strona 166 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- nastepna »
-
~Atta / 2012-10-22 11:58
Największym dramatem jest próba połączenia się z biurem obsługi. Zjadło mi prawie 15 zł. zanim udało mi się z kimkolwiek połączyć. A potem jeszcze kazali mi zapłacić za usługę, chociaż zawinił instalator. -
-
~Rozczarowana / 2012-10-21 18:03
Najgorszy internet jaki mi się przytrafił. Mieszkam w Warszawie, w dzielnicy Włochy. Na osiedlu mam do wyboru jedynie UPC i Neostradę. Tragedia. Od dwóch dni nie ma już internetu. Bez przyczyny. Wcześniej co wieczór tak samo zarywało mi internet. Konsultanci w ogóle nie potrafią pomóc. Technicy przyjechali, powiedzieli, że jestem skazana na takie coś i nic nie poradzili. Płacę co miesiąc kasę za internet którego nie mam! ODRADZAM! Banda złodziei.
Okazuje się, że na osiedlu założyli jakąś felerną instalację, która nie potrafi obsłużyć takiego łącza. I co na to technicy? Rozkładają ręce! Dlaczego nie może tam się pojawić nikt z konkurencji? Wystarczy porządna instalacja, a nie prowizorka!ZaletyNIE MA!WadyW treściOd kilku lat -
~Michał / 2012-10-16 10:46
Mają swoje plusy i minusy. Ja jestem zadowolony, z firmą jestem związany kilka lat i już po raz X przedłużam umowę.
Widziałem tutaj opinie że miało być X złotych a po chwili jednak jest XX zł. Prosta sprawa, jak ktoś nie umie czytać warunków umowy albo nie pyta o szczegóły to tak jest ... Co do niezawodności (albo zawodności) usług szczególnie internetu: macie zastrzeżenia, a sprawdziliście sobie własny sprzęt? korzystam z kilku komputerów i urządzeń mobilnych, mam starsze i nowsze, mam te bardziej "zaśmiecone" komputery i te mniej ... to też ma wpływ.
Jeśli chodzi o usługi, to jak widać nie mam zastrzeżeń. Cena - z samego początku pytam jaka będzie cena teraz, za pół roki i po okresie zobowiązania, i wiem na czym stoję - proste.
Jeszcze jedna Pani pisała tutaj, że nie łaska ze strony firmy UPC wysłać rachunku i że jej tylko ponaglenia przychodzą. Skoro się podpisuje umowę, korzysta się z usług to chyba wiadome. że trzeba za to płacić ?!? Swoją drogą każda firma robi jakieś kruczki z rachunkami w celu naliczenia odsetek karnych ...
Teraz to co mnie razi: to komunikacja z konsultantami, przez 3 tygodnie prosiłem o zmianę na fakturze bo był błąd w danych i czasem każdy z konsultantów ma własną wizję :)Długo z 8 - 10 lat, teraz płace 135 zł -
~marmis7028 / 2012-10-14 15:03
nie ma w Polsce większych przekrętów a znam wielu !!!!!!!!! Zaletynie maWadywszystkorok , kupiłem za 69 ale teraz płace 139 ale oni twierdzą że nic o tym nie wiedzą -
~Beata / 2012-10-03 11:32
Biuro obsługi nieobsadzone prze bandę kretynów nie potrafiących wyjaśnić najprostszej sporawy. Nie życzę nikomu załatwiania z nimi spraw. Kolejna sprawa to rachunki - nie raczą ich nawet wysłać ale powiadamiania o braku wpłaty owszem.
Zanim podpiszecie umowę z UPC radzę głęboko się zastanowić.ZaletybrakWadyObsługa, prędkośc Internetu to ściema75 zł/mies od 6 miesięcy -
~Xeno / 2012-10-02 12:47
Predkosc oczywiscie sporo nizsza niz zadeklarowana, zdarzaja sie okresy z pingami ok 200+ms, duze opoznienie przy nawiazywaniu polaczen http. Kiepski produkt od monopolisty. Infrastruktura UPC to prowizorka i laczenie roznych przejetych sieci. Odczucia bardoz negatywne -
~gregory / 2012-10-02 11:03
dramat - nie polacam - oszukają cię w każdej możliwej chwili ZaletybrakWadyoszukają, net się zrywa, doliczają co chcą5msc -
~Asek / 2012-09-28 21:06
Przez pierwsze pół roku byłem bardzo zadowolony, telewizja i internet, cena dość atrakcyjna, niestety nic nie mogło trwać wiecznie. Jak z telewizją nic się nie dzieje tak internet to masakra. Wysokie pingi, kontakt tragiczny, oczekiwanie na konsultatna to około 15 minut obojętnie o jakiej porze dnia.
