Uwaga na UPC i konsultantów którzy wprowadzają w błąd co drugi to nie lepszy brak profesjonalizmu!!!Zakupiłam usługę internet na podstawie zalet iż można przenieść usługę po zmianie okazuje się, że nie ma możliwości!!! Za niepłacenia liczą sobie jakąś karę umowną bo to niby moja wina, że ja nie mogę zmienić mieszkania !!!!UWAGA OSZUŚCI !!!Nie podpisujcie z tą firmą żadnych umów bo potem jak zmienicie lokal i usługi tam nie będzie to Was urządzą !!!po całości !!!
Zaletydobrze działa internet
Wadybrak możliwości przeniesienia usług mała sieć !!!!
pół roku
~erena / 2014-09-23 09:24
Ocena: 2.75 / 5
Najgorsza firma, jaka może być. Kłamią już na starcie, konsekwencje praktyk ponoszą pracownicy infolinii, którym każe się "wciskać" tzw. tanie usługi - z których niestety korzystać nie można. Albo nie mam dostępu do internetu,albo nie działa telefon. Współczuję tylko nowym klientom, ja odchodzą, jak tylko skończę współpracę - bandycka firma, która wyciąga kasę.
Zaletybrak - kablówka to bezwratościowe propozycje
Wadyciągle przepraszają za usterki - wiecznie niestety się pojawiają
~Driver / 2014-09-17 23:29
Ocena: 1.50 / 5
Po pięciu wymienionych routerach dałem spokój i używam swojego bo ich sprzęt nie działą, przy instalacji wcisneli całkiem zbedny dekoder z nagrywarka za jedynbe 10zł miesięcznie, teraz okazuje się że ma dług na rachunku dzięki niby darmowej aplikacji horizon z której nawet na łączu upc nie da sie kozystac. Gdyby nie brak konkurencji w okolicy dawno bym zrezygnował. Dal tych co mają wybór - ODRADZAM !!!
Zaletypredkosc intenetu
Wadynaciaganie na dodatkowe oplaty, urzadzenia koszmarnej jakosci
10 miesiecy
~zniesmaczony / 2014-09-17 17:32
Ocena: 1.50 / 5
Miejscowość: Zielona Góra. Na początku września zamówiłem usługę Internet Fiber 10mb/s + wifi. Mimo telewizyjnych deklaracji "dzisiaj telefon, jutro instalacja" najbliższy wolny termin odbiegał 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia. Pakiet ten reklamowany jest na głównej stronie upc jako "Internet 10 Mb/s za 49 zł z modemem Wi-Fi gratis ". Technik po dotarciu do domu i podłączeniu modemu nie wiedział czy może włączyć wifi (tak jakby podłączał tą usługę pierwszy raz) - uwaga! (u nich robi się to też zdalnie). Na umowie wyraźnie napisane jest że usluga wifi jest w pakiecie i jest na nią upust 100%. Po ok. 20 minutach udało się jakoś włączyć wifi. Mija 10 dni -> nagle w środku dnia, o godz. 12 rozłącza się wifi. FIRMA STAJE. WSZYSTKO STAJE. Podstawowa diagnostyka we własnym zakresie (panel routera, restart, twardy reset) - nic nie daje efektu. Telefon na infolinię (oczywiście nie jest bezpłatna). 5 minut oczekiwania żeby ktoś odebrał + kolejne 2 żeby przebrnąć przez system nad wyraz przydatnych informacji o promocjach. Dział techniczny. Pani z obsługi łopatologicznie tłumaczy co należy zrobić z routerem żeby wifi działało. Dopiero po przejściu procedur Pani rozumie że wina leży po ich stronie. Pani sprawdza -> wifi zostało wyłączone przez nich? Ale czemu? "Bo Pan tego chyba nie ma w umowie". Po 10 minutach boju przełączono mnie do działu umów, gdzie dowiedziałem się, że te wifi w ogóle nie powinno zostać włączone w dniu instalacji. Ale jak to? Przecież na głównej stronie jest, że pakiet ten jest z "wifi". Okazuje się, że technik "bezprawnie" włączył wifi w dniu instalacji i zostało teraz ono wyłączone. Po kolejnych 10 minutach w końcu Pani z obsługi przywraca mi wifi. Podsumowując -> JEDEN WIELKI BURDEL. Ludzie pracujący tam nie wiedzą co reklamują i sprzedają! Straciłem 30zł na telefon z ich winy, mnóstwo nerwów i kilka godzin przestoju w pracy. Kto mi za to zapłaci? Oczywiście 10mb/s to bzdety. Najwyższa odnotowa prędkość nie przekroczyłą 4mb/s.
