Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3508 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Przemek / 2013-09-03 16:11
    Ocena: 4.25 / 5
    Ja wbrew licznym opiniom jestem zadowolonym klientem UPC. Korzystam z ich usług od 8 lat po przygodzie z internetem z dawnej TP-sy. W trakcie tak długiego użytkowania UPC miałem 2 może 3 awarie techniczne (jedna dot. dekodera) ale nie miałem nigdy większych problemów z dodzwonieniem się na pomoc techniczną (gdzie raz z tego co pamiętam udało mi się rozwiązać problem z pomocą konsultanta technicznego) ani z wizytą techników usuwających usterkę dekodera - wymiana na nowy sprzęt. Technik pojawił się w miarę punktualnie a uzgodnienie wizyty na godziny późnopopołudniowe nie stanowiło problemu. Po zakończeniu umowy czasowej firma z tego co widzę nie bardzo interesuje się mną jako starym klientem - taki stan rzeczy w moim przypadku trwa od prawie 6 miesięcy (nikt nie proponował nowych warunków i zawarcia umowy na okres czasowy) ale poprzednia próba rozwiązania umowy zakończyła się szybkim kontaktem właściwego działu i zaproponowaniem warunków oferowanych nowym klientom :)! Jedyna wada telewizji w UPC to stale powiększana liczba kanałów reklamowych na dekoderze oferujących płatne usługi VOiD, które przeplatają "normalną" ofertę programową na dekoderze. Firma także obecnie oferuje dekoder zainstalowany u mnie przed ponad dwoma laty który jest na tyle prosty, że nie oferuje żadnych zaawansowanych funkcji, w tym np. sortowania kanałów, a więc skanując kanały pilotem nie sposób uniknąć dodatkowo płatnej oferty. Cieszy mnie to, że stopniowo powiększa się oferta kanałów HD choć zważywszy na to że na rynku brak prawie telewizorów nie oferujących rozdzielczości HD uważam, że nadawanie programów SD w paśmie cyfrowym i oferowanie większej oferty takich kanałów w droższych pakietach jest możliwe tylko dzięki quasi monopolowi firm oferujących takie usługi. Może wynika to jednak z wyższych opłat licencyjnych dla dostawców określonych kanałów w przypadku sygnału HD i nie jest to wina UPC? Z wad mogę wymienić także to że ostatnio (na przestrzeni kilku miesięcy dość często zmieniała się oferta programowa - szczególnie dotyczyło to pakietu analogowego z sygnału idącego bezpośrednio z gniazda antenowego okablowania antenowego budynku) - usunięto np. TVN CNBC ale za to znów pojawił się w paśmie analogowym Planette+. Szkoda że parę lat temu przestano przesyłać sygnał radiowy w gnieździe antenowym. Teraz radia można posłuchać niestety jedynie na TV w pakiecie cyfrowym. PS. Przy podpisywaniu umowy i później nie spotkały mnie żadne niespodzianki ze strony przedstawiciela handlowego - w zasadzie po uzgodnieniu warunków zawarcia umowy z konsultantem pojawił się monter z "papierami" i po ich podpisaniu (umów podpisywałem dotychczas 3 szt. na okresy 2 letnie) nie spotkała mnie nigdy żadna niespodzianka.
    ZaletyJakość usług (w tym przede wszystkim internetu)
    WadyStosunkowo mała oferta kanałów HD w tańszych pakietach
    Od 8 lat kolejne umowy, obecnie pakiet TV + Internet za 116 zł
  • ~Derte4 / 2013-09-02 12:52
    no czytam i nie wierze ze az takie problemy sa na porządku dziennym. sam mam upc wiadomo są dni gorsze lepsze. ale generalnie da sie zalatwic jak cos się zepsuje. dla mnie najwazniejsze ze internet dziala i mi go nie zrywa. mialem wczesniej vectrunie i nie udal nam sie ten związek. wiadomo ze w call center nie zawsze trafimy na wymarzonego konsultanta. ale da sie.
  • ~Mario_Bross / 2013-08-31 13:03
    Uważam ich za złodziei - wszystko jest ułożone tak, żeby klienta ograbić zwłaszcza jeśli chce się z nimi rozstać. Wielokrotnie zostałem wprowadzony przez konsultanta w błąd jeśli chodzi o wypowiedzenie umowy. Uważam ich za iszustów - i NIGDY nic z nimi nie będę miał wspólnego.
  • ~ping / 2013-08-29 14:36
    Ocena: 2.75 / 5
    Gdy wszystko działa i nie trzeba nic załatwiać, to jest świetnie, ale niech tylko coś się zepsuje albo nie daj Boże trzeba do nich zadzwonić, zaczyna się przepychanka. Fatalna obsługa klienta. Odsyłanie od jednego do drugiego. Obiecują, ze oddzwoni ktoś kompetentny, nie oddzwania. Długi czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem. Różnicowanie dostępności urządzeń dla obecnych i nowych klientów (np. odmowa wymiany dekodera na moduł CI+). Często trzeba straszyć wypowiedzeniem, aby coś uzyskać. Ukrywanie promocji przed klientami.
