strona 147 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- nastepna »
-
~studentka / 2015-10-13 11:17Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam tej firmy. Wystepuje ogromna rozbieżność pomiędzy tym, co nam mówi konsultant, a rzeczywistością. Jeżli w czasie nie wypowiesz umowy(o czym nie było mowy podczas podpisywania), to czkają Cie dodatkowe, nie małe koszty... Za podłączenie internetu(routera) się płaci 60 zł i po zakończeniu umowy trzeba go oddać, inaczej czekają Cię kolejne koszty... -
-
~pawel lublin / 2015-10-13 08:16Ocena: 1.00 / 5
nikomu nie polecam tej firmy jaką jest upc ,dodzwonić się do nich to tragedia ,naciągacze i złodzieje Zaletyżadnych zaletWadyobsługa klienta-0 -
~Stanisław / 2015-10-10 22:21Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam korzystania z usług tej firmy. Podczas jednej rozmowy z konsultantem zgodziłem się na nową promocję. Istniało jednak ryzyko, że będę musiał odstąpić od umowy i od razu zapytałem się konsultanta ile wyniesie mnie zerwanie umowy przed czasem. Otrzymałem odpowiedź, że 7 zł / każdy miesiąc do końca umowy. Ostatecznie kwota była 2 i pół krotnie wyższa. Moja reklamacja odnośnie wprowadzenia w błąd przez konsultanta została olana (mimo nagrywania rozmów, dzięki czemu łatwo zweryfikować taką sprawę), a ja jako 4 letni klient tej firmy zostałem orżnięty na ponad 100 zł. Zastanówcie się 2 razy zanim podpiszecie z nimi umowę. Niech chociaż jedna osoba po przeczytaniu tego posta zrezygnuje z podjęcia współpracy z tą firmą, a już stracą więcej niż niż zyskali. Zadbam jednak, by takich osób było znacznie więcej. Nie pozdrawiam. kali. ZaletybrakWadybrak, ale uczciwości4 -
~Lena / 2015-10-08 21:24Ocena: 1.00 / 5
UPC Sosnowiec nigdy ni widziałam ani nie spotkałam tak głupich pracowników nie potrafiących odpowiedzieć na żadne konkretne pytanie jedynie jaką odpowiedź można usłyszeć to formułka wyuczona na pamięc
OSZUŚCI I TYLE -
~zibi / 2015-10-08 20:37Ocena: 1.50 / 5
mam upc od 6 lat. tv jest ok choć dekoder czasami się wiesza. z internetem jest różnie. mam pakiet 120 mb i z kabla dostaję ok. 90-100 ale z rutera (upc) jest koszmar. jest umieszczony w odległości 4,2 m i jedna ściana.raz mam 40 mega drugi raz nie przekracza 1 mega ! często zrywa się połączenie co wymusza z reguły reset dekodera i rutera. kontakt z upc jest płatny a czeka się czasami na połączenie z konsultantem nawet 20 minut a oni są czasami bezużyteczni. Zaletydobra jakość TVWadyinternet j/w , pomoc techniczna, dekoder6 lat -
~Adam / 2015-10-02 10:47Ocena: 3.50 / 5
Ja sobie chwalę. Z internetem nie miałem nigdy żadnych problemów, z telewizją drobne tak. Ostatnio podpisałem nowa ofertę przez internet, na drugi dzień był technik i wszystko ładnie działa, co bardzo ważne zgodnie z parametrami podanymi na stronie. Obsługa klienta rzeczywiście kuleje, na połączenie z konsultantem czeka się zwykle 10-15 minut. Poza w/w dwoma negatywami polecam. ZaletyStabilność łącza, parametry zgodne z opisem, internet bezawaryjnyWadyCena, obsługa klienta -
~11paulinae11 / 2015-09-26 19:36
Nigdy nie miałam do czynienia z gorszą firmą. Traktują klientów niepoważnie i bez szacunku. Nie mamy internetu w domu od środy, technik przychodził już dwa razy, nic nie naprawił, za każdym razem miał przyjść danego dnia i nie przychodził, po czym, odwołując nasze plany, w ostatniej chwili dostawaliśmy wiadomość, że technik nie przyjdzie i będzie dnia następnego. Co to ma być? Dodzwonić się do nich też graniczy z cudem, czeka się na linii dwadzieścia minut (płacąc oczywiście) ODRADZAM z całego serca. -
~Kate / 2015-09-24 15:37Ocena: 1.00 / 5
