Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3508 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Denis / 2013-06-13 18:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Pierwszą umowę (internet) miałem z Aster, drugą z UPC. Nie miałem żadnych problemów z łączem, prędkość zawsze była stabilna. Zawsze byłem poinformowany w przypadkach problemów technicznych (2 przypadki w ciągu 3 lat), dodatkowo udało się załatwić możliwość udostępnienia portów na zewnątrz bez dodatkowych opłat. Ceny dostępne oraz możliwość wypowiedzenia bez kar umowy w wcześniejszym terminie (w razie przeprowadzki jak wyszło w moim przypadku). Polecam wszystkim i daję najwyższą odznakę.
    Zaletystabilne łącze, niezawodność, miła obsługa techniczna
    Wadybrak
    3 lata, 65 zł/mies.
  • ~asiunka23 / 2013-06-12 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam !!! PO rezygnacji z Internetu bo nie dzialal zgodnie z predkoscia jaka miala byc przyszedl rachunek za internet ruter i pakiety dodatkowe, które mialy byc za darmo na jakis czas okreslony. Do tego bardzo nie mila obsluga.
    ZaletyZadne
    WadyOSzustwo
  • ~wojtek / 2013-06-12 14:16
    Ocena: 3.25 / 5
    BRAK MOŻLIWOŚCI PRZYPISANIA KANAŁÓW DO DANEGO NUMERU NA PILOCIE - NIE FUNKCJONALNY PILOT !!!! REZYGNUJĘ
    ZaletyODBIÓR KILKU PROGRAMÓW W HD
    WadyJAK W TREŚCI
  • ~key / 2013-06-11 19:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Ponad 30 zgłoszeń problemu z parametrami łącza - po 1,5 roku jest "nieco" lepiej...
    Dowiedziałem się, że pełna prędkość pobierania pliku występuje dopiero gdy pobiera się minimum trzy pliki - a tego chyba jakaś nowość, bo pobierając jeden prędkość jest mocno przycięta
    Zaletynie znalazłem
    WadyObsługa klienta - proszę właczyć i wyłaczyć router, fatalne QoS
    2 lata, około 125 zł w pakiecie
  • ~aga / 2013-06-10 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEGAM! Wtrynili moim rodzicom pakiet tv 'na próbę'. A gdy rodzice chcieli zrezygnować, okazało się, że rezygnacja z 'okresu próbnego' graniczy z cudem. Po wielokrotnym wydzwanianiu, wysłaniu rezygnacji listem poleconym oraz mailem z trudem udało mi się z tego wyplatać.
    Zaletyżadnych.
    WadySame wady. Na połaczenie z 'konsultantem' czeka się średnio 10 minut. Konsultanci są słabi, niekulturalni , niedoinformowani albo nie umiejący przekazać informacji. Program tv jest systematycznie okrajany.
  • ~Gzregorz / 2013-05-31 18:55
    UPC to najgorsza firma jak mi się trafiła. od 3 lat mieszkam we Wrocławiu na psim polu i tylu awarii i usterek co ta siec ma to się w głowie nie mieści. Każdego roku od maja co tydzień lub dwa mają awarie i to po 1 -2 lub 3 dni nie ma telewizji, internetu, UPC to tandeta z której jak najszybciej należy uciekać . NIGDY WIĘCEJ Z NIMI UMOWY>
    Zaletysame wady
    Wadymnustwo awarii, brak profesjonalizmu,
    co roku od 3 lat . co miesiac pąłce 100 zl ( 50 zł internet i 50 zł kablówka) Budynek Delta Haus
  • ~rolo / 2013-05-31 13:55
    Miałem założyć UPC ale widzę ze odradzacie chyba zostanę przy neostradzie
  • ~Mike1604 / 2013-05-29 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Pan z obsługi nie dość powiedzieć że nieuprzejmy a zwyczajnie chamski!!
    Nie da się normalnie rozwiązać sprawy próbują człowieka wyprowadzić w pole.
  • ~herman / 2013-05-25 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Panowie robią z ludzi wariatów, dopisują usługi,olewają klientów.
    Przestarzały sprzęt,nędzne parametry,wysoki koszt.
    Płać i płacz!
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
    1 rok
  • ~Adela / 2013-05-23 12:28
    UPC żałuję,że dałam się namówić.
    internet założyli szybciutko i umowę też w 1,8/minutę,osiem sekund/ podpisaliśmy,a potem tak jak wszyscy, problemy.
