Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3508 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jmak / 2013-11-14 13:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystałam z UPC 2 lata, przez rok sam internet, kolejny net+tv+tel. Sama usługa działała dobrze, ale obsługa klienta beznadziejna. Dodzwonić się do nich da (nie zawsze oczywiście) ale czeka się co najmniej 10 minut na samo połączenie z konsultantem, który nie ma o niczym pojęcia, do tego każdy ma swoją wersje odpowiedzi. Kiedy chciałam przenieść umowę jedna pani stwierdziła, że usułga na innym adresie jest już dostępna (bzdura), druga powiedziała, że ona nie wie i trzeba się udać do biura. Po rozwiązaniu umowy, co nie odbyło się bez komplikacji, bo przez ich źle działający system musiałam zapłacić za kolejny miesiąc ( informacja nie wiedzieć czemu do nich nie dotarła...), kilkadziesiąt telefonów, czy może jednak chcielibyśmy przedłużyć umowę, albo dokonać cesji, za każdym razem odp NIE i proszę więcej nie dzwonić ( nie pomogło). Miała zostać wysłana informacja odnośnie oddania sprzętu, w jaki sposób i w jakim terminie. Po 2 tyg czekania, znów trzeba było do nich zadzwonić, po 15min konsultantka łaskawie odebrała i mąż uzyskał informację, że termin mija dzisiaj!! i oni preferują zwrot przez firmę kurierską a nie w firmie ( to klient powinien decydować co jest dla niego wygodne!). Jeszcze jedno musieliśmy odkupić kabel HDMI, bo jak się okazało niby miał być z dekoderem i jest to faktycznie na umowie jednak my go nie otrzymaliśmy, cóż nasze niedopatrzenia, polecam czytać umowy. Podsumowjuąc NIE POLECAM! Jak chcą wcisnąć komuś ofertę to dzwonią i wszystko da się załatwić, ale później t r a g e d i a
    Zaletyusługa działa dobrze
    Wady-beznadziejna obsługa klienta, co jest podstawą dobrego działa tego typu firmy
    2 lata, ok 80,poźniej 130
  • ~flower / 2013-11-14 13:59
    Akurat przechodzac do upc w zeszlym roku nie zaluje ze tak postapilem odchodzac z vectry:)wole placic podobne pieniedzy za cos konretnego. jak juz i tak rachunki nie są male to chociaz mam staly niezrywający sie internet i dobrej jakości HD kanały. a jak ktos mial astera i upc i woli astera... za nic w swiecie.
  • ~Pja / 2013-11-12 20:35
    Ocena: 1.75 / 5
    wczesniej mialma asterka i wszystko ladnie hulalo, a odkad jestem w upc to tragedia.
    do routera jest podlaczone 3 komputery, zeby laptop lapal zasieg to uwaga... musi byc w linie prostej od tego modemu, jak jest po literze L - to (a odleglosc nie przekracza 4 m), a jedyna 'przeszkoda' jest REGAL Z KSIĄŻKAMI, to juz nie lapie zasiegu i sie pojawia 1, czasem 2 kreski... to zart jakis.
    No i wiecznie sie rozlacza... robi sie cos waznego, bo przeciez niektorzy pracuja na internetowych programach i nagle zawiecha i wszystko poszlo sie j****. Jeden wielki zart ;]
    Zaletybrak
    Wadywiecznie się rozłącza
  • ~Mason / 2013-11-08 21:10
    Ocena: 2.50 / 5
    Niestety ostatnimi czasy jakość usługi internetu w UPC spadłą drastycznie w godzinach pomiędzy 18-22 nie da się korzystać z internetu takie rzeczy w stolicy to jest porażka.
    Zaletybrak
    10
  • ~podsapieniec / 2013-11-08 12:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam niekończący się problem z UPC. Kłopoty zaczęły się gdy zawiesiłem internet na dwa miesiące. Początkowo nie wykonali polecenia. Musiałem interweniować 3 razy w tym 2 razy osobiście. Następnie pojawił się zamęt w rachunkach. W koło naliczają mi opłatę za miesiąc gdy internet był wyłączony i opłatę za zawieszenie usługi którą już zapłaciłem. Nie wystawili bieżącej opłaty. A najlepsze jest to że na stronie UPC gdzie jest moje saldo konta kwota całkowicie odbiega od rzeczywistości i oni nic z tym nie mogą zrobić. Bardzo trudno dodzwonić się do biura obsługi ale na dział sprzedaży nie ma problemu. To najlepiej pokazuje szacunek firmy do klienta.
