Poprzednio napisałem opinię o UPC, w której żaliłem się na brak trzech kont pocztowych po 100MB każde i długotrwałe oczekiwanie na usunięcie tej usterki. Dziś Firma UPC sprawiła się na medal i już mam długo oczekiwane 3 konta za co Firmie i jej Pracownikom dziękuję. Cóż, każdemu może się zdarzyć mała wpadka ale mimo to twierdzę i zawsze twierdziłem, że UPC jest najlepszą Firmą w Polsce i gwarantuje usługi na najwyższym poziomie. Stefan Nagórski Warszawa
ZaletyTV OK, Internet OK, Telefon OK, obsługa nadzwyczaj uprzejma i miła OK!
3 lata
~Stefan / 2011-07-05 16:01
Jestem ogólnie zadowolony z usług tej Firmy ale jest mały problem. Umowa gwarantuje mi 3 konta pocztowe po 100MB i przestrzeń dyskową na stronę www też 100MB. Pomimo, że płace rachunki od wielu lat i jestem ich stałym klientem, czuję się oszukany ponieważ UPC nie wywiązała się z umowy i zamiast 3X 100MB udostępniła mi skrzynki 1X100 MB plus 2X10MB a pobiera opłaty za wszystko. Zgłaszałem to wielokrotnie i ostatnio otrzymałem odpowiedź porażającą cyt."Szanowny Panie, odnosząc się do złożonej reklamacji informuję, iż sprawa została zweryfikowana przez pracownika Działu Wsparcia Usług Cyfrowych. Zapewniam, iż wszystkie skargi, wnioski i wątpliwości naszych Abonentów staramy się rozwiązywać w sposób satysfakcjonujący obie strony w możliwie najszybszym terminie. Nasza spółka i działające w jej imieniu osoby dokładają wszelkich starań, by sprostać oczekiwaniom Klientów, którzy zechcieli skorzystać z naszych usług. Pomimo zrozumienia sytuacji, w jakiej się Pan znalazł, nie możemy zapewnić aktualnie 3 kont pocztowych oraz strony www. Zaręczam, iż cały czas pracujemy nad usunięciem tego problemu. Niestety aktualnie nie mogę podać terminu, kiedy nastąpią istotne zmiany. Proszę przyjąć moje przeprosiny w związku z zaistniałą sytuacją. Informuję, że jest to ostateczne stanowisko UPC Polska a zatem postępowanie reklamacyjne zostało zakończone. " Czuję się oszukany pomimo wysokiej jakości innych usług tej Firmy. Zamierzam zgłosić sprawę o oszustwo do Prokuratury ponieważ płacę a nie otrzymuję tego za co płacę a to jest oszustwo lub wyłudzenie i zdaję sobie sprawę, że nie jest ono celowe ale jest. Firma na poziomie zapewniłaby w inne korzystne rozwiązanie dla swojego klienta np. znżzke abonamentu lub cokolwiek a tu koniec reklamacji. Wybiorę się zatem do biura UPC w Warszawie a potem złożę doniesienie do Prokuratury. Co Wy na to? Stefan Nagórski Warszawa
ZaletyDobry internet 25 MB, OK TV, Telefon w Abonamencie OK. Te rzeczy bez problemów.
WadyMinusy wymieniłem w treści
3 lata
~Obywatel Nikt / 2011-06-24 13:55
Ocena: 2.50 / 5
Witam wszystkich Mam 6 lat doświadczenia z UPC i NIE POLECAM !!!!
Uwazajcie gdy będziecie zamawiali usługi przez telefon. Powiedzą Wam co chcecie usłyszeć. Jak to zareklamujecie to się dowiecie że musieliście ich źle zrozumieć a tak wogóle to jesteście jacyś dziwni bo wszyscy ich chwalą za to co Wy ich krytykujecie.
Czekam jeszcze ostatnie 20 miesiące i wywale ich z domu. Już naprawdę wole zapłacić innym więcej za coś gorszego, ale nie mieć z już UPC nic wspólnego.
Pewnie będzię mie czekała droga przez mękę z wypowiedzeniem umowy, bo liczę się z tym że wpędzą mnie jakiś kuczek prawny, który będzie mi kazał płacić im jeszcze ileś miesięcy bo za późno lub za wcześnie wypowiedziałem umowę.
pozdrawiam
Zaletyniezawodność
WadyObsługa klienta. Żyjesz po to by być ich klientem.