    Telefony :odsyłają od Kajfasza do Jonasza.czeka się przy telefonach po 9 minut,a potem znowu sekretarka informuje,że następne 7 minut,że nie ma instalatora,że nie ma konserwatora,a to ,że panowie pracują do 17 i sto innych wymówek,aby pokazać że klienta się ma w czterech literach.Po prostu dramat.Odradzam wraz z sąsiadką w tej samej sytuacji,zakładanie komukolwiek kablówki z internetem w UPC,sa to oszuści i naciągacze,łąwiący klienta czczymi obietnicami o cudownym internecie,niskich cenach,telewizji kablowej jak marzenie i cudach na kiju a potem nas mają w wielkiej dupie
    Zaletynie ma
    Wadysame wady
  • ~Leeni / 2013-05-21 18:43
    Ocena: 1.75 / 5
    ABSOLUTNIE NIEEEEEEEEEEEEEEEEE! INTERNET ROZLACZA SIE CODZIENNIE I NIE DA SIE NIC ZROBIC. A JAK SIE ZADZWONI TO ODPOWIADAJA ZE TO NIE ICH WINA I NIC NIE MOGA ZROBIC. A K.... CZYJA?ZA COS DO JASNEJ CH... PLACE!!!
    WadyCO CHWLE SIE ROZLACZA
  • ~Marcin / 2013-05-16 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Łaskę robią, że dostarczą paczkę... Muszę się zrywać z pracy bo Pan łaskawie kończy pracę o 17 i koniec.

    Nawet Siódemka jest bardziej elastyczna...
    Zaletyżadne
    Wadyza mało miejsca
  • ~czerwonysztandar / 2013-05-15 18:45
    Ocena: 1.25 / 5
    UPC jest firmą działającą wbrew etyce zawodowej, gdzieś na granicy oszustwa i naciągania.
    Nastawiona na łowienie i łupienie klientów. Jeśli chcesz założyć internet - nie ma łatwiejszej drogi. kMożesz to zrobić bez kolejki w biurze, możesz dodzwonić się w pół sekundy a możesz to zrobić przez stronę. Po podpisaniu umowy, znajdziesz się w zupełnie innym świecie: zauwazysz, że nie ma kontaktu do obsługi technicznej, że Twoje problemy z netem lub generalnie z ich infrastrukturą są TWOIMI problemami i że załatwienie najprostszej sprawy to dni całe.
    Ale miało być o internecie: mam wykupioną opcję 60MB, a net działa wolniej niż ten który miałem uprzednio w Vectra (nominalnie 6MB).
    Ale UPC na wytłumaczenie: należy wykonać testy z użyciem ich komputera, ich programu testującego i korzystając z ICH serwera dostępowego. Wówczas (o dziwo) udaje się osiągnąć podawane przez nich parametry. Ale TYLKO wówczas. A przecież my (użytkownicy) chcemy korzystając z internetu, przeglądać nie tylko serwer plików UPC.....
    Inna ciekawostka: technik w trakcie instalacji dostarczył mi router z wifi - pomimo że nie chciałem (bo nie ma innych). Ciekawostka - wifi nie można wyłączyć inaczej niż przez kontakt z działem technicznym - o którym było wyżej... ITD
    Ogólnie dramat i porażka.
    Jednak nie to że jakość usług jest niska, skłoniło mnie do napisania tego ostrzeżenia. Najważniejsze to sposób działania firmy UPC. Dla mnie to jest jakaś banda, wyłudzająca pieniądze. To należy piętnować, i właśnie to robię. Ku przestrodze
    Zaletybrak
    Wadynieuczciwe praktyki biznesowe UPC. Dramatycznie zła pomoc techniczna. Brak zainteresowania klientem.
