strona 155 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- nastepna »
-
~agathen / 2014-10-26 01:53
tragedia, zmieniłam abonament na 2 razy szybszy i droższy, a dotałam roter który nei daje połowy sygnału co stary, nei mogę podpiąc własnego bo wyskakje konflikt - generalnie przy 1 okazji rezygnuję z usługi - po 9 latach korzystania z UPC -
-
~Ela / 2014-10-24 20:29
Bardzo nie poważna firma. Dwukrotnie próbowałam podpisać umowę i w obydwu przypadkach osoba przyjmująca zlecenie, źle sporządziła umowę. Za pierwszym razem składałam zamówienie telefonicznie, i pan zwyczajnie oszukał mnie co do treści umowy. Monter, który przyszedł podłączyć pakiet (telewizje, telefon i internet) spędził u mnie 1,5 godziny po czym podstawił umowę do podpisania, na szczęście ją przeczytałam. Za drugim razem oszukano mnie w punkcie sprzedaży, do mojej umowy dodano usługi, na które wyraźnie nie wyraziłam zgody. Jeśli w umowie musiały pojawić się dodatkowe usługi (robią tak np. w Play-u) to z pewnością powinnam być o tym poinformowana. Próbowałam zadzwonić na infolinie i wyjaśnić sprawę, ale po 15 min. dowiedziałam się, cytuje "Czas połączenia uległ wydłużeniu. Połączenie nie może być zrealizowane.". Z drugiej strony jeżeli UPC oszukuje tak każdego klienta to trudno się dziwić, że nie można się do nich dodzwonić... Zaletyniska cena,Wadydwie próby oszustwa -
~Isa / 2014-10-23 21:05
Jestem bardzo zawiedziony z usług UPC, pracownik który do mnie przyszedł zakładać internet nie miał bladego pojęcia o tym jak to się robi, przy czym na sama instalację internetu musiałem czekać ponad miesiąc(własnie z powodu niekompetentnego montera).Do tego dochodzą częste problemy z internetem. Jest mi przykro z powodu ,że jeden z głównych dostawców internetu w Polsce nie dba o swoich klientów... ZaletyNawet atrakcyjne ofertyWadyBardzo duża niekompetentność pracowników6 miesięcy -
~Jun / 2014-10-22 22:09
Kurcze jestem trochę w szoku po tylu negatywnych opiniach. Własciwie w upc jestem od zawsze, wielu wielu lat. To prawda, że mają drogo w porównaniu do innych co mnie ostatnio skłaniało i wciąż skłania do odejścia,ale jakoś usług mają świetną. Nie wierzę, że ludzie mając 10-150mb mają 3mb łącze? Ja mam 30 i co nie zrobię testu to rzeczywiście to 30mb mam. Awarie są mega rzadko i szybko naprawiane, wifi działa bez zarzutu... Jedynie umowy utrzymaniowe są do kitu, nie oferują nic w niższej cenie niż mam. Zaletyszybie i niezawodne łącze, rzadko awarie, dobrej jakości obsługa technicznaWadycenaz 8 lat jak nie dłuzej, teraz płacę 90zł... -
~hektor / 2014-10-19 22:22
Sprawa wadliwego softu w Technicolorze 7200 jest od dawna powszechnie znana, nawet UPC.Obiecywana przez nich jego zmiana po kilku miesiącach w końcu nastąpiła w październiku i jak to w sprzęcie który od początku ma wady konstrukcyjne niczego nie poprawiła.Dotyczy to szczególnie oferty na 60 Mb/sek.Dalej, mimo dobrej mocy sygnału,osiągane transfery bezprzewodowo są skandalicznie niskie i niestabilne.Zdarzają się bardzo wysokie pingi i utrata plików.Nie polecam tej oferty. -
~Wojtek / 2014-10-19 15:48
Drogi, ale dobry i szybki internet, rzadko były problemy - korzystałem z usług firmy dość sporo. Niestety, po jednej "akcji" zmieniłem radykalnie zdanie i raczej już więcej nie skorzystam.
"Akcja" była taka: Przy przeprowadzce zrezygnowałem z usług. Poszedłem do placówki podpisać odpowiedni papier, gdzie pracownik powiedział mi, że mojego modelu modemu nie muszę oddawać, więc nie oddałem i wyprowadziłem się z mieszkania. Dwa miesiące później dostałem SMS, że jednak muszę oddać modem, bo zostaną naliczone opłaty. Próbowałem się skarżyć, lecz nie miałem żadnego dowodu na to, że ich pracownik mi powiedział to co powiedział. Więc skasowali mnie za ten nieoddany modem. Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta. -
~Marek / 2014-10-19 14:20
UPC to wielcy oszuści. Pobierają za telefon, z którego nie korzystam. Gdybym ja odliczył sobie nienależną kwotę przy rozliczeniu PIT-u to bym był przestępcą podatkowym, a oni w świetle prawa oszukują klienta. Ostatnio zakupiłem nowy telewizor i wymagany był lepszy dekoder, owszem wymienili i w tej chwili płacę 153 zł. ale umowę mam do czerwca 2015r. i nie dbają o to, by zatrzymać abonenta. ODRADZAM PODPISYWANIE UMOWY Z UPC. TO SĄ OSZUŚCI Czerwiec 2013r. -
~niewiadomokto / 2014-10-18 15:47
Internet chodzi bardzo wolno i jest bardzo zawodny nie polecam -
-
~janusiek / 2014-10-16 11:59
Polecam większych awarii nie było wsumie od 6 lat miałem jedna awarie która pozbawiła mnie usług od 8 rano do 15 a tak poza tym nic złego się nie dzieje Zaletyjakość usługiWadyarchaiczne pakiety tv (tylko 2?)6 lat -
~syli / 2014-10-15 23:25
To są jakieś jaja. Wypuścili wadliwego softa, który zamulił połączenie. Zamiast 120 mam 3 (po zabawie w ustawieniach w porywach mam 18)... i tak od bodajże kwietnia br. Wmawiali nam, że to wina naszego sprzętu. Beznadziejne podejście do klientów. Ogólnie najlepiej załatwiać wszystko osobiście, bo na słuchawkach najczęściej (ale nie zawsze) siedzą ludzie nieogarnięci, którzy proponują beznadziejne warunki w związku z przedłużeniem umowy. ZaletyOsobisty kontakt z obsługą o wiele lepszy niż przez telefon.Wadybeznadziejne zaplecze techniczne, wadliwy sprzęt, brak podejścia do Klienta10 lat -
~bozena / 2014-10-14 18:55
porażka. upc w ogóle nie dba o klientów. chcąc mnie utrzymać jako klienta zniżyli mi płatność ze 139,99 do 134,00. hurra będę mogła zacząć oszczędzać od przyszłego m-ca !
wpadła mi w ręcę promocja WIELKA REWIA USŁUG niestety tylko wybrani mogli z niej skorzystać . wszystkie pakiety o połowę taniej. oferta przeznaczona tylko do utrzymania klienta - ale mi się już nie należał.
NIE POLECAMZaletyBRAKWadyza dużo by pisaćok 4 lat -
~PAWEŁ Z LUBLINA / 2014-10-14 16:25
Oszuści i olewają klienta
Było 3 "fachowców"który jeden z nich założył dekoder
i działa ok ale router jest do kitu. Na umowie pisze 30 Mbs bez limitu a jest 3.40 Mbs a czasami 1.69 Mbs porażka !!!
NIE POLECAMZaletybrakWadysłaby internet i niemiła obsługaposiada go 2 miesiące i kosztuje 70 -
~upcrobert / 2014-10-12 20:26
UPC – płacę za 30 MB/s – mam 2 do 3. Reklamacje? szkoda czasu, brak kompetencji, wymyślają cuda byle tylko nie przyjść i sprawdzić. Dramat. Amatorszczyzna, brak poszanowania wieloletniego klienta. Liczy się tylko namówienie na nową umowę. Stracone pieniądze. Oszuści. Płacisz za 30 dostajesz 3 (max). Ostrzegam – nie bądź frajerem, nie podpisuj umowy z oszustami z UPC! Robert, Kraków, ul.Komandosów (centrum miasta!). ZaletybrakWadyKradną 90% prędkości transferu. Dostaniesz 10% ochłap i nawet nie pogadasz - mają cię w D. -
~Masakra / 2014-10-11 10:08
Zamówiłam internet przez stronę internetową na wtorek. Tego samego dnia zadzwonili do mnie pytając o mozliwość przesunięcia pod koniec tygodnia ponieważ nie mają wcale wolnych terminów (chociaż na stronie internetowej były). Rozumiem, początek roku dla studentów, niech będzie.
