Przez pierwsze pół roku byłem bardzo zadowolony, telewizja i internet, cena dość atrakcyjna, niestety nic nie mogło trwać wiecznie. Jak z telewizją nic się nie dzieje tak internet to masakra. Wysokie pingi, kontakt tragiczny, oczekiwanie na konsultatna to około 15 minut obojętnie o jakiej porze dnia.
Po około pięciu telefonach (w tym jeden Pan z pomocy technicznej zapytał mnie w czym mi przeszkadza wysoki ping), mailu ze screenami i opisem sytuacji, a następnie ponownym telefonie został wysłany do mnie technik, który wszedł, sprawdził na moim laptopie wyniki na stronie speedtest.net , następnie powiedział, że nie powinien tu wcale przychodzić bo tak już jest.
Zdecydowanie nie polecam, chyba że, komuś z bliskiego sąsiedztwa działa dobrze przez dłuższy czas, wtedy może warto zaryzykować.ZaletyJeśli ktoś myślał że już nie może być gorzej UPC chętnie go zaskoczy!
WadyTragiczny kontakt, działanie internetu, technicy którzy zdają się mieć wiedzę tylko jak podłączyć router, jak coś nie idzie wedle instrukcji to telefon do centrali (tak bylo u mnie podczas zakładania).