Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andy / 2015-12-28 20:25
    Ocena: 1.25 / 5
    Wystarczy ze sie usiądzie przed konsultantem i zaraz zaczynaja czarować.
    Otumaniają człowieka, oszukują w promocjach o 0,99 groszy nie uwzględniając ich.
    Chwyt prania mózgu polega mówiąc dziewięć złotych, zamiast dziesięć minus dwa grosze. Potem okazuje sie ze w punktach UPC jest stanowczo drożej, niż przez internet. Załatwiając wirtualnie. 10 zł różnicy, 240 zł w skali umowy na 24 miesiące.
    NIE POLECAM UPC!!!
    Sa jak hieny, po podpisaniu umowy juz nie jest sie obiektem atrakcyjnego klienta.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej. Personel tresowany!
    30miesiecy
  • ~Mateusz / 2015-12-21 18:17
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam. Jak szybko zamówiłem, tak szybko zrezygnowałem. Zamówiłem w czwartek i umówiłem się, że technik z podłączeniem przyjdzie dnia następnego między 13, a 15. Przygotowałem mieszkanie na instalację, zmieniałem swoje plany i oczekiwałem ekipy. Około godziny 16 mieszkanie przywróciłem do normalnego stanu, a sam pojechałem na zakupy przedświąteczne. Godzina 17 telefon, czy mogą przyjechać za jakiś czas. Nie, bo mieliście być Panowie między 13-15. Dopiero co dostaliśmy zlecenie, mieliśmy awarię i u jednego klienta siedzieliśmy 5 godzin. potem oddzwoniłem do ekipy, czy da rade na sobotę z rana ok 8 rano. Po jakimś czasie dostaję telefon, że dyspozytor przydzielił inną ekipę między 9, a 11. To samo, czekam z gotowym mieszkaniem. Godzina 13, telefonu wcześniejszego brak jak dnia poprzedniego. Nie czekając dalej pojechałem na zakupy. Wróciłem, posiedziałem, a o godzinie 16 dzwoni telefon. Możemy przyjechać o 19? Mieliście być Panowie 9-11. Dopiero zlecenie dostaliśmy. Nie, nie będziecie mi Panowie wiercić w sobotę wieczorem, kiedy chcę po całym tygodniu i pracującej sobocie odpocząć, może w poniedziałek? Dobrze 100% między 12-13 będziemy u Pana. Na pewno? 2 razy już mnie olano, a ponoć teraz nie możecie wiercić od poniedziałku. 100% Będziemy. Poniedziałek godzina 11 dzwonię się upewnić, czy aby na pewno ekipa się zjawi. Słabo gościa słyszałem, ale zrozumiałem, że mam zadzwonić na centralę i coś mi wytłumaczą. Dałem sobie spokój. Przez 4 dni monterzy UPC olali mnie 3 razy. Nie mam zamiaru marnować jeszcze na nich pieniędzy. Wybiorę innego dostawcę. Najśmieszniejsze jest to, że w sobotę kolega 2 bloki dalej też miał montaż w godzinach 15-17 i mimo, że ja montaż miałem mieć pierwszy, to i tak pojechali najpierw do niego. On ma UPC, a ja zostałem z niczym. Miałem mieć montaż w promocji za 10 PLN. Gdybym płacił standardowo 90 PLN pewnie by się zjawili szybko.
    Zaletybrak
    WadyOlewanie klienta przez instalatorów.
  • ~asked / 2015-12-18 13:20
    Ocena: 3.25 / 5
    Generalnie jak zawsze medal ma dwie strony.
    Nie mają dobrych ofert na przedłużenie...mają ale nie szastają nimi na prawo i lewo. Trzeba ich podejść. Argumenty pt. rezygnacja i Netia daje mi lepszą propozycję zawsze skutkują.
    Druga strona medalu jest taka, że w Warszawie jednak mają najstabilniejsze usługi. Internet działa, TV działa. Ba...nawet telefon działa. Wszystko OK.
    Trzeba uważać żeby nie dać się naciągnąć na dekoder Horizon a poza tym jest OK. Nawet ten ich nowy router w trybie modemu daje sobie świetnie radę. Od wymiany (czyli jakieś 3 miesiące) 0 restartów, spowolnień czy czegokolwiek.

