strona 20 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~m / 2014-06-17 09:44
w zasadzie ok, tylko dodzwonić się to graniczy z cudem... -
-
~Marci / 2023-10-09 16:30
Obsługa klienta, to kpina. Przeprowadziłem się, w nowym miejscu nie ma usług UPC. 30.09 dzwonię, aby rozwiązać usługę z miesięcznym terminem wypowiedzenia. Czekam na połączenie blisko 30 min. Gdy mi się udaje, koleś mi mówi, że sprawdzi z jakimś innym działem, czy na pewno nie da się podłączyć usług w nowym miejscu (bo są po drugiej stronie ulicy) i że oddzwonią po kilku dniach. Mija dni 10 i ani słychu. 9.10 dzwonię więc ponownie, znów czekam ok 20 min. Tłumaczę jednej lasce całą sytuację. Mówi „chwileczkę”, po czym zostaję przełączony do nowej, która pyta „w czym może pomóc”. Tłumaczę ponownie. Ona mówi, że w ogóle nie mają takiego zapytania ode mnie, a w ogóle to takie składa się na piśmie. Mówię, żeby odsłuchali moją rozmowę sprzed 10 dni, ona, że muszę podać dzień i godzinę, kiedy dzwoniłem. Nie mam takich danych, bo telefon jest służbowy. Mówię, żeby w takim razie przyjęli wypowiedzenie umowy ode mnie. Ona, że to inny dział i przełącza. Czekam już kolejne 15 min. Może ktoś odbierze. ZaletyFajny interfejs TVWadyObsługa klientaMiejscowośćPabianice -
~marek / 2022-01-25 10:55
Jestem klientem UPC już ponad 4lata i nie mogę opanować wkurwienia ze sposobu w jaki traktuje się straych klientów , nowy klient dostaje wszystko a starego traktuje jak śmiecia i każą płacić za to co nowy dostaje za free ZaletyNiezawodnyWadyPodejście do klientaMiejscowośćOświęcim -
~Mario / 2023-05-23 16:35
Czasami zdarzy sie ze nie dziŁa ale ogólnie ok. Tylko z cena zostałem oszukany miało byc po pół roku 79.99 a teraz jakaś inflacyjna podwyżka. Po 8 miesiacach patrze a tu dla nowych oferta 600mb/s dokładnie jak moja przez pół roku 1zl a pozniej tylko 59.99 a ja mam płacic 83zł szok. ZaletyObsługaWadyCenaMiejscowośćBrodnica -
~Michal / 2023-11-13 21:23
Wszystko było w porządku (oczywiście zdarzały się bardzo sporadycznie awarie, ale to normalne) dopóki UPC nie połączyło się z Play. Obecnie korzystanie z internetu wyglada tak, że codziennie kilka razy dziennie są awarie. Dość pozytywną opinię wystawiam wyłącznie ze względu na to, że do niedawna byłem zadowolony z ich usług. Gdybym wystawiał ocenę wyłącznie za dzień dzisiejszy, wystawilbym cztery „jedynki”.MiejscowośćWarszawa -
~MrBro / 2023-06-15 12:38
Klamcy. Zeby cos zalatwic to mozna milion raz dzwonic i nic z tego nie bedzie, bo przezucaja z jednego na drugiego.
Ale niezawodność na plus, w warszawie. Cena w miare ok.
Klamliwa obsluga klienta. Dzwonia zeby podpisal umowe ktora Ci zaszkodzi bez mozliwosci ostapenia w terminie 14 dni bo mowia ze poprostu nie dostaja tych rezygnacji.
Przedkosca wysylania to jakis zart. Ale w sumie 3/5ZaletySzybkość ściągania
Cena ok. Place 60zl za 750 mbit.WadySzybkość wysyłania tragiczna
Obsluga klienta (kłamcy)MiejscowośćWarszawa -
~Naiwny stały klient? / 2016-11-11 14:12
Od lat korzystam bo nie jako jestem skazany. Ale coraz bardziej widzę że robię źle. Konkurencji zbytnio nie ma i nie widać. Szybciej zrezygnuje z TV całkiem niż zmienię firmę, może to lepiej.
Dekodery szajs. Opisy programów i zarządzaniem tym co chcę nagrywać, oglądać to tragedia.
Dla mnie dostęp do sieci jest OK, ale to tylko część usług jakie opłacam.
Więc dla wiadomości firmy UPC nie jest tak kolorowo jak im się wydaje.ZaletyDostępność w mojej okolicy.WadyReklama, reklama, dźwignia handlu. Mają wysokie mniemanie o sobie, a klienta trzymają na dystans.Kożystam bardzo długo może 8 a może 10 lat. -
~niezadowolony / 2022-12-21 23:05
Przez parę miesięcy wszystko było dobrze. Potem coraz większe problemy ze stabilnością łączą/sygnału telewizyjnego. Ruter 3 lub 4 razy wymieniany (na ten sam model, używkę), teraz co pół godziny kilkuminutowa przerwa w sygnale.
Problem zgłaszany kilkukrotnie na infolinię, wysyłają wiadomość, że rozwiązali problem, ale nic się nie zmienia.
