strona 159 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- nastepna »
-
~gurdoll / 2014-03-05 15:19
Posiadam tv UPC i musze przyznać ze jestem zadowolony z jakości i tego jak wygladaja kanały HD. Chyba najbardziej jestem zadowolony z usługi VOD. bo jest sprawnie i szybko. U vectry to krucho i niespecjalnie mi działało / -
-
~berty7 / 2014-02-26 17:58
Po internecie od vectry to jestem jak w domu. fakt ceny są wyższe ale przynajmniej mam święty spokój. i nie musze co chwile sie do nich dobijac bo cos mi nie działa... a na polaczenie czeka sie z 20 min. masakra. Tak więc licze na miła atmosfere i dobry interenet od upc :D -
~mir / 2014-02-18 19:29
Umowa skończyła się w ub roku. Przez przypadek dowiedziałem się o ofercie dla dotychczasowych klientów.
Niestety nie obejmowała mnie bo powodowałoby to obniżenie mojego rachunku o 2 złote :)
Chwilę po tym spojrzałem na ofertę dla nowych klientów.
W kwocie którą płacę, pakiet z nagrywarką, 6 x szybszy internet i czasowe obniżenie (6 miesięcy) rachunku o 40 zł.
Czy może być lepszy przykład na totalne olewanie "starych" klientów?
Podziękowałem wypowiedzeniem i zachęcam do tego samego.
Zakup czegokolwiek ma być przyjemnością. Pozostawianie niesmaku zniechęca do jakiejkolwiek oferty.
Wolę sam skompletować swoje potrzeby nawet gdyby to miało kosztować więcej lub spowodowało ograniczenie możliwości.
W przeciwnym razie czułbym się jak wydymany dureń.
Firma nie ma pojęcia o lojalności.ZaletyTechnicznie niezła usługaWadyObsługa klienta dramatycznie zła5 lat 146 zł -
~gestyk / 2014-01-21 12:50
ja do UPC przeszedłem jakiś czas temu. musze powiedzieć, że po internecie Netii i chwile neostrady jest to jak narazie jeden z lepszych dostawców usługii. Wiadomo każdy ma swoje plusy i minusy, ale jeżeli w spokoju moge mieć łącze internetowe i nie użerac co chwile z konsultantami czy zrywami połączenia jak było to w Netii.. Pozatym patrząc na ceny neostrada ma bardzo niekorzystną oferte bo absurdalnie drogo. -
~bob / 2014-01-16 12:47
Fatalna obsługa klienta, robią wszystko,żeby nie wysyłać serwisanta gdy jest problem tylko przez telefon, jak już się do nich dodzwonisz (też nie lada wyzwanie)poinstruować i radz sobie sam. Łącze też bez szału Zalety-Wadykiepskie łącze, kiepska obsługa BOK2 lata -
~kic / 2014-01-11 10:43
Dziwnie funkcjonująca firma. Po okresie promocyjnym chciałem zejść z szybkości i zarazem ceny dostarczanego przez UPC internetu. Okazuje się, że na info linni konsultant nie ma takich uprawnień. No to wypowiedziałem umowę.Internet został odłączony. Brawo. Następnie chciałem już jako nowy klient zamówić tą mniejszą prędkość internetu, która jest na stronie www.upc.pl dla każdego nowego klienta. I co ? I nie można, bo nowym klientem zostaje się po 3 miesiącach od odstąpienia od umowy. Piękna strategia ! A czym się kończy dla UPC - przejściem do innego ISP.
Pozdrawiam strategów z UPC ! Brawo !ZaletyniewielkieWadywielkie7 lat -
~tomasz tański / 2014-01-08 14:26
to jakiś absurd ,co innego rozmowa z konsultantem a co innego rzeczywistość ,do podstawy mojego rachunku 28 zł za internet zostały mi doliczone kwoty z księżyca w wysokości 50 zł.,nie wiem za co i muszę zapłacić .nikomu nie polecam upc,to zwykli oszuści ,nie podpisujcie umów przez telefon,konsultanci to to nie wykształceni debile którzy nawet nie wiedza na jaki temat rozmawiać,wszystkim odradzam upc-chyba że lubicie płacić za wymyślone usługi.nie mogę doczekać się końca umowy.a może ktoś wie jak rozwiązać umowę nie ponosząc kosztów. ZaletybrakWadywszystko3 m-ce -
~groszek / 2014-01-07 23:19
Ja do UPC uciekłem z Netii obecnie i dobrze. Fakt ceny nie są małe. Rachunki się troche różnią..ale wole już dopłacić niż potem bawić się w wiecznie zrywający się internet lub taki z przestojami...Poczekam zobacze jak wyniknie współpraca. -
-
~nhcox / 2014-01-04 14:14
Firma kompletnie nieprzystosowana do funkcjonowania na rynku. W standardzie blokują WiFi. Faktury trzeba sobie samemu ściągać, elektroniczna droga nie oznacza emaila.
