Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3512 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~uzytkownik / 2011-01-28 11:06
    Ocena: 1.33 / 5
    cena niby dobra ale parametry masakra...mieszkam we wroclawiu w centrum niby dobre miejsce powinno byc ok ale jest masakra...co chwile gubi sygnal - granie w rozne gry online to same nerwy a nie przyjemnosc..25 mbit nigdy nie bylo nawet 20 nie udalo sie osiagnac...a na dodatek centrum obslugi nie obchodza te przykrosci...szczerze odradzam...
    6 miesiecy
  • ~Adam / 2011-01-22 13:27
    PO prostu szkoda słów - proszę - -dla własnego dobra, zdrowszych nerwów, i zachowania zasobności portfela - dajcie sobie spokój z tym dziadostwem...
    - trzymanie parametrów - zerowe,
    - awaryjność sieci i telefonu - regularnie doskonała - wręcz niezawodna ...zawodność...
    - obsługa klienta i serwis - totalnie absolutnie nieudolne, lub niedouczone!!!
    ZERO DBAŁOŚCI O KLIENTA, WYSTARCZY, ŻE PODPISAŁ UMOWĘ...
    ZaletyŻADNE
    WadyZszarpane nerwy i wydane pieniądze... na nic...
    półtora roku
  • ~cobrarti / 2011-01-22 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    jedyne co działa w tym dziadostwie jakim jest UPC to telewizja, i to też pod warunkiem, że dekoder HD (u nich ponoć najlepszy) akurat nie ciągnie jakiegoś nowego softu - bo i on się wiesza... Internet to chyba jakaś usługa oferowana przez tę dziadowską firmę na siłę... Nawet przez okres umowy obowiązkowej nie działał jak należy, 25 MB/s - bzdura!!! nawet 17-18 niezbyt często osiąga, a od około pół roku prawie nie działa w ogóle w określonych godzinach... kolejni tzw "serwisanci", sprawdzenia i kolejne "w domu jest wszystko ok - to wina sieci - zgłosimy i naprawi się - spoko"... i nadal awarie, a wieczorami - co wieczór - przerwy w dostawie... właśnie jestem po kolejnym telefonie do tych niekompetentnych ludzi - kolejny serwisant na kolejną wizytę... po jego wizycie zrywam z nimi umowę - mam w głębokim poważaniu takie "usługi" za 2 stówki miesięcznie... Firma ta sprawia wrażenie, jakby kilku cwaniaczków od reklamy zatrudniło bandę niedouczonych tzw. "informatyków" i tak interes się jakoś kręci... stanowczo nie polecam - wręcz odradzam!!! strata pieniędzy, nerwów, i ...pieniędzy - bo co człowiekowi po telefonie w pakiecie, skoro nie działa wraz z siecią...
    ZaletyŻadnych!!! pomarzyć można o plusach...
    Wadywszystko!!! od obsługi klienta po niekompetentny serwis. Warunków z umowy nie potrafią wypełnić - chyba nawet się nie starają.
    od listopada 2009r
  • ~tsrx / 2011-01-06 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam upc 25 mb i co ? Dziadostwo ... Ściąga mało. Awarie typu ping w grze skaczący od 50 do 180 co parę dni. Co to ma być ? Za 150 zł takie coś ? Jak miałem neta za 75 zł to tylu awarii nie miałem. Porażka i żenada.
    Zaletyżaden
    Wadywszystko
    za 150 - śmiech na sali / nie wiem i nie chcę wiedzieć
  • ~Zgred / 2011-01-04 19:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Dałem się nabrać UPC na internet 25 Mb. W porywach osiągał prędkość pobierania 15 Mb, przy szybkości wysyłania 1,5 Mb. 25 Mb to czysta fikcja. Gdybym mógł zmienić umowę to zdecydowałbym się na 10 Mb - tę szybkość trzyma. Obsługa w BOK to podejście do klienta z poprzedniej epoki.
    ZaletyNiezawodność
    WadyBrak deklarowanych parametrów łącza
    Kiepska obsługa w biurze
    6 miesięcy 40 zł
  • ~teren / 2010-12-13 22:18
    Ocena: 1.50 / 5
    problem jak energetyka siada wówczas router szaleje!!!!W sobote byłam przez chwilę bez światła i klapa router wariował po włączeniu, do dziś jest zamulony mam problemy z łączem!!!Najlepsze jest to że dzwonie do biura obsługi o pomoc a tam pomogą owszem ale za opłatą to paradoks!!
    Zaletyhmmm?
