Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3508 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kkkk / 2015-12-01 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówniana firma. Każa mi płacić za instralację.2 miesiące zwodzenia, zawrcania zgody a nagle dostaję wiadomość" Dziękuję za cierpliwość. Jeżeli zgodzisz się na poniesienie kosztów instalacji w wysokości 202,92 zł netto i dokonasz wpłaty na nr konta, które zostanie podanie, to usługi zostaną podłączone. Proszę wobec tego o informację, czy akceptujesz powyższe warunki." - Śmieszni są!
    Zaletybrak
    Wadykaża płacić za instalację - 2 miesiące bez internetu przez ich głupotę
  • ~Marek / 2015-11-23 19:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Robią co mogą, ale to za mało. Zaczynają sprzedawać kota w worku, są tak zapchani, że już nie dają żadnych gwarancji prędkości łącza.
    Zaletypodobno internet 250Mbit
    Wadyniestabilne łącze, 20-30% prędkości z umowy, słabe urządzenia, słaby serwis po zakupie
    7mc 89zł
  • ~Troj / 2015-11-22 22:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Ostanie kilkadziesiąt opinii zdaje się być nabijane przez właścicieli firmy Netia ponieważ są bardzo niemerytoryczne i bezsensowne. Sprawiają wrażenie celowego obniżenia ogólnej oceny i prawie w każdym poście jest chwalenie Netii...

    Używałem internet z UPC i uważam że nie ma na rynku dostawcy który oferował by lepsze i bardziej stabilne prędkości łącza. Z kontaktem z infolinią nigdy nie miałem problemu, tak jak z resztą z prędkością internetu.

    Poniżej ktoś podał że płaci za internet 220 zł. co jest niemożliwe, ponieważ nie ma takiej oferty nawet...

    Czarni PR'owcy od netii specjalnie zaniżają ogólną ocenę, ale każdy kto używał netu z UPC wie, że nie ma na rynku nic lepszego. Proszę nie czytać tych kompletnie NIEMERYTORYCZNYCH wypowiedzi wyssanych z resztą z palca!!!!
    ZaletyPrędkość internetu, cena
    WadyW porównaniu do innych dostawców - BRAK WAD
    używałem go na Warszawskim Żoliborzu i Bielanach przez w sumie 5 lat, cen nie pamiętam ale do 100 zł
  • ~Cieniewicz / 2015-11-20 04:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Oferta jak najbardziej ok z dużym ale. Mianowicie złodziejskie zapisy w umowie !!! ODRADZAM.
    Zaletyprędkość łącza internetowego
    Wadyzapisy w umowie i OWU sprawią że będziesz płacił i płacił.....
    już nigdy więcej.
  • ~Kasia / 2015-11-15 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet chodzi tragicznie ..
    Wadydekoder Horizon- ogłądasz plus ćwiczysz przysiady bo musisz go resetować na okrągło
    rok, abonament miesięczni to 220 złotych
  • ~Nefretari93 / 2015-11-13 20:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Nikomu nigdy nie polecę UPC. Routery mają takie, że w mieszkaniu 52 m2 internet nie dochodzi do drugiego pokoju,a w pokoju, w którym znajduje się router jest bardzo słaby. W mieszkaniu obok (61 m2) mają Netie i internet działa nawet na balkonie. Dzwoniłam do nich chyba z 20 razy, za każdym razem mówią żeby zmienić kanał co oczywiście nic nie daje... Twierdzą, że to nie wina routera, ale gdy pytam co mi doradzą to doradzają aby kupić sobie repeater albo ROUTER... Ponad to technik wprowadził mnie w błąd, bo powiedział, że nie mogę wypowiedzieć umowy kiedy obowiązywał mnie jeszcze okres 14 dni... Nie jestem pewna czy to kwestia ich niekompetencji czy chęci utrzymania klienta za wszelką cenę, tak czy inaczej nie jestem w stanie powiedzieć o nich ani jednego dobrego słowa. ZDECYDOWANIE ODRADZAM !
    Zaletybrak brak brak brak....