Po około pięciu telefonach (w tym jeden Pan z pomocy technicznej zapytał mnie w czym mi przeszkadza wysoki ping), mailu ze screenami i opisem sytuacji, a następnie ponownym telefonie został wysłany do mnie technik, który wszedł, sprawdził na moim laptopie wyniki na stronie speedtest.net , następnie powiedział, że nie powinien tu wcale przychodzić bo tak już jest.
Zdecydowanie nie polecam, chyba że, komuś z bliskiego sąsiedztwa działa dobrze przez dłuższy czas, wtedy może warto zaryzykować.ZaletyJeśli ktoś myślał że już nie może być gorzej UPC chętnie go zaskoczy!WadyTragiczny kontakt, działanie internetu, technicy którzy zdają się mieć wiedzę tylko jak podłączyć router, jak coś nie idzie wedle instrukcji to telefon do centrali (tak bylo u mnie podczas zakładania). -
-
~Grzegorz / 2012-09-25 11:12
UPC to najgorsze dziadostwo jakie spotkałem.. Na Psim Polu we Wrocławiu problem z dostawa internetu przez tą firmę jest od 2 tygodni umieję tylko o kase wołac. nie podpisujcie z nimi umowy takiego szajsu jak oni prezentuja dawno nie spotkałem ZaletybrakWadyco chwile awariaod 2 lat 50 zl miesiecznie -
~Równy / 2012-09-19 10:35
Typowe cwaniactwo i naciąganie klientów ! W rozmowie telefonicznej jedno, na umowie drugie. Dodatkowo oczywiście konieczność pamiętania o rezygnacji z uruchomionych przez nich usług bo inaczej płacenie do końca umowy !
Pani w rozmowie telefonicznej zapewniała, że minuty za telefon są darmowe. Na pierwszej fakturze już zostałem wyprowadzony z błędu. 46 zł na dwa lata. Kara za zerwanie umowy - 2000 zł. Nigdy więcej UPC ! -
~Michał / 2012-09-18 09:09
Ponad rok temu kupiłem neta poprzez telefoniczną obsługę klienta. Przyjechał kurier z umowa i po podpisaniu zabrał.
Umowa miała być na 60zł (zgodnie z ustaleniami przez telefon bez żadnych promocji) a po 3 miesiącach okazało się że musze płacić 110zł. Odmówiono mi odsłuchania nagrania z rozmowy miedzy mną a osobą z którą zawierałem umowę. Nie przyjęto mojej skargi/reklamacji ustnie ani e-mailowo. Poweidzieli że przyjmują jedynie na piśmie po wysłaniu pocztą polską. Później okazało się że mieli małą awarię na serwerze i nie mogą odzyskać nagrania mojej rozmowy z konsultantem!
Po mimo iż mnie oszukali zerwanie umowy przyczyniło by się do zapłacenia kary, czyli opłaty kazdego miesiąca do końca trwania umowy.
Nie polecam, a jak już ktoś musi u nich kupić niech idzie osobiscie do obsługi klienta i nagra całą rozmowę na komórkę jako dowód gdyby i was oszukali.ZaletybrakWadyprzekłamania w umowie, brak przyjecia reklamacji, kiepska obsluga klienta,1 rok, miało być 60zł a jest 110zł -
~beznadzieja / 2012-09-17 20:17
PO PROSTU BEZNADZIEJA, W CIĄGU TYGODNIA 4 PRZERWY W DOSTAWIE INTERNETU BEZ ŻADNEGO UPRZEDZENIA NA GODZINĘ, ZDARZA SIĘ TO NOTORYCZNIE, ABSOLUTNIE BARDZO ODRADZAM, BEZNADZIEJNY DOSTAWCA. -
~bolek / 2012-09-16 19:26
ja mam internet w upc i nie nażekam tylko chodzi mi o telewizjie od czasu do czasu gdy włamczan tv plazme to mam takie paski że póżniej mi się wyłamcza ta telewizja samo się wylamcza a co do internetu brak jakich kolwiek problemów Zaletybardzo dobry internetWadyzły odbiur telewizji i czasami skacze obraz w hd i analogowejna upc.pl -
~ZERO gwiazdek / 2012-09-11 22:45
Dlaczego przy obsłudze klienta nie można dać 0 (zero) gwiazdek? Bo nawet na jedną nie zasługują. Zaletyjak działa to działaWadyjak coś przejstaje działać to ciągnie się to całymi dniami....4 -
~Piotr / 2012-09-07 16:28