    Wadydo niczego routery
    od roku..abonament około 126zł
  • ~tempgard / 2010-11-02 13:39
    Ocena: 3.25 / 5
    po ASTER rewelacja
    Zaletyprędkość łącza, oferta tv
    Wadyobsługa klienta
    5 lat, od roku użytkuję 3 w 2
  • karol28 / 2010-11-02 09:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Korzystam z internetu UPS i muszę powiedzieć, że ogólnie większych problemów nigdy nie miałem. Ostatnio jednak zacząłem rozglądać się po ofertach firm konkurencyjnych i muszę przyznać , żę ceny u konkurencji są o wiele niższe. Jak skończy mi się umowa to poszukam czegoś tańszego
    Zaletydobry zasięg
    Wadywysoka cena
  • ~Jacek_25_25 / 2010-10-31 19:26
    W czwartek 28.10.2010 przyszedł monter i zaninsralował mi internet oraz TV. O ile telewizja działa tak włączenia internetu nie mogę się doprosić do dnia dzisiejszego.
    Zalety
    WadyBeznadziejna obsługa,brak reakcji na złożną reklamację, kontakt z pomocą techniczną zerowy
  • ~woj / 2010-10-21 11:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Generalnie jak działa, to działa. Natomiast - padł mi telefon. Iluśkrotne dodzwanianie się do biura tzw. obsługi (razem jakieś 25 minut połączeń komórkowych na mój koszt, oczywiście - chyba są na prowizji u innych operatorów), dwie rozmowy z konsultantami (zmień Pan kabel, zmień Pan telefon... o nadal nie działa...), umówienie technika, zaraz potem cudowne uruchomienie numeru, który na drugi dzień rano znowu padł.
    Od zgłoszenia - tydzień czekania na technika - to już nawet nie zwyczaje z TP SA, tylko z dobrej socjalistycznej firmy Poczta-Telegraf - Telefon.
    Kontakt z biurem obsługi - najlepiej dzwonić koło północy.
    Czas na wysłuchanie mantry, jaką konsultant musi wygłosić, zanim zacznie słuchać co się do niego mówi. Delikatnie mówiąc - wkurzające, zwłaszcza że to ja płacę za połączenie.
    Parę lat temu byli na poziomie lepszym do błękitnej linii tepsowej. A teraz - chyba czas się zacząć rozglądać za innymi dostawcami.
    Zaletyjak działa to działa
    Wadydennie rozwiązane wsparcie techniczne i kontakt
    z 5 lat
  • ~Piotr / 2010-10-13 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta żenada
    Przysyłają przedstawiciela który opowiada bajki a wynikiem tego jest o 100 zł większy abonamen
    Za błędy swoich przedstawicieli (monterów) przysyłają kary np za nie zadanie urządzeń które zabrał ich monter
    Internet, telewizja, telefon zostają wyłączone na cały dzień a UPC nie wysyła żadnej informacji na ten temat dowiadujesz się o tym dopiero w momencie jak dzwonisz na infolinie
    Ich księgowość chyba kompletnie nie współpracuje z przedstawicielami gdyż wystawia faktury niezgodne z umową a co najgorsze aby wyjśnić sprawę poświęcić trzeba kilka miesięcy (rozmowy tel. na własny koszt, maile itd.) w konsekwencji czego po kilku miesiącach sprawa jest wyjaśniona lecz między czasie dostajesz maile że nie płacisz rachunku i odcinają ci cały pakiet (oczywiście błąd leży po stronie UPC)
    JEŻELI MACIE MOŻLIWOŚĆ WYBORU INNEGO OPERATORA TO NIE ZASTANAWIAJCIE SIĘ GDYŻ Z UPC BĘDZIECIE MIELI TYLKO PROBLEMY
    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM TEGO OPERATORA
    ZaletyBRAK
    Wadyobsługa klienta, częsty brak łącza, wyjaśnienie nieprawidłowości trwa kilka miesięcy w miesięcy (odcinają cały pakiet), załatwienie jakiejkolwiek sprawy absorbuje bardzo dużo czasu, nie szanują swoich stałych klientów,
    4
  • ~kamil / 2010-10-05 19:28
    Ocena: 4.00 / 5
    ogolnie bylem zadowolony z oferty jednak do momentu zakonczenia umowy, myslalem ze zostane przy tych samych platnosciach jednak promocja dotyczy tylko nowych klientow pozniej placi sie 2 razy wiecej
    2 lata 59 miesiecznie
  • ~MarekKrakow / 2010-09-09 17:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam chciałem powrócić do swojej poprzedniej opinii z dnia 18.06.2010r,jak wspomniałem na forum prawnym,że UPC ulega wpływa policyjnych nie prawdziwych informacji i na tej podstawie odłączano mi internet ale zaniki znikły,po tym jak wysłałem stosowne dokumenty,bo nie liczą się policyjne bajki tylko dokumenty sądowe,ale po tym jak wysłałem film na youtube,obciążający policję to nagle zabrakło dostępu do internetu i sygnału telewizji kablowej w całej klatce,bo dostawca nie uległ policyjnym wpływą po tych zajściach,drodzy Państwo to czego policja w naszym kraju się dopuszcza to jest kary godne,do tego stopnia sobie swoją zdemoralizowana psiarnie z wydziału wewnętrznego rozpieścili,że policja w naszym kraju dopuszcza się rozpowszechniania pirackich filmów na płytkach-w tym pornograficznych,czego jest przykładem 1 policyjny przestępca z wydziału wewnętrznego Krakowskiej Policji,którego Państwo możecie zobaczyć tutaj: http://toszkin1.sympatia.onet.pl/ ,mam nadzieję że po nagłośnieniu sprawy Krakowska Policja będzie sobie troszkę lepiej pilnowała swoich psów po średnim w wydziale wewnętrznym.
