Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3496 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Szymon / 2023-07-11 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprawa jest dość prosta: UPC to oszuści, którzy nie realizują tysięcy umów poprzez niezapewnienie internetu ludziom, którzy za niego płacą. Ludzie na infolinii kłamią w żywe oczy, a problem nie ustaje od wielu miesięcy. NIGDY, PRZENIGDY nie podpisujcie nic z tymi złodziejami.
    WadyBrak internetu
    MiejscowośćNie korzystam, bo go nie ma
  • ~hgdhghf / 2023-07-11 00:23
    Ocena: 1.50 / 5
    to nie jest internet to jest gowno! nie da sie nic normalnie zrobic bo polaczenie przerywa sie co 5 sekund
    Wadynizka predkosc, przerwanie polaczenia
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Rafał / 2023-07-10 17:44
    Ocena: 4.25 / 5
    Klientem UPC jestem już 5 rok, do samego internetu nie mam zastrzeżeń jestem zadowolony, bardzo rzadkie awarie może max 3 razy w roku. Deklarowana prędkość pobierania jest zadowalająca na umówię mam do 750mb/s przez większość czasu to są granicę 650-700mb/s więc nie ma tragedii. jedynie upload ubogi bo 40mb/s i jest taki cały czas ale na dzisiejsze standardy to bieda gdzie u konkurencji można mieć zdecydowanie większe wysyłanie
    ZaletyCena
    Niski ping(jak na kabel koncentryczny)
    Przyzwoita prędkość pobierania
    Rzadkie awarie (w mojej lokalizacji)
    WadyBrak typowego światłowodu do mieszkania.
    Niski uplaud(wysyłanie) jak na dzisiejsze standardy
    MiejscowośćRydułtowy
  • ~Igor / 2023-07-10 14:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragiczny internet zacina cały czas mimo że na infolinii mówią że po ich stronie nie ma żadnych problemów. Wymieniali router 3 razy na nowy nic nie pomaga. Oczywiste kłamstwa wiedzą, że mają problemy z siecią i mają to w dupie
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKIE MOZLIWE CHYBA:
    KŁAMSTWA
    URYWA ZASIĘG
    W UMOWIE 600MB/S A CZĘSTO JEST MNIEJ NIŻ 100
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Pamela / 2023-07-09 21:59
    Ocena: 1.75 / 5
    oszusci ,naciagacze,zlodzieje kolosalne rachunki wystawiaja nie wiadomo za co
    Zaletynie ma
    WadyOszusici i zlodzieje kolosalne kwoty za rachunki wystawiaja niewiadomo za co
    Miejscowośćkatowice
  • ~Wkurzony_na_maxa / 2023-07-09 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam światłowód 600Mb/s od 1.5roku, od samego początku są z nim same problemy. Takiej prędkości zadeklarowanej nigdy nie widziałem, max 300Mb, do tego pan przedstawiciel przez którego podpisywałem umowę obiecywał, że wifi z neta bedzie w calym domu(g...o prawda). Na każdym piętrze musiałem dokładać kolejny router aby mieć normalne wifi.
    ALE NAJGORSZE jest to że są dni z całkowitym brakiem internetu(najczęściej weekend)DZWONIĄC do nich rozmawiasz z botem, ktory co chwila przedłuża naprawę awarii to na godzinę 13, potem, 17, potem 19 a na koniec 23.30. No k.... Próbowałem zadzwonić z innego numeru, a tam znowu bot ktory mówi, że konsultanci pracują w dni robocze. Nigdy w życiu nie przedłużę umowy u tych pajaców, złodziei. Będę PRÓBOWAŁ złożyć reklamację o zwrot poniesionych kosztów za dni z brakiem internetu, ALE tutaj również mam problem ze znalezieniem czy to ich adresu email, czy zakladki z formularzem kontaktowym. LUDZIE nie popełniajcie tego samego błędu co ja i nie podpisujcie z nimi umowy. Tu się prosi o pozew zbiorowy za te klamstwa. Może UOKIK coś zdziała. Dobrze, że nie wziąłem u nich także telewizji bo to dopiero byłaby ręka w dupie. Pozdrawiam wszystkich ktorych to samo spotkało.
    ZaletyŻadne
    WadyPrędkość, kontakt z obsługą, olewanie klientów , same tylko wady,
    MiejscowośćGołdap
  • ~Edzik / 2023-07-08 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Z dnia nad dzień internet drastycznie zwolnił bez żadnego powodu. Obsługa niekompetentna trzy razy wysyłali nowy router ale nadal był problem z szybkością i stabilnością internetu. Już pomijam fakt że monter ściemniał że dotarł na umówioną godzinę i nikogo nie zastał chociaż byłam cały dzień w domu. Po trzech tygodniach walki w końcu udało się przyjąć montera Który nie do końca naprawił usterkę ale jakoś to przeżyłam i dało się korzystać z internetu. W dniu dzisiejszym znowu jest ta sama sytuacja i znowu jest potrzebna wizyta montera. Jeśli nie naprawią usterki w całości rezygnuje z usług. Na ten moment nikomu nie polecę tego dostawcy.
    ZaletyŻadnych
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrey / 2023-07-06 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    4 miesiące po podłączeniu Internet zniknął. Ponowne uruchomienie routera pomogło na 10 minut, po czym internet znów zniknął. Czytałem na ich stronie internetowej, że w takim przypadku można przywrócić ustawienia fabryczne. Po resecie internet pojawił się ale tylko na pół godziny. Po tym nie pomogło ani zresetowanie ustawień, ani ponowne uruchomienie modemu. Zwróciłem się do serwisu - oczekiwanie na wizytę specjalisty - 6 dni. Technik się spóźnił i musiałem wyjść do pracy zostawiając syna. Przyszedł technik, przekręcił router w dłoniach, odwrócił się i wyszedł. Na moje pytanie, kiedy dzwoniłem do pomocy technicznej, co to było, odpowiedzieli, że nie mogą znaleźć miejsca, w którym znajduje się drugi punkt połączenia GPON i że w domu musi być osoba powyżej 18 roku życia. Nie wiem, jak zrozumiał, że jego syn ma mniej niż 18 lat, nawet nie zapytał go, ile ma lat. W mieszkaniu 34 metrów mam - nie fachowiec, jego poszukiwania zajęły 10 sekund. Następną wizytę zaplanowano na 5 dni później. Po zakończeniu umowy na pewno nie zawrę z nimi drugiego razu.
    MiejscowośćKraków
  • ~D / 2023-07-05 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzial techniczny dziala jak chce 3 razy bez porozumienia zmieniali przyjazd i nikt nad nimi nie panuje. Można tylko pisać reklamację lub skargę , ale i tak chodza swoimi drogami. Brak możliwości kontaktu z wyzszymi przełożonymi. Czekam tylko na rozpatrzenie skargi i reklamacji i się żegnamy. Niech szukają sobie innych naiwnych.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Moja opinia / 2023-07-05 11:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Wygląda na to, że ludzie, którzy tam pracują, zarabiają bardzo mało, więc naprawdę nie obchodzi ich, czy ich usługi działają, czy nie - „nie ponosimy odpowiedzialności za niedziałający internet” Słyszałem to od techników, którzy przyjechali to zainstalować i od "call service". Neistety tak zle robią że są monopolistami. Naprawdę nienawidzę tej firmy i sposobu świadczenia usługi. Internet sam w sobie nie jest taki zły, jeśli uda ci się namówić ludzi, aby go zainstalowali.
    WadyNiegrzeczni, nieodpowiedzialni ludzie, nie działający internet, nie dbają o opinie
    MiejscowośćKraków
  • ~JA / 2023-07-04 01:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Mamy internet i telewizję w upc od 17 lat.Do tej pory wszystko pięknie śmigało,obsługa klienta jak najbardziej na plus.Odkąd upc przejęło play,dramat.Internetu potrafi nie być kilka razy na dobę,co za tym idzie telewizji też.Dałam się namówić na przeniesienie numeru,ale to jest moja ostatnia umowa z nimi.
    ZaletyBrak
    WadyBraki internetu,telewizji zamiast obsługi klienta automat
    MiejscowośćKrakòw
  • ~Alf / 2023-07-03 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet i telewizja jakie mogą być. Ciągłe awarie.Brak internetu oraz tv potrafi byc naeet dwa rszy dziennie po kilka godzin. Wcześniej było lepiej i dlatego przedłużyłem umowe ale od kaď przeszli do play to tragedia. Przy podpisywaniu umowy telefonicznie pani powiedziala ze cena idzie w góre bo drozeje. Placilem 100zl a teraz mam 130zl. A okazalo sie że mi jakis pakiet wcisnela bez mojej wiedzy i dlatego place drozej. Oszuści. Do tego fatalna obsluga klienta.Rachunki ltóre powinny mi przychodzic pocztą nie przychodzą lub raz na 3 miesisce a płace za to dodatkowo 5zl wiecej. Nie polecam. Umowe mam na 2 lata ale myśle że zerwe wczrsniej.
    ZaletyBrak
    WadyCzęste awarie oszuści,fatalna obsługa klienta
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Mariusz / 2023-07-02 22:09
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem w UPC już 14 lat. Daje 4 na 5 ponieważ czasami zdarzają się problemy techniczne z siecią. Nie wiem co oni zrobili z dolby digital ale lepiej wyłączyć tą opcję w dekoderze 4k wtedy jest głośniej. Ceny są w miarę w porządku. Miałem zmienić na netie ale tam widzę też same negatywne opinie a ocen pozytywnych jak na lekarstwo. Ja ogólnie UPC polecam, ale PLAY nie mimo iż to teraz jedna firma, telefon w play to porażka, w centrum warszawy 5g to 10 mb czasami 20 ale zazwyczaj to jest 1-2 mb. Jak PLAY nie zmieni podejscia do klienta i zostawi te 157 kanałów to ja odchodzę z UPC/PLAY bo to kpina zabierać tyle kanałów. Play nie - UPC tak, jako stary klient dostałęm przedłużenie umowy na starych warunkach, jakbym dostał warunki z PLAY to juz bym odszedł. Podsumowując, ponieważ ofert UPC nie ma już dla nowych klientów, to trzymajcie się z daleka od PLAY. Ta oferta jest na tyle żenująca że już bym wolał netie czy orange.
    Zaletydobry internet ale jako upc, jako play odradzam
    możliwosć ustawienia własnej kolejności kanałów (zmieniamy wtedy numerację na swoją)
    Wadyżenujacy internet jako play, jako UPC jest ok
    MiejscowośćPiastów
  • ~Donat / 2023-06-28 16:59
    Ocena: 1.50 / 5
    telefon stacjonarny nie funkcjonuje naprawa potrwa trzy tygodnie w Afryce naprawiają szybciej ????
