strona 147 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- nastepna »
-
~opinia / 2022-05-05 11:30
Próbowałem uzyskać oficjalny cennik dla stałych klientów. Odmówiono mi bo nie podałem nr umowy a ja przecież prosiłem o podstawowy oficjalny cennik nie cennik promocyjny czy z rabatami... Czyli oficjalny cennik jest tajny.... Prosiłem o kontakt do przełożonych - odmówiono... Pozostawiam to bez komentarza... -
-
~orange/t-mobile/plus/polsat>upc / 2022-03-19 12:29
INTERNET JEST GOWNEM NIE DZIALA MI NIC ZEBY NAPISAC TA OPINIE CZEKALEM 10 MINUT ZEBY WLADOWALO MNIE TUTAJ
NIE POLECAM OBY NIKT TEGO WIECEJ NIE KUPIL MIALEM MIEC 720mb/s a mam 2mb/s NIE POLECAM OBY UPC ZBANKRUTOWALO ZYCZE IM TEGOZaletybrakWadywszystko -
~ORIANA / 2019-03-15 13:25
Dzielnica - stara Oliwa, Gdańsk zamieszkana przez starszych ludzi obsługiwanych przez UPC. W chwili obecnej ze względu na przejście na platformę cyfrową większość programu została wyłączona, i w sumie za opłatę abonamentu 65 PLN dostępne jest tylko 15 kanałów. Problem, dotyczy grupy starszych ludzi tej dzielnicy, którzy nadal płacą kwotę wynikającą z umowy (wynika to chyba z przyzwyczajenia i uczciwości ludzi starszego pokolenia, że rachunki należy płacić) choć UPC nie wywiązuje się z umowy i nie robi w tym kierunku nic. Owszem wysyła zawiadomienia, że należy zamówić dekoder za który należy zapłacić lub nie, to zależy z kim się rozmawia w dziale obsługi klienta. Z punktu moralnego to chyba nieetyczne. W przeważając ilości to ludzie, dla których wychodzenie z domów aby zrobić zakupy sprawia trudność. UPC zna adresy swoich abonamentów i wystarczy, podjąć odpowiedni krok, że w sytuacji kiedy operator nie wywiązuje się z umowy zawartej z danym klientem (i ma tego pełną świadomość), zamontować dekodery w formie nieodpłatnej dla ludzi starszych, którzy z nawiązką zapłacili za dekoder płacąc za abonament kwotę przy spadającej ilości kanałów. Może ktoś zainteresuje się problemem, bo podejrzewam że skala nieuczciwości tego operatora jest większa. Czy taki jest standard UPC, operatora który wysyłając zawiadomienia że z dniem 26 lutego br. że wyłączy kolejne kanały, uważa że zachowuje się w sposób uczciwi? Nie proponując choćby obniżenia kwoty abonamentu lub zamontowania dekodera, bez potrzeby wymuszania od tych schorowanych ludzi w podeszłym wieku, przyjścia do biura obsługi klienta. MiejscowośćGdańsk -
~Oski / 2019-10-11 00:48
Ten internet to jakaś tragedia, codziennie są przerwania w płynności internetu a rozmowy z konsultantem w ogole nie pomagają pomijając fakt ze czasami by dotrzeć do tej rozmowy trzeba czekać na słuchawce ponad 30min. Każdemu odradzam UPC. ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćBydgoszcz -
~Oszkaro2137 / 2022-07-21 22:13
Od kiedy posiadam internet z play, wszystko działało nienagannie, dobrze.
Ostatnio do play przeszło upc, i internet działa strasznie źle, słabo, ledwo utrzymuje podstawowe programyMiejscowośćŚwinoujście -
~oszukana przez upc / 2019-04-07 08:56
oszukują podczas przedłużania umowy przez telefon, nie podają wszystkich danych, a potem okazuje się, że dodatkowo wciskają usługi, o których nawet nie wspomnieli! radze omijać szerokim łukiem!! ZaletybrakWadykłamstwa ciecia z infoliniiMiejscowośćwoj. opolskie -
~OSZUKANA PRZEZ UPC, JA PŁACĘ A ONI SIE / 2018-03-05 21:15
Szczerze odradzam. Z ,,cudownym" UPC mam same problemy.Średnio 2-3 razy w tygodniu dzwonie do szanownej firmy i jestem olewana. Nie wysłuchają mnie do końca a już przełączają do kolejnego konsultanta i tak w kółko. Miałam podpisaną z nimi umowę i po dwóch latach nie wiem co mnie skusiło zdecydowałam się za namową mądrej pracownicy na HORIZON, bo zapewniała, że wszystko będzie działało wspaniale ale moja głupota, że się skusiłam. Co innego mówią i oferują podczas rozmowy telefonicznej a co innego jest w umowie drobnym druczkiem, a później ściemniają , że żaden konsultant nic takiego nie mówił, na reklamacje odpisują po 30 dniach, mimo, że mają wypunktowane pytania, na które żądam odpowiedzi odpisują stałą regułką nie mającą nic wspólnego z reklamacją. Na chwilę obecną sprawa przeciwko UPC jest przekazana do Rzecznika Praw Konsumenta ze względu na to jak mnie oszukali i jak mnie olewają. Ja muszę płacić rachunki regularnie, a oni nie wywiązują się z umowy w ogóle