W piątek mieli być między godziną 19 a 21
Grubo po 20 dostałam telefon o odwołanej wizycie gdyż pan zakładał internet u klienta i DWA modemy uległy uszkodzeniu i nie ma na stanie.
Ja się pytam - dlaczego modem, który miał być przeznaczony dla mnie uległ uszkodzeniu? Rozumiem, że mój modem założyli komuś innemu? To nie mają zapasowych w razie takich wypadków?
Zapytałam o możliwość wizyty następnego dnia. Miałam otrzymać telefon zwrotny
Rankiem następnego dnia zadzwoniono do mnie, że nie jest to możliwe i muszę czekać znów do poniedziałku.ZaletyZalety? Ktoś odebrał telefon z obsługi klienta! Nie spodziewałam się!WadyTylko wady. -
~kamil / 2014-10-10 18:56
Porażka. Wifi 3-4 mega a ma być 60. Płacę za 60 mb a nawet po kablu nie zobaczyłem więcej niż 40 na speedtest. Oszuści... ZaletyJest w miare ok, tylko po kabluWady.... No właśnie TYLKO po kablu, przez wifi internet upc - porażka2 miesiące - 90 zł -
~froggy121 / 2014-10-08 01:02
Korzystam z usług UPC (internet+tv) 13 miesiąc, jak dotąd nie zdarzyły się żadne awarie ani niedogodności. Raz miałem przerwę 12 godzinną w działaniu TV ze względu na prace modernizacyjne. Obsługa na infolinii jest miła i pomocna, ale czasem trudno się dodzwonić - jeden raz na trzy zdarzyło mi się, że czekałem dłużej niż 5 minut. Internet 60 działa 5,5, z telewizją żadnych zarzutów, nie gubi sygnału ani nie ma zakłóceń nawet w zimie w czasie opadów czy burz. Za opóźnienia nawet jednodniowe naliczają odsetki. ZaletyNiezawodność, pomocna infoliniaWadyCena wymaksowanych pakietów13 miesięcy -
-
~mychalsky9 / 2014-10-07 15:08
jak dla mnie najlepszy operator na rynku. Po oszustwach i użeraniu się z taką netie odczuwam ulgę i w koncu prędkość internetu -
~anika80 / 2014-10-04 11:50
Firma syf ,obsługa tragiczna, mówią jedno, robią drugie. Nie można się dogadać. Zwolniłabym połowę tych pracowników. -
~mariusz / 2014-10-01 02:10
Internet UPC to syf i malaria
Zamiast 60 3max4 mb
Kilka telefonów do biura obsługi prośba o wymianę sprzętu i nic w końcu jak rozwiązałem umowę to dzwonili że można się dogadać i wymienić sprzęt
Wypier**** teraz mam tle z Polsatu i jest bajkaZaletybrakWadyallzbyt długo zbyt drogo -
~Gadar / 2014-09-29 22:44
Obsługa klienta jest fatalna. Przedstawiciele bez przerwy próbowali naciągać mnie na różne opcje. Niektórzy mówili nawet, że tylko ich oferta jest prawdziwa a pozostali najprawdopodobniej mnie próbują oszukać!! Absurd! Jak w końcu wynegocjowałem warunki dla stałego klienta (mam UPC od 3 lat) to przechodząc na umowę na czas nieokreślony okazało się, że nikt już nie pamięta o rozmowie i mam standardową ofertę dla nowych klientów. VECTRA ma o niebo tańszy internet więc przenoszę się do nich. Jednak przede mną jeszcze walka z UPC bo nie bedą chcieli mnie puścić łatwo. Z DALEKA!!! ZaletyNie widziałem rażących przerw w dostawie netaWadyObsługa klienta fatalna, drogi internet, niesłowni oferenci, naciągacze telefoniści... to nie jest tego warte3 lata
strona 155 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- nastepna »