  • ~JOANNA WÓJCIK / 2013-08-26 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    JEDNO WIELKIE NIEPOROZUMIENIE, OSZUŚCI!!!!!!!!!!!!!! I BANDA ZŁODZIEI!!!! UCIEKAC JAK NAJDALEJ!!!!!!!!!! RACHUNKI MIELISMY MIEC NA 119ZŁ A MAMY NA 300!!!!!!!!!! PAKUJA NAM KANAŁY KTÓRYCH NIE CHCEMY!!!!!!!!!! UWAGA!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyŻADNYCH!!!!!!!!!
    WadyWSZYSTKIE!!!!!!!!!!!
    ROK 119
  • ~Waldemar Kowalski / 2013-08-20 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    brak utrzymywania standardów internet słaby nigdy nie trzyma parametrów. Klientów mają w nosie.
    Zaletybrak
    Wadymonopoliści którzy mają w nosie klienta
    1,5 roku
  • ~Tom / 2013-08-13 23:32
    Ocena: 2.50 / 5
    To jest jakieś nieporozumienie,na początku osiemdziesiątka śmigała aż miło,i przestała,wziąłem 125,też śmigała aż miło,ale to tylko na początku,i przestała. Nie polecam.
    Zaletyzero
    Wadycała masa
    Kilka lat.
  • ~klient / 2013-08-12 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! internet zawiesza się lub wyłącza kilkanaście razy dziennie. Beznadzieja
    1.5 roku
  • ~Limciu / 2013-08-11 18:52
    Ocena: 3.75 / 5
    Jest inna ciekawostka w ofercie UPC. Napisali, źe do ich internetu można podłączyć max 5 urządzeń. Trąci to myszką, bo w erze tabletów, smart tv, smartfonów, drukarek wifi, w przeciętnym mieszkaniu urządzeń może być i kilkanaście. Konsultanci na infolinii informują, ze nie ma problemu, wszystko będzie działało. A co na ten temat regulamin ? REGULAMIN PRZEWIDUJE KARĘ za więcej niż 5 urządzeń. Wysokość kary jest określona w tabeli opłat i wynosi 5000 zł (PIĘĆ TYSIĘCY ZŁOTYCH). Nie ma widełek - jest jedna kwota za to groźne wykroczenie przeciwko regulaminowi. Dostajesz router wifi od UPC (do którego mają wgląd i mogą sobie kopiować logi) i spróbuj powalczyć z nimi. Wygrają w każdym sądzie, bo podpisałeś taką UMOWĘ. Nikt cię silą nie zmuszał. W trakcie trwania umowy raczej nic ci nie grozi (kto będzie zabijał kurę znoszącą złote jajka ?). Ale spróbuj rozwiązać umowę ? To będzie cię kosztowało 5 tyś zł.
    ZaletyNiezła technicznie
    WadyNiebezpieczna fianansowo dla klienta
  • ~jeszcze klient / 2013-07-28 10:34
    Ocena: 2.75 / 5
    Piszę tak informacyjnie aby innych nie oszukali jak Mnie. Wypowiedziałem umowę z miesięcznym wypowiedzeniem tak by z końcem tego miesiąca usługi zostały odłączone. Zmieniam operatora ze względów kosztowych. Napisałem wypowiedzenie w czerwcu specjalnie poszedłem do biura obsługi w warszawie (kolejka, że ho ho) aby Pani zerknęła na rozwiązanie umowy (nie chciałem płacić żadnych kar) Pani potwierdziła mi na kopii przyjęcie wypowiedzenia zerknęła i powiedziała że to wszystko. Teraz po prawie Miesiącu przychodzi odmowa przyjęcia wypowiedzenia ze względu na brak numeru klienta :(.
    Muszę korzystać jeszcze miesiąc :( Oczywiście z nową ofertą dzwonili 15 razy ale nikt nie powiedział abym poprawił wypowiedzenie. Trzymają klienta nogami i rękami. NIE polecam. NA 5 lat użytkowania nie miałem problemów technicznych i miałem raczej dobre zdanie na temat UPC. Problemy jakie miałem dotyczyły raczej problemów z błędnymi fakturami. Trzymanie klienta za wszelką cenę zmieniło moje zdanie o tej firmie o 180 stopni. Proszę Państwa z UPC klienta nie trzyma się umowami, a jakością i ceną.
    Zaletybrak problemó technicznych
    WadyCzęste błędy w fakturach, korektu są długo wystawiane. Zawalnie problemu na system. bo firma to działa bdb.
    od stycznia 2008
  • ~mazak / 2013-07-27 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam ten chłam niestety od kilku lat. Na początku była wolniejsza prędkość, ale jakoś dawało radę. Moi rodzice chcieli podłączenia na 2 komputery w domu i dali nam router. Po kilku miesiącach internet na laptopie nie chciał działać, więc mama dzwoniła do BOKu, po czym dowiedziała się, że jest złodziejką i sami kupiliśmy sobie router i mamy internet na komputerze nielegalnie. Jak nielegalnie, skoro sami przyszli i założyli? :/ I na pytanie mamy, co ma w takim razie zrobić - odpowiedzieli jej, że musi zwiększyć prędkość O.o i teraz płaci więcej, po tej większej prędkości, ani widu ani słychu... nawet głupiego serialu w internecie nie można obejrzeć. Gdyby to było takie łatwe to umowa byłaby już dawno rozwiązana. NIE POLECAM.
