Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bromba / 2011-04-29 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    MAM 5MG, częste awarie, prędkość często niższa od deklarowanej przez UPC.
    Obsługa najgorsza z możliwych, 3 miesiące czekałam na rozpatrzenie reklamacji, kłamią jak z nut z klienta robią wariata, do tej pory nie rozliczono prawidłowo faktur.Dzwonisz do nich, a konsultanci są nieprzytomni, nie rozumieją co się do nich mówi.
    56 złotych, to przegięcie, kiedy inni dają 8 lub 10 mega za 60zł.Więc tej dennej firmie, jak z PRL-u,gdzie nikt nic nie wie, mówię adieu!
    ZaletyNie widzę
    WadyLekceważenie klienta.
    Od ponad roku, 56zł.
  • ~Ewa / 2011-04-26 12:24
    Chciałam sobie polepszyć i kupiłam tv + internet upc.
    Nie działało od razu po podłączeniu. Pan z łaską w niedzielę przyjechał naprawić (dodam, że w niedziele pracuję przez net).
    W ciągu dwóch miesięcy 2 duże awarie, z czego wczorajsza - całe Prawobrzeże Szczecina nie miało netu i tv w drugi dzień świąt. Geniusze, co?
    Odradzam!!!
  • ~heno111 / 2011-04-14 23:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Mieliśmy pakiet cyfrowy z nagrywarką i zachciało nam się telewizji HD i internetu, i telefonu od jednego dostawcy. Do momentu podpisania umowy UPC było "do rany przyłóż", a teraz gdy są problemy techniczne kompletna cisza. UWAŻAJCIE!!!! Monteży blokują router dla jednego dostrojonego komputera a potem żądaja pieniedzy za niby naprawę sieci domowej. Haslo do ustawien routera - password - natomiast login - admin -. Wystarczy samemu wejść w ustawienia routera i odznaczyć ptaszka w zakładce kontrola dostępu. MÓDLCIE SIE , by nic Wam się w czasie trwania umowy nie zepsuło, bo na załatwienie reklamacji sie nie doczekacie AMEN
  • ~Andrzej / 2011-03-19 11:58
    Ocena: 3.25 / 5
    Korzystam z UPC od dwóch lat, 25 marca kończy mi się dwuletnia promocja, a na początku marca zadzwonili z nową ofertą promocyjną, wybrałem pakiet HD za 101zł, no i zaczęły się problemy, choć nic na to nie wskazywało, w piątek był instalator i po kilku próbach stwierdził że mój dochodzący sygnał do mieszkania jest słaby i nie może zainstalować pakietu HD, instalator sprawdził sygnał dochodzący obecnie do mieszkania czyli "cyfrowy", okazało się sygnał też jest słaby, nie spełnia parametrów do właściwego przesyłu sygnału, to mnie poraziło, pytam się - to za co ja płaciłem i nadal płacę, skoro to pseudo cyfrowy sygnał, instalator obiecał że zgłosi się "ktoś od nich" by doprowadzić do poprawnego działania sieci cyfrowej, czekam na wizytę od poniedziałku, dziś jest sobota i "nikt od nich" się nie zjawił, ani się nie skontaktował ze mną, dzwonię codziennie począwszy od poniedziałku do siedziby UPC raz do działu Technicznego raz do działu Utrzymania Klienta, owszem miła i sympatyczna rozmowa oraz dużo zrozumienia no i obiecanki typu - sprawa zostanie skierowana odpowiednim służbą, niby wszystko ok ale ja już czekam ósmy dzień a codzienne obiecanki przestały mnie bawić i tak myślę czy nie zrezygnować z usług UPC, na rzecz telewizji regionalnej gdzie ceny są podobne, tak sumując, odradzam jednak wiązanie się z UPC, firma mało wiarygodna choć o dużym zasięgu terytorialnym a może biurokracja "im" przeszkadza, czyli przerost formy nad treścią, na dziś czuję niesmak za "poważne" traktowanie nas klientów, pozdrawiam Andrzej
    ZaletyMiła obsługa klienta
    WadyObsługa serwisowa mało poważna
    Od dwóch lat
  • ~Abonet_petent / 2011-03-11 14:55
    Jestem abonetem UPC od prawie 2 lat. Nie mam wygórowanych wymagań więc nie mam zastrzeżeń do Dostawcy. Chociaż sporadycznie zdarzają się przerwy w łączności telefonicznej. Rozumiem - awarie mogą się zdarzać każdemu operatorowi. Natomiast sposób postępowania UPC z klientem w czasie awarii pozostawia bardzo dużo do życzenia i zniechęca do dalszego korzystania z tych usług. Po wybraniu numeru (324 94 94 80) dalsze losy połączenia zależą od podania numeru identyfikacyjnego klienta. Otrzymuje sie z automatu wyjaśnienie, że w rejonie aboneta sa prowadzone prace modernizacyjne, ktore zostaną zakończone wkrótce. Takie wyjaśnienie otrzymywałem ciągle a awaria trwała ponad 24 godz. Nie można przejść do kontaktu z przedstawicielem UPC, chociażby żeby zgłośić awarię, co jest wymagane według umowy przy ubieganiu się o zwrot za brak swiadczonych usług. Krótko mówiąc abonet jest juz tylko petentem, ktoremu nie warto poświęcać uwagi. Uprzejmość była przed podpisaniem umowy.