6 lat
~mick / 2011-06-08 15:11
Ocena: 1.00 / 5
Najnowszą usługę zamówiłam niedawno. Najpierw monter przyszedł sobie w zupełnie innym terminie niż ustalony z pracownikiem infolinii, następnie mimo zapewnień okazało się że nie mogą wypowiedzieć w moim imieniu umowy z poprzednim operatorem, musiałam to zrobić sama. Poinformowana tym razem, że mam odnieść do biura upc dokumenty wydane mi przez poprzedniego operatora(te które tpsa mi odda)zrobiłam to. Dalej trafiłam na niewychowaną niekompetentną pracownicę biura, która tym razem nie umiała wskazać składników mojej faktury, powiedziała że przyniosłam złe dokumenty bo kopie, a nie oryginały-wcześniej nikt tego nie wskazał. Po zwróceniu jej uwagi, że mimo obietnic nie wypowiedzieli umowy w obiecanym czasie, instalacja będzie kosztowała więcej niż zapewniano w infolinii i że będę musiała kolejne godziny poświęcać na kompletowanie dokumentów, stwierdziła że to ona mówi prawdę, w infolinii nie, a ona musi potem użerać się z klientami. Gdybym wcześniej wiedziała jak uciążliwa będę dla upc nie narażałabym ich na tę nieprzyjemność. Nie polecam.
dwa tygodnie, instalacja 250 zł
~jurek / 2011-06-06 20:38
Ocena: 1.50 / 5
Tak złego łącza nie miałem nawet w tp
Zalety-
Wadysame
4 m,101
~agness30 / 2011-05-26 22:02
Ocena: 4.50 / 5
ja mam od roku nie żałuję 25mb waha się co prawda miedy 20 a 23 mb ale uważam że to i tak jest ok!!!!!!!
~hhhhhhh / 2011-05-20 20:56
Ocena: 3.00 / 5
zamawiając pakiet prosiłem o router z wi fi zaznacze że w tym pakiecie był .Dostałem inny bez wi fi dzwonie że to pomyłka i niech mi zmienią na właściwy a on że niema i mam czekać 4 dni ,czyli że mają promocje a nie mają sprzętu
Zaletycena
w upc od początku
~basstec1 / 2011-05-07 23:35
Ocena: 1.25 / 5
Na początku wszystko ladnie transfer taki jak w umowie i w ogóle. a po paru miesiacach- celowo obnizają transfer tak że ich strona otwiera się 3 min do bok nie można sie dodzwonić. ostatnio wisiałem na słuchawce 15 min i wciąż ten sam komunikat "czas oczekiwania 4 min" . Krótko mają w D... klientów byle tylko targać kase. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM NAJGORSZY DOSTAWCA INTERNETU W POLSCE
ZaletyZERO
WadySAME MINUSY
pół roku 90 zł za miesiąc
~wosiek / 2011-05-06 12:17
Ocena: 1.75 / 5
promocje tylko dla nowych użytkowników .jesli chcecie taniej i lepiej zapomnijcie ! miesieczny okres wypowiedzenia , karencja 3 miesiące i możecie ponownie sie zapisać i wybrać lepszy pakiet za mniejsze pieniądze porąbane do bólu mam u nich od 99 roku ale rezygnuje za takie traktowanie klienta .
Wadybeznadziejne podejście do klienta dotychczasowego .
48pln w chyba 99 .
~Polo / 2011-05-06 10:36
Ocena: 1.25 / 5
NIEPOLECAM !!!! Upc to jedna wielka kpina. Od ponad 3 tygodni prubuje "doprosic" sie o zalozenie kablowki i co chwila jakis prolem. To baba zamiast w gliwicach wyslala montera do krakowa, po tygodniu dzwonienia w koncu pojawil sie monter ktory nieumial podlaczyc kabla powiedzial ze jak "stefan " wroci urlopu to wtedy bede mial podlaczenie. "Stefana " nie ma juz chyba kolejny tydzien chociaz mial wrocic za 2 dni, a kablowki jak niemam tak niemam ... NIEPLECAM
Zaletyniemaa
Wadyzapewne mnostwo
~Bromba / 2011-04-29 22:52
Ocena: 1.00 / 5
MAM 5MG, częste awarie, prędkość często niższa od deklarowanej przez UPC. Obsługa najgorsza z możliwych, 3 miesiące czekałam na rozpatrzenie reklamacji, kłamią jak z nut z klienta robią wariata, do tej pory nie rozliczono prawidłowo faktur.Dzwonisz do nich, a konsultanci są nieprzytomni, nie rozumieją co się do nich mówi. 56 złotych, to przegięcie, kiedy inni dają 8 lub 10 mega za 60zł.Więc tej dennej firmie, jak z PRL-u,gdzie nikt nic nie wie, mówię adieu!
ZaletyNie widzę
WadyLekceważenie klienta.
Od ponad roku, 56zł.
