Wcisnęli mojej mamie darmowy telefon w pakiecie i okazało się, że obecnie ten darmowy telefon, z którego mama nie korzysta kosztuje nas 41 zł miesięcznie. Odkręcenie tego graniczy z cudem. Grożą nam karami umownymi. https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1063994_638307062864475_1 957627440_o.jpg
Zaletyże jest
WadyWolniejszy internet niż w umowie i trzeba uważać na dodatkowe opcje w tv, które są dodatkowo odpłatne
kilka lat
~eastok / 2013-07-01 23:48
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to masakra, klienta maja w dupie, konsultanci telefoniczni sa niekompetentni, syf i dziadowstwo, zasrani monopolisci, zlodzieje, nie polecam
~arro / 2013-06-27 00:47
Ocena: 1.25 / 5
Zenada, odbijam się od pomocy technicznej przy przedluzeniu umowy Totalna zlewka, jeszcze się nie zdazylo żeby dotrzymali słowa radze zapisywać imie i nazwisko osoby z która rozmawiacie bo inaczej na 100 proc Wasza uwaga trafi do kosza Rezygnuje z usług, nigdy więcej tych partaczy i amatorow !!!!!!!!!!!
Zaletybrak
Wadysame
6 lat
~ruda / 2013-06-17 17:18
Ocena: 1.00 / 5
oszustwo przez duże D, dra-mat! banda zlodzieii!!!
~Denis / 2013-06-13 18:32
Ocena: 5.00 / 5
Pierwszą umowę (internet) miałem z Aster, drugą z UPC. Nie miałem żadnych problemów z łączem, prędkość zawsze była stabilna. Zawsze byłem poinformowany w przypadkach problemów technicznych (2 przypadki w ciągu 3 lat), dodatkowo udało się załatwić możliwość udostępnienia portów na zewnątrz bez dodatkowych opłat. Ceny dostępne oraz możliwość wypowiedzenia bez kar umowy w wcześniejszym terminie (w razie przeprowadzki jak wyszło w moim przypadku). Polecam wszystkim i daję najwyższą odznakę.
Nie polecam !!! PO rezygnacji z Internetu bo nie dzialal zgodnie z predkoscia jaka miala byc przyszedl rachunek za internet ruter i pakiety dodatkowe, które mialy byc za darmo na jakis czas okreslony. Do tego bardzo nie mila obsluga.
ZaletyZadne
WadyOSzustwo
~wojtek / 2013-06-12 14:16
Ocena: 3.25 / 5
BRAK MOŻLIWOŚCI PRZYPISANIA KANAŁÓW DO DANEGO NUMERU NA PILOCIE - NIE FUNKCJONALNY PILOT !!!! REZYGNUJĘ
ZaletyODBIÓR KILKU PROGRAMÓW W HD
WadyJAK W TREŚCI
~key / 2013-06-11 19:29
Ocena: 1.50 / 5
Ponad 30 zgłoszeń problemu z parametrami łącza - po 1,5 roku jest "nieco" lepiej... Dowiedziałem się, że pełna prędkość pobierania pliku występuje dopiero gdy pobiera się minimum trzy pliki - a tego chyba jakaś nowość, bo pobierając jeden prędkość jest mocno przycięta
Zaletynie znalazłem
WadyObsługa klienta - proszę właczyć i wyłaczyć router, fatalne QoS
2 lata, około 125 zł w pakiecie
~aga / 2013-06-10 19:12
Ocena: 1.00 / 5
OSTRZEGAM! Wtrynili moim rodzicom pakiet tv 'na próbę'. A gdy rodzice chcieli zrezygnować, okazało się, że rezygnacja z 'okresu próbnego' graniczy z cudem. Po wielokrotnym wydzwanianiu, wysłaniu rezygnacji listem poleconym oraz mailem z trudem udało mi się z tego wyplatać.
Zaletyżadnych.
WadySame wady. Na połaczenie z 'konsultantem' czeka się średnio 10 minut. Konsultanci są słabi, niekulturalni , niedoinformowani albo nie umiejący przekazać informacji. Program tv jest systematycznie okrajany.
~Gzregorz / 2013-05-31 18:55
UPC to najgorsza firma jak mi się trafiła. od 3 lat mieszkam we Wrocławiu na psim polu i tylu awarii i usterek co ta siec ma to się w głowie nie mieści. Każdego roku od maja co tydzień lub dwa mają awarie i to po 1 -2 lub 3 dni nie ma telewizji, internetu, UPC to tandeta z której jak najszybciej należy uciekać . NIGDY WIĘCEJ Z NIMI UMOWY>
Zaletysame wady
Wadymnustwo awarii, brak profesjonalizmu,
co roku od 3 lat . co miesiac pąłce 100 zl ( 50 zł internet i 50 zł kablówka) Budynek Delta Haus
~rolo / 2013-05-31 13:55
Miałem założyć UPC ale widzę ze odradzacie chyba zostanę przy neostradzie
~Mike1604 / 2013-05-29 15:25
Ocena: 1.00 / 5
Pan z obsługi nie dość powiedzieć że nieuprzejmy a zwyczajnie chamski!! Nie da się normalnie rozwiązać sprawy próbują człowieka wyprowadzić w pole.
~herman / 2013-05-25 19:27
Ocena: 1.00 / 5
Panowie robią z ludzi wariatów, dopisują usługi,olewają klientów. Przestarzały sprzęt,nędzne parametry,wysoki koszt. Płać i płacz!
Zaletyżadne
Wadywszystko
1 rok
~Adela / 2013-05-23 12:28
UPC żałuję,że dałam się namówić. internet założyli szybciutko i umowę też w 1,8/minutę,osiem sekund/ podpisaliśmy,a potem tak jak wszyscy, problemy. Telefony :odsyłają od Kajfasza do Jonasza.czeka się przy telefonach po 9 minut,a potem znowu sekretarka informuje,że następne 7 minut,że nie ma instalatora,że nie ma konserwatora,a to ,że panowie pracują do 17 i sto innych wymówek,aby pokazać że klienta się ma w czterech literach.Po prostu dramat.Odradzam wraz z sąsiadką w tej samej sytuacji,zakładanie komukolwiek kablówki z internetem w UPC,sa to oszuści i naciągacze,łąwiący klienta czczymi obietnicami o cudownym internecie,niskich cenach,telewizji kablowej jak marzenie i cudach na kiju a potem nas mają w wielkiej dupie
Zaletynie ma
Wadysame wady
~Leeni / 2013-05-21 18:43
Ocena: 1.75 / 5
ABSOLUTNIE NIEEEEEEEEEEEEEEEEE! INTERNET ROZLACZA SIE CODZIENNIE I NIE DA SIE NIC ZROBIC. A JAK SIE ZADZWONI TO ODPOWIADAJA ZE TO NIE ICH WINA I NIC NIE MOGA ZROBIC. A K.... CZYJA?ZA COS DO JASNEJ CH... PLACE!!!
WadyCO CHWLE SIE ROZLACZA
~Marcin / 2013-05-16 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Łaskę robią, że dostarczą paczkę... Muszę się zrywać z pracy bo Pan łaskawie kończy pracę o 17 i koniec.
Nawet Siódemka jest bardziej elastyczna...
Zaletyżadne
Wadyza mało miejsca
~czerwonysztandar / 2013-05-15 18:45
Ocena: 1.25 / 5
UPC jest firmą działającą wbrew etyce zawodowej, gdzieś na granicy oszustwa i naciągania. Nastawiona na łowienie i łupienie klientów. Jeśli chcesz założyć internet - nie ma łatwiejszej drogi. kMożesz to zrobić bez kolejki w biurze, możesz dodzwonić się w pół sekundy a możesz to zrobić przez stronę. Po podpisaniu umowy, znajdziesz się w zupełnie innym świecie: zauwazysz, że nie ma kontaktu do obsługi technicznej, że Twoje problemy z netem lub generalnie z ich infrastrukturą są TWOIMI problemami i że załatwienie najprostszej sprawy to dni całe. Ale miało być o internecie: mam wykupioną opcję 60MB, a net działa wolniej niż ten który miałem uprzednio w Vectra (nominalnie 6MB). Ale UPC na wytłumaczenie: należy wykonać testy z użyciem ich komputera, ich programu testującego i korzystając z ICH serwera dostępowego. Wówczas (o dziwo) udaje się osiągnąć podawane przez nich parametry. Ale TYLKO wówczas. A przecież my (użytkownicy) chcemy korzystając z internetu, przeglądać nie tylko serwer plików UPC..... Inna ciekawostka: technik w trakcie instalacji dostarczył mi router z wifi - pomimo że nie chciałem (bo nie ma innych). Ciekawostka - wifi nie można wyłączyć inaczej niż przez kontakt z działem technicznym - o którym było wyżej... ITD Ogólnie dramat i porażka. Jednak nie to że jakość usług jest niska, skłoniło mnie do napisania tego ostrzeżenia. Najważniejsze to sposób działania firmy UPC. Dla mnie to jest jakaś banda, wyłudzająca pieniądze. To należy piętnować, i właśnie to robię. Ku przestrodze
Zaletybrak
Wadynieuczciwe praktyki biznesowe UPC. Dramatycznie zła pomoc techniczna. Brak zainteresowania klientem.
13 miesięcy. Kupiłem w pakiecie, więc nie podaję. Ważne tylko, że cena wzrosła w trakcie Umowy - kolejna sztuczka UPC
~Nie podłączony / 2013-05-15 17:31
Ocena: 1.00 / 5
Całe szczescie nie jestem klientem tego operatora. U mnie przygoda wygladała tak. Znalazłem oferte w internecie bo nie powiem wyglada ciekawie 15 Mb za 56zł bodajze, 3 pierwsze miechy za polowe ceny. Oferta 12 miesiecy. Mozna sie było umowic na godzine. Dzien i przedział dwugodzinny. Tutaj przyjemnosci sie zakonczyły. Czekałem jak osiol i sie nie doczekałem. Dzwonie do nich. Mowia bardzo im przykro tak sie złożyło. Umowilismy sie na drugi termin. Znow czekałem i nic. Znow nie zadzwonili nawet łaskawie. Zadzwoniłem i zwyzywałem ze jak moga internet oferowac skoro nawet z telefonu korzystac nie umieja. Skoro na dzien dobry tak traktuja klienta, to dobrze o nich nie swiadczy. Pozdrawiam
Zaletyładnie wyglądajace oferty
Wadywszystko poza zaletami
dzieki Bogu nie doszło do podpisania umowy
~janusz / 2013-05-13 13:15
Ocena: 1.50 / 5
UPC blokuje nagrywanie programów swoim klientom . Jak masz nowoczesny TV z kartą CI+ bez fury kabli pilotów chińskich tunerów to UPC wspaniałomyslnie zablokuje ci nagrywania na dysk. Co z tego że dysk jest przypisany do TV i tego nie przekopiujesz. UPC zmusza klientów do kupowania tego chińskiego badziewia i stawiania tego na meblach. Jak masz plazme czy LED bez kabli to z UPC musisz wrócić do dziadostwa. Każdą satke (mam) nagrywam na dysk kiedy chce i jak chce (z karta CI+) . UPC nie dorosło no rynku nowoczesnych TV tylko do podłączania tunerów do starych pudeł . Kontakt z nimi to udreka - tylko z peselem lub numerem klienta.
Zaletybrak
Wadynie mozna nagrywać programów w bezkablowych rozwiązaniach z CI+
na szczęście nie kupiłem !
~daniel / 2013-05-10 14:32
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM - porażka, brak możliwości kontaktu telefonicznego, na połączenie z konsultantem czeka się 30min ... kiepska oferta za proponowane pieniądze w porównaniu z polsatem cyfrowym ... NIE POLECAM