Chciałem stać się nowym klientem UPC. Kilkanaście dni temu złożyłem zamówienie na usługę poprzez internet i otrzymałem miłego emaila o przyjęciu zamówienia, terminie wizyty montera itd. I to wszystko z miłych wieści.
EFEKT - monter się nie zjawił, na emaile o przyczyny nikt z UPC nie odpisał do dziś. To się nazywa szanowanie nowego klienta. Niedotrzymanie obietnic, warunków zamówienia czy brak zwykłej ludzkiej kultury aby coś wyjaśnić czy przełożyć termin, świadczy o lekceważącym podejściu do klienta.
Jeżeli UPC ma takie podejście na dzień dobry - to włącza się sygnał ostrzegawczy jak traktują klientów którzy już złożyli cyrograf na umowie.
Moja opinia - jest wprost proporcjonalna do jakości obsługi mojej osoby - czyli jak jak najbardziej n e g at y w n a.
Zaletyniestety nie znalazłem żadnych
Wadyduże prawdopodobieństwo nierzetelności w świadczeniu usług, oczywiście tak zrobione w białych rękawiczkach poprzez klauzule w umowach, regulaminach itp. aby klient był na przegranej pozycji
może i szczęśliwie nie kupiłem tegoż produktu