~Ewa / 2011-04-26 12:24
Chciałam sobie polepszyć i kupiłam tv + internet upc. Nie działało od razu po podłączeniu. Pan z łaską w niedzielę przyjechał naprawić (dodam, że w niedziele pracuję przez net). W ciągu dwóch miesięcy 2 duże awarie, z czego wczorajsza - całe Prawobrzeże Szczecina nie miało netu i tv w drugi dzień świąt. Geniusze, co? Odradzam!!!
~heno111 / 2011-04-14 23:12
Ocena: 2.50 / 5
Mieliśmy pakiet cyfrowy z nagrywarką i zachciało nam się telewizji HD i internetu, i telefonu od jednego dostawcy. Do momentu podpisania umowy UPC było "do rany przyłóż", a teraz gdy są problemy techniczne kompletna cisza. UWAŻAJCIE!!!! Monteży blokują router dla jednego dostrojonego komputera a potem żądaja pieniedzy za niby naprawę sieci domowej. Haslo do ustawien routera - password - natomiast login - admin -. Wystarczy samemu wejść w ustawienia routera i odznaczyć ptaszka w zakładce kontrola dostępu. MÓDLCIE SIE , by nic Wam się w czasie trwania umowy nie zepsuło, bo na załatwienie reklamacji sie nie doczekacie AMEN
~Andrzej / 2011-03-19 11:58
Ocena: 3.25 / 5
Korzystam z UPC od dwóch lat, 25 marca kończy mi się dwuletnia promocja, a na początku marca zadzwonili z nową ofertą promocyjną, wybrałem pakiet HD za 101zł, no i zaczęły się problemy, choć nic na to nie wskazywało, w piątek był instalator i po kilku próbach stwierdził że mój dochodzący sygnał do mieszkania jest słaby i nie może zainstalować pakietu HD, instalator sprawdził sygnał dochodzący obecnie do mieszkania czyli "cyfrowy", okazało się sygnał też jest słaby, nie spełnia parametrów do właściwego przesyłu sygnału, to mnie poraziło, pytam się - to za co ja płaciłem i nadal płacę, skoro to pseudo cyfrowy sygnał, instalator obiecał że zgłosi się "ktoś od nich" by doprowadzić do poprawnego działania sieci cyfrowej, czekam na wizytę od poniedziałku, dziś jest sobota i "nikt od nich" się nie zjawił, ani się nie skontaktował ze mną, dzwonię codziennie począwszy od poniedziałku do siedziby UPC raz do działu Technicznego raz do działu Utrzymania Klienta, owszem miła i sympatyczna rozmowa oraz dużo zrozumienia no i obiecanki typu - sprawa zostanie skierowana odpowiednim służbą, niby wszystko ok ale ja już czekam ósmy dzień a codzienne obiecanki przestały mnie bawić i tak myślę czy nie zrezygnować z usług UPC, na rzecz telewizji regionalnej gdzie ceny są podobne, tak sumując, odradzam jednak wiązanie się z UPC, firma mało wiarygodna choć o dużym zasięgu terytorialnym a może biurokracja "im" przeszkadza, czyli przerost formy nad treścią, na dziś czuję niesmak za "poważne" traktowanie nas klientów, pozdrawiam Andrzej
ZaletyMiła obsługa klienta
WadyObsługa serwisowa mało poważna
Od dwóch lat
~Abonet_petent / 2011-03-11 14:55
Jestem abonetem UPC od prawie 2 lat. Nie mam wygórowanych wymagań więc nie mam zastrzeżeń do Dostawcy. Chociaż sporadycznie zdarzają się przerwy w łączności telefonicznej. Rozumiem - awarie mogą się zdarzać każdemu operatorowi. Natomiast sposób postępowania UPC z klientem w czasie awarii pozostawia bardzo dużo do życzenia i zniechęca do dalszego korzystania z tych usług. Po wybraniu numeru (324 94 94 80) dalsze losy połączenia zależą od podania numeru identyfikacyjnego klienta. Otrzymuje sie z automatu wyjaśnienie, że w rejonie aboneta sa prowadzone prace modernizacyjne, ktore zostaną zakończone wkrótce. Takie wyjaśnienie otrzymywałem ciągle a awaria trwała ponad 24 godz. Nie można przejść do kontaktu z przedstawicielem UPC, chociażby żeby zgłośić awarię, co jest wymagane według umowy przy ubieganiu się o zwrot za brak swiadczonych usług. Krótko mówiąc abonet jest juz tylko petentem, ktoremu nie warto poświęcać uwagi. Uprzejmość była przed podpisaniem umowy.