Wyjeżdżałem za granicę, więc rozwiązałem umowę i chciałem zapłacić wszystko z góry, ale parę miesięcy później dostałem SMS-a, że muszę dopłacić jakąś dodatkową sumę.ZaletyJest i w miarę działaWady- brak Wifi11 miesięcy 70 zł miesięcznie -
~Wanad / 2014-01-03 11:23
Brak kompetencji. Tylko tyle mogę powiedzieć o UPC. Opinię wyrobiłem sobie przy próbie zmiany ISP na UPC, dodam tylko, że szczęśliwie nic z tego nie wyszło.
Tak się składa, że UPC na własnej stronie obiecuje oprócz "kosmicznych" prędkości łącza również zewnętrzne IP które jest mi konieczne. Oczywiście do momentu kontaktu z Działem Wsparcia Usług Cyfrowych UPC i pytania czy istnieje możliwość takiej konfiguracji dostarczanego przez nich "modemu" aby uzyskać wypomniane zewnętrzne IP na ruterze który obsługuje moją sieć domową.
I co się okazuje:
1: zewnętrzne IP owszem ale dla dostarczonego prze UPC "modemu"
2: a "modem" który miał mnie łączyć z internetem jest tak naprawdę ruterem (problem NAT)
Podsumowując: Informacje na stronie internetowej UPC są jawnie sprzeczne z informacjami rozpowszechnianymi przez Dział Wsparcia Usług Cyfrowych, co świadczy albo o braku właściwego nadzoru, albo/i o braku kompetencji.
ps
Takie samo "zewnętrzne IP" jak w UPC miałem dawno temu w akademiku z tą różnica, że żeby otworzyć i przekierować stosowne porty trzeba było "zrobić flaszkę" z admninem. -
~gi3zo91 / 2013-12-08 10:42
Nigdy więcej internetu w UPC. To jest jakaś porażka. Każdego dnia zawsze występują zerwania połączenia. W ciągu minuty potrafi kilka razy na kilka sekund zerwać połączenie. Nie wspominam o telefonie bo to kolejna żenada. Jedynie na plus to telewizja. Czekam do końca umowy i żegnam tą firmę na zawsze. -
~Migotka / 2013-12-06 17:44
Bezkarność konsultantów.
Firma nalicza niezgodne z ustaleniami telefonicznymi opłaty. Ustala dostarczenie dokumentów niezbędnych do dokonania wpłaty za usługi -korekty faktury- następnie potwierdza, że będą dostarczone. Grozi konsekwencjami za niezapłacone usługi i nadal nie dostarcza dokumentów.Zalety-Wadybrak możliwości porozumienia się z firmą2 miesiące -
~Ania / 2013-11-28 14:36
wszystko pieknie, ale jak dojdzie do montażu i okaże się później czytajac umowe że za 3 mies bede płaciła ponad 100zł więcej... Teraz rozumiem dlaczego lepiej przejść do Vektry... kilka opłat których nie było mowy podczas rozmowy z przedstwicielem pieknie poprostu pieknie mnie załawtili naciągacze!!! Wadyinternet i telewizja.pół roku -
~Michał / 2013-11-25 21:56
Najgorsza firma z jaką miałem nieprzyjemność współpracować. Konsultanci podają błędne dane, a przy odstąpieniu od umowy są duże problemy. Długo by pisać, a szkoda mi czasu. Jeżeli ktoś rozważa UPC to jestem z tych co zdecydowanie nie polecają. Zaletyczasami działał internetWadyniekompetentna obsługa, dezinformacja, sprzeczne dane podawane zarówno telefonicznie jak i pisemnie, nie przychylne stanowisko względem klienta, pracownicy nie posiadają podstawowych umiejętności komunikacji.1 rok, 69zł miesięcznie -