    ZaletyMało awarii łącza,
    WadyBeznadziejna obsługa, patologiczne konto klienta na UPC
    Od 2011 roku. Cena abonamentu stale pnie się w górę
  • ~koter / 2013-11-02 10:00
    Ocena: 2.75 / 5
    Od 3 miesięcy posiadam tu internet 30Mb/s. Co do samego internetu nie mam żadnych zastrzeżeń(stabilny, szybki), ale reszta rzeczy to jakieś nieporozumienie: jakieś ukryte koszty(np. Antyvirus którego wogóle nie chciałem nawet nie byłem poinformowany o jej instnieniu, a 4,99zł sie naliczało, a to dopiero początek listy), obsługa klienta(która "informowała" mnie wraz z podpisywaniem umowy telefonicznie o antyvirusie). Jeśli chcesz dobry intetnet i liczysz sie z ukrytymi kosztami i kiepską obsługą techniczną to bierz UPC!
    ZaletyJakość usługi
    Wady... wyszystko poza usługą
  • ~Anna B. / 2013-10-30 10:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Firma podaje błędne informacje na stronie internetowej, w mojej lokalizacji wyszukiwarka podała, że wszystkie usługi są dostępne, natomiast przy umawianiu instalacji nagle stwierdzili że nie wiedzą czy mogą mi podłączyć internet itd. Mieli odezwać się w umówionym terminie, ale odzewu było brak przez kilka następnych dni. W końcu odezwałam się sama, ale nikt nie oddzwonił, dostałam tylko standardowego maila, że w mojej lokalizacji nie ma możliwości technicznych. Dodam, że słup z kablem UPC mam za oknem, a im po prostu nie opłacało się pociągnąć kilku metrów kabla internetowego do mojego domu. Pewnie gdybym chciała internet, telefon i tv to pewnie już bym miała wszystko podłączone. Zdążyłam już zrezygnować z Neostrady bo byłam pewna, że podłączą mi internet. Ogólnie wielki minus za podawanie błędnych informacji i brak zainteresowania klientem.
  • ~karla / 2013-10-13 13:07
    Instalacja przez upc usługi w Trójmieści to jest parodia, cele marketingowe to zapewne odstraszmy jak najwięcej klientów klientów bo po kolejnej wizycie montera który ma wszystko gdzieś człowiek zaczyna szukać innego dostawcy.Przychodzi do mnie monter i nie podłącza usługi bo mam za stary tv okej wybieram dodatkową usługę za tydzień przychodzi natępny monter zapomina modemu z magazynu po czym mówi ,że musi przeciąnąć kabel z klatki a na to potrezbna jest zgoda właściciela lokalu i mimo że zamawiałam usługę przez intermet muszę zgodę zanieść do punktu...Dlaczego poprzedni monter nie sprawdził dostępności kabli w mieszkaniu tylko odrazu wybiegł jak spojrzał na tv. Na infolinii co drugi konsultant opowiada takie głupoty, że nie wierzę. To ja jako klient muszę ich łaskawie prosić żeby mi coś zainstalowali i o podpisanie umowy na 2 lata i płacenie i niezłej kasy...gdzie tu standardy europejskie...
  • ~zupa / 2013-10-10 11:52
    Dramat. Nie ma drugiej firmy z gorszą obsługą klienta, a usługi wcale nie lepsze. Jak dzwonisz do normalnej firmy to czekasz na połaczenie z konusltantem max 2 min, w UPC czekasz 20 min, i wkurzony rołączasz się o ile masz jeszcze baterie w telefonie.
    Korzystałam z ich usług 2 lata i za każdym razem jak coś się działo kończyło się na tym, że musiałam marnować 2 h, żeby jechać do nich do biura, bo na połączenie z konsultantem się nie doczekasz. Jeden wielki dramat. Zatrudnijcie więcej ludzi, jak sobie nie umiecie poradzić ze skarżącymi się klientami!
    WadyDramatyczna obsługa klienta.
  • ~Qertw / 2013-10-08 11:11
    jak narazie jestem zadowolonym nowym klientem co prawda UPC, wiec obejmuja mnie te wszystkie zniżki obniżki itd. ale akurat trafiłem na dobry moment stars tv etc. zobaczymy jak nam pójdzie nasza współpraca. jestem dobrej myśli
  • ~Szylob / 2013-10-03 13:00
    Ocena: 2.50 / 5
    Wziąłem internet i tv. Z internetem nie ma problemu ale oczywiście kruczek był z telewizją dołączono pakiet hbo z którego można zrezygnować tylko w ciągu 30 dni a później już opłata karna. Konsultant przy sprzedaży oczywiście ani słowa na ten temat. CZYTAJCIE UMOWY!
    Zaletyjakiekolwiek zalety przyćmione przez politykę sprzedaży
    WadyWyciągają kasę kruczkami w umowach
    3
  • ~irko / 2013-10-03 12:13
    Ocena: 1.25 / 5
    Zmieniłem umowę na szybszy internet-miała być prędkość 60mb a mam na przewodzie ~ 35mb, na wifi ~ 18mb.Przez telefon próbują mi pomóc ale nic z tego nie wychodzi, wizyta technika w domu będzie mnie kosztowała 50 zł.Mój sprzęt spełnia warunki techniczne na 60mb.
    ZaletyDużo obiecują przed podpisaniem umowy
    WadyWyciąganie pieniędzy z kieszeni klienta
    Kosztował za drogo - dałem się omamić
  • ~fepput89 / 2013-10-01 15:00
    wole upc niz vectre ktora nawet vod dac nie potrafi, ma slabe kanaly hd ktore sa albo blokowane albo zly odbior
  • ~Perpix / 2013-10-01 09:02
    Jestem zadowolony z upc. wiadomo raz jest lepiej raz gorzej, ale glównie związek nam wychodzi:P mam porównanie chociażby z vectrą gdzie internet leżał i kwiczał co zmusiło mnie do natychmiastowej rezygnacji, bo rozłączajacy sie internet jest nie do zaakceptowania- za cos sie płaci wkońću. w upc mam net i tv. Najbardziej jednak jestem zadowolony z neta ( 60mb/s)
  • ~joanna / 2013-09-25 17:41
    Odzdział w Lublinie , każą sobie płacić za prezent, przeciągają umowę różnymi sztuczkami, uważajcie przy podpisywaniu umowy !!!!!!!!!! Radzę omijać. Kończy się termin umowy a jeszcze haczyk- 30 miesięczne wypowiedzenie. Nie chcę ich znać. Zero uprzejmości i życzliwości . Kazdy klient traktowany jako potencjalny jeleń!!!!!!!!!!!
    Zaletynie widzę
    Wadyobsługa arogancka z pozorami uprzejmości-wrogości
    5 lat-47zł
  • ~gervty6 / 2013-09-24 21:32
    od paru lat korzystam z upc. i wiadomo ideałów nie ma, ale można trafić gorzej. jak miałem internet z vectrą to była tragedia. płaciło się i nic. zrywało co chwila. jeśli chodzi o net to upc ma go na przyzwoitym poziomie. przynajmniej wiem za co zapłace.
  • ~ED / 2013-09-17 01:22
    Ocena: 3.25 / 5
    Stały kliet regularnie płacący faktury: 30Mb/s za 68zł.
    Nowy klient -> 60Mb/s za 60zł.

    Tyle w temacie programów lojalnościowych.
    Zaletychodzi jakotako
    Wadytraktowanie stalych klientow.
    3 lata
  • ~guslar / 2013-09-09 19:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem wieloletnim klientem UPC, niestety totalna zlewka brak jakichkolwiek promocji dla długoterminowych klientów. Przykład: na dzień 9 września 2013 nowy klient dostaje 250Mb za PLN 85 propozycja dla "długodystansowca" to PLN 160 plus opłata instalacyjna !!!
    Zaletydobre pokrycie usługi w dużych miastach
    Wadyzlewanie stałych klientów
    coś około 8 lat
  • ~Nitej / 2013-09-09 12:52
    znaczne gorsze doświadczenia jeżeli chodzi o call center. w upc jeszcze da się dodzwonic. gorzej mialem jak chcialem sie skonsultować z konsultantem w vectrze. to była zgroza. wiec narazie az tak nie narzekam jak czekam pare minut.
  • ~Edyś / 2013-09-04 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC wprowadziło podwyżkę bez poinformowania mnie o niej, kiedy dzwoniłam z reklamacja totalna olewka, nikt nie jest pomocny, albo przełączają, albo połączenie pada, albo rozmawiają, aby człowieka zbyć. Twierdzą, ze mogą wprowadzic podwyżke bez mojej zgody bo nie mam z nimi umowy???????????? Co za traktowanie klienta, tylko po to zagrywka, żeby sie z nimi związać na następny rok czy 2 lata?
    Internet na początku działał ok, w ostatnich miesiącach często sie rozłącza, nie można połączyc. I to kosztuje 87 zł za sam Internet??? Porażka!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4524
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4730
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3977
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306