami potrafi się dekoder zawiesić np. gdy mu się za dużo przypomnień o nadawanych programach zada wystarczą trzy. A teraz wisienką na torcie jest u mnie internet na prędkość nie narzekam ale awaryjność bardzo duża ostatnio to nawet raz dziennie nie mam netu już nawet czasami mi się nie chce dzwonić do obsługi klienta po śpiewka będzie ta sama pani czy też pan z obsługi informuje mnie że u mnie w budynku wszyscy sąsiedzi net mają tylko u mnie jest problem i proponuje wysłanie technika a na takie wizyty w kółko to ochoty i czasu nie mam ma działać i tyle prawda? ZaletyDobra jakość TV, prędkość netu dobra.WadyAwaryjność internetu, zawieszający się dekoder z nagrywarką.Korzystam z UPC prawie trzy lata. -
~Bartek / 2015-10-16 09:53
Moim zdaniem UPC jest najlepszym i najsolidniejszym dostawcą internetu i TV w warszawie, (mieszkam na Bemowie). Ale kolega z Mokotowa, miewał problemy techniczne. Niestety ceny dość wysokie i zależnie od okresu, ale przeważnie obecny klient traktowany po macoszemu, tzn. lepsza oferta dla nowych klientów niż podczas przedłużania umowy- rozwiązanie, zamiast się prosić, wypowiedzieć umowę i dać też zarobić konkurencji, lub podpisać nową, ale potrafią odmówić promocji dla nowych po tym samym adresem. ZaletyStabilność internetu, jakość TV , dekoderów i modemów.WadyBrak możliwości konfiguracji w routerach pewnych opcji lub używania własnego, ubezwłasnowolnienie w tej kwesti, jak również narzucona klejność kanałów. Zresztą nie inaczej jak u konkurencji.około 4 lat, wcześniej kilka lat Aster. -
~BaT / 2012-08-05 11:54
Hmmm. UPC jest BARDZO denerwujące z powodu ciągłego ,,wysiadania" internetu! ZaletyCzasem działa;/WadyBardzo często się wyłancza przez co trzeba ciągle restartować ruter!!!Nie wiem ale to nie tylko moja Opinia. -
-
~bbcbb / 2014-06-20 22:27
mam Internet 60mb nigdy nie miałem z nim problemów
nawet drobnej usterkiZaletystabilnyWadyobsługa,droga instalacjarok internet + tv 115 zł -
~Borys Wódka / 2018-10-17 18:43
Co do łącza internetowago to tak , zwisy , brak połączenia , co 15 minut trzeba resetować strony bo nie ma połączenia.
A niby 150 Mbit /s ?
Uwaga na windykatorów!
Raz chcieli mi naliczyc pare stów ale okazało sie , ze kwota z kosmosu była wzięta.
I nic nie zapłaciłem.MiejscowośćWarszawa -
~Buba / 2023-01-18 18:55
Mam internet światłowodowy 4 miesiąc i teraz jest git, ale w 2 miesiącu to tragedia. Godzina 22 i brak neta. Pingi w porządku po 4-5ms download 620 mbps upload 102 mbps.
https://www.speedtest.net/result/14226800796.pngZaletySzybkośćWadyKonsultanci nie wiedzą o czym mówię jak mówię że mam od nich światłowód a nie kablówkeMiejscowośćKońskie -
~chris / 2018-11-09 16:49
Szeroka oferta - ok, ale permanentne awarie i słaby sygnał, od początku usługi, tj. od 6 lat. MiejscowośćMińsk Mazowiecki
strona 21 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »