Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~iabr / 2012-12-30 10:48
    Do UPC nie sposób zgłosić telefonicznie awarię, czas oczekiwania 29 bm. ponad 20 minut i bez skutku; podczas oczekiwania na zgłoszenie się serwisanta możesz wysłuchać nieaktualne informacje dotyczące przerwy sprzed kilku dni oraz ofertę UPC na Twój koszt; Twoim problemem UPC się nie zajmie - ma na to 7 dni; przerwy w odbiorze telewizji tez Ci nie odliczy z powodu awarii np. dekodera, zasilacza bo wg nich wszystko było ok; to że nie możesz oglądać telewizji od 29.12.12 r. to nic i tak musisz zapłacić abonament
    Zaletygdzy się nie korzysta z usług UPC
    Wadymusisz płacić abonament także wtedy, gdy z winy awarii urządzeń nie mozesz korzystać
    1 rok o 1 za długo
  • ~KamilXIV / 2012-12-26 16:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Z internetu z UPC korzystam od kilku ładnych lat. Do czerwca tego roku korzystałem z 30mb za około 60zł. W wakacje podpisałem umowę na internet 60mb w podobnej kwocie. I tak marnej jakości usługi się nie spodziewałem. Oczywiście to jest prędkość do 60mb, ale żebym całymi dniami pingi w grach miał po 150-200? Prędkości na speedteście za dnia to od 2 do 15mb. Nie wiem czy to przez to, że zaoferowali ludziom za duże prędkości, ale nigdy w życiu już nie skorzystam z ich usług. Nie ma znaczenia czy połączenie bezpośrednie czy wifi, za dnia w nic nie zagrasz po sieci. Prędkość ściągania za dnia są nawet dobre. Pamiętam, że dużo lepiej to chodziło na lokalnym, stabilnym łączu 4/4 mb. PORAŻKA
    Zaletyniska cena za wysoką prędkość (szkoda że tylko na papierku)
    Wadybrak jakiejkolwiek stabilności, mieszkam w centrum miasta a internet chodzi jak mu się podoba
    korzystam z łącza upc od ponad 4 lat
  • ~bananc / 2012-12-26 10:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie jest tak zle ja za 140 złotych jako stary klient mam internet 60 mb z wifi, telewizja max hd z nagrywarką i telefon stacjonarny z połączeniami na numery stacjonarne w prawie całej europie. Przy kończącej się umowie trzeba rozmawiać z działem utrzymania klienta
  • ~naiwna / 2012-12-13 21:30
    Ocena: 1.50 / 5
    boże, że ja wcześniej nie przeczytałam tych opinii.... dramat każda jedna opinia jest zgodna z prawdą. Niestety podpisalam pakiet na dwa lata ktory nie ma nic wspolnego z cena ktora byla ustalona a ta krora jest wystawiona. PORAZKA i jeszcze jak mam dzwonic do nich to dostaje białej gorączki
    3 miesiace 115 zl
  • ~Klient UPC / 2012-12-11 23:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem szczęśliwcem,bo jestem w trakcie wypowiedzenia umowy z UPC. Byłem klientem od samego początku powstania tego, nie wiem jak to nazwać, operatora,dostawcy,akwizytora, komiwojażera czy może "Zdzisia z piwnicy". Po tylu latach doświadczeń czas już było powiedzieć sobie dość.
    Subiektywna ocena:
    telewizja(analog)pakiet min.- jakość nie do przyjęcia, to z kawałka przewodu jest lepsza, po interwencji serwisanta było dobrze przez dwa dni(powtarzalność zadziwiająca jak na 6 wizyt)
    internet(wifi 25MB)-transmisja 25 tylko na przewodzie, bez"kabelka" max 19,Pani proponująca mi zmianę zapomniała dodać, że moje "pudełko" więcej nie puści, sporadyczne zaniki łączności
    telefon stacjonarny- nie mam,
    Podsumowanie:
    za takie pieniądze (87zł) można oczekiwać czegoś więcej
    Czarę goryczy przelał, w ramach zatrzymania "starego" klienta, dekoder z t.dyskiem, który był tak głośny, że w nocy denerwowało to domowników. Oczywiście odstąpiłem od umowy w ciągu 10 dni i go zwróciłem w POK, a co później się działo "to bezcenne".
    PS
    Ponoć są miejsca, gdzie jest wszystko w porządku i z telewizją i z internetem, a nawet telefonem, tylko łazik dopiero zaczął jeździć po Marsie i tam jeszcze nie dotarł.
    Zaletyprędkości Internetu, oczywiście proponowane
  • ~Cyr4x / 2012-12-10 12:16
    Ocena: 4.00 / 5
    Uwaga na promocje!!!! Podpisałem 2 listopada umowę na dwa lata na multiroom SD (drugi dekoder cyfrowy na drugi telewizor). Dostałem "w prezencie" HBO wraz z opcją HBO HD przez miesiąc za darmo (kapnąłem się dopiero jak zobaczyłem odkodowane HBO na dekoderze). Oczywiście zamawiając serwisanta na infolinii nikt mnie o takim dodatku nie poinformował (a gdzieżby, przecież trzeba naciągnąć wieloletniego klienta!). Rychło, po kilku dniach od instalacji, zadzwoniłem żeby wyłączyć HBO, bo nie korzystam, więc po co mam później dopłacać. Nie można, bo dopiero po 10 dniach od uruchomienia. Zostawiłem więc sprawę na później. Mój błąd, przegapiłem termin do końca listopada i zadzwoniłem dzisiaj, tj. 10 grudnia. Już się pogodziłem z naliczeniem mi abonamentu za HBO za grudzień, trudno, mój błąd. Jakież było natomiast moje zdziwienie, gdy pani na infolinii oznajmiła, że wyłączy mi to HBO w drodze wyjątku, bo tak naprawdę zgodnie z umową można było to zrobić do 2 grudnia. Jakbym zadzwonił kilka dni później - byłoby to niemożliwe i musiałbym płacić za nie oglądane HBO do końca 2-letniej umowy! Przecież to jest jakaś paranoja! Niektórzy powiedzą - to się czyta co się podpisuje. Owszem, czyta się, ale zamawiając usługę A spodziewam się umowy na usługę A, a nie na A i podstępnie dodaną B! W ogóle kiedyś UPC miało umowy na rok, teraz na każdą jedną promocję minimum dwa lata i kilkuletni klient nie może dostać tak dobrych warunków jak nowy, a powinien nawet lepsze!
    ZaletyNawet nieźle cenowo, uptime internetu prawie 100%, uptime telewizji też duży.
    WadyUmowy tylko na 2 lata (a kiedyś były roczne), po zmianie z 25 mbit na 60 mbit w speedteście są o połowę gorsze wyniki (sic!)
    kilka lat
  • ~siwy / 2012-12-04 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    ŻENADA.LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ NAMÓWIĆ NA WSPÓŁPRACE DLA MNIE NACIĄGACZE DOLICZAJĄ SOBIE DO ABONAMENTU CO CHCĄ I JAK CHCĄ KWOTY Z NIEBA NIBY PODWYŻKI BYŁY ALE ŻADNEGO INFO NIE DOSTAŁEM.JAK SPÓŻNIALEM SIĘ ZE SPLATĄ KILKA DNI TO SMSA DOSTAWAŁEM OD RAZU.RACHUNKI KOMPLETNIE NIECZYTELNE ,A DODZWONIĆ SIĘ DO NICH TO PRĘDZEJ NA SYBERIĘ SIĘ DODZWONIE.
    POZDR.
    ZaletyBRAK
    Wadywiele
    5 lat
  • ~titoek / 2012-11-21 20:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem co widzicie w tym że UPC do shit ... UPC jest rewelacyjny , mam go 5 miesięcy i nigdy mi nie padł internet i telewizja . Internet 30 mb i telewizja cyftowa , kanały w HD działają bez zastrzeżeń najlepsza telewizja i internet w Polsce .:)
    ZaletySzybki internet , rewelacyjna telewizja oraz obsługa .
    Wadynie ma
    5 msc abonament 75 zł/msc :)
  • ~Wiarygodny / 2012-11-16 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak był Aster było OK. A teraz UPC to głupole amerykańskie!! Teraz żądzą Krakowem na kablu ale do czasu!! obsługa niczym bambus z prowincji, nakręcony jak katarynka. Tracą klientów na rzecz naziemniej TV. Bo i jakość ta sama i za darmo. Net porażka do oferty a na telefon nie dajcie się wrobić bo i tak zabulićie za połączenia!!!
    Zaletybrak
    Wadyniezgodność z ofertą
    3 m-ce za 100 pln
  • ~oszukany / 2012-11-15 18:43
    Ocena: 2.25 / 5
    BANDA J..NYCH OSZUSTÓW
    Zaletyszybki internet
    Wadywciskają na siłę dodatkowo płatne "usługi", o których nie informują i nie ma jak z nich zrezygnować
    za długo
  • ~fg55 / 2012-11-15 12:48
    I juz mialem podlaczyc sobie upc internet i wasze komentarze mnie zniechecily -oszustwa firm i tak wychodza na jaw a potem mniej klientow i bankructwo brawo upc podaj sobie reke z tv n nowej generacji.
    Zalety-
    Wady-
    -
  • ~Aggggaaa / 2012-11-15 07:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Oszuści. Bezpodstawnie doliczają jakieś kwoty do rachunku. Nie polecam! Nie polecam! Nie polecam!!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyCała firma UPC i jej funkcjonowanie
    5
  • ~Kaffar / 2012-11-10 08:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet do bani na Psim Polu - Różanka. Ciągle długi ping 200ms!! To sygnał za słaby to za mocny. Ciągłe ścieranie się z infolinią. Serwisant mówił, że takich zgłoszeń jest mnóstwo a UPC ma na to wy-ne. Cała infrastruktura na Psim polu do wymiany. Najważniejsze by abonament klient zapłacił.A promocje są tylko dla nowych klientów.
    Zaletyjest bo jest
    Wadybrak zalet, cena, jakość pozostawiaja wiele do życzenia
    za długo, 119zł kpina
  • ~klient upc / 2012-11-08 10:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Uwaga na "promocje" w UPC! Mają na celu tylko wyciągnięcie kasy od naiwnych. Opłaty rosną masakrycznie, a poziom usług pozostawię bez komentarza. BOK to kompletna porażka. Z daleka od promocji!!!!
  • ~sylwio / 2012-11-07 20:12
    uwaga na upc, w ostatnim czasie próbują mnie oszukać na jakąś podwyżkę abonamentu, nie dosyć że płacę 100 miesięcznie nie dostałem żadnych zmian usług (które podobno były wysyłane) nic nie podpisałem to naliczyli mi jakieś 36 zł dodatkowego abonamentu.
    NIGDY W ŻYCIU NIE PROPONUJĘ NIKOMU TEJ FIRMY.
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK INFORMACJI DLA KLIENTA , DBAJĄ O SWOJE DOBRO A KLIENTA MAJĄ JAKO "0"
    1,5 ROKU
  • ~Karol / 2012-10-30 19:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Telewizja, owszem sporo kanałów, jednak cena oraz brak w ofercie modułów CI powodują, że podziękowałem. Dekodery potwornie mułowate, 2 min mija od włączenia do czasu pojawienia się obrazu,po zmianie telewizora nie chcę żadnych dodatkowych skrzynek, skoro tv odbiera pasmo dvb-c. Internet- przynajmniej u mnie przyzwoity, awarie rzadkie,szybki transfer. Telefon stacjonarny- nieporozumienie jakościowe. Dziwaczny sygnał oczekiwania, gdy dzwoni ktoś do mnie, taki piskliwy, jakość rozmowy- jakby ktoś przez jakąś tubę do mnie mówił. Marny mają ten voip.Obsługa infolinii- porażka. Jednak nie dziwi mnie to, oszczędzają na pracownikach, tam siedzą studenci z agencji pracy tymczasowej, nie są pracownikami operatora.Ogólna ocena-nie polecam. Założyłem już konkurencyjną kablówkę, małą lokalna firmę, mają moduły CI do telewizora i jakość głosu telefonu stacjonarnego o niebo lepsza jak UPC.
    Zaletybrak
    WadyNiska jakość voip, brak modułów do TV, obsługa niekompetentna z agencji pracy tymczasowej.
    2 lata, 120 zł miesięcznie
  • ~mni / 2012-10-30 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Niesty, ale internet nie działa po kilka razy w tygodniu, a BOK - to katasrofa. Zadzwoniłam dziś, a Konsultant nie dość, że nie umie mi wytłumaczyć salda, to mówi, że on nie może ze mną tyle rozmawiać! SZOK!! Są mili - przy sprzedaży, potem _Kliencie radź sobie sam. Nie spotkałam się nigdzie indziej z taką niekompetencją.
    Zaletyżadne
    Wadyduże opłaty - za niską jakość
    13 lat - i czas to zmienic
  • ~LEO / 2012-10-29 21:25
    Ocena: 3.75 / 5
    Jak tak czytam te opinie to masakra. Większość tylko marudzi. Ja niestety muszę napisać inaczej. Telewizja ok, nawet bardzo ok, internet bez problemów. Śmiga - parametrów nie sprawdzam na to co potrzebuję jest ok. Obsługa telefoniczna też ok. Z 3 razy miałem problem, dzwoniłem i otrzymałem pomoc. Fakt, trzeba się naczekac aż konsultant odbierze telefon - nawet i 20 min. Ale jak widzę i czytam jakie ludzie mają problemy ze sprzętem to się nie dziwię, że obsługa techniczna ma pełne ręce roboty. Osobiście polecam tylko, że cenowo mogło być lepiej.
    ZaletyTV, internet, brak awarii, obsługa
    Wadycena
    4 rok, obecnie ponad 100 pln
  • ~Paweł Zugaj / 2012-10-28 08:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Do czasu kiedy było ASTER to wszystko działało. Teraz jest znacznie gorzej. Do tego dochodzą problemy z Biurem Obsługi w Katowicach. Uważajcie na oferty od konsultantek - często są po prostu kłamliwe. NIE POLECAM.
    ZaletyŻadne
    WadyFatalna obsługa Infolinii
    W ASTER 10 lat. Teraz uciekam!
  • ~Robert Woźniak / 2012-10-26 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    bardzo żałuję decyzji o zmianie z Aster na UPC - download bywa 10 mniejszy niż obiecywany (w ofercie 30 mbps)teoretycznie trzykrotnie wolniejszy pakiet w Aster działał szybciej niż ten który mam obecnie w UPC. (a mój sprzęt się nie zmienił) Totalny syf.
    Zaletybrak
    Wadybardzo wolne działanie, niekiedy trzeba kilka razy próbować otworzyć stronę bo rwie połączenie
    mam od przeszło pół roku miesięczny koszt 109,99 z tv
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016