S Z C Z E R Z E O D R A D Z A M I M A M N A D Z I E J Ę, Ż E J U Ż N I K O G O N I E O S Z U K A J Ą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZaletyBRAKWadyOSZUSTWO I NIEKOMPETENCJA ORAZ ZŁE PODEJŚCIE DO KLIENTAMiejscowośćKRAKOW -
~Oszukany / 2022-01-24 14:42
Notorycznie mnie oszukują ponad miesiąc temu miał być instalator do terwz się nie pojawił co ok dwa, trzy dni dzwonię żeby czegokolwiek się dowiedzieć cały czas dostaje informacje ze instalator na 100% będzie za tydzień żebym się nie martwił i ze proszą żebym nie załatwiał innej usługi za każdym razem obiecują ze ktoś do mnie oddzwoni z jakaś informacja ani razu nikt do mnie nie zadzwonił. Nie polecam nikomu szkoda waszych nerwów są żałośni i zakłamani żałuje ze poświęciłem tyle czasu i nerwów przez nich. -
-
~Oszust / 2014-12-30 13:52
Internet chu... Co pochwilę się resetuje -
~Oszuści z upc / 2022-11-29 16:27
Nie polecam ścierwo jedne ścina się co chwile
Lepszy jest nawet orange od tego gówna obsługa nie pomocnaZaletyBrakWadyDużo kasy kosztuje
Ciągle się zacina
Obsługa klijenta nie pomaga
2m od rutera internet nie chodzi szybciej niż 20 mb/s nawet na światłowodzieMiejscowośćWrocław -
~P / 2021-06-24 16:40
Internet UPC to istna kpina, tak złej usługi nigdy nie widziałem. Połączenie zrywa co kilka minut, obsługa klienta jakby w ogóle nie istniała i do tego strasznie problematyczne warunki odstąpienia umowy. NIE POLECAM! ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćSopot -
~P / 2023-07-28 14:00
Ra debili i dyletantów. Dodzwonić się nie można jak jest awaria. Nawet system obsługi przez telefon ma jakiś kłopot. Przerywa połączenia. Totalne dno. A urządzenia do usługi źle zaprojektowane się przegrzewają. Jakieś czary trzeba odprawiać aby działało. ZaletyBrakWadySame wady, głównie komunikacyjne i w temacie obsługi klientaMiejscowośćGdańsk -
~P / 2023-09-07 21:27
Po światłowodzie o potem droga radiową???. Debile a nie instalatorzy. Totalne oszustwo. Transmisja to dno. Obsługa to nie będę odkrywczy, porażka, lekceważenie klienta. ZaletybrakWadysame wadyMiejscowośćGdańsk -
~P / 2023-12-17 11:06
Play to mogę śmiało nazwać internetowo-światłowodowi oszuści. Nie mają dobrych urządzeń i wciskają kit. Na 5-ciu metrach niemal brak zasięgu wi-fi. Naciągacze nic więcej. ZaletybrakWadysame wadyMiejscowośćGdańsk -
~Pablo / 2023-05-29 22:41
Tak gownianego dostawcy to jeszcze nie miałem. Nie ma miesiąca by nie było awarii a parametry z 400 mb za które place mam zaledwie 30. Nigdy więcej UPC ZaletyZadnychWadySame wadyMiejscowośćLubin -
~Pablo. / 2021-08-09 15:49
Nie polecam .. Wystarczy 1 cieńsza ściana i zaczynają się problemy z połączeniem . Strasznie słaby zasięg a router nie dawno wymieniany 'na nowy' .. ZaletyNie maWadySłaby zasięg , słaba komunikacja i niski poziom obsługi klienta . -
-
~Pac / 2018-09-19 11:36
10 minut korzystania i nagle przerywa łączę,a samo rozwiązanie problemu zajmuje jakieś 20-30 minut ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćWarszawa -
~Pan B / 2020-11-04 10:45
Internet kilka razy dziennie się rozłącza, dekoder to stary złom który nie działa prawidłowo razem z dzisiejszymi telewizorami, wi-fi z modemu to żart i w drugim pokoju ledwo łapie a jakikolwiek kontakt z pomocą techniczną to żart, na wiadomości nie odpisują, czat nie działa. Ich strona jest nieintuicyjna i denerwująca.
ODRADZAM 0/10 WSZYSTKO BYLE NIE UPC, Z UTĘSKNIENIEM CZEKAM DO KOŃCA UMOWY I ŻAŁUJE ŻE WPAKOWAŁEM SIĘ W KORZYSTANIE Z ICH PSEUDOUSŁUGZaletyNicWadyTo że istniejąMiejscowośćSzczecin -
~Pan_Krzesło / 2023-08-09 19:30
Sam internet jest do niczego max: 50 mb/s TRAGEDIA!! Obsługa Klienta tym bardziej ponieważ jeśli wywali internet to musisz czekać od 6 godzin do nawet 48. Niezawodność jest wg mnie bardzo zła nawet okropna, ciągle nie działa, zbyt wysoki ping (aż nawet udało mi się zdobyć 200000 m/s) i głównie brak większej konfiguracji. Według mnie, Cena za taki internet czy usługę jest nieopłacalna. ZaletybrakWadywszystko co wymieniłemMiejscowośćZielona Góra -
~Pani Ania / 2021-09-09 14:20
Brak komunikacji między monterami, jak poprzednio zostało napisane ciągłe przekładanie wizyt,serwis beznadziejny Nie polecam. MiejscowośćBielawa
strona 147 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- nastepna »