strona 163 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- nastepna »
-
~i32 / 2013-04-19 14:39
Przez kilka lat korzystałam z Aster i nigdy nie było żadnych problemów, odkąd UPC przejęło Aster i dali swój sprzęt ciągle coś się dzieje, zwłaszcza z telewizją. Dekodery to totalny szmelc, ucinają zaprogramowane do nagrywania programy, z pikselami, że niektórych nie da się w ogóle oglądać, a gdy reklamuję usługę twierdzą, że jakość i siła sygnału jest dobra, bez zakłóceń, a wszystko zostało zarejestrowane przeze mnie jak dowód. Mam pakiet w promocji ale bardzo żałuję bo jakość telewizji jest beznadziejna a cena promocji za taką jakość wcale nie jest atrakcyjna. -
-
~Patryk / 2013-04-18 22:21
Czuję się absolutnie oszukany! Zamówiłem internet w promocji. Mówiąc krótko powinienem zapłacić 33 zł za internet + 25 zł opłaty instalacyjnej. Dostałem fakturę na 82.40zł i nawet nie mogę się dowiedzieć dlaczego mam aż tyle do zapłacenia. Mam nadzieję, że da się te sytuację wyjaśnić. Uważajcie na UPC, umowę zawierają na inną kwotę, a przy rozliczeniu wymagają innej, wyższej. Pozdrawiam! -
~Denis jankowski / 2013-04-18 08:29
niewiem co ,powiedziec widze tyle negatywów umnie tego nigdy nie było juz 4 lata jestem upc szanują klientów nawet dzwonia domnie jak konczy mi sie promocja zebym wiencej nie placił instalacja tez tania 25 zl co mi sie podoba tego uslugodawcy ze ty ustalasz dzien godzinę nie jak u innych ze przychodza jak oni chca,odradzam netię syf moja znajoma zamowila tam uslugi podlonczenie dopiero miala 2 tygodniach musiala jeszcze zaplacić jak nie korzystała
jesli chodzi o pomoc tech jest szybka jesli biuro ci nie pomoze to tech przychodzi po 24 h teraz informacja dla nowych zeby nie placili dodaktowych kosztów i zdzwienia jak przyjdzie wam dodatkowa oplata INFO :
1 . dostajesz teraz przy aktywacji pakiet HB0 NA 30 DNI NA PRÓBĘ I PAKIET BEZPIECZEŃSTWA 60 DNI
2 .UWAGA JEŚLI NIECHCESZ TYCH USLUG REZYGNUJ 3DNI PRZED MSC JESLI TEGO NIE ZROBISZ PAKIET AKTYWUJE SIE SAM DO TWEJ FAKTURY DOJDZIE DODATKOWE KOSZTY CZYLI 40 ZŁ BO 35 ZŁ PAKIET HB0 PAKIET BEZPIECZEŃSTWA 5 ZŁ
3. PARAMETRY : SPRAWDZ CZY TWÓJ KOMP/LAPTOP TO UCIĄGNIE JESLI TEGO NIE ZROBISZ TRANSFER SIE ZANIŻY
WYMAGANIA NP PRZY NECIE 120 MB /S :
KARTA SIECIOWA 1 TB , 4 GB RAMÓW ZEBY CHODZIŁO PLYNIE
ZACINKI ITP : SPRAWDZ CZY NIE MASZ ZAWOLANEGO KOMPA /LAPTOPA WIRUSEM LUB SYFEM NETU CZYLI STRON NA TYLEZaletySZYBKA POMOC TECH , INSTALATORZY PRZYCHODZA NA CZAS , USTAWIENIE GODZ INTALATORA DNIA , MAŁO AWARI JA MIAŁEM 1 NA ROKWadyJEDYNIE JEDNA CZAS NA DODZWONIENIE SIE DO BIURA OBSLUGI SREDNIO 5 MIN4 LATA 135ZŁ 3 PAKIETY DEKODER HD + NAGRYWARKA 153 PROGRAMÓWTY 29 HD + NET 60 MB /S + TEL STACIONARNY -
~rob7 / 2013-04-17 20:06
W Gryfinie na Łużyckiej wfi jest do dupy !!! -
~Dorota / 2013-04-10 14:55
Firma UPC to faktycznie jakieś "czyste techno" Infolinia to koszmar, a na dodatek za te wielominutowe połączenia Klient płaci. Dowiedzieć się czegoś, lub załatwić, to po prostu niemożliwe, gdyż osoby pracujące tam wykazują się beznadziejnym wręcz brakiem kompetencji i z każdą sprawą i tak muszą się zwracać do przełożonych, człowiek czeka a licznik bije.... Pierwsza i ostatnia umowa z UPC. Nigdy więcej! ZaletybrakWadygeneralnie ogólny "bajzel"trzy miesiące -
~Internauta / 2013-04-09 16:32
Te Całe UPC to porażka 1 rok -
~Nergath / 2013-04-07 14:03
Na UPC zdecydowalem sie po dobrych opiniach znajomych, ale to byl blad. Internet co chwile mi przerywa, za kazda pomoc kaza sobie placic. Internet niby 30Mbps, a dziala gorzej niz moj poprzedni 15Mbps. Dobrze, ze podpisalem tylko na 9 miesiecy, a nie na dluzej, to szybko sobie zmienie. Nie polecam Zaletyw miare przystepna cenaWadyciagle przerywa, koszty jakiejkolwiek pomocy, slaba predkoscpol roku, 66zl/miesiac -
~Mike / 2013-04-02 16:31
Zwykle nie piszę opinii negatywnych, ale tym razem jestem załamany. Wynajmuję mieszkanie, gdzie właściciel podłączył kiedyś Internet z AsterCity, które teraz zostało przejęte przez UPC. Właściciel nie mógł się porozumieć z UPC. Najpierw faktury nie dochodziły mailem, gdy zażądał papierowych to nie przychodziły albo przychodziły z opóźnieniem.
W efekcie powstało kilkudniowe opóźnienie w płatności. UPC jedno, co szybko robi to odłącza. I tu się zaczyna dramat. Po zapłaceniu chciałem zadzwonić, żeby włączyli, ale żeby dodzwonić się do infolinii trzeba znać login i kod, więc się odbiłem. Następnie dzwonił właściciel lokalu, ale niestety login i kod który miał podany nie działał.
W końcu jakimś cudem udało mi się napisać maila jako niby potencjalny klient (jako aktualny musisz znać kod). Po tygodniu "karnego" odłączenia po opóźnieniu płatności w końcu włączyli. W ubiegłym miesiącu sytuacja się powtarza - faktura przychodzi jako duplikat z opóźnieniem, następnie szybko odłączają. Przelew idzie w piątek 22go marca. Ponieważ przez weekend nie włączają we wtorek przed świętami dla pewności piszę maila z prośbą o włączenie. Nadchodzi wielka sobota - już wiem, że wolne ziutki nie podłączą na święta. A miałem ściągnąć sobie filmy. Piszę do nich drugiego maila. Przychodzi do mnie list z automatu, że wydłużają termin rozpatrzenia poprzedniego maila z 4 dni na dłużej - ale nie piszą na ile. Dziś jest wtorek 2 kwietnia. W swieta filmow nie sciagnalem. Od 11 dni pieniądze za internet są już u nich na koncie, przez ponad 1/3 miesiąca usługa nie jest świadczona, a ja nadal jestem na łączu zapasowym z Play, które kosztuje sporo.
Nie mogę zadzwonić do nich na infolinię bo kod nie działa. Mogę jedynie cierpliwie czekać, aż łaskawie ktoś przerwie "karne" odłączenie, lub napisać kolejnego maila z prośbą.
Trochę się głupio czuję w roli proszącego klienta. Tak się zastanawiam, że skoro nie świadczą usługi to w zasadzie zerwali ze swojej strony umowę i nie muszę im nic więcej płacić prawda?WadyOlewanie klienta -
-
~wojtek / 2013-03-31 19:46
Posiadam tylko INTERNET (Bydgoszcz) na umowie bez terminowym 25mb/s , działa idealnie zawsze prawie na max , zależy z jakim się serwerem łączy. Umowę podpisałem już chyba z 8 lat temu i zaczynałem od 250kb/s i sami mi podciągnęli do 25mb/s , a kasa ciągle ta sama.
Teraz zastanawiam się nad telewizja bo oferta nc+ jest zupełnie dla mnie nie do przyjęcia , płacić więcej za mniejZaletyinternetu przez te 8 lat niemiałem tylko z 3 razy po parę godzinWadyniema8 lat 75zł -
~Eritoksa / 2013-03-31 09:24
NIKOMU NIE POLECAM!!!
Internet nigdy nie pokazuje tyle MB/s ile się zakupiło!!