ZaletyBRAK
Wadywszystko
~Mikin / 2014-09-15 11:25
jak narazie jestem zadowolony z usług tego operatora. Szybko zainstalowali usługę, nie posiadam problemów z łączem internetowym ( mam 60 mb/s) oraz porównująć do tego co miałem u poprzedniego operatora -Netia- to nie nie ma żadnego porównania. Fakt płacilem w netii mniejsze rachunki dopóki każda dodatkowa sługa nie była płatna, a internet był słownie raz na tydzień.
~Stary klient UPC / 2014-09-09 14:13
Ocena: 3.75 / 5
Od kilkunastu lat korzystam z UPC i usługa jest w miarę przyzwoita jednak traktowanie klientów jest coraz gorsze. Umowy narzucane są standardowo na 24 miesiące. Płaci się coraz więcej i wciskają ci usługi których nie chcesz w ramach tzw, promocji. A trzeba bardzo uważać na ich wszelkie usługi dodatkowe. Weźmiesz taką np. kartę multiroom do telewizora i pomimo zgodności ze sprzętem nie działa. Odeślesz im zgodnie z prawem ciągu 10 dni z informacją że rezygnujesz to się okazuje, że to za mało bo nie wypowiedziałeś oficjalnie umowy z podpisem i obciążąją cie kosztami usługi której nie masz strasząc karą umowną czyli kosztami usługi za 2 lata. Usługi której NIE MASZ I Z NIEJ NIE KORZYSTASZ. Jak to można nazwać chyba tylko próbą wyłudzenia pieniędzy za nic. Ostrzegam przed ich takimi praktykami. Jak bierzesz nowe usługi to jest OK jak rezygnujesz nawet w ciągu 10 dni to bardzo uważaj bo będą szukać na ciebie haka abyś płacił za nic jak tylko czegoś nie dopilnujesz. To są niestety nieuczciwe praktyki firmy którą trudno nazwać FAIR PLAY. A za awarie co prawda niezbyt częste to się w ciągu kilkunastu lat nie doczekałem ani razu bonifikaty opłat. Kończę te umowy co z nimi mam i więcej nie chcę mieć z nimi nic wspólnego.
WadyNieuczciwe działania przy rezygnacji z usług, naciągane umowy 24 m-czne,
13 lat koszty ciągle rosnące teraz ok. 160 zł
~minaj / 2014-09-09 00:26
Ocena: 4.25 / 5
w końcu po szamotaninie z Netią spłynął na mnie spokój. trafiłem na rzeczowe konsultanta, szybko wybrana opcja pakietowa i nareszczie mniej nerówów. Do tej pory zero zrywania połączenia, prędkość ok.
Zaletystałe połączenie z internetem, brak zrywania połączenia, sprawna obsługa
Wadyna razie brak
~Technik / 2014-09-08 07:21
Ocena: 2.00 / 5
Wawa. Przedluzenie umowy internet mozliwe tylko za 60zl za pasmo 30Mb. Vectra dala 49zl za 100Mb. Obie umowy na czas nieokreslony.
Cala inwencja BOKu UPC zamknela sie w straszeniu jakie to uslugi VECTRY sa be i jakosciowo do niczego. Na pytanie na czym ich przewaga jakosciowa mialaby polegac nie potrafili podac. Za 120 Mb na czas niekreslony chca 110zl.
Nie widze sensu placenia dwa razy wiecej za porownywalny serwis i usluge.
ZaletyPoprawna jakosc. Przerwy srednio raz na miesiac. Wtedy jak BOK nie dziala.
WadySlaby BOK, nie mozna sie dodzwonic, fstalny dzial handlowy, wielokrotne proby naciagania na uslugi o ukrytych oplatach lub niepotrzebne.
7 lat
~peegii / 2014-09-07 11:58
Ocena: 1.25 / 5
upc gliwice NIE BRAC !!!!!!
ZaletyBARK
Wadywielka utrata pakietów, pinig z kosmosu, okresowe ale częste czarne dziury, a obsługa klienta jak z biedronki
1,5 roku i kazdego dnia żałuje
~magdzia / 2014-09-06 21:36
Ocena: 5.00 / 5
Ludzie czepiacie sie bzdur , najlepiej to za darmo byscie chcieli wszedzie zdarzajw sie awarie, to tylko sprzety , jesli chodzi o infolinie gratulacje dla osoby ktora zalatwia przedluzenie umowy przez tel , sa biura stacjonarne!promocje dla nowych lepsze??wcale nie wystarczy podejsc do biura i skorzystac z tanszej oferty.Polecam
Zaletycena i jakosc uslug, serwis w razie awqrii ten sam dzien!