  • ~piotr / 2011-03-10 21:09
    Ocena: 4.00 / 5
    Miałem pełen pakiet UPC przez rok. Internet 25MB, telefon, TV z nagrywarką HD
    Wszystko działalo wysmienicie. Mierzyłem predkość internetu na speedtest.net i po kablu była dokładnie taka jaka powinna byc.
    Jedyny mankament to minimalny spadek predkosci po WIFI od UPC - po wifi pokazywało 20MB
    Mankamentem był brka mozliwości dobrania sie do nagranychh programów - wykorzystania ich na PC.

    ZaletyNiezawodność, jakość
    Wadycena usług, wcikanie 24 miesiecznych umow
    1 rok było drogo około 200zł
  • ~Grzegorz / 2011-03-01 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Łącze 25 Mb nigdy nie osiąga deklarowanej prędkości - nawet przy pomiarze na stronie UPC (komputer połączony kablem sieciowym).
    Obsługa beznadziejna. Całymi dniami trzeba czekać na jakąkolwiek poprawę.

    RADZĘ DOBRZE SIĘ ZASTANOWIĆ I POCZYTAĆ OPINIE PRZED PODPISANIEM UMOWY !
    ZaletyBRAK
    Wadyzły transfer
    beznadziejna obsługa klienta
    rok
  • ~barnaba56 / 2011-02-25 23:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem niezadowolony i bardzo żałuję, że podpisałem umowę z upc. w dodatku dowiaduję się, że cyfrówka to nie jest właściwie jeszcze ale pracują nad tym! Pieniązki jednak zbierają jak za cyfrową tv.
    Zaletynie zauważylem
    Wadyinternet do bani, wiesza nawet na wp.
    3 tygodnie
  • ~Olo / 2011-02-24 00:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Wawa od miesiaąca w UPC net i tv hd. TV ok natomiast net cóż......Ciągle awarie netu i to całymi dniami i jeszcze serwis bezczelnie odpisuje, że wina leży nie po ich stronie. Przyjeżdża technik i nie potrafi uruchomić usługi bo mają źle pokonfigurowane sieci .Rozbój w biały dzień nie wiem już jak z imi rozmaiwać. Ratunku!!! Pomocy!!! jakieś pomysły jak wybrnąć z tego bagna?
    ZaletyTV z dekoderem hd dziala ok
    WadyInternet po prostu go nie ma
    1 miesiąc
  • ~nux1 / 2011-02-22 11:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Od 5 tygodni mam ciągłe kłopoty z UPC. Mam internet 50MB i dwa telefony. Wszystko działało dobrze jakieś 6 tygodni. Potem przestał działać 1 telefon i spadł Internet. Grzecznie i szybko przyjechali i zmienili modem. Działał tylko 1 telefon. Drugi aktywowali po 2-ch dniach. Nie pomogło - na drugim przerywane rozmowy. Dwóch równocześnie nie dało się używać. Używałem więc 1 telefon. Kolejne pismo. Przyjechali znowu i wymienili kolejny modem. Po tej wymianie nie mam w ogóle żadnego telefonu. Wczoraj tj. 21.02.11 zadzwonili i stwierdzili, że może będę miał oba telefony do 2 tygodni. I powinienem się cieszyć, że mi Internet funkcjonuje. Napisałem łącznie 7 pism wysłanych do nich i mailem i faxem. Dzwonię do nich codziennie. Teraz zastanawiam się czy nie odejść od nich w ogóle.