    13 miesięcy. Kupiłem w pakiecie, więc nie podaję. Ważne tylko, że cena wzrosła w trakcie Umowy - kolejna sztuczka UPC
  • ~Nie podłączony / 2013-05-15 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Całe szczescie nie jestem klientem tego operatora. U mnie przygoda wygladała tak. Znalazłem oferte w internecie bo nie powiem wyglada ciekawie 15 Mb za 56zł bodajze, 3 pierwsze miechy za polowe ceny. Oferta 12 miesiecy. Mozna sie było umowic na godzine. Dzien i przedział dwugodzinny. Tutaj przyjemnosci sie zakonczyły. Czekałem jak osiol i sie nie doczekałem. Dzwonie do nich. Mowia bardzo im przykro tak sie złożyło. Umowilismy sie na drugi termin. Znow czekałem i nic. Znow nie zadzwonili nawet łaskawie. Zadzwoniłem i zwyzywałem ze jak moga internet oferowac skoro nawet z telefonu korzystac nie umieja. Skoro na dzien dobry tak traktuja klienta, to dobrze o nich nie swiadczy. Pozdrawiam
    Zaletyładnie wyglądajace oferty
    Wadywszystko poza zaletami
    dzieki Bogu nie doszło do podpisania umowy
  • ~janusz / 2013-05-13 13:15
    Ocena: 1.50 / 5
    UPC blokuje nagrywanie programów swoim klientom . Jak masz nowoczesny TV z kartą CI+ bez fury kabli pilotów chińskich tunerów to UPC wspaniałomyslnie zablokuje ci nagrywania na dysk. Co z tego że dysk jest przypisany do TV i tego nie przekopiujesz. UPC zmusza klientów do kupowania tego chińskiego badziewia i stawiania tego na meblach. Jak masz plazme czy LED bez kabli to z UPC musisz wrócić do dziadostwa. Każdą satke (mam) nagrywam na dysk kiedy chce i jak chce (z karta CI+) . UPC nie dorosło no rynku nowoczesnych TV tylko do podłączania tunerów do starych pudeł .
    Kontakt z nimi to udreka - tylko z peselem lub numerem klienta.
    Zaletybrak
    Wadynie mozna nagrywać programów w bezkablowych rozwiązaniach z CI+
    na szczęście nie kupiłem !
  • ~daniel / 2013-05-10 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM - porażka, brak możliwości kontaktu telefonicznego, na połączenie z konsultantem czeka się 30min ... kiepska oferta za proponowane pieniądze w porównaniu z polsatem cyfrowym ... NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadydrogo, brak szybkiego kontaktu, cwaniactwo
    4lata
  • ~Agnieszka P. / 2013-05-06 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. TRAGEDIA. Płacę za dużo szybszy internet..którego odkąd się wprowadziłam jeszcze nie widziałam. Oszuści i złodzieje! Najpierw się ciężko dodzwonić, a jak już dodzwonię to poprawiają sytuację na 1-2 dni a później znowu internet 10 razy słabszy od tego co powinno być. !
    TRAGEDIA
    Zaletyjakieś w ogóle są?
    Wadywszystko co wyżej
    rok, 59zł
  • ~czero / 2013-05-03 20:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Totalni złodzieje ! Płacę za internet 25Mb ale sprawdzona prędkość nie przekracza nawet 1 Mb. Czasami w porywach przy małym obciążeniu sieci mam to co w ofercie. Reklamuję , a oni piszą że jak zlecę im przyście sprawdzające i wszystko będzie ok to zapłacę 50 zl. Ze speed testów robię zrzuty ekranów i zapisuje na dysku jako dowód, ale na nich to nie robi wrażenia,liczy się ich autorytarna ocena .
    Zaletybrak,
    Wadyniepweny internet częto muszę resetowac ruter, telewizja denna, słaba oferta z filmami do zamówienia
    3 lata 150 zł
  • ~Bianka / 2013-04-24 17:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Niekompetentni pracownicy na każdym kroku, próby wyłudzania nienależnych opłat na dwie odrębne faktury za jeden pakiet, zakłócenia i problemy techniczne po każdej wizycie technika, czy zmianie parametrów. Biuro obsługi klienta to już zupełna katastrofa, a łączność telefoniczna i mailowa w zasadzie nie istnieje :( Dno!
    Zaletybrak
    Wadyprawie same - głównie niekompetencja personelu, brak mozliwości kontaku z biurem obsługi
    za długo
  • ~Mariusz / 2013-04-19 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam!
    Niestety, ale nie mamy zbyt wielkiego wyboru i musimy wybierać to, co jest. UPC okazało się kolejną firmą korzystającą z tego, że nie są w porządku do klienta.
    Po podpisaniu z nimi umowy na dwa lata między innymi na telewizją po kilku miesiącach okazało się, że dokonali zmian w dekoderach nieposiadających twardego dysku z możliwością nagrywania bieżącego programu. Ja posiadam od lat swój prywatny taki dysk i nie mogę teraz skorzystać z niego. Nikt mnie się o to nie pytał nikt mnie o tym nie poinformował teraz każą mi wymienić dekoder i mam płacić o 20 zł więcej miesięcznie, jeżeli chcę nagrywać. Niestety nie mogę zrezygnować z ich usług jeszcze przez 1,5 roku.
    Radzę poszukać czegoś innego!!!
    6 miesięcy
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4524
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4728
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3976
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2634
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2034
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306