Gówno, złodzieje, oszuści i naciągacze. Wszystko tylko nie oni.
ZaletyJakie zalety? Powaliło?
WadyDługo by pisać o tych złodziejach
~Kasia / 2023-08-24 12:32
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta to jakiś żart - co chwilę awaria, umówiony serwisant po dwóch dniach oczekiwania wyszedł po 4 min, stwierdził że kable były źle podłączone (to jak działało przez 4 lata wcześniej?), nawet nie pozwolił przy nim sprawdzić czy działa tylko wybiegł. Do konsultanta nie można się dodzwonić - tylko automat, który każe restartować router. Po złożeniu skargo mieli dzwonić w celu umówienia dalszych działań - nikt się nie skontaktował.
Nie jestem w stanie wykonywać swojej pracy - praca zdalna. To jakiś żałosny żart.
~UPC od 20 lat... / 2023-08-23 22:55
Ocena: 1.50 / 5
Codziennie zrywa internet na 5-10 min nawet 20x dziennie. Nic nie pomaga obsługa klienta "super" technik umówony na naprawe najbliższy termin 2tyg oczekiwania... Niedługo będzie jak Na NFZ.
Jakies rozwiązanie na ten czas? No musi Pan restartować swój router...
Zajebista obsługa...
Zaletybrak
WadyWszystko od PLAY
MiejscowośćGdańsk
~Kamil / 2023-08-23 17:08
Ocena: 1.00 / 5
Mam za darmo w mowie z Play... Działa tak fatalnie że kupiłem światłowod u innego operatora... Za darmo tego nie brać. Zrywa, spowalnia, a klienta traktują jak wroga
MiejscowośćPłock
~o / 2023-08-23 09:32
Ocena: 1.00 / 5
Nagrywają rozmowy, a potem nie stosują się do ustaleń. To zwykli oszuści. Twierdzą, że nie archiwizują tych rozmów.
Wadydziałanie niezgodne z umową
~Przemek / 2023-08-22 20:09
Ocena: 1.00 / 5
Trudno inaczej ocenić usługę, która nie działa. Jedynie ktoś kto ustawia prognozowaną datę usunięcia usterki zasługuje na słowa uznania. Przyznaję że jestem pod wrażeniem konsekwencji z jaką codziennie podaje kolejny termin :). Bardzo, ale to bardzo nie polecam. Na próbę rozwiązania umowy, zostałem poinformowany o karze jaką mnie obciążą za zerwanie umowy. To że upc bierze pieniądze za obietnicę działania internetu, nie ma dla nich znaczenia, Jestem już tak zmęczony, że oddam sprawę radcy prawnemu.
WadyJak mam opisać wady czegoś co nie działa? Upc powinno zmienić nazwę na „wada”.
MiejscowośćSzczecin
~smartmart / 2023-08-22 19:34
Ocena: 2.25 / 5
Internet ok, ale obsługa klienta ma chyba zakaz odbierania telefonów w sprawie rezygnacji z usług... Na infolinii można wisieć w nieskończoność a rozwiązać umowy się nie da. Nie polecam.
WadyTrudności z rozwiązaniem umowy
MiejscowośćWarszawa
~Małgorzata / 2023-08-22 18:24
Ocena: 2.00 / 5
Od soboty zgłaszam awarie dekodera. Mimo że zgłaszałam awarie domofonu, tak się zdarza, pan technik jest ponad to. Nie zadzwoni ,bo po co. Klientem jestem 30 lat. Zawsze płacę i nie mam znizek jak mówi klienci.
ZaletyMało
WadyDrogo. Brak profesjonalnej obslugi
MiejscowośćWarszawa
~Jake / 2023-08-22 14:56
Ocena: 1.00 / 5
Pakiet 1 gigabit nie wyciaga nawet 1 Megabita. Ciągłe konsultacje z UPC nie pomagają.
ZaletyBrak
MiejscowośćKielce
~Gggg / 2023-08-21 22:27
Ocena: 1.75 / 5
Tragedia. Internet to nieporozumienie… wróć! Nie ma internetu… non stop rwie sygnał. Infolinia guzik pomoże… odradzam
ZaletyBrak
MiejscowośćGdańsk
~Tomek / 2023-08-21 15:28
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolony z usług UPC, które świadczyło mi przez blisko 5 lat na ternie Szczecina. Z prawdziwym żalem musiałem przejść do innego mniejszego operatora tylko dlatego, że w nowym miejscu zamieszkania nie miałem możliwości przeniesienia usługi. Absolutnie polecam wszystkim.
Zalety- Szybkość
- Stabilność
- Jakość obsługi
Wady- Nie wszędzie jeszcze są :(
MiejscowośćSzczecin
~Jan / 2023-08-20 21:30
Ocena: 1.50 / 5
UPS FIKCYJNA FIRMA .PRACUJE DLA PLEY23 -CENY ABONENTOW
BARDZO DROGE .Konsultanci
oklamują klientów
I ABONENTOW Falszują opłaty
ABONENTOW.?
MiejscowośćGdańsk
~Daga / 2023-08-20 19:37
Ocena: 2.00 / 5
Internetowo Jesteśmy w UPC chyba już od ponad 12 lat, samym UPC znacznie więcej. Może się mylę, ale przejęcie UPC przez Play sprawia wrażenie, że ten internet nie chodzi. Do tej pory chwaliłam sobie ich usługi, wszystko było tak jak miało być. Umowa obecnie całe szczęście jest już na czasie nieokreślonym, czekam na dobrą ofertę innego dostawcy i uciekam. W dobie dzisiejszych czasów, wstyd że kiedyś mniejszy wykupiony pakiet chodził lepiej niż ten niby większy i szybszy. Jest znacznie gorzej. NIE POLECAM. Przykro mi, że tak się podziało. Z Play nie miałam dobrych doświadczeń i omijam tą firmę szerokim łukiem. Jak usłyszałam o przejęciu to wiedziałam, że zaczną się problemy ... i ... nie myliłam się. Dziękuję za wspólne lata, czas na rozwód!
Zalety- obecnie brak
Wady- internet nie adekwatny do usługi od momentu połączenia firmy z Play
MiejscowośćZabrze
~Tom@sz / 2023-08-19 19:03
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem przenieść internet pietro wyżej,napisali mi ze nie ma takiej technologii, oszusty i tyle, skończy się abonament napewno nie bede korzystał ani z UPC ani z Playa
ZaletyBrak
WadyNaciagają klienta i oszukują
~MP92 / 2023-08-19 14:39
Ocena: 1.50 / 5
Padaka, od miesiaca nie mam internetu codziennie przesuwanie awarii o jeden dzień.
Zaletytv
WadyObsluga klienta, internet
MiejscowośćSzczecin
~Weronika / 2023-08-18 16:55
Ocena: 2.00 / 5
Od 2 dni nie mam internetu, nie mam żadnej zaległości jeśli chodzi o płatność, żadnej informacji na stronie internetowej ani wiadomości mailowej. Po wszelkich sposobach zrestartowania, rozmowy z wirtualnym asystentem, kiedy już udało mi się dodzwonić do żywej istoty, usłyszałam „a No, mamy awarię”. Zostałam w dniu dzisiejszym pozbawiona możliwości pracy, którą wykonuje zdalnie, poprzez brak internetu, za który regularnie płacę. Zero informacji ze strony UPC, dla nich nie ma problemu. Do tego światłowód, który miał być najlepszym, a klatkuje mi film, zmienia rozdzielczość i przerywa średnio 4 razy dziennie. Jestem w stanie zrozumieć, że awarie mają prawo sie zdarzać. Jednakże czas, w którym jest to „ogarniane” jest zdecydowanie zbyt długi! NIE POLECAM!
ZaletyNie ma
WadyCena nieadekwatna do jakości świadczonych usług
MiejscowośćWarszawa
~Olo / 2023-08-17 19:23
Ocena: 1.75 / 5
Miałem UPC kilka lat temu, dlatego wybrałem teraz.
To był poważny błąd, nie miałem jeszcze do czynienia z dostawcą z tak dużą ilością awarii (ich infrastruktury) i tak koszmarnie długim czasem oczekiwania na naprawę.
Gdybym nie miał u operatora komórkowego internetu bez ograniczeń to miałbym naprawdę problem.
Jeżeli nie musisz, nie bierz.
ZaletyBrak
WadyAwaryjność
Koszmarnie długi czas reakcji.
MiejscowośćPrzemków
~Rumburak / 2023-08-16 17:02
Ocena: 2.50 / 5
Uwaga na obsługę klienta! Kontakt przez "oddzwonimy w 120 sekund". Zamówione przeniesienie internetu na nowy adres, Pan Żartowniś z UPC pyta o numer klienta i nowy adres. Umówiona środa 15-17. Mam zabrać cały sprzęt od upc. Monter ma zadzwonić wcześniej przed przyjazdem.
Czekam na nowym adresie 2h. Dzwonię i pytam czy ktoś będzie dzisiaj a pani zdziwiona bo nic nie mają w systemie, pyta z kim rozmawiałem. Rozmowy nagrywane a nie wiadomo kto tam sobie żarty stroi z klientów.
Nowy termin umówiony ale dopiero poniedziałek rano. UPC biznes, bez komentarza.
~Agnieszka / 2023-08-16 16:59
Ocena: 1.75 / 5
Korzystam z usług UPC od 17 lat. Do tej pory byłam bardzo zadowolona, ale odkąd Play przajął infrastrukturę UPC współpraca z tą firmą to jakiś dramat! Na infolinii zgłaszają się idioci, którzy nie mają pojęcia o usługach, a każdy konsultant opowiada inna bajkę często podając sprzeczne informacje. Do tego umówieni monterzy albo się nie pojawiają wcale a jak już przyjdą, to bez sprzętu i twierdzą, że nic się nie da zrobić (a pieniądze za ich wizytę są pobierane w ramach abonamentu).
Jedyne w czym ta firma jest obecnie dobra to w wystawianiu faktur za usługi, których nie świadczy w należytym sposób.
ZaletyBRAK ZALET!!!
WadyNiekompetentni pracownicy, brak elementarnego szacunku dla klienta, nierzetelni i nieudolni monterzy!
MiejscowośćKraków
~Wkurzony jak cholera / 2023-08-15 10:28
Ocena: 1.00 / 5
Awaria awarię awarią pomiata. Syf, kiła i mogiła. Zawarłem umowę bo wydawała się najkorzystniejsza natomiast tylko na papierze. Przerwy w dostawie internetu to norma. Nigdy nie osiąga takich parametrów jak deklarują. Odradzam! Będą was czarować żeby później rozłożyć ręce na problemy.
ZaletyŻadnych zalet UPC nie ma
WadyPrzerwy w dostawie internetu, olewający stosunek do klienta