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo, wolny internet, chamstwo
    ok. 8 lat
  • ~krzepul / 2013-07-24 19:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem bardzo niezadowolony z UPC. Prędkość bardzo słaba, pomimo zapewnionej w umowie. Kontakt z BOA żałosny - nie wiem czy ktoś to w ogóle czyta. Polecam lokalnych dostawców. Teraz mam internet od firmy podpinającej światłowody pod Wrocławiem i wreszcie są to usługi na poziomie.
  • ~Piotr D. / 2013-07-22 21:29
    Ocena: 1.75 / 5
    Podejscie do klienta jest skandaliczne , wylaczyli mi na 4 dni i internet i tv ponoc w zwiazku z modernizacja budynku. Zrobili to bez zadnego uprzedzenia . Przyszedl ich czlowiek chamowaty w kontakcie pogrzebal w skrzynce i 4 dni przerwy . 4 rozmowy z ich dzialem technicznym masakra kazdy konsultant mowil co innego, zero wiedzy na temat zaistnialej sytuacji. Zero przeprosin , przy pierwszej okazji wymawiam umowe.
    Nie mozna przy takiej obsludze pracowac .
    Zalety...
    WadyZero szacunku dla klienta.
    Rok 120 zl
  • ~ariel / 2013-07-20 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzien po zlozeniu rozwiazana umowy na internet zadzwonila konsultantka probojaca za wszelka cene przekonac mnie do zmiany decyzji.Kiedy odmowilem nastepnego dnia tak ograniczono mi szybkosc ze ledwo otwiera mi strony.Dodzwonic sie do konsultanta jest wrecz niewykonalne.Probowalem 2 razy tylko melodyjki itp a z karty ponad 10 pln.Przestrzegam wszystkich przed ta firma.
    Zaletyzadnych
    Wadyzlodziejstwo
    4 lata
  • ~sunshu / 2013-07-14 21:33
    Otóż wypowiedziałem UPC internet z regulaminowym jedno miesięcznym a tu mi przysyłają w następnym miesiącu fakturke za pełną kwotę, a jak zadzwoniłem do obsługi klienta to konsultantka mi bezczelnie mówi że mojego wypowiedzenia nie ma w systemie. Teraz muszę się bawić w wysyłanie dokumentów potwierdzających rozwiązanie umowy... Dodam że formalności załatwiałem w oddziale w Krakowie.
  • ~GABYEM / 2013-07-06 14:42
    Ocena: 2.75 / 5
    Ja mam taką sytuację, że wynajmowałam mieszkanie na czas studiów i wzięłam pełen pakiet z UPC (internet, tv, telefon) i teraz się wyprowadziłam, w moim mieście nie ma dostępu do UPC, chcę usługę zawiesić lub po prostu zablokować sygnał. Ale nikt się nie interesuje tym problemem. Jak do BOK dzwonię ja, czekam na połączenie 10 minut, a konsultant odbiera i się rozłącza... Proszę przez formularz kontaktowy o pilny kontakt ze mną, podaję nr telefonu, a dostaję odpowiedź na maila, że niedostatecznie opisałam problem i mam sobie inaczej radzić. NO TRAFIA MNIE
    ZaletyRozbudowana oferta
    WadyOczekiwanie na obsługę
    +/- 12 miesięcy
  • ~Cezary Marek / 2013-07-02 10:35
    Wcisnęli mojej mamie darmowy telefon w pakiecie i okazało się, że obecnie ten darmowy telefon, z którego mama nie korzysta kosztuje nas 41 zł miesięcznie. Odkręcenie tego graniczy z cudem. Grożą nam karami umownymi. https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1063994_638307062864475_1 957627440_o.jpg
    Zaletyże jest
    WadyWolniejszy internet niż w umowie i trzeba uważać na dodatkowe opcje w tv, które są dodatkowo odpłatne
    kilka lat
  • ~eastok / 2013-07-01 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to masakra, klienta maja w dupie, konsultanci telefoniczni sa niekompetentni, syf i dziadowstwo, zasrani monopolisci, zlodzieje, nie polecam
  • ~arro / 2013-06-27 00:47
    Ocena: 1.25 / 5
    Zenada, odbijam się od pomocy technicznej przy przedluzeniu umowy Totalna zlewka, jeszcze się nie zdazylo żeby dotrzymali słowa radze zapisywać imie i nazwisko osoby z która rozmawiacie bo inaczej na 100 proc Wasza uwaga trafi do kosza Rezygnuje z usług, nigdy więcej tych partaczy i amatorow !!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadysame
    6 lat
  • ~ruda / 2013-06-17 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    oszustwo przez duże D, dra-mat! banda zlodzieii!!!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4524
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4728
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3976
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2634
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2034
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306