~piotr / 2011-03-10 21:09
Ocena: 4.00 / 5
Miałem pełen pakiet UPC przez rok. Internet 25MB, telefon, TV z nagrywarką HD Wszystko działalo wysmienicie. Mierzyłem predkość internetu na speedtest.net i po kablu była dokładnie taka jaka powinna byc. Jedyny mankament to minimalny spadek predkosci po WIFI od UPC - po wifi pokazywało 20MB Mankamentem był brka mozliwości dobrania sie do nagranychh programów - wykorzystania ich na PC.
ZaletyNiezawodność, jakość
Wadycena usług, wcikanie 24 miesiecznych umow
1 rok było drogo około 200zł
~Grzegorz / 2011-03-01 21:39
Ocena: 1.00 / 5
Łącze 25 Mb nigdy nie osiąga deklarowanej prędkości - nawet przy pomiarze na stronie UPC (komputer połączony kablem sieciowym). Obsługa beznadziejna. Całymi dniami trzeba czekać na jakąkolwiek poprawę.
RADZĘ DOBRZE SIĘ ZASTANOWIĆ I POCZYTAĆ OPINIE PRZED PODPISANIEM UMOWY !
ZaletyBRAK
Wadyzły transfer beznadziejna obsługa klienta
rok
~barnaba56 / 2011-02-25 23:42
Ocena: 2.33 / 5
Jestem niezadowolony i bardzo żałuję, że podpisałem umowę z upc. w dodatku dowiaduję się, że cyfrówka to nie jest właściwie jeszcze ale pracują nad tym! Pieniązki jednak zbierają jak za cyfrową tv.
Zaletynie zauważylem
Wadyinternet do bani, wiesza nawet na wp.
3 tygodnie
~Olo / 2011-02-24 00:27
Ocena: 1.50 / 5
Wawa od miesiaąca w UPC net i tv hd. TV ok natomiast net cóż......Ciągle awarie netu i to całymi dniami i jeszcze serwis bezczelnie odpisuje, że wina leży nie po ich stronie. Przyjeżdża technik i nie potrafi uruchomić usługi bo mają źle pokonfigurowane sieci .Rozbój w biały dzień nie wiem już jak z imi rozmaiwać. Ratunku!!! Pomocy!!! jakieś pomysły jak wybrnąć z tego bagna?
ZaletyTV z dekoderem hd dziala ok
WadyInternet po prostu go nie ma
1 miesiąc
~nux1 / 2011-02-22 11:01
Ocena: 2.25 / 5
Od 5 tygodni mam ciągłe kłopoty z UPC. Mam internet 50MB i dwa telefony. Wszystko działało dobrze jakieś 6 tygodni. Potem przestał działać 1 telefon i spadł Internet. Grzecznie i szybko przyjechali i zmienili modem. Działał tylko 1 telefon. Drugi aktywowali po 2-ch dniach. Nie pomogło - na drugim przerywane rozmowy. Dwóch równocześnie nie dało się używać. Używałem więc 1 telefon. Kolejne pismo. Przyjechali znowu i wymienili kolejny modem. Po tej wymianie nie mam w ogóle żadnego telefonu. Wczoraj tj. 21.02.11 zadzwonili i stwierdzili, że może będę miał oba telefony do 2 tygodni. I powinienem się cieszyć, że mi Internet funkcjonuje. Napisałem łącznie 7 pism wysłanych do nich i mailem i faxem. Dzwonię do nich codziennie. Teraz zastanawiam się czy nie odejść od nich w ogóle. Mój znajomy walczył z nimi 5 miesięcy. Wymienili mu 10 modemów i dopiero jak opisał wszystko na necie to naprawili. Dlatego robię to samo. Obsługa niby grzeczna, modemy wymieniają ale co z tego. Ta firma jest już za duża, ma swoje procedury i nic się nie poradzi. Moje 2 córki mają każda neostradę 2 MB i ona chodzi na wifi lepiej niż te moje 50MB w UPC. I zero kłopotów. Gdyby nie to, że nie cierpię TPSA ze starych czasów to bym do nich poszedł. Ale niewykluczone że będę musiał Generalnie niestety odradzam UPC chociaż z początku dobrze chodziło. Jednak jeśli pojawią się kłopoty to tygodniami nie są w stanie ich usunąć. Dzwoni się do nich zmieniają kolejny modem i nie szukają przyczyny. Dla tych pracowników z UPC, którzy mają za zadanie czytać posty podaję maila: biorezonans@tlen.pl Jeśli szybko usuniecie awarię to wyrzucę posty – jeśli nie to ten opis będzie wszędzie.
Zaletyw miarę szybko przyłają montera, można się do nich dodzwonić