Nie polecam tej firmy umówiłem się na założenie kablówki i panowie którzy przyjechali stwierdzili że nie mogą mi założyć bi nie mają odpowiedniej długości wiertła żeby przewiercić ścianę aby przeciągnąć kabel.Podobno jest tylko jedno takie długie wiertło w firmie UPC(ŚMIECH NA SALI I ŻENADA). Zaletynie wiem bo nie załozyliWadynie wiemwcale -
~ela / 2012-09-07 11:55
UPC POLSKA - jest to chyba najgorszy operator usług telekomunikacyjnych. Odnowiłam miesiąc temu umowę z upc na promocję 3 w 1, dodam, że jestem wieloletnim klientem. Od niestarannej instalacji, poprzez wymianę modemu, do wymiany złącz w lokalu oraz generalnej awarii w skrzynce na bloku - wszystkie możliwe przyczyny wizyt serwisantów, a ja od miesiąca nie dysponuję dobrze działającą telewizją i internetem, telefonu nawet nie sprawdzałam, bo modem stale nie łączy. Ostatnio czyli wczoraj dowiedziałam się, że awaria jest na głównym kablu w skrzynce i może go usunąć tylko SERWIS LINIOWY, którego wzywa serwisant tzw domowy. Jaja! z kolei serwis liniowy ma tydzień na usunięcie awarii :( I co dalej? Nic - czekam. Jeśli do 7 dni nie naprawią - nie bacząc na koszty kończę z firmą UPC. Próbowano również nabrać mnie na płacenie za gratisowe pakiety - ale nie dało się - po zgłoszonej rezygnacji jednak doliczyli do faktury - więc zadzwoniłam drugi raz i obiecali, że odliczą. Masakra, nie szanują w ogóle klienta, mam dosyć tych godzin spedzonych przy telefonie do pomocy technicznej, chaosu i nieudolności. Jeszcze trochę i dojrzeję do zmiany. Nie polecam nikomu. -
-
~slawek / 2012-09-05 17:06
Drodzy użytkownicy UPC od dnia 01.07.2012 zmienił sie regulamin świadczonych usług do tego czasu mieliśmy prawo wypowiedzenia umów. Rzekomo o tym fakcie zostałem poinformawany e-mailowo - sprawdzałem brak e-maila u mnie, poprosiłem w ramach reklamacji o kopie wysłanego do nie e-maila. Efekt - wysłano mi ulotkę informacyjną. Czuje się oszukany, okradziony ze swoich praw. ZaletydostępnoścWadycena,120 mam od roku -
~Iza / 2012-09-05 14:49
2 miesiące temu podpisałam umowę z UPC i już żałuję. Dlaczego? Firma naciąga na dodatkowe usługi, które "za darmo" aktywuje po podpisaniu umowy i zarabia na tym, że klient zapomni zrezygnować w odpowiednim czasie. Podejrzewam, że wielu klientów zostało w ten sposób naciągniętych na dodatkowe opłaty. Nie cierpię takich firm - zamiast szanować klienta, który decyduje się na dobrowolny zakup jakiejś usługi u nich i sprawiać by był zadowolony i pozostał na dłużej, powodują, iż ten sam klient chce jak najszybciej zakończyć z nimi współpracę. Przez kolejne 22 miesiące muszę opłacać pakiet bezpieczeństwa UPC, dlatego iż nie złożyłam w porę rezygnacji z usługi, której nie chciałam, aby uaktywniali. Wzbogacą się na mnie o 110 zł w przeciągu dwóch lat, a po tym okresie stracą klienta na kolejne kilkanaście lat. UPC to firma, która nie dba o dobre kontakty z klientami i odradzam korzystanie z ich usług. Lepiej postawić na firmę, która zajmuje się sprzedawaniem usług, które chcemy, a nie na taką, która nas zmusza do kupna usług, których nie chcemy swoimi podstępnymi zapisami w umowie. -
~Krzysio / 2012-09-04 14:27
Podwyższają ceny jak chcą i kiedy chcą bez powiadomienia. Dodzwonić się nie można. Dziadostwo ZaletyBrakWadyCeny4 lata -
~madnadblue / 2012-09-04 13:06
Ciągle brak sygnału lub 5x gorsze tranfery. Przestępcza polityka firmy polegająca na wyłudzaniu pieniędzy za fikcyjne usługi. Brak kontaktu. Infolinia wiecznie zajęta. Dno. Szczerze odradzam. Omijajcie z daleka! ZaletybrakWadyw treści5 lat (wcześniej aster)
strona 166 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- nastepna »