strona 155 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- nastepna »
-
~Wojtek / 2014-10-19 15:48
Drogi, ale dobry i szybki internet, rzadko były problemy - korzystałem z usług firmy dość sporo. Niestety, po jednej "akcji" zmieniłem radykalnie zdanie i raczej już więcej nie skorzystam.
"Akcja" była taka: Przy przeprowadzce zrezygnowałem z usług. Poszedłem do placówki podpisać odpowiedni papier, gdzie pracownik powiedział mi, że mojego modelu modemu nie muszę oddawać, więc nie oddałem i wyprowadziłem się z mieszkania. Dwa miesiące później dostałem SMS, że jednak muszę oddać modem, bo zostaną naliczone opłaty. Próbowałem się skarżyć, lecz nie miałem żadnego dowodu na to, że ich pracownik mi powiedział to co powiedział. Więc skasowali mnie za ten nieoddany modem. Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta. -
-
~Marek / 2014-10-19 14:20
UPC to wielcy oszuści. Pobierają za telefon, z którego nie korzystam. Gdybym ja odliczył sobie nienależną kwotę przy rozliczeniu PIT-u to bym był przestępcą podatkowym, a oni w świetle prawa oszukują klienta. Ostatnio zakupiłem nowy telewizor i wymagany był lepszy dekoder, owszem wymienili i w tej chwili płacę 153 zł. ale umowę mam do czerwca 2015r. i nie dbają o to, by zatrzymać abonenta. ODRADZAM PODPISYWANIE UMOWY Z UPC. TO SĄ OSZUŚCI Czerwiec 2013r. -
~niewiadomokto / 2014-10-18 15:47
Internet chodzi bardzo wolno i jest bardzo zawodny nie polecam -
~janusiek / 2014-10-16 11:59
Polecam większych awarii nie było wsumie od 6 lat miałem jedna awarie która pozbawiła mnie usług od 8 rano do 15 a tak poza tym nic złego się nie dzieje Zaletyjakość usługiWadyarchaiczne pakiety tv (tylko 2?)6 lat -
~syli / 2014-10-15 23:25
To są jakieś jaja. Wypuścili wadliwego softa, który zamulił połączenie. Zamiast 120 mam 3 (po zabawie w ustawieniach w porywach mam 18)... i tak od bodajże kwietnia br. Wmawiali nam, że to wina naszego sprzętu. Beznadziejne podejście do klientów. Ogólnie najlepiej załatwiać wszystko osobiście, bo na słuchawkach najczęściej (ale nie zawsze) siedzą ludzie nieogarnięci, którzy proponują beznadziejne warunki w związku z przedłużeniem umowy. ZaletyOsobisty kontakt z obsługą o wiele lepszy niż przez telefon.Wadybeznadziejne zaplecze techniczne, wadliwy sprzęt, brak podejścia do Klienta10 lat -
~bozena / 2014-10-14 18:55
porażka. upc w ogóle nie dba o klientów. chcąc mnie utrzymać jako klienta zniżyli mi płatność ze 139,99 do 134,00. hurra będę mogła zacząć oszczędzać od przyszłego m-ca !
wpadła mi w ręcę promocja WIELKA REWIA USŁUG niestety tylko wybrani mogli z niej skorzystać . wszystkie pakiety o połowę taniej. oferta przeznaczona tylko do utrzymania klienta - ale mi się już nie należał.
NIE POLECAMZaletyBRAKWadyza dużo by pisaćok 4 lat -
~PAWEŁ Z LUBLINA / 2014-10-14 16:25
Oszuści i olewają klienta
Było 3 "fachowców"który jeden z nich założył dekoder
i działa ok ale router jest do kitu. Na umowie pisze 30 Mbs bez limitu a jest 3.40 Mbs a czasami 1.69 Mbs porażka !!!
NIE POLECAMZaletybrakWadysłaby internet i niemiła obsługaposiada go 2 miesiące i kosztuje 70 -
~upcrobert / 2014-10-12 20:26
UPC – płacę za 30 MB/s – mam 2 do 3. Reklamacje? szkoda czasu, brak kompetencji, wymyślają cuda byle tylko nie przyjść i sprawdzić. Dramat. Amatorszczyzna, brak poszanowania wieloletniego klienta. Liczy się tylko namówienie na nową umowę. Stracone pieniądze. Oszuści. Płacisz za 30 dostajesz 3 (max). Ostrzegam – nie bądź frajerem, nie podpisuj umowy z oszustami z UPC! Robert, Kraków, ul.Komandosów (centrum miasta!). ZaletybrakWadyKradną 90% prędkości transferu. Dostaniesz 10% ochłap i nawet nie pogadasz - mają cię w D. -
-
~Masakra / 2014-10-11 10:08
Zamówiłam internet przez stronę internetową na wtorek. Tego samego dnia zadzwonili do mnie pytając o mozliwość przesunięcia pod koniec tygodnia ponieważ nie mają wcale wolnych terminów (chociaż na stronie internetowej były). Rozumiem, początek roku dla studentów, niech będzie.
W piątek mieli być między godziną 19 a 21
Grubo po 20 dostałam telefon o odwołanej wizycie gdyż pan zakładał internet u klienta i DWA modemy uległy uszkodzeniu i nie ma na stanie.
Ja się pytam - dlaczego modem, który miał być przeznaczony dla mnie uległ uszkodzeniu? Rozumiem, że mój modem założyli komuś innemu? To nie mają zapasowych w razie takich wypadków?
Zapytałam o możliwość wizyty następnego dnia. Miałam otrzymać telefon zwrotny
Rankiem następnego dnia zadzwoniono do mnie, że nie jest to możliwe i muszę czekać znów do poniedziałku.ZaletyZalety? Ktoś odebrał telefon z obsługi klienta! Nie spodziewałam się!WadyTylko wady. -
~kamil / 2014-10-10 18:56
Porażka. Wifi 3-4 mega a ma być 60. Płacę za 60 mb a nawet po kablu nie zobaczyłem więcej niż 40 na speedtest. Oszuści... ZaletyJest w miare ok, tylko po kabluWady.... No właśnie TYLKO po kablu, przez wifi internet upc - porażka2 miesiące - 90 zł -
~froggy121 / 2014-10-08 01:02
Korzystam z usług UPC (internet+tv) 13 miesiąc, jak dotąd nie zdarzyły się żadne awarie ani niedogodności. Raz miałem przerwę 12 godzinną w działaniu TV ze względu na prace modernizacyjne. Obsługa na infolinii jest miła i pomocna, ale czasem trudno się dodzwonić - jeden raz na trzy zdarzyło mi się, że czekałem dłużej niż 5 minut. Internet 60 działa 5,5, z telewizją żadnych zarzutów, nie gubi sygnału ani nie ma zakłóceń nawet w zimie w czasie opadów czy burz. Za opóźnienia nawet jednodniowe naliczają odsetki. ZaletyNiezawodność, pomocna infoliniaWadyCena wymaksowanych pakietów13 miesięcy -
~mychalsky9 / 2014-10-07 15:08
jak dla mnie najlepszy operator na rynku. Po oszustwach i użeraniu się z taką netie odczuwam ulgę i w koncu prędkość internetu -
~anika80 / 2014-10-04 11:50
Firma syf ,obsługa tragiczna, mówią jedno, robią drugie. Nie można się dogadać. Zwolniłabym połowę tych pracowników. -
~mariusz / 2014-10-01 02:10
Internet UPC to syf i malaria
Zamiast 60 3max4 mb
Kilka telefonów do biura obsługi prośba o wymianę sprzętu i nic w końcu jak rozwiązałem umowę to dzwonili że można się dogadać i wymienić sprzęt
Wypier**** teraz mam tle z Polsatu i jest bajkaZaletybrakWadyallzbyt długo zbyt drogo -
~Gadar / 2014-09-29 22:44
Obsługa klienta jest fatalna. Przedstawiciele bez przerwy próbowali naciągać mnie na różne opcje. Niektórzy mówili nawet, że tylko ich oferta jest prawdziwa a pozostali najprawdopodobniej mnie próbują oszukać!! Absurd! Jak w końcu wynegocjowałem warunki dla stałego klienta (mam UPC od 3 lat) to przechodząc na umowę na czas nieokreślony okazało się, że nikt już nie pamięta o rozmowie i mam standardową ofertę dla nowych klientów. VECTRA ma o niebo tańszy internet więc przenoszę się do nich. Jednak przede mną jeszcze walka z UPC bo nie bedą chcieli mnie puścić łatwo. Z DALEKA!!! ZaletyNie widziałem rażących przerw w dostawie netaWadyObsługa klienta fatalna, drogi internet, niesłowni oferenci, naciągacze telefoniści... to nie jest tego warte3 lata -
~Skuzinni / 2014-09-29 20:58
Płacąc za 250 mb/s po wifi możemy oczekiwać jedynie 3 mb/s. Wszystkiemu winne jest oprogramowanie 6.02.08 w routerze Technicolor 7200, a UPC 4 miesiące nic z tym nie zrobiło. Dlatego też ocena to 2/10. Całe 2, ponieważ wcześniej, tj. przed tą wersją oprogramowania, wszystko było w porządku. ZaletyDuża prędkość (po kablu), w stosunkowo rozsądnej cenieWadyWi-fi w tej firmie to luksus, UPC nie ponosi za nie odpowiedzialnościPół roku, 90 zł/mc -
-
~adam111 / 2014-09-29 14:35
Płacę za 60 Mb/s a otrzymuję po wi-fi 3 max 4 Mb/s. Od kwietnia na nic z tym nie robią. Informacja od UPC - NIE GWARANTUJEMY PRĘDKOŚCI PO WI-FI !!! Modemy Technicolor TC7200 z wadliwym oprogramowaniem, dziurawy soft podatny na ataki. UPC nie widzi w tym problemu. Na YouTube brak możliwości oglądania filmików, po wczytaniu parę sekund i wieczne buforowanie. Wstyd, niby wielka UPC a dziadostwo jakich mało. A spróbujcie się do nich dodzwonić - TRAGEDIA. Co konsultant to inne tłumaczenie, wciskanie kitu jak małym dzieciom. Nie polecam. ZaletyBRAKWadywi-fi, technicolor TC 7200, obsługa klienta, awaryjność10 lat -
~krzysztof / 2014-09-29 14:27
Dno, dzial obsugi odbiera telefony w przypadku checi podpisania umowy, nie da sie dodzwonic w przypadku rezygnacji. Najgorszy mozliwy dostawca. ZaletybrakWadybrak dzialu obslugi, czesty brak internetu, drogoza dlugo -
~maciej______ / 2014-09-29 00:45
najgorszy dostawca internetu z jakim mialem do czynienia. Nie wiem czy oni oszukuja, czy po prostu to taki przerost formy nad trescia z ich strony, ale predkosc internetu jest zalosna. Mam internet 250 mb/s....znaczy...powinienem tyle miec. Maksymalny wynik testu jaki wyszedl gdy przyszedl technik (u niego na laptopie) bylo 170 mb/s po kablu. Straszne straty predkosci na WI-FI, predkosc rzedu 20-25 mb/s. Jesli ktos sie nie zna na internecie i potrzebuje tylko "jakiegos" polaczenia zeby przeczytac newsy z onetu to jak najbardziej polecam! A jesli ktos chce korzystac z internetu jak kazdy cywilizowany czlowiek w dzisiejszych czasach to proponuje poszukac kogos innego.
Strasznie mulilo mi internet, zrobilem sobie dzis test i wyszlo 2 mb/s download speed na wi-fi. Mam internet 250! Mozecie nie wierzyc, ale daje slowo, ze cos z tą firmą jest nie takZaletyBrakWadydrogi, obsluga klienta do dupy, 250 mb/s nie daje rady z buforowaniem filmu na yt. TYLE W TEMACIEza długo -
~Baja / 2014-09-26 10:40
Fatalnie!!! Mam dość dawania im kolejnych szans. Notoryczne, powtarzające się awarie (ostatnio codziennie), a w obsłudze (pod warunkiem, że się w ogóle uda dodzwonić) jakiś zaspany cieć radosnym głosem twierdzi, że to chyba jakiś pechowy budynek, ha, ha, ha (bardzo, k***, zabawne!). Skoro przerasta ich utrzymanie sieci, to pora poszukać innego dostawcy, który będzie bardziej wiarygodny. Zaletyostatnio jakoś nie mogę się doszukaćWadynotoryczne awarie, niemiła obsługa.
strona 155 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- nastepna »