    Wadyniedziałające wi-fi, niekompetetni pracownicy, brak szacunku dla klienta
    miesiąc, rzekomo120 mb/s za 60 zł miesięcznie
  • ~DJGABO / 2015-11-05 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    straszny serwis, internet jest wolny mimo zapewnien ze lacze jest szybkie, ogolna ocena z wlasnych doswiadczen nisko lub nawet bardzo nisko rozwiazalem umowe i nie chce miec z nimi nic do czynienia
    Zaletybrak zalet
    Wadyobsluga klienta, jakosc serwisu, jakosc produktu ogolnie same wady
    8 miesiecy za bagatela 59 zl / miesiecznie
  • ~Rob / 2015-11-05 15:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Ostatnio częstszy brak dostępności usług. Usuwanie awarii potrafi im zająć kilka dni. Dwa miesiące temu problemy techniczne występowały przez kilka tygodni, a naprawy poprawiały stan rzeczy na zaledwie kilka godzin. Provider potrafi nie przyznać się do awarii i grając na czas umawia wizytę technika po czym na godzinę przed przybyciem serwisanta, odwołuje ją informując, że jednak wystąpiła awaria. Długie czasy oczekiwania na rozmowę z konsultantem. Zdarza się, że w środku rozmowy się on rozłącza. Dawniej było ok, obecnie standard amatorskiej sieci osiedlowej.
    Wadydostępność, cena, obsługa klienta
  • ~Bernard / 2015-11-02 23:13
    Ocena: 4.00 / 5
    120 mbit/s w Krakowie działa bardzo dobrze. Szybkość pobierania dochodzi do 5 mb/s i to dość często. Wbrew negatywnym opiniom na temat dekodera horizon, zamówiłem go dla własnego sprawdzenia i nie wiem skąd takie złe opinie... Fakt urządzenie nie jest killerem prędkości ale normalny użytkownik moim zdaniem powinien być zadowolony z możliwości jakie daje ten BOX. Bardzo fajna opcja to horizon go. Testowalem i w obrębie sieci domowej na telefonie z androidem działa b. Dobrze. Dodatkowo testowalem zdalne zlecenie nagrywania za pomocą tej aplikacji i... działa :)
    Mam jeszcze 7 dni na testowanie po tym terminie mija 14 dniowy okres kiedy można wypowiedzieć umowę ale chyba tego nie zrobię. Moim zdaniem każdy powinien spróbować i mieć własne zdanie wyrobione na podstawie własnego doświadczenia.
    Zaletyfunkcje, horizon go, nagrywarka, mocny sygnał wifi
    Wadyzdążające się opóźnienia w reakcji pilot - horizon w bibliotece my prime
    7 dni
  • ~Dawid / 2015-10-30 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    DO dnia dzisiejszego nie mogę doprosić się podłączenia usługi, przeciągają ale rachunki na czas wystawiają. Zero zrozumienia klienta i problemów... jakie wynikają z ich winy. Olewka totalna
    ZaletyZdecydowanie brak
    WadyNiekompetentni konsultanci, zbyt pewni swojego, mających za nic klienta
    5 lat
  • ~Iza / 2015-10-27 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakosc fatalna przerwy, max 50% obiecanej prędkości. Ale największa katastrofa to HORIZON, fatalna grafika, literki malutkie, nic nie można przeczytac, minął już tydzień od zinstalowania i działa 10 z nominalnych prawie 200 kanałów. Nie umieją naprawic a nad sposobem załatwienia reklamacji zastanowią się w ciągu 10 dni!!! Jak go zamawiałam to znalazł się pod drzwiami w 12 godzin, jak żądam wymiany na cokolwiek dzialającego to będą procedować. ODRADZAM!!!
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie
    Hirizon mam Tydzień, 250zł (sic!) tyle płacę co miesiąc
  • ~staszek / 2015-10-19 15:50
    upc to banda oszustow nigdy ci nie dadza tego co podpisujesz w umowie jezeli sie sprzeciwisz to cie zastraszaja i groza nie podpisujcie z nimi nigdy zadnej umowy to banda oszustow
  • ~Bartek / 2015-10-16 09:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Moim zdaniem UPC jest najlepszym i najsolidniejszym dostawcą internetu i TV w warszawie, (mieszkam na Bemowie). Ale kolega z Mokotowa, miewał problemy techniczne. Niestety ceny dość wysokie i zależnie od okresu, ale przeważnie obecny klient traktowany po macoszemu, tzn. lepsza oferta dla nowych klientów niż podczas przedłużania umowy- rozwiązanie, zamiast się prosić, wypowiedzieć umowę i dać też zarobić konkurencji, lub podpisać nową, ale potrafią odmówić promocji dla nowych po tym samym adresem.
    ZaletyStabilność internetu, jakość TV , dekoderów i modemów.
    WadyBrak możliwości konfiguracji w routerach pewnych opcji lub używania własnego, ubezwłasnowolnienie w tej kwesti, jak również narzucona klejność kanałów. Zresztą nie inaczej jak u konkurencji.
    około 4 lat, wcześniej kilka lat Aster.