    Przy rezygnacji i tygodniowych negocjacjach udało mi się dostać to co chciałem za cenę 200 PLN/mieś + rabat na 6 miesięcy po 20 PLN miesięcznie.
    Usługi:
    - TV Max Extra HD
    - Canal+ Prestige
    - HBO + HBO GO
    - Internet 250/20 Mb/s
    - telefon free do wszystkich

    Poza C+ jest to oferta na 24 miesiące. C+ na 12 ale tam już tak jest.
    Zostaję przy sprzęcie jaki mam czyli:
    - moduł CAM
    - router Ubee
    Zaletywysoka jakość i stabilność usług
    Wadyciężkie procedury w firmie
    od 24 miesięcy (przedłużyłem na kolejne 24 miesiące) - cena 200PLN
  • ~krzsztof / 2015-12-17 22:33
    Ocena: 2.75 / 5
    dostałem zawiadomienie o końcu promocji,30 zł w gorę,ostatnim razem,po złożeniu z mojej strony zawiadomienia,o zakończeniu współpracy,na dwa dni przed końcem umowy,ze 120 zł miesiecznie,zrobiło się 50 zł,szkoda,bo internet stabilny,ale telewizja,koszmar,mam pojęcie,że to nie ich wina,ale za oglądanie tego badziewia,powinni dopłacać.no cóz,tym razem chyba się pożegnamy definitywnie.
    Zaletystabilny internet
    Wadycała reszta
    11 lat
  • ~zadowolony / 2015-12-16 16:47
    Ocena: 5.00 / 5
    po prostu trzeba czytać umowę przed podpisaniem a nie po.
    U mie nie było żadnych problemów. co uzgodnione przez net to to samo na umowie którą przyniósł technik.
    Jak na razie internet chodzi jak burza. spedtesty wykazują ok 250/22 MB/s. Ping w granicach 6-10 ms. Net stabilny bez żadnich zrywań.
    Warszawa-Targówek. Mam tylko internet bez TV i telefonu za 59 zł/mc.
    Ruter Technicolor. Nie było potrzeby restartu rutera.
    ZaletyStabilność i szybkość
    Wadyna razie nie ma. zobaczymy dalej
    2 mc 59zł/mc umowa na 2 lata.
  • ~askulk / 2015-12-15 13:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeśli chodzi o dział techniczny to wszystko ok ale obsługa klienta po prostu fatalna. Z gorszą nie spotkałam się dotychczas nigdzie. Po negocjacji warunków w biurze przychodzi technik z umową i okazuje się, że cena jest wyższa. Po kolejnej rozmowie w biurze i podpisaniu umowy telefon z Biura Obsługi Klienta z centrali. Pracownica twierdzi, że ona żadnej umowy nie widzi w systemie czyli żadnej umowy nie ma. Bo nieważne jest to co robią w oddziale regionalnym, przyjęła nas sprzątaczka i ta umowa się nie liczy. Oni tzn. centrala mają lepszą ofertę. Ok, jest nasza zgoda. Za jakiś czas przysyłają potwierdzenie i co się okazuje, że oczywiście promocja jest tylko na 2 miesiące a potem 2 razy tyle. To jest po prostu zbieranina przypadkowych ludzi wyjętych z czarnej d...bo inaczej tego nie można nazwać. Ludzie trzymajcie się od tego z daleka.
  • ~marekk-wes / 2015-12-13 00:01
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam
    Kablówka nie reaguje na opinie klientów. Kasę pobiera za powtarzane programy czyli płaci się za to samo parę razy.nie ma zmiany propozycji programów, kasa coraz wyższa za nonstop to samo.Zrobcie coś sensownego w ofercie bo kosztuje cie naprawdę duże pieniadze.
    Zaletydekoder z nagrywaniem
    Wadybiorą dużą kasę za specialny repertuar programowy powtarzały co 2 dni dlaczego mam płacić nonstop za to samo
    mam go bardzo długo i za drogo
  • ~Zagłębiak / 2015-12-12 12:43
    Witam. Dostałem SMS od UPC "Z okazji świąt mamy dla ciebie kolorowy parasol na niepogodę! Odbierz go w najbliższym salonie UPC."
    Tak więc zasuwam do salonu po odbiór gadżetu, pani sprawdza mnie z dowodu, czy umowa jest na mnie i pyta na jaki chciałbym zamienić pakiet
    (posiadam tylko internet 60MB),więc mówię że przyszedłem tylko po parasol, chociaż parasol nie był mi niezbędny, ale jak dają, to biorę, na co Pani, że parasole są tylko dla zmieniających umowę, o czym oczywiście w SMS-ie nie było mowy.
    TAK FIRMA UPC BUDUJE ZAUFANIE DO SIEBIE.
  • ~Malgorzata / 2015-12-12 08:33
    Ocena: 1.00 / 5
    dziadostwo nie polecam, ciężko dzwonic, ciężko się dogadać, usługi sa zawieszane nie dzialaja podstawowe kanaly w trakcie rozmowy rozlaczaja. nie polecam tego dziadostwa
    Zaletynie ma
    Wadybrak kontaktu, brak kanalow, problem z komunikacj ai polaczeniem
    1 rok
  • ~slawek / 2015-12-10 21:40
    Ocena: 3.50 / 5
    Hmmm... planuję się przesiąść z UPC na Netię. Więc najpierw poczytałem opinie o Netii i trochę się przeraziłem :)
    Więc z kolei poczytałem opinie o UPC i trochę się uspokoiłem :) Widać ludzie uwielbiają narzekać :)

