Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3512 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Grosz / 2014-04-10 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, arogancja, niesolidność, niepolecam
  • ~Piotrek / 2014-04-08 10:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Niepolecam !!! Na codzien zajmuje sie sieciami komputerowymi. Gdy nagle mi modemo router UPC przestal przyznawac adres zewnetrzny na moim routerze - zadzwonilem do UPC na pomoc techniczna w celu wyjansienia. Konsultant wmawial mi przez pol godizny ze klamie i ze ta usluge mam wylaczona od roku i nie moglem jej miec dostepnej jeszcze kilka dni temu. Zamiast pomoc zostalem potraktowany jak klamca i splawiony mowiac kolokwialnie.
    Zaletyzadne
    WadyDrodzy, niekompetetni ludzie w pomocy technicznej, zarzucaja klamstwo klientom.
    niestety 6 lat i nowy klient dostaje taki sam pakiet za pol ceny - placilem 200 zl miesiecznie
  • ~Guest / 2014-03-29 18:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Generalnie nie polecam UPC. Obsługa klienta najgorsza ze wszystkich na rynku. Reklamacje rozpatrują...30 dni.Od dnia instalacji pojawiały się problemy z ich mediaboxem, i przez kolejne 2 tyg. nawet nie potrafili sprawy podjąć. Osoby, które odpowiadają na korespondencję nie grzeszą inteligencją podobnie jak na infolinii. Rezygnacja. Fakt, internet hula bez zacięć, ale strach pomyśleć co się dzieje, gdy takowa przerwa nastąpi...30 dni bez sieci - słabo. A i jakość TV wcale nie jest lepsza od Vectra a kanałów mniej, za to lukę wypełniają poprzez zasyfianie różnego rodzaju reklamami VOD etc. Tak więc nawet większe pasmo kradną niż Vectra. Vectra choć słaba i z częstym zerwaniami, to jednak BOK działa dużo lepiej., choć wydawać by się mogło, ze gorzej być nie może. Może - w UPC. Do tego przestrzegam przed nieprawdziwymi informacjami jakie przekazują akwizytorzy upc - mają nakazane mówić, ze w Vectra "długi okres wymówienia", że "UPC ma lepszą jakość" etc nie skupiając się zupełnie na ofercie jaką mają przedstawić. No i zawsze twierdzą, że wiedzą lepiej co i za ile oferuje konkurencja, niż klient konkurencji. Żenada.
  • ~maskin / 2014-03-19 15:58
    jak juz płace za rachunki to przynajmniej wiem za co. niestety u takiej netii tego nie mogę powiedzieć. w upc mam stale 60 mb/s i nie ma sporych wahan.
  • ~gurdoll / 2014-03-05 15:19
    Posiadam tv UPC i musze przyznać ze jestem zadowolony z jakości i tego jak wygladaja kanały HD. Chyba najbardziej jestem zadowolony z usługi VOD. bo jest sprawnie i szybko. U vectry to krucho i niespecjalnie mi działało /
  • ~berty7 / 2014-02-26 17:58
    Po internecie od vectry to jestem jak w domu. fakt ceny są wyższe ale przynajmniej mam święty spokój. i nie musze co chwile sie do nich dobijac bo cos mi nie działa... a na polaczenie czeka sie z 20 min. masakra. Tak więc licze na miła atmosfere i dobry interenet od upc :D
  • ~mir / 2014-02-18 19:29
    Ocena: 2.75 / 5
    Umowa skończyła się w ub roku. Przez przypadek dowiedziałem się o ofercie dla dotychczasowych klientów.
    Niestety nie obejmowała mnie bo powodowałoby to obniżenie mojego rachunku o 2 złote :)
    Chwilę po tym spojrzałem na ofertę dla nowych klientów.
    W kwocie którą płacę, pakiet z nagrywarką, 6 x szybszy internet i czasowe obniżenie (6 miesięcy) rachunku o 40 zł.
    Czy może być lepszy przykład na totalne olewanie "starych" klientów?
    Podziękowałem wypowiedzeniem i zachęcam do tego samego.