    Zaletybrak
    Wadyzła obsluga
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Szyman / 2023-06-27 09:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Powiem tak, właśnie się przeprowadzam i chciałem zobaczyć opinie vectry (kiedyś miałem z nimi mocno pod górkę, i nie zdziwiłem się ze maja fatalna opinie) z ciekawości zobaczyłem jak opinie UPC, musze powiedzieć ze to chyba jakieś boty to wypełniają, z UPC nigdy przez wiele lat nie miałem większych problemów, zwłaszcza tv jest lepszym poziomie i ten mały dekoder wifi szybko przełącza kanały, więc mogę polecić w 100% dziwie się złym opiniom to chyba jakaś konkurencja daje te negi
    ZaletyDekoder wifi 4K - intuicja, szybkość, jakość kanałów
    WadySzkoda ze w bloku gdzie jest światłowód mogę podpisać umowę z play, a z UPC już nie. Ul. Kartografów 5 Marki
    MiejscowośćMarki
  • ~Bdjm / 2023-06-26 23:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Miałem internet z upc od kilku lat i byłem bardzo zadowolony. Po wykupieniu ich przez play wystąpiła bardzo uciążliwa awaria (w praktyce nie można korzystać w sposób ciągły z internetu gdyż co chwilę rozłącza). Zgłosiłem ją 24.04. Deklarowali naprawę do 10.06. Do dzisiaj nie naprawili. Wypowiedziałem umowę. W międzyczasie dzwonili do mnie 3 razy: raz żebym przeniósł swój numer do Play i dwa razy pytali dlaczego wypowiedziałem umowę a może dadzą mi lepszą ofertę. Ta firma stała się nieporozumieniem. Jeden dział nie wie nic o drugim. Dział utrzymania klienta nie wie że mam awarię, po poinformowaniu go o tym (a przecież oni do mnie dzwonią) odsyła mmie do działu technicznego, dział techniczny zwala na podwykonawcę, którego danych nie chce jednak podać i następnie cisza, nic nie robią. Naprawdę nie warto z nimi zostawać. Byłem kiedyś zadowolony, bo dotrzymywali jakości i przede wszystkim dotrzymywali słowa. A teraz szkoda gadać jak ta firma została zniszczona
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta to nieporozumienie
    Brak likwidacji awarii przez 2 miesiące
    Przede wszystkim nie dotrzymują danego słowa
    MiejscowośćKraków
  • ~Teodor / 2023-06-26 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    kloc internet w skrócie przy zamawianiu internetu pytałem sie 3 razy czy ip bedzię dynamiczne przy kazdym resecie routera, po zamontowaniu intrenetu zresetowalem router a ip sie dalej nie zmieniło, na telefonie co 10 minut trace sygbnał internetu na 15 sekund i tak w kółko jak dzwoniłem do nich i mówiłem ze ktos ddosuje i że chce zmiane adresu ip to mówili za kazdym razem ze tutaj jest potrzebny twardy reset modemu który nic nie dawał (porażka)
    Zaletypobieranie jest w miare dobre
    WadySłaba obsługa klienta
    Nie zmienne ip
    utraty sygnału co 15 minut na telefonie
    MiejscowośćGostyń
  • ~Kasztelan1991 / 2023-06-26 00:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia internet ze słabym sygnałem ciagle awarie i brak możliwości lepszego sprzętu nie polecam pod żadnym pozorem
    ZaletyBrak
    WadyCiagle awarie (kilka w tygodniu)
    Słaby sygnał sieci
    Słaba obsługa klienta
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~kolo / 2023-06-25 17:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Niegdyś całkiem spoko sieć. Teraz? Bardzo słabo, a od kiedy połączyli się z PLAY, to porażka. Kupiłem mieszkanie w nowym budownictwie. Jako pierwsze podpięło się UPC, a ja akurat potrzebowałem internetu od razu (pracuję zdalnie).
    Nie ma tygodnia bez awarii. Trwają one nawet 6-7 godzin. Składanie skarg i zażaleń nic nie pomagało. Postanowiłem zerwać z nimi umowę. Odmówili. Odwołałem się od tego dodając, że pracuję w branży medycznej i jestem odpowiedzialny za nadzór nad platformą medyczną z której korzystają pacjenci. Dopiero wtedy zgodzili się na zerwanie umowy. W momencie zerwania umowy do budynku podpiął się lokalny dostawca. Dałem mu szansę. Minęły trzy miesiące. Nie dość, że nie mam awarii, to stabilność jest nieporównywalnie lepsza. Nigdy więcej UPC.
    Zaletybrak
    Wadyawarie, brak stabilności, wciskanie w pakiecie kanałów telewizyjnych.
    MiejscowośćGryfino
  • ~Matt_Si / 2023-06-23 21:20
    Ocena: 2.00 / 5
    UPC miało przyjechać naprawić zerwany kabel w ubiegły poniedziałek, max wtorek. Później przełożyli już na 100% na środę, później już na 100% na niedziele i teraz już na 100% na przyszły wtorek itp... itd...
    WadyObsługa klienta!
    MiejscowośćKatowice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264