    Polecam:

    http://forumprawne.org/postepowanie-ad ministracyjne/140245-gejostwo-w-polsce-u wazane-za-chorobe-o-tym-jak-w-polsce-z-g eja-mozna-zrobic-wariata.html
    Zaletybrak
    Wadyobsługa,uleganie nie prawdziwym informacją policyjnym,nie polecam UPC pod względem prawnym.
    ok 2 lata
  • ~ewa_e_m / 2010-08-19 08:46
    Ocena: 1.75 / 5
    Od czterech tygodni czekam na uruchomienie telefonu, który mam w pakiecie! W ogóle nie aktywują numeru mimo wielokrotnych reklamacji. Głos w słuchawce twierdzi, że w ogóle nie ma numeru , jaki mi przypisali w umowie! Internet na łączu stałym chodzi, ale na wi-fi czołga się i to z potknięciami! Co z tego, że może taniej niż w TP SA, skoro nie uaktywniają usług zgodnie z umową?!
    Zaletybrak
    Wadyfatalna obsługa techniczna i reklamacji
    4 tygodnie!
  • morpheus13 / 2010-08-18 16:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Zmieniają ceny usług w trakcie trwania umowy co jest niezgodne z prawem.Nawet 350 minut nie wystarczy żeby połączyć sie z obsługą techniczną.Co innego biuro sprzedaży.Przez miesiąc np. prubuję poprosić o wymianę dekodera
    Wadymam w bloku tylko upc
    3 lata
  • ~Tomek / 2010-05-27 14:01
    Ocena: 3.75 / 5
    Jak by obniżyli cenę to by była najlepsza oferta na rynku, chciałem przejść do tańszej Netii ale jak przeczytałem komentarze na temat Netii to wole już UPC...
    ZaletyDobra obsługa lepsza niż w Netii, niska awaryjność, parametry prawie zgodne ze specyfikacja techniczną - nie tak jak w Netii maksymalnie naciągane parametry. Starają się o klienta.
    WadyCena, brak dobrych promocji.
    Mam od 10 lat, 60 zł. za 5 /Mb
  • ~azr / 2010-04-15 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dość, że internet się wysypuje przy każdym ściąganiu (obciążeniu łącza) to jeszcze karzą za to płacić ŻENADA!
    ZaletyZero
    WadySzkoda wypisywać
    6 lat 90zł
  • ~user lublin / 2010-03-08 15:18
    Ocena: 4.50 / 5
    Używam rok czasu, prędkość nominalna 10 MB, zmierzona 10 MB down, 1 MB up, pingi 20 - 50.
    Bezawaryjnie, nie licząc połowy dnia kiedy była duża awaria i potem przez kilka dni net ślimaczył.
    Cena spora - 90 zł, ale warto.
    Zaletywysoka jakość i bezawaryjność
    Wadycena
    rok
  • ~joanna / 2010-02-04 20:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Lekcewazą klientow !!! doradca na Wrocław umawia sie z klientem i nie dociera ! nie oddzwania mimo wczesniejszych zapewnien! chcac zlozyc skarge niestety nie masz gdzie jej zlozyc ,meilowo nic to nie daje bo gdy operator odpowiada na skarge tłumaczy ze firma nie odpowiada za doradcow A CZY TO NIE JEST TAK ZE TO ONI SĄ ICH WIZYTOWKA!!!!!
  • ~lupo / 2009-11-23 16:54
    Ocena: 2.25 / 5
    Porazka jesli chodzi o dzialanie. Ciagle przerwy w dzialaniu od 8mej do 18ej itd. Nigdy wiecej UPC...
    Zaletyladnie wygladajaca telewizja cyfrowa
    WadyTragedia jesli chodzi o niezawodnosc..
    2 lata i ani roku dluzej..
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4839
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4048
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3131
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2679
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1322