    Mój znajomy walczył z nimi 5 miesięcy. Wymienili mu 10 modemów i dopiero jak opisał wszystko na necie to naprawili. Dlatego robię to samo.
    Obsługa niby grzeczna, modemy wymieniają ale co z tego. Ta firma jest już za duża, ma swoje procedury i nic się nie poradzi.
    Moje 2 córki mają każda neostradę 2 MB i ona chodzi na wifi lepiej niż te moje 50MB w UPC. I zero kłopotów. Gdyby nie to, że nie cierpię TPSA ze starych czasów to bym do nich poszedł. Ale niewykluczone że będę musiał
    Generalnie niestety odradzam UPC chociaż z początku dobrze chodziło. Jednak jeśli pojawią się kłopoty to tygodniami nie są w stanie ich usunąć. Dzwoni się do nich zmieniają kolejny modem i nie szukają przyczyny.
    Dla tych pracowników z UPC, którzy mają za zadanie czytać posty podaję maila: biorezonans@tlen.pl
    Jeśli szybko usuniecie awarię to wyrzucę posty – jeśli nie to ten opis będzie wszędzie.
    Zaletyw miarę szybko przyłają montera, można się do nich dodzwonić
    Wadymonter zmienia modem a problem zostaje
    2 miesiące
  • ~ed / 2011-02-05 10:03
    Ocena: 2.25 / 5
    witam, ostatnio podpisałem umowę na 50mb, pierwszego dnia chodził 30/33mb/s, mówię mam słaby komputer trudno, i tak głównie potrzebuje do grania na xboxie, pierwszego dnia też działał znakomicie na xie. teraz mam 23mb/s kiedy robię test, również jakość gry się pogorszyła więc to nie wina tylko starego komputera. więc jak to może być, że płacę za 50mb, mam nowy router, a nie mam 25mb/s jak niższa oferta?
    dodatkowo telewizja i internet lubi co jakiś czas wysiadać, nagrywarka hd przyniesiona do domu była z góry obita, czasami przez h nie ma internetu, albo nagrywarka się zawiesza podczas nagrywania.
    Wady- drogi
    - częste awarie
    około 5 lat
  • ~uzytkownik / 2011-01-28 11:06
    Ocena: 1.33 / 5
    cena niby dobra ale parametry masakra...mieszkam we wroclawiu w centrum niby dobre miejsce powinno byc ok ale jest masakra...co chwile gubi sygnal - granie w rozne gry online to same nerwy a nie przyjemnosc..25 mbit nigdy nie bylo nawet 20 nie udalo sie osiagnac...a na dodatek centrum obslugi nie obchodza te przykrosci...szczerze odradzam...
    6 miesiecy
  • ~Adam / 2011-01-22 13:27
    PO prostu szkoda słów - proszę - -dla własnego dobra, zdrowszych nerwów, i zachowania zasobności portfela - dajcie sobie spokój z tym dziadostwem...
    - trzymanie parametrów - zerowe,
    - awaryjność sieci i telefonu - regularnie doskonała - wręcz niezawodna ...zawodność...
    - obsługa klienta i serwis - totalnie absolutnie nieudolne, lub niedouczone!!!
    ZERO DBAŁOŚCI O KLIENTA, WYSTARCZY, ŻE PODPISAŁ UMOWĘ...