    Zakup czegokolwiek ma być przyjemnością. Pozostawianie niesmaku zniechęca do jakiejkolwiek oferty.
    Wolę sam skompletować swoje potrzeby nawet gdyby to miało kosztować więcej lub spowodowało ograniczenie możliwości.
    W przeciwnym razie czułbym się jak wydymany dureń.
    Firma nie ma pojęcia o lojalności.
    ZaletyTechnicznie niezła usługa
    WadyObsługa klienta dramatycznie zła
    5 lat 146 zł
  • ~gestyk / 2014-01-21 12:50
    ja do UPC przeszedłem jakiś czas temu. musze powiedzieć, że po internecie Netii i chwile neostrady jest to jak narazie jeden z lepszych dostawców usługii. Wiadomo każdy ma swoje plusy i minusy, ale jeżeli w spokoju moge mieć łącze internetowe i nie użerac co chwile z konsultantami czy zrywami połączenia jak było to w Netii.. Pozatym patrząc na ceny neostrada ma bardzo niekorzystną oferte bo absurdalnie drogo.
  • ~bob / 2014-01-16 12:47
    Ocena: 1.25 / 5
    Fatalna obsługa klienta, robią wszystko,żeby nie wysyłać serwisanta gdy jest problem tylko przez telefon, jak już się do nich dodzwonisz (też nie lada wyzwanie)poinstruować i radz sobie sam. Łącze też bez szału
    Zalety-
    Wadykiepskie łącze, kiepska obsługa BOK
    2 lata
  • ~kic / 2014-01-11 10:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Dziwnie funkcjonująca firma. Po okresie promocyjnym chciałem zejść z szybkości i zarazem ceny dostarczanego przez UPC internetu. Okazuje się, że na info linni konsultant nie ma takich uprawnień. No to wypowiedziałem umowę.Internet został odłączony. Brawo. Następnie chciałem już jako nowy klient zamówić tą mniejszą prędkość internetu, która jest na stronie www.upc.pl dla każdego nowego klienta. I co ? I nie można, bo nowym klientem zostaje się po 3 miesiącach od odstąpienia od umowy. Piękna strategia ! A czym się kończy dla UPC - przejściem do innego ISP.
    Pozdrawiam strategów z UPC ! Brawo !
    Zaletyniewielkie
    Wadywielkie
    7 lat
  • ~tomasz tański / 2014-01-08 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    to jakiś absurd ,co innego rozmowa z konsultantem a co innego rzeczywistość ,do podstawy mojego rachunku 28 zł za internet zostały mi doliczone kwoty z księżyca w wysokości 50 zł.,nie wiem za co i muszę zapłacić .nikomu nie polecam upc,to zwykli oszuści ,nie podpisujcie umów przez telefon,konsultanci to to nie wykształceni debile którzy nawet nie wiedza na jaki temat rozmawiać,wszystkim odradzam upc-chyba że lubicie płacić za wymyślone usługi.nie mogę doczekać się końca umowy.a może ktoś wie jak rozwiązać umowę nie ponosząc kosztów.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    3 m-ce
  • ~groszek / 2014-01-07 23:19
    Ja do UPC uciekłem z Netii obecnie i dobrze. Fakt ceny nie są małe. Rachunki się troche różnią..ale wole już dopłacić niż potem bawić się w wiecznie zrywający się internet lub taki z przestojami...Poczekam zobacze jak wyniknie współpraca.
  • ~nhcox / 2014-01-04 14:14
    Firma kompletnie nieprzystosowana do funkcjonowania na rynku. W standardzie blokują WiFi. Faktury trzeba sobie samemu ściągać, elektroniczna droga nie oznacza emaila.
    Wyjeżdżałem za granicę, więc rozwiązałem umowę i chciałem zapłacić wszystko z góry, ale parę miesięcy później dostałem SMS-a, że muszę dopłacić jakąś dodatkową sumę.
    ZaletyJest i w miarę działa
    Wady- brak Wifi
    11 miesięcy 70 zł miesięcznie
  • ~Wanad / 2014-01-03 11:23
    Brak kompetencji. Tylko tyle mogę powiedzieć o UPC. Opinię wyrobiłem sobie przy próbie zmiany ISP na UPC, dodam tylko, że szczęśliwie nic z tego nie wyszło.
