nie polecam UPC- żenująco niski poziom obsługi stałego Klienta jakim byłem, wymuszanie nienależnych opłat. Żenujące....
Zaletybrak
Wadynieprofesjonalna, żenująca obsługa Klienta
10 lat
~johan / 2013-03-20 16:43
Ocena: 1.00 / 5
chciałbym podzielić się swoimi uwagami dotyczącymi działania serwisu. mam pakiet z internetem 120 mb/s problem jednak jest taki że według pomiaru maksymalny transfer jaki udało mi się osiągnąć to 57Mb/s przy ściąganiu, więc zadzwoniłem do serwisu i przysłano mi technika ze swoim komputerem który po podłączeniu do mojej sieci pokazywał transfer powyżej 100 mb/s więc wyciągnąłem mój drugi komputer(laptop) aby także na nim wypróbować transfer wynik był ok 50 mb/s, w tym wypadku zakwestionowałem te wyniki z komputera serwisanta i uznałem że najlepiej będzie sprawdzić to na jeszcze jednym komputerze tym razem od sąsiada.serwisant jednak w tym czasie już wypisywał płatną usługę i nie był zainteresowany przetestowaniem tego na jeszcze jednym komputerze ponieważ uznał że wynik na jego komputerze jest miarodajny .Obciążył mnie kwotą 50 zł za usługę ,a problem pozostał . a serwisant oddalił się . sąsiad po podłączeniu swojego komputera otrzymał wynik taki sam jak ja w moich dwóch komputerach, czyli trzy komputery przeciw jednemu. chciałbym zapytać czy tak powinna wyglądać usługa serwisowa upc która nie rozwiązuje problemu tylko kasuje pieniądze? co ja mam o tym myśleć?chciałbym jednocześnie dodać że sprzęt mój i sąsiada to komputery spełniające wymagania sprzętowe narzucone przez upc a karty sieciowe zainstalowane to karty 1Gb
~Leszek Biela / 2013-03-17 23:07
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem w UPC pakiet 60 mb. do południa ze 30+ wyciąga a po popołudniu dno absolutne od 4 do 15 mb/s . I ciągłe DC po popołudniu. Kto lubi horrory temu polecam UPC.
mam 10 miesięcy ,to pakiet Fiber Power za 145 zł
~sickrabbit / 2013-03-03 19:15
Ocena: 4.67 / 5
Powiem tak, ja mieszkałem w Warszawie ładnych parę lat i miałem neta od UPC i byłem w 1005 zadowolony, w sumie w 3 miejscach bo mieszkałem w kilku mieszkaniach więc mam rozeznanie. W 2 mieszk. bylo 10mb i w mojej kawalerce 25mb/s i działał idealnie, ping stały(często grałem po sieci) i nie zrywało połączenia. Miałem też neta z innych operatorów(neo, aster) i upc był najlepszy, tamtym zdarzało się czasem rozłączyć W naszym kraju netem to można się chyba tylko cieszyć w dużych miastach, wiem bo teraz mieszkam w małym miasteczku i tu nie ma porównania
Zaletysame
Wadybrak
~złoty / 2013-02-28 18:53
Ocena: 1.50 / 5
awaria goni awarie!, czlowiek potrzebuje internet do pracy a Ci bezczelnie wylacza na caly dzien i tak dla zasady co jakis czas zrobia abys nie mial za dobrze nie polecam, szkoda nerwow
Zaletylogotyp
Wadywszystko
dlugo, za dlugo
~axelf / 2013-02-21 21:50
Ocena: 1.50 / 5
Totalna niekompetencja ze strony pani obsługującej infolinię. Problem ze zmianą źle wpisanego kodu pocztowego urasta do rangi co najmniej państwowej. Podwójne fakturowanie za ten sam czas użytkowania Internetu. Obsługa gorsza niż za komuny. TO JEST NASZ FANTASTYCZNY UPC
Nie polecam UPC. Rutynowym działaniem jest ignorowanie i okłamywanie stałych klientów, narażanie na koszty nie związane z okazaniem usług (np. po odłączeniu usług w czasie wypowiedzenia umowy). Trzeba pilnie uważać na każdy szczegół umowy - przy każdej okazji UPC bezwzględnie wykorzystuje każdy kruczek w umowie wyłącznie na niekorzyść dla klientów. Dręczenie zniechęconych klientów natrętnym telefonicznym "namawianiem" do pozostania w UPC - oczywiście na warunkach związanych z podwyższoną opłatą za usługi. Nie ma możliwości negocjacji. Zasłużona negatywna opinia.
Zaletyusługi działają
WadyBrak szacunku do klientów
2 lata
~zephyr / 2013-02-20 18:49
Ocena: 1.25 / 5
Witam. Od ponad roku mam UPC trzy w jednym (telefon, internet, telewizja), piszę tą opinię po to by OSTRZEC WSZYSTKICH, przed tą firmą! Na początku, przez cztery miesiące, wszystko działało super, prędkość 25mb, telewizja i telefon, po pół roku zaczął internet zwalniać, zrywać połączenie, nie można było przejrzeć internetu, dzwonić z tel, jedynie tylko telewizja działała. Postanowiłem zadzwonić do service'u, pan z bok stwierdził że są problemy z parametrach mojego łącza (widać że pan przeszedł kurs NLP, manipulacji) i umówił na wizytę technika. Technik przyjechał, naprawił, ale na 5 godzin, później to samo. Przez dłużysz czas nie miałem czasu nawet tam zadzwonić, w końcu po trzech miesiącach dzwonię znowu, to samo pan z service stwierdził i umówił technika, wziąłem urlop na tego technika, technik przyjechał, naprawiał i naprawiał, biegał w kółko i sprawdzał, wymienił modem, strasznie był przerażony! (TAK JAKBY TA AWARIA PRZEWYŻSZAŁA JEGO WIEDZĘ, wyczułem to bo jestem architektem oprogramowania), ale naprawił na 30 minut do dziś dnia ma łącze, które raz na 2 godziny musi się zerwać na 30min, przy dobrym humorze, chyba samego UPC (BYWA GORZEJ, NAPRAWDĘ) :) Przy okazji jak nie działa net to i nie działa telefon. DZWONIĆ MI SIĘ JUŻ TAM NIE CHCE, NIE CHCE CZASU MARNOWAĆ NA TECHNIKA I TO CAŁE UPC!!!! Czekam na październik 2013, bo wtedy kończy się moja umowa i z 30 dniowym wyprzedzeniem składam KLAROWNĄ REZYGNACJĘ!!! Nawet teraz jak piszę tą opinię to zerwało mi łącze ;)
PS na fakturach też oszukują, na samym początku przypisali mi 100 pln za wizytę montera, którego u mnie nie było :) i którego nie zamawiałem :) nawet to Service'u nie dzwoniłem, a przypomnę że na początku wszystko działało super :) PARANOJA!!!! Zastanawiam się czy UPC nie podać do sądu!!! muszę to skonsultować z prawnikiem!!! Proszę zauważyć że jak państwo dzwonicie do upc, związku z awarią to każdy servisant mówi to samo! oni są przygotowani na spławienie i mydlenie oczu klientom.
Krótko pisząc ODRADZAM UPC, CZYSTY MARKETING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pozdrawiam, strzeżcie się UPC!
Zaletyzaletą upc są same WADY!!!
WadyService, jakość usług, ciągłe awarie, oszustwa na fakturach!,
ponad rok
~papapaździerz / 2013-02-20 07:33
UPC to oszuści, którzy manipulują szybkością transmisji internetowej zaniżając ją dwa, trzy razy, włażą na połączenia telefoniczne, włażą w ustawienia indywidualne (ich) dekodera Mediabox, co powoduje brak dostępu do funkcji "UPC na żądanie", przerywają ciągłość oglądania telewizji powodując krótkotrwałe przerwy, łżą przy próbie wyjaśniania niedogodności z konsultantami technicznymi, nie mają żadnego skutecznego nadzoru realizacji usługi telekomunikacyjnej.
Zaletybrak
Wadybrak uczciwości handlowej
pół roku, za 100 zł go kupiłem
~Piotr Miedziński / 2013-02-19 17:31
Ocena: 2.00 / 5
Dramat,
Generalnie jestem już długo klientem i raczej problemów nigdy nie miałem z usługami dopóki nie zachciało mi się zmiany łącza na szybsze. Otóż dotychczas zawsze posiadałem 25Mb/s co powiem szczerze całkiem dobrze działało, ale skoro można mieć lepiej to czemu nie.Zaoferowano mi 120 Mb/s. Jakież było moje zdziwienie gdy po podłączeniu osiągam maksymalnie 50Mb/s a na co dzień 30Mb/s?? To za co się płaci?? Oczywiście dodzwonić się do nich nie da!! Obsługują tylko - nowych klientów :)
Nie dajcie się zwieść hasłom - internet 150 Mb/s to jest fikcja. Podejrzewam, że sami nie są w stanie zapewnić sobie takich łączy a co dopiero klientom.
Zaletycena
Wadyjakość
~Potencjalny klient / 2013-02-14 18:17
Aktualna i do bólu szczera moja opinia o UPC. Chciałem stać się nowym klientem UPC. Kilkanaście dni temu złożyłem zamówienie na usługę poprzez internet i otrzymałem miłego emaila o przyjęciu zamówienia, terminie wizyty montera itd. I to wszystko z miłych wieści. EFEKT - monter się nie zjawił, na emaile o przyczyny nikt z UPC nie odpisał do dziś. To się nazywa szanowanie nowego klienta. Niedotrzymanie obietnic, warunków zamówienia czy brak zwykłej ludzkiej kultury aby coś wyjaśnić czy przełożyć termin, świadczy o lekceważącym podejściu do klienta. Jeżeli UPC ma takie podejście na dzień dobry - to włącza się sygnał ostrzegawczy jak traktują klientów którzy już złożyli cyrograf na umowie. Moja opinia - jest wprost proporcjonalna do jakości obsługi mojej osoby - czyli jak jak najbardziej n e g at y w n a.
Zaletyniestety nie znalazłem żadnych
Wadyduże prawdopodobieństwo nierzetelności w świadczeniu usług, oczywiście tak zrobione w białych rękawiczkach poprzez klauzule w umowach, regulaminach itp. aby klient był na przegranej pozycji
może i szczęśliwie nie kupiłem tegoż produktu
~pawi555 / 2013-02-12 16:17
Przez 2 lata męczę się z tą cholerną kablówką. Telewizja- kanałów tyle co kot napłakał, internet mam 50mb/s a chodzi jak by było 5mb/s, telefonu to praktycznie nie ma. Częste awarie a do BIO się nie dodzwonisz. MASAKRA NIE POLECAM A NAWET ODRADZAM !!!
ZaletyBrak
Wadywszystko
2 lata
~Byni / 2013-02-12 14:15
Ocena: 1.50 / 5
wykupiony transfer 60MB/s pracyje max. na 4,5 MB/s jak przychodził monter to było 16 MB/s i monter był bardzo zadowolony. Uwaga na ceny przy zawieraniu umów za te same usługi ceny mogą być dwukrotnie wyższe
~klara / 2013-02-08 14:31
Ocena: 1.00 / 5
UPC NIE SZANUJE swoich klientów. Internet muli, a jak zadzwoniłam do nich w tej sprawie czekałam 20 min na połączenie z konsultantem. Musiałam się rozłączyć bo nikt nie odbierał. Strata czasu i pieniędzy!!!!!!!!!!!!
NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!
~zbimat / 2013-02-06 11:09
Ocena: 2.00 / 5
Transfer do 120 Mb/s wskazywany w umowie Fiber Power 120 od początku korzystania z usługi (10 m-cy) praktycznie nie jest zapewniany. Zazwyczaj oscyluje w wysokości poniżej 20 Mb/s często nie przekracza 4 Mb/s. Uważam, że reklama UPC dotycząca poszczególnych pakietów wprowadza klienta w błąd. Zgłaszane w tej sprawie reklamacje zawsze rozpatrywane są terminowo ale negatywnie dla klienta z obietnicą, że będą przyglądać się działaniu sieci.
10 m-cy
~zp / 2013-02-04 22:40
Ocena: 3.50 / 5
Jak działa, to jest bardzo dobrze. Ale jak coś się zepsuje, to dodzwonienie się do BOK-u graniczy z cudem. Jeżeli jest to awaria większa, to jest informacja w systemie głosowym. Ale jeżeli tylko ja mam problem, to... mam problem. Dodzwaniamy się do automatu, który najpierw przedstawia nam super oferty. Potem brniemy przez menu, a jak już udaje się dojść do opcji połączenia z jakąś osobą, to często mówi, że czas oczekiwania to minimum 10 minut. Osoba ta często nie umie pomóc, więc przełącza do innej, i czekanie od nowa. Zarezerwujcie sobie dużo czasu i bardzo dużo cierpliwości.
ZaletyStablilne działanie, rzadkie awarie.
WadyObsługa klienta leży i kwiczy.
Kilka lat. Ceny nie podam, bo mam cały pakiet.
~jasten / 2013-02-02 21:38
Ocena: 4.50 / 5
Rewelacja w porównaniu do Neostrady. 15 MB/s /1,5 MB/s jest rzeczywiście, cena też przystępna. Termin instalacji , montaż bez zastrzeżeń.Zabiegają o klienta ! Znakomita informacja i strona internetowa.
Zaletyjw
Wadynie stwierdzono
10 dni , 3 m-ce 28 zł następnie 56 zł
~Kubaok / 2013-02-02 10:51
Ocena: 4.75 / 5
Internet UPC mam od miesiąca i jestem zadowolony, mimo tego że przez 0,25 tygodnia coś się zwaliło. Mam 60 mb/s śmiga tyle. Upload 8 mb/s , po prostu super internet Cena przystępna z telewizją płacę 75 zł
ZaletyCena, parametry, Obsługa klienta, nie zrywa
WadyNICCCCCCCC
Mam 1 miesiąc , 65 zł/ms
~bemowo warszawa / 2013-01-31 17:48
Ocena: 2.50 / 5
Totalne dno. Po tym jak uzyskają twój podpis na umowie zlewają klienta ciepłym moczem. aroganccy w kontakcie mailowym, załatwienie czegoś przez telefon graniczy z cudem. z mojego doświadczenia z tą firmą nie polecałbym jej nikomu.
~kris / 2013-01-31 16:40
Ocena: 1.00 / 5
Totalnie nie polecam. W chwili rozwiązania umowy należy uważać z czego się rezygnuje gdyż nawet jeżeli się z czegoś nie korzystałeś i za to nie płaciłeś a jest w umowie należy złożyć z tego pisemną rezygnację. UPC o niczym nie informuje że jeżeli rezygnujesz z ich usługi to musisz zrezygnować z każdej indywidualnie.