Jestem wieloletnim użytkownikiem UPC jeszcze od 20 Mb/s i jeżeli chodzi o mnie to nie mogę powiedzieć złego słowa
ani o jakości usługi, kompetencji konsultantów. Prędkość łącza przekraczała momentami deklarowaną i nie spadała poniżej 10% deklarowanej czy to było 20, 100 czy 500 Mb/s. Awarie oczywiście się zdarzały ale były usuwane szybko i było ich może raptem trzy może cztery przez okres ponad 10 lat. Jeżeli o mnie chodzi to mogę jedynie polecić.ZaletyNiezawodność, stabilność łącza, TV - bogata oferta, telefon stacjonarny - bez limitu, w niezłej cenie, ale mogłaby być atrakcyjniejsza.
WadyMnie brakuje dowolnej konfiguracji usług z poziomu Moje UPC. Najlepiej co cykl rozliczeniowy lub przed rozwiązaniem
lub umowy. Konfiguracja taka i taka w cenie takiej lub innej. Lub możliwości ustalenia elastycznych warunków umowy podczas rozmowy z konsultantami.
MiejscowośćOlkusz