Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3496 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~onaa / 2015-08-26 00:22
    Ocena: 3.75 / 5
    A ja jestem zadowolona, mam select + internet 120 mb za 55 zł, wszystko działa, nie mam żadnych problemów (GDAŃSK)
    Zaletyszybki internet, zadnych problemów
    Wadyinfolinia ogólne i pracownicy w upc galeria przymorze
    2 lata
  • ~PaK / 2021-01-11 12:49
    Ocena: 3.75 / 5
    W dziale obsługa klienta powinno być zero ale nie da się niżej niż 1. Gdyby nie było obsługi klienta sytuacja byłaby o wiele lepsza niż gdy jest na obecnym poziomie. Parametry i niezawodność bardzo wysokie. Cały efekt psuje dział kontaktu z klientem, który robi wszystko aby nie dalo się z nim skontaktować..
    ZaletyPonad 10 lat użytkowania, w tym czasie 1 dzień z problemami (zapowiedziane prace techniczne)
    WadyBiuro obsługi klienta - powinno się nazywać Dział bezkontaktowego ignorowania klienta - zgodnie z tym jak działa.
    MiejscowośćKraków
  • ~Pissek / 2022-11-22 09:55
    Ocena: 3.75 / 5
    Telewizja na żywo ma opóźnienie około 10 sekund. W M jak miłość to nie przeszkadza, ale w meczach reprezentacji już tak. Pół osiedla krzyczy z radości, Pół uruchamia się po 10 sek. PONOĆ NIE DA SIĘ NIC ZROBIĆ.... NASTĘPNY OPERATOR BĘDZIE INNY.
    ZaletyDziała plynnie
    Wady10 sekundowe opóźnienie wobec innych operatorów w transmisjach na żywo jest problemem.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~sam_my / 2020-01-07 18:41
    Ocena: 3.75 / 5
    Jak czytam te opinie to mam wrażenie, że w serwisie opiniuj.pl wypowiadają się tylko ludzie niezadowoleni ze wszystkiego co na świecie, smutni i zgorzkniali.
    Zaletyjakość do ceny
    Wadydługi czas oczekiwania na infolinii
    MiejscowośćKatowice
  • ~Sławomir / 2021-12-03 17:02
    Ocena: 3.75 / 5
    Wiele lat temu miałem wybór między pakietem TV Max i TV Max Extra. Wybrałem Max Extra. Różnica? W pakiecie Max Extra każdy dodatkowy kanał pojawiający się w ofercie będzie darmowy. OK. Obecnie pojawiają się kanały np. AMC ale już nie można ich oglądać choć nie są w pakiecie dodatkowo płatnych pakietów typu HBO Canal+ czy Film Club. Dlaczego? Skoro mam TV Max Extra? Dlatego bo stworzono sobie nowy pakiet TV Max Extra Premium . To jest lekceważenie klienta a przede wszystkim lekceważenie i łamanie podpisanych umów. Jutro TV Max Extra Premium + , a potem TV Max Extra Premium Super itd itp
    ZaletyW miarę niezawodna
    Wadybrak audio 5.1 np w Polsat
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Stary klient UPC / 2014-09-09 14:13
    Ocena: 3.75 / 5
    Od kilkunastu lat korzystam z UPC i usługa jest w miarę przyzwoita jednak traktowanie klientów jest coraz gorsze. Umowy narzucane są standardowo na 24 miesiące. Płaci się coraz więcej i wciskają ci usługi których nie chcesz w ramach tzw, promocji. A trzeba bardzo uważać na ich wszelkie usługi dodatkowe. Weźmiesz taką np. kartę multiroom do telewizora i pomimo zgodności ze sprzętem nie działa. Odeślesz im zgodnie z prawem ciągu 10 dni z informacją że rezygnujesz to się okazuje, że to za mało bo nie wypowiedziałeś oficjalnie umowy z podpisem i obciążąją cie kosztami usługi której nie masz strasząc karą umowną czyli kosztami usługi za 2 lata. Usługi której NIE MASZ I Z NIEJ NIE KORZYSTASZ. Jak to można nazwać chyba tylko próbą wyłudzenia pieniędzy za nic. Ostrzegam przed ich takimi praktykami. Jak bierzesz nowe usługi to jest OK jak rezygnujesz nawet w ciągu 10 dni to bardzo uważaj bo będą szukać na ciebie haka abyś płacił za nic jak tylko czegoś nie dopilnujesz. To są niestety nieuczciwe praktyki firmy którą trudno nazwać FAIR PLAY. A za awarie co prawda niezbyt częste to się w ciągu kilkunastu lat nie doczekałem ani razu bonifikaty opłat. Kończę te umowy co z nimi mam i więcej nie chcę mieć z nimi nic wspólnego.
    WadyNieuczciwe działania przy rezygnacji z usług, naciągane umowy 24 m-czne,
    13 lat koszty ciągle rosnące teraz ok. 160 zł
  • ~Tomek / 2010-05-27 14:01
    Ocena: 3.75 / 5
    Jak by obniżyli cenę to by była najlepsza oferta na rynku, chciałem przejść do tańszej Netii ale jak przeczytałem komentarze na temat Netii to wole już UPC...
    ZaletyDobra obsługa lepsza niż w Netii, niska awaryjność, parametry prawie zgodne ze specyfikacja techniczną - nie tak jak w Netii maksymalnie naciągane parametry. Starają się o klienta.
    WadyCena, brak dobrych promocji.
    Mam od 10 lat, 60 zł. za 5 /Mb
  • ~Upc / 2020-12-20 13:53
    Ocena: 3.75 / 5
    Zmieniłem prędkość Internetu z 300 na 500 mb/s. Zmiana parametrów wymagala wizyty techników którzy przynieśli osobny router żeby obsłużyć wyższą prędkość przesyłu bo dekoder horizon nie da już rady. Miało być lepiej bo osobny router i bedzie lepszy zasięg wifi. Od chwili uruchomienia nowego routera jest masakra. Niestabilna łącze, co chwila zrywa połączenie z Internetem, straty pakietów. Obejrzenie filmu na netflix lub hbo nie jest możliwe bo co kilka minut rozłącza Internet. Internet po wifi praktycznie nie działa wcale, kilka razy dziennie reset routera, brak Internetu lub blokuje większość stron internetowych. Żałuję zmiany prędkości Internetu.
    Zalety Ładnie wygląda prędkość na pomiarze szybkości (jak działa)
    WadyZrywanie połączenia. Brak Internetu po wifi. Działa tylko na kablu
    MiejscowośćRadom
  • ~Warszawa-Wola / 2016-11-29 12:22
    Ocena: 3.75 / 5
    Internet 250 mb/s, najnowszy router - po 3-ch miesiącach praktycznie braku internetu mam spowrotem to co miałem, czyli osiągi na maksa, pingi 8-12, nie ma już makabrycznych skoków co kilkadziesiąt sekund. Nowy router/modem "wifi conect box" do wifi rewelacyjny (dwie częstotliwości i trzecia tzw. sieć gościnna. Trochę dziegciu na koniec: fakt, że po pierwszym zgłoszeniu problemów czekałem miesiąc czasu, aż upc się przyzna, że ma poważne problemy techniczne w moim rejonie; ponieważ miałem cały czas "jakiś tam niby internet", to nie dostałem złotówki odszkodowania, ale za to dostałem słowo przepraszam i telefon z serwisu, że wszystko powinno być ok.
    Porównuję w okolicy Netię i Orange/neostradę - te dwie są niestety jakieś 10 lat za upc.
    Żeby mnie nie oskarżano o kryptoreklamę to proszę przeczytać mój post tutaj 09.10.2016 o godz.: 17.27 - zupełnie inny ten post :)
    ZaletyTeraz: stabilność, doskonały modem do wifi, szczególnie, jak kilka osób korzysta w domu z wifi
    WadyTrochę są drodzy, ale jakość nie do pobicia ze wspomnianą konkurencją
    kilka lat
  • ~wiesiek / 2015-01-29 13:18
    Ocena: 3.75 / 5
    Mam internet od UPC obecnie od roku 60mb. Wcześniej przez rok 30Mb/s.
    Jestem bardzo zadowolony z jakości usługi. Cena jednak nie jest najniższa na rynku i rozglądam się za czymś tańszym.
    Zaletyjakoś działania
    Wadydość wysoka cena
    60Mb/s od roku 70 zł
  • ~wis / 2023-06-16 13:26
    Ocena: 3.75 / 5
    Mam internet 300Gb i tyle ostatnio wykazuje speed test. Bywało kidyś znacznie gorzej. Należy uważać z zaproszeniem technika bo w moim przypadku kosztowało mnie to 50 zł
    ZaletyParametry zgodnie z umową.
    WadyBrak jakiejkolwiek informacji odnośnie przerw w dostawie
    MiejscowośćWarszwa
  • ~WoeddBlath / 2014-12-10 02:42
    Ocena: 3.75 / 5
    60 mb/s to w rzeczywistości 45 mb/s ;)
  • ~Anna / 2025-01-13 14:27
    Ocena: 3.67 / 5
    Po Kilku dniach korzystania z PLAY wróciłam do UPC.
    ZaletyDobry serwis.
    WadyZa długi czas na połączenie, Trudna rozmowa z botem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~205 / 2022-05-23 18:50
    Ocena: 3.50 / 5
    Parametry: Nie jest źle, ale mogłoby być lepiej. Mieszkam w średniej wielkości mieście i w mojej okolicy nikt póki co nie oferuje szybszego internetu niż UPC, ale wydaje się, że z tego powodu także rozwój infrastruktury stanął w miejscu, przez co najmocniejsze oferowane przez UPC opcje nadal nie są tutaj dostępne.
    Cena: Zdecydowanie taniej niż u większości konkurencji.
    Niezawodność: Korzystam z usług UPC od ładnych kilku lat i takich poważnych awarii chyba nie uświadczyłem. Sporadycznie zdarzają się krótkotrwałe spadki prędkości internetu.
    Obsługa klienta: Tu niestety totalna klapa. Wszystko niby jest ok - do momentu, gdy chce się załatwić coś innego niż zamówienie usług, np. kwestie techniczne takie jak ustawienia naszego połączenia czy te z ustawień modemu, które UPC może zmienić jedynie zdalnie. Metody kontaktu są bardzo ograniczone. Strona internetowa przekierowuje obecnie wszystko na automatycznego konsultanta, który nie potrafi odpowiedzieć na nic, oprócz bardzo podstawowych kwestii, a koniec końców przekierowuje na kontakt telefoniczny, gdzie - co ogromnie zaskakujące - też zbyt sensownej pomocy nie otrzymamy, szczególnie jeśli dzwonimy z problemem stricte technicznym. Ma się wrażenie, że konsultanci przez większość czasu grają na zwłokę i odsyłają nas oraz nasze zgłoszenia w coraz to inne miejsca, do coraz to innych działów. Zaś formularze kontaktowe są tak skrzętnie ukryte, że zakładam, iż wiele osób zrezygnowało z prób załatwienia swoich spraw zanim do tych formularzy zdołało się dokopać. Masakra.
    Zaletyniezłe ceny
    dobre parametry
    stabilne połączenie
    Wadyfatalnie zorganizowana obsługa klienta
    zerowe zaangażowanie w kwestii wsparcia technicznego
  • ~Adam / 2015-10-02 10:47
    Ocena: 3.50 / 5
    Ja sobie chwalę. Z internetem nie miałem nigdy żadnych problemów, z telewizją drobne tak. Ostatnio podpisałem nowa ofertę przez internet, na drugi dzień był technik i wszystko ładnie działa, co bardzo ważne zgodnie z parametrami podanymi na stronie. Obsługa klienta rzeczywiście kuleje, na połączenie z konsultantem czeka się zwykle 10-15 minut. Poza w/w dwoma negatywami polecam.
    ZaletyStabilność łącza, parametry zgodne z opisem, internet bezawaryjny
    WadyCena, obsługa klienta
  • ~Anna / 2022-12-29 14:03
    Ocena: 3.50 / 5
    Kończy mi się umowa. Jestem klientem przeszło 10lat. Dostałam ofertę o 10 zł droższą niż dla nowych klientów. UPC myśli, że stary klient musi zostać, w ogóle nie dba o stałych klientów. Dlatego wypowiadam wam umowę i twierdzę, że stary klient nie musi zostać i brać co mu wciśniecie!
    ZaletyNiezawodność
    WadyBrak komunikacji i dbania o klienta.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Arek / 2018-03-22 17:10
    Ocena: 3.50 / 5
    Bardzo słaby zasięg WI-Fi nie obejmuje 65metrowego mieszkania poraszka wcześniejsza firna PLEY 100 procent lepsza
    Zaletyobsługa klienta
    Wadyzasięg wi-fi w domu tragedia
    MiejscowośćLublin os czechów
  • ~bat75 / 2017-12-16 22:42
    Ocena: 3.50 / 5
    Ogólnie to szybki internet n papierze, szybki w skanie, ale w ogólnym odczuciu: wolny, niestabilny, zanikające wi-fi w routerze, często zrywane połączenie
    Zalety- bardzo dobre parametry na papierze i w ofercie za dobrą cenę
    Wady- niestabilne wi-fi w routerze
    - piątek-niedziela sieć niby stabilna, ale natflixa nie pooglądasz czy HBO GO przy czym w neostradzie na 1/4 tych parametrów nigdy nie było problemu
  • ~BODZIO / 2016-05-13 18:13
    Ocena: 3.50 / 5
    ZAMÓWIŁEM USŁUGĘ PRZEZ TELEFON ,INT + TV CENA MIAŁA BYĆ 99 zł brutto / PO WIZYCIE MONTERA DOSTAŁEM UMOWĘ I CUD KWOTA BRUTTO 119 zł . WYDAJE SIĘ ŻE ROZMOWA BYŁA NAGRANA ALE NIE MAM CZASU SIĘ UŻERAĆ Z NIMI ! INTERNET JAK I TV DZIAŁA 100% POZDRAWIAM !!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyDZIAŁA 100%
    WadyOPISANE W TREŚCI !
  • ~deuter / 2014-12-29 21:41
    Ocena: 3.50 / 5
    Najlepszy internet jaki jest. Przez ostatnie 10 lat miałem może 3 awarie, wszystkie na poziomie infrastruktury ( czyli nikt za segmentem sieci nie miał netu). Z ręka na sercu moge powiedzieć że technicznie jest taki jaki powinien być.
    Teraz minusy: kontakt, na szczęście sporadyczny to masakra, po kilkanaście minut czekania w kolejce na połączenie.
    I cos co jest NIE DO PRZYJĘCIA: zmiana cen co kilka miesięcy o 2-3 zł. Ludzie internet POWSZEDNIEJE, ceny ida w dół więc jakim prawem wymyślacie bandyckie podwyżki ci chwile ???
    Zaletyjakosć, stabilność, prędkość
    Wadykontakt, podwyżki
    ok 10 lat, 10-30MB ok 60 PLN
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1263