3lata 119 zl w tej chwili nie place nic;)
~M / 2014-09-04 22:45
Ocena: 1.25 / 5
Nie ma dnia, żeby coś nie nawaliło. Kiedy router łączy się prawidłowo z komputerem to i tak po kilku minutach firma odcina cię od Internetu. Łącze niestabilne a i sprzęt(router) słaby
ZaletyBrak
WadyNie działa
12
~Vaso / 2014-09-01 19:33
Ocena: 1.00 / 5
UPC to najwiekszy syf jaki mozna wybrac.. internet sie tnie nie mozna pograc w MMO porazka -.-
~niezadowolony225 / 2014-08-28 13:44
Dramat to jest dopiero w momencie rozstania z UPC. Ja próbuję już od pół roku zakończyć współpracę ale co 5-6 tygodni pojawia się z ich strony kolejne absurdalne roszczenie i nawet dziś przysłali rachunek za korzystanie z tel za VII choć nie korzystamy z niego od II. Żądają zwrotu sprzętu, który dostali 3 miesiące wcześniej, kary umowne wzięte z "sufitu" , próba wyprostowania czegoś kończy się kolejnymi absurdalnymi roszczeniami, które zmieniają się zresztą w miarę przedstawiania dowodów/argumentów
Zaletyw trakcie umowy działało
Wadypróba zakończenia umowy to tylko nerwy i masę traconego czasu
~Disappointed / 2014-08-26 14:46
Najgorszy dostawca internetu jaki mnie obsługiwał! 4 razy probowali podłaczyć internet i nie potrafili zlapac sygnaly po 3 tyg przyszedl jakis mlody pracownik ktory poweidizla ze nie ma zadnego problemu i podlaczyl mino slabego sygnalu!!! Opieszalstwo, brak profesjonalizmu i zalosna obsluga to jest to co chrakteryzuje UPC!!
Zaletyzero
Wadywszystko!
~wentyl / 2014-08-21 05:32
Ocena: 5.00 / 5
Jestem zadowolony ! Usterki , sporadycznie! Z naprawą bez problemów ! Jak do tej pory dział to fajnie !
Zaletysame zalety
WadyNiepotrzebny problem z logowaniem, poprzednio było wygodniej .
długo , kilka lat !
~Krzysztof / 2014-08-21 04:05
Ocena: 1.00 / 5
płacę za 60 Mb/s ( chodzi o Wifi) a otrzymuję 3 max 4 Mb/s bo producent routera nie ma sterowników i UPC też ich nie ma do niektórych modeli routerów- PROBLEM W CAŁEJ POLSCE . Czekamy od maja ja i parę bloków/ osiedli. NIE polecam NIE polecam upc, bardzo słabo, ODRADZAM
Wady+10
2 lata , 60pln
~Alcatraz1142 / 2014-08-15 11:44
Niedawno podpisałem umowę z UPC o telewizję z Horizon TV , internetem Fiber Power 60 MB/s i telefon.
Zalety*bardzo szybki internet
~StałyKlient / 2014-08-13 21:01
Ocena: 5.00 / 5
Jestem z UPC praktycznie od początku. Nigdy nie zmieniłabym tej firmy na inną. Bardzo dobra, konkretna pomoc techniczna w razie awarii-korzystałam z niej 2 razy. Naprawa i wymiana produktu szybka i bez problemowa z dojazdem do klienta.
ZaletySympatyczna i profesjonalna obsługa techniczna.
WadyNarazie brak
6 lat
~kpiotr / 2014-08-09 19:09
Ocena: 4.50 / 5
Korzystam z internetu UPC od 5 lat. Awarie zdarzają się bardzo rzadko. Jakość i szybkość połączenia OK.
ZaletyBezawaryjność, szybkość,
WadyCzas oczekiwania na połączenie z konsultantem :(
5 lat 51zl - 64zl
~vera / 2014-08-07 13:50
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa na infolinii fatalna. Zaspany facet któremu nie chce się rozmawiać z klientem robi łaskę, że cokolwiek mówi. Odpowiada wymijająco na pytani,a co gorsze i NIEDOPUSZCZALNE!!! podnosi na klienta głos. Od dawna nie przypominam sobie takiej rozmowy z żadnym konsultantem. Marna oferta, a obsługa poniżej krytyki.