Nigdy w życiu nie miałam do czynienia z gorszą firmą... co z tego, że płace za internet jak nie mogę z niego korzystać... żenadix jakiś... Zaletyżadnej zalety nie maWadycała firma jest wadą, szybkość internetu jest porażająca predzej by mnie do grobu wkopali ... -
-
~KATARZYNA / 2015-09-20 17:09Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam UPC .Dekoder Harizon to jedna wielka porazka ,internet to średniowiecze.Obsługa w biurach to banda nierobów.Ogólnie Upc to jedna wielka pomyłKa jeżeli ktoś chce załozyc to niech się zastanowi dwa razy -NIE POLECAM !!!! ZaletyBRAKWadySAME WADY..... -
~Matthew / 2015-09-14 18:45Ocena: 1.00 / 5
Internet wolny jak ślimak, daje 1 ale to i tak za dużo. -
~BP / 2015-09-14 13:12Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej UPC. Z chwilą podpisania umowy i podłączenia usług stajesz się petentem do płacenia i akceptowania wszelkich bezprawnych działań UPC. Jakość usług przeciętna, ciągle są problemy z dekoderem. Rozpatrywanie reklamacji - to już kryminał po prostu. Obsługa klienta to absolutne dno. W BOK siedzą jakieś niedouczona i chamskie buraczki. ZaletybrakWadywyjątkowo podła jakość obsługi klienta1,5 roku -
~deseczka / 2015-09-13 10:01Ocena: 2.25 / 5
Za wieczne braki sygnału powinna być najniższa ocena, no aby w niedzielę o 10:00 były problemy z sygnałem to już jest paranoja. Już dwa razy pomimo mailowej wymiany zdań, błędnie podłączone opcje. Oczywiście reklamacja rozpatrzona zawsze pozytywnie z bonusami, ale wielu ludzi na pewno daje się nabrać na takie zagrywki. Zaletystosunek ceny do teoretycznej prędkości łączaWadybraki połączenia, PINGi skaczące do wartości rzędu 500-800msWa-wa 120mb, od 6 lat z braku innej opcji. -
~Kris / 2015-09-10 20:42
Amatorstwo na calego. Konsultanci ignoranci, nie znajacy die na swojej robocie. Od 6 dni nie mam internetu. Faktura zaplacona. Udalo mi sie ustalic ze w skrzynce przylaczenioeej inni fachowcy upc pozrywali okablowanie, a ci w biurze maja w dupie to zeby to sprawdzic. Utrudniaja kontakt z serwisantem ktoty dziala jako podfirma i sam potwierdzil ze to wina pozrywanych kabli. Jak ktos bedzie chcial podpisac umowe z upc niech walnie sie najpierw w leb i wybije sobie ten pomysl ZaletyBrakWadySameOk 2 m-ce -
~Monika / 2015-09-08 21:32Ocena: 3.50 / 5
Śledzę opinie o upc i podpisuję się obiema rękami pod opiniami negatywnymi. Jest super jak płacisz co miesiąc faktury i nie wymagasz. Byłam zadowolona z oferty i usług UPC, tego nie mogę zaprzeczyć. Problem zrobił się w chwili, gdy musiałam zmienić miejsce zamieszkania a UPC nie mogło tam przenieść swoich usług. Choć podczas podłączenia miałam zapewnienie, że z przeniesieniem nie będzie problemu. Poda pani miejsce i po kłopocie. Niestety tak to nie działa. Byłam dziewięc lat klientem UPC a teraz muszę zapłacić jeden tysiąc czterysta złotych kary za zerwanie umowy nie z mojej winy. to upc nie może świadczyć usług w miejscu do któego muszę się przeprowadzić. Karę za to ponoszę ja. jak mi napisano upc nie interesuje, że ja się przeprowadzam. a mnie nie interesuje ze nie mogą mnie podlączyć w miejscu mojego zamieszkania. niestety w drugą stronę to nie działa Zaletypłacisz faktury, jest ok9 lat -
~Karolina / 2015-09-08 16:53Ocena: 4.00 / 5
Jestem zadowolona z wyboru UPC. Zamówienie i instalacja bezproblemowe, po kilku dniach mogłam cieszyć się szybkim i stabilnym łączem. Przez 3 lata praktycznie nie zdarzyły się przerwy w dostępności. Minusem jest jedynie cena, moim zdaniem dosyć wysoka jak na oferowany pakiet; po kilku latach użytkowania nie zaproponowano mi również żadnego upustu czy dodatkowego bonusu dla stałego klienta. Zaletystabilne łącze, przesył zawsze blisko max zadeklarowanej prędkości, bezawaryjnyWadycena3 lata; 60 Mb/s + wi-fi za 80 zł -
~ANNA S / 2015-09-08 09:03Ocena: 1.75 / 5
Nikomu nie polecam UPC POLSKA ... araz wyjasnie dlaczego .