  • ~Piotr / 2015-10-15 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim zdaniem UPC to najgorszy dostawca internetu na rynku.
    ZaletyBrak
    WadyCzesto nie ma internetu , slabe dzialanie
    4
  • ~Adrian / 2015-10-14 11:35
    Ocena: 2.75 / 5
    Co do usług świadczonych nie mam zastrzeżeń jedna awaria na 6 lat naprawiona w ciągu 40 minut ale chęć zmiany pakietu usług to już totalny absurd. Zmieniać można dowolnie w górę czyli an droższe ale nie ma co słuchać przedstawicieli jeśli chcesz obniżyć koszty i przejść np na tańszy pakiet, nawet z dniem końca umowy jest to po prostu dla nich niemożliwe... zmarnowałem prawie 3 godziny na dzwonienie na infolinie pisanie na czatach itp... masakra. Po 6 latach korzystania z ich usług jedyne co mogą dla mnie zrobić to obniżyć opłatę o 10 złotych oczywiście zabierając prawie 40 kanałów telewizji lub przyjąć rezygnację... Brak słów.
    (nie korzystam z najtańszego pakietu, wręcz przeciwnie)
    Zaletyniezawodność
    Wadykompletna biurokracja, bezsensowne zasady zmiany usług
    6 lat
  • ~studentka / 2015-10-13 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam tej firmy. Wystepuje ogromna rozbieżność pomiędzy tym, co nam mówi konsultant, a rzeczywistością. Jeżli w czasie nie wypowiesz umowy(o czym nie było mowy podczas podpisywania), to czkają Cie dodatkowe, nie małe koszty... Za podłączenie internetu(routera) się płaci 60 zł i po zakończeniu umowy trzeba go oddać, inaczej czekają Cię kolejne koszty...
  • ~pawel lublin / 2015-10-13 08:16
    Ocena: 1.00 / 5
    nikomu nie polecam tej firmy jaką jest upc ,dodzwonić się do nich to tragedia ,naciągacze i złodzieje
    Zaletyżadnych zalet
    Wadyobsługa klienta-0
  • ~Stanisław / 2015-10-10 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystania z usług tej firmy. Podczas jednej rozmowy z konsultantem zgodziłem się na nową promocję. Istniało jednak ryzyko, że będę musiał odstąpić od umowy i od razu zapytałem się konsultanta ile wyniesie mnie zerwanie umowy przed czasem. Otrzymałem odpowiedź, że 7 zł / każdy miesiąc do końca umowy. Ostatecznie kwota była 2 i pół krotnie wyższa. Moja reklamacja odnośnie wprowadzenia w błąd przez konsultanta została olana (mimo nagrywania rozmów, dzięki czemu łatwo zweryfikować taką sprawę), a ja jako 4 letni klient tej firmy zostałem orżnięty na ponad 100 zł. Zastanówcie się 2 razy zanim podpiszecie z nimi umowę. Niech chociaż jedna osoba po przeczytaniu tego posta zrezygnuje z podjęcia współpracy z tą firmą, a już stracą więcej niż niż zyskali. Zadbam jednak, by takich osób było znacznie więcej. Nie pozdrawiam. kali.
    Zaletybrak
    Wadybrak, ale uczciwości
    4
  • ~Lena / 2015-10-08 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC Sosnowiec nigdy ni widziałam ani nie spotkałam tak głupich pracowników nie potrafiących odpowiedzieć na żadne konkretne pytanie jedynie jaką odpowiedź można usłyszeć to formułka wyuczona na pamięc
    OSZUŚCI I TYLE
  • ~zibi / 2015-10-08 20:37
    Ocena: 1.50 / 5
    mam upc od 6 lat. tv jest ok choć dekoder czasami się wiesza. z internetem jest różnie. mam pakiet 120 mb i z kabla dostaję ok. 90-100 ale z rutera (upc) jest koszmar. jest umieszczony w odległości 4,2 m i jedna ściana.raz mam 40 mega drugi raz nie przekracza 1 mega ! często zrywa się połączenie co wymusza z reguły reset dekodera i rutera. kontakt z upc jest płatny a czeka się czasami na połączenie z konsultantem nawet 20 minut a oni są czasami bezużyteczni.
    Zaletydobra jakość TV
    Wadyinternet j/w , pomoc techniczna, dekoder
    6 lat
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4523
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4725
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2633
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306