~terwinski.k / 2013-11-25 16:18
ja ostatnio przerzuciłem sie netii na UPC i jestem zadowolony. internet netii upc to jak niebo i ziema. Mozna napewno jak kazdemu wiele zarzucić, ale przynajmniej net mi sie nie zrywa co chwile i jak chce coś załatwic to nie musze czekać sto lat az ktos w ogole zareaguje na moj problem. Narazie jestem zadwolony ze współpracy licze, że się to nie zmieni. -
~Marek Jackowski / 2013-11-24 00:55
Nie polecam. Najgorsze polaczenie z siecia. I za jaka "niska" cene???? -
-
~GM / 2013-11-21 09:00
Miałem 10Mb było dobrze, po roku sami podnieśli do 25Mb (abonament bez zmian)super. Dwa tygodnie temu transfer spadł 0,2-1,6Mb.Zgłosiłem, technik przyjechał, stwierdził uszkodzony modem, natychmiast go wymienił. Obecnie transfer 22-25Mb!Z internetem nigdy nie miałem większych problemów! Osobiście polecam wszystkim, jestem bardzo zadowolony. ZaletywszystkoWadyciężko się dodzwonić2lata, 70zł -
~jack / 2013-11-19 17:15
UWAGA NA TZW OPIEKUNOW BLOKU.JESTEM UZYTKOWNIKIEM UPC OD SAMEGO POCZATKU TJ OKOLO 20 LAT.MIALEM TELEWIZJE I INTERNET POSTANOWILEM DODAC JESZCZE TELEFON .W ROZMOWIE Z PRZEDSTAWICIELEM UPC USTALILEM WARUNKI NOWEJ UMOWY I ZOSTALEM UMOWIONY Z MONTEREM.PAN PRZYSZEDL W UMOWIONYM TERMINIE WYMIENIL ROUTER I TO BYLA JEGO PRACA JAKA WYKONAL PODCZAS MONTAZU.PRZEDSTAWIL WARUNKI PROMOCJI DAL UMOWE DO PODPISANIA I TYLE GO WIDZIALEM.PRZEZ PIERWSZE DWA MIESIACE MIALEM PLACIC PROMOCYJNIE 80,00 ZL.PO OTRZYMANIU FAKTURT OKAZALO SIE ZE NIE TYLKO NIE MA PROMOCJI ALE JESZCZE MUSZE ZAPLACIC ZA MONTAZ 75,00 ZL.ZLOZYLEM REKLAMACJE W UPC W ODPOWIEDZI OTRZYMALEM PISMO W KTORYM UPC POINFORMOWALO MNIE ZE NALEZY CZYTAC UMOWE KTORA SIE PODPISUJE A TO CO MOWI PRACOWNIK JEST NIEWAZNE.
JEST TO OSTATNIA MOJA UMOWA Z UPC . ZA DWA LATA ZEGNAM SIE Z TYMI OSZUSTAMI NIE POLECAM NIKOMU DODAM JESZCZE ZE INTERNET MIAL MIEC 128 MB A MA LEDWO 70 MB. NATOMIAST NA PRZEPISANIE NUMERU TELEFONU CZEKA SIE 2 MIESIACE
-
~Laura / 2013-11-17 17:48
Problemy to się dopiero zaczynają gdy odejdziecie z UPC i będą musieli zwrócić nadpłatę abonamentu. Mi zwracają od lipca - w czerwcu rozwiązałam umowę, a jest listopad. Terminowość obowiązuje tylko klienta, UPC czuje się bezkarne. Zaletykiedyś były , teraz już od dawna brakWadyniesumienność , brak szacunku dla klientabyłam ich wieloletnia klientką aż odkryłam VECTRE -
~pigor / 2013-11-15 17:21
Moim zdaniem UPC osiągnęła poziom firmy bandyckiej. Przysłali dwukrotnie serwis, który nie tylko nie usunął awarii, ale jeszcze zablokowali mi kablówkę i Internet oraz doliczyli za wizytę serwisu 50 zł do rachunku nie informując mnie o tym fakcie. Za ponowne uruchomienie usługi doliczyli kolejne 10 zł. Działają jak zawodowi bandyci. ZaletybrakWadymoim zadaniem bezczelnie oszukują klientów.niestety za długo.
strona 159 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- nastepna »