Przez caly czas trwania umowy jakies niejasnosci .Mialam pakiet na firme ... i niewazne ze zlikwidowalam Firme ... abonament ..duzo wyzszy niz INDYWIDUALNY wciaz do konca umowy musialam placic tzn. nie mozna u nich zmienic umowy na Indywidualna pomimo ze juz nie ma sie Firmy .. to troche chyba falszowanie danych po drugie jak juz sie doczekalam do konca to UWAGA ... bARDZO UPRZEJMY pAN INSTALATOR PRZYJECHAL I DLACZYL KABEL ALE DEKODER SAMA MUSIALAM ZAWIEZC POSWIECAJAC SWOJ CZAS BO INSTALATOROWI NIE MOZNA ODDAC JESLI NIE ZAWIEZIECIE TO MUSICIE ZAOPLACIC JAK A NOWY !!!SKANDAL TO FIRMA KRZAK - NIE POLECAM !!!139 -
-
~Łukasz / 2015-09-04 15:52Ocena: 2.50 / 5
Ogólnie totalna tragedia
Przyszli i zamontowali ... Monter nie dysponował wtyczkami pod kątem 90 stopni w związku z tym instalacja wyglądała jakby zamontował ją mały kazio.
Potem odłączyli mi w routerze wifi bo stwierdzili że nie mam tej opcji ...
Po rozmowie i analizie umowy przyłączyli usługę
Potem też masakra net się wiesza non stop
Każdy problem wymaga rozmowy na infolini conajmniej pół godziny więc przyda się dobry abonament ... inaczej ich pomoc słono kosztujeZaletybrakWadynieprofesjonalny montaż, brak pomocy technicznej, infolinia tragedia6 miesięcy -
~meh / 2015-09-03 01:15Ocena: 1.25 / 5
Odnowiłem umowę z UPC na internet, bo niestety nie ma u mnie żadnego innego dostawcy... Jak przeklinałem UPC tak dalej będę przeklinać, bo dalej jest poniżej miernego to czym jest ten internet. A co UPC na to? No nic, bo zawsze jest 'postaramy się naprawić ten problem'. -
~onaa / 2015-08-26 00:22Ocena: 3.75 / 5
A ja jestem zadowolona, mam select + internet 120 mb za 55 zł, wszystko działa, nie mam żadnych problemów (GDAŃSK) Zaletyszybki internet, zadnych problemówWadyinfolinia ogólne i pracownicy w upc galeria przymorze2 lata -
~Wiktor / 2015-08-24 14:58Ocena: 1.75 / 5
UPC to ŻART!!!!! Firma która zdziera z klienta.Zamówiłem w połowie lipca. Faktura za ten okres została wliczona do sierpniowej bez JAKIEJKOLWIEK informacji!!!! Pytając technika czy instalacja jest płatna usłyszałem: nie. Do pierwszego rachunku widze doliczone 70 zł za "Instalacje modemu". Oczywiście mogłem sie spodziewać ale coż, ja jestem głupi i ja za to zapłace. Kolejna sprawą jest to że w upc pracuja analfabeci. Źle wpisali e-mail (Qmail zamiast Gmail !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!--!! IDIOCI!!!!!!!!!!!!!!--!) i tak czekam na fakture już ponad miesiąc jak głupi. Mam nadzieje ze ten rok minie szybko i pożegnam ozięble UPC niech prezez ginie w męczarniach za oszukiwanie klientow!!! ZaletyPrędkośćWadyKiepska infolinia, klienci nie sa informowani w pełni o warunkach, brak informacji o wystawianiu faktur79zł, 6 tygodni
strona 147 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- nastepna »
