Uwaga na promocje!!!! Podpisałem 2 listopada umowę na dwa lata na multiroom SD (drugi dekoder cyfrowy na drugi telewizor). Dostałem "w prezencie" HBO wraz z opcją HBO HD przez miesiąc za darmo (kapnąłem się dopiero jak zobaczyłem odkodowane HBO na dekoderze). Oczywiście zamawiając serwisanta na infolinii nikt mnie o takim dodatku nie poinformował (a gdzieżby, przecież trzeba naciągnąć wieloletniego klienta!). Rychło, po kilku dniach od instalacji, zadzwoniłem żeby wyłączyć HBO, bo nie korzystam, więc po co mam później dopłacać. Nie można, bo dopiero po 10 dniach od uruchomienia. Zostawiłem więc sprawę na później. Mój błąd, przegapiłem termin do końca listopada i zadzwoniłem dzisiaj, tj. 10 grudnia. Już się pogodziłem z naliczeniem mi abonamentu za HBO za grudzień, trudno, mój błąd. Jakież było natomiast moje zdziwienie, gdy pani na infolinii oznajmiła, że wyłączy mi to HBO w drodze wyjątku, bo tak naprawdę zgodnie z umową można było to zrobić do 2 grudnia. Jakbym zadzwonił kilka dni później - byłoby to niemożliwe i musiałbym płacić za nie oglądane HBO do końca 2-letniej umowy! Przecież to jest jakaś paranoja! Niektórzy powiedzą - to się czyta co się podpisuje. Owszem, czyta się, ale zamawiając usługę A spodziewam się umowy na usługę A, a nie na A i podstępnie dodaną B! W ogóle kiedyś UPC miało umowy na rok, teraz na każdą jedną promocję minimum dwa lata i kilkuletni klient nie może dostać tak dobrych warunków jak nowy, a powinien nawet lepsze!ZaletyNawet nieźle cenowo, uptime internetu prawie 100%, uptime telewizji też duży.
WadyUmowy tylko na 2 lata (a kiedyś były roczne), po zmianie z 25 mbit na 60 mbit w speedteście są o połowę gorsze wyniki (sic!)
kilka lat