    Tak się składa, że UPC na własnej stronie obiecuje oprócz "kosmicznych" prędkości łącza również zewnętrzne IP które jest mi konieczne. Oczywiście do momentu kontaktu z Działem Wsparcia Usług Cyfrowych UPC i pytania czy istnieje możliwość takiej konfiguracji dostarczanego przez nich "modemu" aby uzyskać wypomniane zewnętrzne IP na ruterze który obsługuje moją sieć domową.
    I co się okazuje:
    1: zewnętrzne IP owszem ale dla dostarczonego prze UPC "modemu"
    2: a "modem" który miał mnie łączyć z internetem jest tak naprawdę ruterem (problem NAT)

    Podsumowując: Informacje na stronie internetowej UPC są jawnie sprzeczne z informacjami rozpowszechnianymi przez Dział Wsparcia Usług Cyfrowych, co świadczy albo o braku właściwego nadzoru, albo/i o braku kompetencji.

    ps
    Takie samo "zewnętrzne IP" jak w UPC miałem dawno temu w akademiku z tą różnica, że żeby otworzyć i przekierować stosowne porty trzeba było "zrobić flaszkę" z admninem.
  • ~gi3zo91 / 2013-12-08 10:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Nigdy więcej internetu w UPC. To jest jakaś porażka. Każdego dnia zawsze występują zerwania połączenia. W ciągu minuty potrafi kilka razy na kilka sekund zerwać połączenie. Nie wspominam o telefonie bo to kolejna żenada. Jedynie na plus to telewizja. Czekam do końca umowy i żegnam tą firmę na zawsze.
  • ~Migotka / 2013-12-06 17:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Bezkarność konsultantów.
    Firma nalicza niezgodne z ustaleniami telefonicznymi opłaty. Ustala dostarczenie dokumentów niezbędnych do dokonania wpłaty za usługi -korekty faktury- następnie potwierdza, że będą dostarczone. Grozi konsekwencjami za niezapłacone usługi i nadal nie dostarcza dokumentów.
    Zalety-
    Wadybrak możliwości porozumienia się z firmą
    2 miesiące
  • ~Ania / 2013-11-28 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    wszystko pieknie, ale jak dojdzie do montażu i okaże się później czytajac umowe że za 3 mies bede płaciła ponad 100zł więcej... Teraz rozumiem dlaczego lepiej przejść do Vektry... kilka opłat których nie było mowy podczas rozmowy z przedstwicielem pieknie poprostu pieknie mnie załawtili naciągacze!!!
    Wadyinternet i telewizja.
    pół roku
  • ~Michał / 2013-11-25 21:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałem nieprzyjemność współpracować. Konsultanci podają błędne dane, a przy odstąpieniu od umowy są duże problemy. Długo by pisać, a szkoda mi czasu. Jeżeli ktoś rozważa UPC to jestem z tych co zdecydowanie nie polecają.
    Zaletyczasami działał internet
    Wadyniekompetentna obsługa, dezinformacja, sprzeczne dane podawane zarówno telefonicznie jak i pisemnie, nie przychylne stanowisko względem klienta, pracownicy nie posiadają podstawowych umiejętności komunikacji.
    1 rok, 69zł miesięcznie
  • ~terwinski.k / 2013-11-25 16:18
    ja ostatnio przerzuciłem sie netii na UPC i jestem zadowolony. internet netii upc to jak niebo i ziema. Mozna napewno jak kazdemu wiele zarzucić, ale przynajmniej net mi sie nie zrywa co chwile i jak chce coś załatwic to nie musze czekać sto lat az ktos w ogole zareaguje na moj problem. Narazie jestem zadwolony ze współpracy licze, że się to nie zmieni.
  • ~Marek Jackowski / 2013-11-24 00:55
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam. Najgorsze polaczenie z siecia. I za jaka "niska" cene????
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4838
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4048
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3131
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2679
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1320