Korzystałam z UPC 2 lata, przez rok sam internet, kolejny net+tv+tel. Sama usługa działała dobrze, ale obsługa klienta beznadziejna. Dodzwonić się do nich da (nie zawsze oczywiście) ale czeka się co najmniej 10 minut na samo połączenie z konsultantem, który nie ma o niczym pojęcia, do tego każdy ma swoją wersje odpowiedzi. Kiedy chciałam przenieść umowę jedna pani stwierdziła, że usułga na innym adresie jest już dostępna (bzdura), druga powiedziała, że ona nie wie i trzeba się udać do biura. Po rozwiązaniu umowy, co nie odbyło się bez komplikacji, bo przez ich źle działający system musiałam zapłacić za kolejny miesiąc ( informacja nie wiedzieć czemu do nich nie dotarła...), kilkadziesiąt telefonów, czy może jednak chcielibyśmy przedłużyć umowę, albo dokonać cesji, za każdym razem odp NIE i proszę więcej nie dzwonić ( nie pomogło). Miała zostać wysłana informacja odnośnie oddania sprzętu, w jaki sposób i w jakim terminie. Po 2 tyg czekania, znów trzeba było do nich zadzwonić, po 15min konsultantka łaskawie odebrała i mąż uzyskał informację, że termin mija dzisiaj!! i oni preferują zwrot przez firmę kurierską a nie w firmie ( to klient powinien decydować co jest dla niego wygodne!). Jeszcze jedno musieliśmy odkupić kabel HDMI, bo jak się okazało niby miał być z dekoderem i jest to faktycznie na umowie jednak my go nie otrzymaliśmy, cóż nasze niedopatrzenia, polecam czytać umowy. Podsumowjuąc NIE POLECAM! Jak chcą wcisnąć komuś ofertę to dzwonią i wszystko da się załatwić, ale później t r a g e d i aZaletyusługa działa dobrze
Wady-beznadziejna obsługa klienta, co jest podstawą dobrego działa tego typu firmy
2 lata, ok 80,poźniej 130