    ZaletyŻADNE
    WadyZszarpane nerwy i wydane pieniądze... na nic...
    półtora roku
  • ~cobrarti / 2011-01-22 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    jedyne co działa w tym dziadostwie jakim jest UPC to telewizja, i to też pod warunkiem, że dekoder HD (u nich ponoć najlepszy) akurat nie ciągnie jakiegoś nowego softu - bo i on się wiesza... Internet to chyba jakaś usługa oferowana przez tę dziadowską firmę na siłę... Nawet przez okres umowy obowiązkowej nie działał jak należy, 25 MB/s - bzdura!!! nawet 17-18 niezbyt często osiąga, a od około pół roku prawie nie działa w ogóle w określonych godzinach... kolejni tzw "serwisanci", sprawdzenia i kolejne "w domu jest wszystko ok - to wina sieci - zgłosimy i naprawi się - spoko"... i nadal awarie, a wieczorami - co wieczór - przerwy w dostawie... właśnie jestem po kolejnym telefonie do tych niekompetentnych ludzi - kolejny serwisant na kolejną wizytę... po jego wizycie zrywam z nimi umowę - mam w głębokim poważaniu takie "usługi" za 2 stówki miesięcznie... Firma ta sprawia wrażenie, jakby kilku cwaniaczków od reklamy zatrudniło bandę niedouczonych tzw. "informatyków" i tak interes się jakoś kręci... stanowczo nie polecam - wręcz odradzam!!! strata pieniędzy, nerwów, i ...pieniędzy - bo co człowiekowi po telefonie w pakiecie, skoro nie działa wraz z siecią...
    ZaletyŻadnych!!! pomarzyć można o plusach...
    Wadywszystko!!! od obsługi klienta po niekompetentny serwis. Warunków z umowy nie potrafią wypełnić - chyba nawet się nie starają.
    od listopada 2009r
  • ~tsrx / 2011-01-06 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam upc 25 mb i co ? Dziadostwo ... Ściąga mało. Awarie typu ping w grze skaczący od 50 do 180 co parę dni. Co to ma być ? Za 150 zł takie coś ? Jak miałem neta za 75 zł to tylu awarii nie miałem. Porażka i żenada.
    Zaletyżaden
    Wadywszystko
    za 150 - śmiech na sali / nie wiem i nie chcę wiedzieć
  • ~Zgred / 2011-01-04 19:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Dałem się nabrać UPC na internet 25 Mb. W porywach osiągał prędkość pobierania 15 Mb, przy szybkości wysyłania 1,5 Mb. 25 Mb to czysta fikcja. Gdybym mógł zmienić umowę to zdecydowałbym się na 10 Mb - tę szybkość trzyma. Obsługa w BOK to podejście do klienta z poprzedniej epoki.
    ZaletyNiezawodność
    WadyBrak deklarowanych parametrów łącza
    Kiepska obsługa w biurze
    6 miesięcy 40 zł
  • ~teren / 2010-12-13 22:18
    Ocena: 1.50 / 5
    problem jak energetyka siada wówczas router szaleje!!!!W sobote byłam przez chwilę bez światła i klapa router wariował po włączeniu, do dziś jest zamulony mam problemy z łączem!!!Najlepsze jest to że dzwonie do biura obsługi o pomoc a tam pomogą owszem ale za opłatą to paradoks!!
    Zaletyhmmm?
    Wadydo niczego routery
    od roku..abonament około 126zł
  • ~tempgard / 2010-11-02 13:39
    Ocena: 3.25 / 5
    po ASTER rewelacja
    Zaletyprędkość łącza, oferta tv
    Wadyobsługa klienta
    5 lat, od roku użytkuję 3 w 2
  • karol28 / 2010-11-02 09:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Korzystam z internetu UPS i muszę powiedzieć, że ogólnie większych problemów nigdy nie miałem. Ostatnio jednak zacząłem rozglądać się po ofertach firm konkurencyjnych i muszę przyznać , żę ceny u konkurencji są o wiele niższe. Jak skończy mi się umowa to poszukam czegoś tańszego
    Zaletydobry zasięg
    Wadywysoka cena
  • ~Jacek_25_25 / 2010-10-31 19:26
    W czwartek 28.10.2010 przyszedł monter i zaninsralował mi internet oraz TV. O ile telewizja działa tak włączenia internetu nie mogę się doprosić do dnia dzisiejszego.
    Zalety
    WadyBeznadziejna obsługa,brak reakcji na złożną reklamację, kontakt z pomocą techniczną zerowy
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4599
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016