Oszuści do tego jak przyjeżdza ten cały fachowiec to nic nie umie zrobić!!! -
~Były klient upc / 2013-03-28 17:38
Nie polecam tych naciagaczy ignorancja arogancja -
~baban81 / 2013-03-27 21:18
jesteście beznadziejni a wsszystkich konsultantów bym zwolniła ZaletyżadnychWadybeznadziejność niekompleksowość nieżetelność7 lat -
~revo / 2013-03-25 09:52
Jednym słowem tragedia. Zamówiłem u nich internet, niby wszystko było ok, usługa dostępna itp. Przyjeżdża instalator i mówi że nie da sie założyć internetu, bo ich skrzynka jest za daleko od mojego domu i koszty byłyby zbyt duże. Jakby tego było mało, zrezygnowałem z poprzedniego dostawcy odpowiednio wcześniej aby nie płacić za oba naraz. Teraz mam dodatkowe problemy. Strata czasu i pieniędzy. Absolutnie nie polecam, niepoważna firma. Sprawdzanie dostępności usługi nie ma u nich nic wspólnego z rzeczywistością. Mogłem się jednak tego spodziewać po takich opiniach tutaj. ZaletyNie maWadyWszystko -
~leszek / 2013-03-25 08:04
Miał być internet 60 MB a jest 3,75 kbps - można od biedy przeglądać strony WW. Kto lubi sobie pograć w necie to nie pogra. Reakcja serwisu taka sama jak u innych internautów- u nas wszystko w porządku ,proszę sprawdzić to i to. Sprzęt UPC ma chyba sprzed 20 lat i co mogli na nim wyciągnąć to wyciągnęli.Więc kto jest użytkownikiem netu z UPC
nich się nie spodziewa żadnej poprawy.Postaram się zerwać umowę z tą firmą bo niestety na poprawę usługi się nie zanosiZaletyostrzegam iternautów przed ta firmaWadyinternet od godziny 15 nie do uzytku DC sprawnosc/utrata pakietów/ nawet 75 %10 miesiecy Pakiet Fiber power 145zł -
~Wyjadacz / 2013-03-22 19:34
Cena przyzwoita, prędkośc stabilna. Przy łączu do 60 mb/s opiewa w okolicach 58-59 mb/s. Router Wi-Fi niezawodny, przerw w dostawie nie stwierdziłem od samego początku użytkowania. Nie żałuję wyboru i polecam każdemu kto ma tylko możliwość ZaletyNiezawodność, przyzwoita cenaWadyNie stwierdzono5 lat -
~piotr dudkiewicz / 2013-03-20 19:11
nie polecam UPC- żenująco niski poziom obsługi stałego Klienta jakim byłem, wymuszanie nienależnych opłat.
Żenujące....ZaletybrakWadynieprofesjonalna, żenująca obsługa Klienta10 lat -
-
~johan / 2013-03-20 16:43
chciałbym podzielić się swoimi uwagami dotyczącymi działania serwisu.
mam pakiet z internetem 120 mb/s problem jednak jest taki że według pomiaru maksymalny transfer jaki udało mi się osiągnąć to 57Mb/s przy ściąganiu, więc zadzwoniłem do serwisu i przysłano mi technika ze swoim komputerem który po podłączeniu do mojej sieci pokazywał transfer powyżej 100 mb/s więc wyciągnąłem mój drugi komputer(laptop) aby także na nim wypróbować transfer wynik był ok 50 mb/s, w tym wypadku zakwestionowałem te wyniki z komputera serwisanta i uznałem że najlepiej będzie sprawdzić to na jeszcze jednym komputerze tym razem od sąsiada.serwisant jednak w tym czasie już wypisywał płatną usługę i nie był zainteresowany przetestowaniem tego na jeszcze jednym komputerze ponieważ uznał że wynik na jego komputerze jest miarodajny .Obciążył mnie kwotą 50 zł za usługę ,a problem pozostał . a serwisant oddalił się . sąsiad po podłączeniu swojego komputera otrzymał wynik taki sam jak ja w moich dwóch komputerach, czyli trzy komputery przeciw jednemu. chciałbym zapytać czy tak powinna wyglądać usługa serwisowa upc która nie rozwiązuje problemu tylko kasuje pieniądze? co ja mam o tym myśleć?chciałbym jednocześnie dodać że sprzęt mój i sąsiada to komputery spełniające wymagania sprzętowe narzucone przez upc a karty sieciowe zainstalowane to karty 1Gb -
~Leszek Biela / 2013-03-17 23:07
Kupiłem w UPC pakiet 60 mb. do południa ze 30+ wyciąga a po popołudniu dno absolutne od 4 do 15 mb/s . I ciągłe DC po popołudniu. Kto lubi horrory temu polecam UPC. mam 10 miesięcy ,to pakiet Fiber Power za 145 zł -
~sickrabbit / 2013-03-03 19:15
Powiem tak, ja mieszkałem w Warszawie ładnych parę lat i miałem neta od
UPC i byłem w 1005 zadowolony, w sumie w 3 miejscach bo mieszkałem w kilku mieszkaniach więc mam rozeznanie. W 2 mieszk. bylo 10mb i w mojej kawalerce 25mb/s i działał idealnie, ping stały(często grałem po sieci) i nie zrywało połączenia. Miałem też neta z innych operatorów(neo, aster) i upc był najlepszy, tamtym zdarzało się czasem rozłączyć
W naszym kraju netem to można się chyba tylko cieszyć w dużych miastach, wiem bo teraz mieszkam w małym miasteczku i tu nie ma porównaniaZaletysameWadybrak -
~złoty / 2013-02-28 18:53
awaria goni awarie!,
czlowiek potrzebuje internet do pracy a Ci bezczelnie wylacza na caly dzien i tak dla zasady co jakis czas zrobia abys nie mial za dobrze
nie polecam, szkoda nerwowZaletylogotypWadywszystkodlugo, za dlugo
strona 163 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- nastepna »