    Miałem Netię na poprzednim mieszkaniu gdzieś w latach 2004-2009 i nie miałem problemów. acha.. Warszawa, Czerniaków.
    Teraz jestem na Bielanach, mam UPC od .. 4-5 lat? Nie miałem większych problemów, przerw w dostępie, ani schodów. Był na początku okres kiepskiego internetu i kilkukrotne zgłaszanie tego. Dopiero drugi technik odkrył, że poprzedni właściciel zamontował przy wejściu z klatki jakąś dodatkową puszkę z rozgałęziaczem która obniżała jakość przesyłu kablowego. Po skasowaniu tego dodatkowego elementu nie miałem już poważniejszych problemów.
    Awarie? Przerwy? Prawie nie pamiętam. Wydaje mi się że te 2-3 razy do roku kiedy bywają jakieś awarie, to raczej związane z siecią energetyczną w budynku czy na osiedlu.

    Co do jakości telewizji nie mam żadnych zastrzeżeń. Nigdy żadnych problemów, jakość super.
    Jedyny drobny problem dla mnie, to niemożliwość przypisania kanałom własnych numerów. Nie wiem czy inne kablówki to dają, ale oczekiwałbym takiej możliwości. Z tych dziesiątków kanałów używam na codzień maksymalnie 5-8 i chciałbym je mieć blisko na pilocie. Nawet zastępcza metoda przypisania wybranych kanałów do 'Ulubionych' jest kiepska. Da się zrobić, ale co kilka miesięcy oni coś pozmieniają i niektóre kanały znikają z ulubionych, i trzeba sobie przypominać jak to się do cholery robi! :))

    Nie jestem specjalnie zadowolony z ostatniego dekodera (nie Horizon tylko wcześniejszy). Do poprzedniego miałem podpięty własny router z porządną zewnętrzną anteną. Do najnowszego mogę użyć tylko dostarczanego od UPC i ma tylko wewnętrzną antenę. Mam spore mieszkanie i jeszcze kablówka 'wychodzi' niezbyt centralnie. W oddalonych pokojach zasięg wifi jest bardzo słaby. Dodatkowy repeater wifi rozwiązuje problem, ale w poprzednim ruterze załatwiała mi to większa antenka za 15zł i nie musiałem się bawić z 2-oma sieciam wifi..

    Chcę zmienić na Netię tylko z powodu kasy.

    Potwierdzam, że dla aktualnych abonentów propozycje UPC są po prostu śmieszne i zawsze tylko droższe. Płacę obecnie ok. 130 zł (w tym HBO).
    Jak na razie wygląda, że analogiczny zestaw w Netii mogę mieć za 80-90zł, ale na razie robię rozeznanie...


    Zaletystabilna usługa w Warszawie
    Wadysłaba cenowo
    5 lat ?, 130 zł miesięcznie
  • ~zadowolony / 2015-12-10 14:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Do tych co narzekają że oszukali.Trzeba czytać umowę. Dostałem pierwszą fakturę i jest wszystko tak jak powinno być 59zł za 120 Mb/s. Net chodzi ekstra.Stabilnie i żadnych przerw.Szybkość jeszcze kilka dni 250/20 Mb/s bo na dwa miesiące była promocja w cenie za 120/10 Mb/s dają 250/20 Mb/s przez 2 miesiące. IP to samo od dwóch miesięcy.Rutera nie trzeba było restartować.
    Lokalizacja Warszawa-Targówek.
    ZaletyStabilność i szybkość netu.
    Wadyna razie brak. zobaczymy jak dalej będzie
    2 mce 59 zł/mc
  • ~Oszukany / 2015-12-10 08:55
    Przestrzegajcie wszystkich przed UPC - popieram wszystkie opinie dotyczące tego, że co innego mówią co innego później się dostaje - zostałęm dwa razy oszukany.
    NIE PRZEDŁUŻĘ UMOWY
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK ZALET
    ZA DŁUGO
  • ~Antyfan_UPC / 2015-12-07 14:47
    Nie dbają o starych klientów. Przy przedłużeniu umowy dają Ci droższą ofertę niż ma nowy Klient, co sam zresztą na infolinii przyznają!
    Dzisiaj w trakcie rozmowy z Panią z infolinii, która dzwoniła w spr przedłuzenia umowy, Pani stwierdziła, że nie da mi takiej ceny jak ma nowy Klient i odłożyła słuchawkę!!!
    Straszna żenada!
    WadyObsługa Klienta!! dekodery, które trzeba przynajmniej raz w tygodniu resetować, internet nie ma deklarowanych przez nich parametrów!
    6 lat
  • ~zadowolony / 2015-12-03 13:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam od miesiąca net z upc 120 Mb/s. wszystko stabilnie. ping 6-8 ms. transfer przez dwa miesiące podniesiony za darmo do 250/20 Mb/s i tak jest.
    Co do kontaktów z obsługą to miałem problem z założeniem konta na mojeupc. napisałem mejla i na drugi dzień był telefon od nich z przeprosinami bo ktoś zrobił literówkę przy wprowadzaniu moich danych i zakładanie konta poszło bez problemów.
    Może na dobre działanie netu ma wpływ to że nie mam TV tylko sam internet?
    Lokalizacja. Warszawa-Targówek.
    Zaletystabilnośc i parametry. szybka obsługa
    Wadyna razie nie ma. zobaczymy jak dalej
    internet 120 Mb/s 59 zł na dwa lata
  • ~Małgorzata / 2015-12-03 12:31
    Ocena: 1.33 / 5
    UPC przez kilka miesięcy nie pobierało opłat z konta ( polecenie zapłaty złożone w banku ) Comiesięcznie nękano mnie smsami z ponagleniami o zapłate . Często wyjeżdzamy na kilka miesięcy dlatego bank dokonuje opłat.W UPC przez cztery miesiące nie realizowało polecenia zapłaty . Ze zdaniem sprzętu problem . W Gdyni w Rivierze pracownik albo się spóżnia albo " zaraz wraca" . Naczekaliśmy się zeby okazało się ze sprzętu zdać nie można . Na infolinii kazano mi podać pesel męża ( to on zawierał umowę , teraz jest w morzu ) kiedy odszukałam pesel i ponownie zadzwoniłam okazało się , że nie ma takiego w systemie UPC. Jestem starszą osobą i odsyłanie mnie do szukania w internecie to jakaś kpina . Na maile wysłanego tydzień temu nadal nie mam odpowiedzi . Koszmarna firma . Unikać !
    Zaletynie ma
    Wadyzbyt dużo , koszt , zla organizacja , zla obsluga klienta ,
    4 lata w różnych miejscach .
  • ~kkkk / 2015-12-01 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówniana firma. Każa mi płacić za instralację.2 miesiące zwodzenia, zawrcania zgody a nagle dostaję wiadomość" Dziękuję za cierpliwość. Jeżeli zgodzisz się na poniesienie kosztów instalacji w wysokości 202,92 zł netto i dokonasz wpłaty na nr konta, które zostanie podanie, to usługi zostaną podłączone. Proszę wobec tego o informację, czy akceptujesz powyższe warunki." - Śmieszni są!
    Zaletybrak
    Wadykaża płacić za instalację - 2 miesiące bez internetu przez ich głupotę
  • ~Marek / 2015-11-23 19:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Robią co mogą, ale to za mało. Zaczynają sprzedawać kota w worku, są tak zapchani, że już nie dają żadnych gwarancji prędkości łącza.
    Zaletypodobno internet 250Mbit
    Wadyniestabilne łącze, 20-30% prędkości z umowy, słabe urządzenia, słaby serwis po zakupie
    7mc 89zł
  • ~Troj / 2015-11-22 22:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Ostanie kilkadziesiąt opinii zdaje się być nabijane przez właścicieli firmy Netia ponieważ są bardzo niemerytoryczne i bezsensowne. Sprawiają wrażenie celowego obniżenia ogólnej oceny i prawie w każdym poście jest chwalenie Netii...

    Używałem internet z UPC i uważam że nie ma na rynku dostawcy który oferował by lepsze i bardziej stabilne prędkości łącza. Z kontaktem z infolinią nigdy nie miałem problemu, tak jak z resztą z prędkością internetu.

    Poniżej ktoś podał że płaci za internet 220 zł. co jest niemożliwe, ponieważ nie ma takiej oferty nawet...

    Czarni PR'owcy od netii specjalnie zaniżają ogólną ocenę, ale każdy kto używał netu z UPC wie, że nie ma na rynku nic lepszego. Proszę nie czytać tych kompletnie NIEMERYTORYCZNYCH wypowiedzi wyssanych z resztą z palca!!!!
    ZaletyPrędkość internetu, cena
    WadyW porównaniu do innych dostawców - BRAK WAD
    używałem go na Warszawskim Żoliborzu i Bielanach przez w sumie 5 lat, cen nie pamiętam ale do 100 zł
  • ~Cieniewicz / 2015-11-20 04:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Oferta jak najbardziej ok z dużym ale. Mianowicie złodziejskie zapisy w umowie !!! ODRADZAM.
    Zaletyprędkość łącza internetowego
    Wadyzapisy w umowie i OWU sprawią że będziesz płacił i płacił.....
    już nigdy więcej.
  • ~Kasia / 2015-11-15 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet chodzi tragicznie ..
    Wadydekoder Horizon- ogłądasz plus ćwiczysz przysiady bo musisz go resetować na okrągło
    rok, abonament miesięczni to 220 złotych
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016