Nie polecam tej firmy.ZaletyCena, zasięg.WadyBardzo niestabilny sygnał. Udają, że rozwiązują problem, następnie wysyłają wiadomość, że już jest ok, gdy jest wręcz jeszcze gorzej. -
-
~nt / 2017-10-04 23:38
proszę mnie nie cenzurowac dlatego ze uważam wasza infolinię za uciążliwa i niezuczciwa a ceny za wygórowane Wadybrak wielu programów -
~Okuń / 2020-01-19 15:07
Po wymianie ruteru na nowy model przez dwa miesiące w każdym tygodniu przeważnie mniej więcej 3 raz nie było internetu na okres jakiś 2 godzin, w trzecim miesiącu od czasu zamontowania nowego ruteru problem pojawiał się co tydzień i internetu nie było na jakieś 13 godzin, teraz prawie już po roku problem występuje 5 razy na miesiąc ZaletyJak działa to jest bardzo szybkiWadyTo chwilę są awarieMiejscowośćStarogard Gdański -
~Patrycja / 2017-04-08 13:52
Jestem klientem od kilku lat. Nigdy nie było większych problemów z internetem, ale od paru tygodni jest dużo wolniejszy, a od ok. tygodnia już dwa razy są przerwy na ok. 24h. Jeśli coś firma z tym nie zrobi, to będę zmuszona zrezygnować z usług... WadyDługie przerwy w dostawie internetu, zrywa połączenie -
~Pit / 2023-04-21 10:06
Mam internet 1Gb od UPC, Warszawa (bemowo), ciekawostka, bo na ich sprzęcie, nawet po podłączeniu kablowym, nie ma 1GB. Internet jak wszystko jest ok. działa bardzo szybko. Niestety cały czas coś nie działa, trzeba co raz resetować router Hitron Chita (miał być taki HIT, och, ach).
Cena umiarkowana, szybkość działania ok, ale stabilność tego łącza-dramat.
Jedno na "+", to obsługa, sprawnie się można do nich połączyć, chętnie pomagają, nawet jak policzyli mi za usługę technika (którego z reszta zarekomendował konsultant telefoniczny), przyznali się do błędu i skorygowali następna fakturę.
Suma sumarum, z niecierpliwością czekam na koniec umowy ;)WadyStrasznie niestabilne łączeMiejscowośćWarszawa -
~Roman / 2020-09-17 09:19
Jestem bardzo zły a tak po prostu wściekły .Wiffi nie działa tak jak oczekuje się przy takim transferze danych,przez kabel również porażka.Wytrzymam Jeszcze rok z tym i w tym abonamencie później zamykam z UPC współpracę. ZaletyGrzecznie i bez stanowiska konsultacje można przeprowadzićWadyBrak prawidłowej realizacji zamówienia internetu w Wiffi i po kablu.MiejscowośćSzczecin -
~skull / 2016-09-07 15:02
Konsultanci UPC wprowadzają w błąd podczas zmiany/przedłużenia umowy. Mianowicie ostatnio przedłużałem telefonicznie umowę i wybrałem dodatkowo pakiet HBO, który miał być za zero złotych przez pierwsze 4 miesiące gratis a później bez problemu można było z tego zrezygnować. Zadzwoniłem na całe szczęście dwa dni później do konsultanta i powiedział, że owe HBO jest zobowiązujące na okres 24 miesiące i płatne po 4 miesiącu. Umowy zawarte poza lokalem można rozwiązać do 14 dni, także tak też uczyniłem. UPC naciąga i kłamie w sprawach pakietów, trzeba uważać. Ogólnie nie polecam Wadykłamliwi konsultanci -
~Stefan / 2023-06-06 11:09
Likwidowalem umowe po zmarlym tacie. Zalozylem nowa. UPC dostalo wszystkie dokumenty, poskanowali, maja w bazie. Pomimo tego od ponad miesiaca przysylaja mojemu zmarlemu tacie upomnienia o zaplate kary za zerwanie umowy... ZERWANIE! BO ZMARŁ! Na infolinii zapewniaja mnie,ze wszystko jest rozwiazane i nie ma zadnych kar,bo byla smierc abonenta. ONI TAM MAJA BURDEL! WadyBURDEL NAD BURDELEMiejscowośćWarszawa -
~tempgard / 2010-11-02 13:39
po ASTER rewelacja Zaletyprędkość łącza, oferta tvWadyobsługa klienta5 lat, od roku użytkuję 3 w 2 -
-
~Tomasz / 2021-06-24 10:36
Mam internet 1Gbps, a nigdy nie miałem prędkości >500 Mbps. Ok, więcej nie potrzebuję, ale ...
Jakość telewizja internetowa - byle jaka (duże opóźnienia ok. 15-20 sekund), ale z tym się liczyłem). Raz, dwa razy w tygodniu muszę resetować router (podobno porządny na stałe IP) lub boxy do odbioru tel.int. bo na ekrania wywala jakiś błąd łączności (WiFi działa).ZaletyObsługa, niezawodność internetu, oferta.WadyPrędkość transmisji danych w porównaniu z zakupionym pakietem. Telewizja internetowa - chyba muszą jeszcze doskonalić tę usługę - duże opóźnienia, częste kłopoty z łącznością z serwerami TV.MiejscowośćSzczecin -
~UPC_prob / 2018-08-05 15:50
Witam,
Czy ktoś ostatnio miewa w godzinach popołudniowych od 15.30 do 18 przerwy w internecie?
strony prawie się nie ładują, czy ktos ma ten sam problem? -
~wis / 2016-05-20 09:42
Witam. W umowiem mam 120Mb a na speed tescie UPC 82Mb.Zgłosiłem. Oddzwonili stosunkowo szybko z wyjaśnieniem że taka róznica jest dopuszczalna!!!. Wadyjak wyżej -
~wojtek / 2013-06-12 14:16
BRAK MOŻLIWOŚCI PRZYPISANIA KANAŁÓW DO DANEGO NUMERU NA PILOCIE - NIE FUNKCJONALNY PILOT !!!! REZYGNUJĘ ZaletyODBIÓR KILKU PROGRAMÓW W HDWadyJAK W TREŚCI
strona 20 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »