Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3513 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~niezadowolony / 2018-12-05 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Z taką firmą jak UPC nie da się niczego do końca załatwić. Nadciągaja starsze osoby na pieniądze za podłączenie 59.95 zł i nadal nic nie działa a jak się dzwoni do UPC to rozkładają ręce. I żałośnie próbują wcisnąć jeszcze coś innego z oferty.
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~niezadowolony / 2020-11-17 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    muszę się jeszcze raz odezwać bo szukam innego dostawcę i chcę powiedzieć na temat UPC aby unikać tej firmy , przerywa co chwile i nie da się tak pracować , aby nie być goło słownym podaje wynik mojego internetu w porównaniu do innych możliwości jakie daje rynek (każdy może sprawdzić swój internet na speedtest.pl )

    http://prntscr.com/vkmhv5
    https://www.speedtest.pl/test/266704305

    porażka UPC na przedostatnim miejscu a płace 65 zł :-(((
    Zaletybrak
    Wadyjeszcze w dodatku non stop przerywa
    MiejscowośćBolesławiec
  • ~Niezadowolony / 2021-04-07 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałem na podłączenie ponad tydzien, ustalałem 3 terminy i za każdym razem nikt nie przyjechał, nawet nie informując mnie o tym, chamstwo.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko chhjowe
    MiejscowośćLublin
  • ~Niezadowolony / 2021-09-02 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Chciałem założyć rodzicom internet. Dwa dni monter przekładał termin przyjazdu. Standardowa procedura 10 minut przed ustaloną godziną info o spóźnieniu lub jakiejś innej awarii. Za trzecim razem po 3 minutach stwierdził że nie podłączy, choć na klatce mają przyłącze. Co za fatalna obsługa, nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak chęci podłączenia. Za dużo klientów mają?
    MiejscowośćGliwice
  • ~Niezadowolony / 2023-09-20 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu, nie polecam. Internet co chwilę przerywa, obsługa klienta jest fatalna, trzeba od razu prosić o reklamacje, dopiero wtedy zaczynają traktować Cię trochę poważniej. Ogólnie to plują w twarz swoim klientom
    MiejscowośćKraków
  • ~Niezadowolony / 2023-11-11 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Po połączeniu z play internet
    Non stop się zawiesza wg operatora wszystko jest ok
    ZaletyBrak
    WadyInternet bezprzewodowy non stop się zawiesza
    Prędkość spadła tak że czasem ciężko jest otworzyć strony w przeglądarce
    Rwie połączenie co jakiś czas
    MiejscowośćWarszawa
  • ~niezadowolony klient / 2019-06-02 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    nie działa, cały czas się wyłącza. nie da się nic w spokoju obejrzeć. nie polecam
    Zaletybrak
    Wadynie działa
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Niezadowolony klient / 2022-06-23 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet beznadziejny, gorzej trafić nie mogłem. Ciągłe przerwy w dostawie sieci, nie polecam i nigdy nie zwiąże się umowa z tym dostawca
    ZaletyBrak zalet
    WadyPosiada mnóstwo wad, szkoda słów
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Niezadowolony klient / 2023-09-27 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety jestem zawiedziona usługami internetowymi tej firmy. W ostatnim czasie podczas oglądania filmu na jednej z platform telewizor rozłączył się z routerem dzwoniłam do UPC i niestety 10pracownikow nie było wstanie rozwiązać tego problemu. Sama stwierdziłam że podłącze tv pod router na kablu. W dniu dzisiejszym chciałam podłączyć kamerkę do sieci WiFi wychodził mi błąd bo WiFi nie obsługuje urządzeń 5G pani na infolinii nie potrafiła udzielić nam pomocy, dodatkowo okazało się że inne urządzenia również zostały odłączone od WiFi. Szukając pomocy dopiero w internecie udało mi się SAMEJ rozwiązać problem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak wiedzy na podstawowe tematy dotyczące pomocy w rozwiązywaniu problemów z siecią internetowa WiFi.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~niezadowolony123 / 2022-01-04 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z usług UPC od ponad roku - był to najgorszy okres usług dostawcy Internetu. Codzienne przerwy w dostawie Internetu stały się wręcz męczące i uciążliwe. Nikomu nie polecam, a wręcz odradzam korzystania z usług UPC. Moja ocena 0/10.
    Nie wspomnę już o beznadziejnej obsłudze klienta oraz braku szacunku.
    Nie pozdrawiam i nie polecam
    Zaletybrak
    Wadysłaby przekaz Internetu, ciągły brak dostępu do sieci, fatalna obsługa klienta
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Nigdy więcej UPC / 2018-10-14 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet od UPC to jakaś totalna porażka. Na szczęście kończy mi się niedługo umowa. Nigdy nie miałem tylu problemów, rozłączeń, spadków pobierania co w UPC. A do tego obsługa i kontakt w razie problemów... no porażka. Majstry przyjeżdżające do usterki.. śmiech na sali, co drugi to lepszy i zganiajcy winę na poprzednika. Szkoda na was pieniędzy a najważniejsze to szkoda nerwów. Omijać z daleka !!!
    ZaletyZadne
    WadyWszystko
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Nigdy więcej upc i ich instalatorow / 2023-02-27 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dno porażka czekam tylko do końca umowy .Nigdy więcej upc mam nadzieję że upadną
  • ~nik / 2017-06-06 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    dziadostwo. internet znacznie wolniejszy niz deklarowany i czeste awarie. szukam innego operatora
  • ~nika / 2023-05-05 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Co prawda nie jestem klientem, ponieważ zdążyłam anulować usługę, ale chciałam przedstawić jak sprzedawcy UPC naciągają na umowę...
    Przedstawiciel handlowy przedstawił mojemu partnerowi i rodzicom ofertę (ja byłam nieobecna w domu). Ponieważ warunki były korzystniejsze od tych, które obowiązują nas obecnie w innej firmie, to partner wyraził zainteresowanie, jednak z wyraźnym zaznaczeniem, że mamy umowę do końca września i nie chcemy jej zrywać, będziemy zainteresowani podpisaniem nowej DOPIERO we wrześniu, było to kilkukrotnie podkreślone. Przedstawiciel stwierdził, że oczywiście jest to możliwe, zachęcił do przekazania moich danych osobowych (twierdził, że będzie to zgłoszenie i że skontaktuje się ze mną, aby przekazać oferowane warunki i porozmawiać co dalej, jako że jestem właścicielem i to na mnie jest poprzednia umowa). Tymczasem kilka dni po jego wizycie, bez żadnego kontaktu ze strony UPC otrzymałam smsa o planowanym montażu... Próbowałam się skontaktować z panem przedstawicielem, udało mi się to po 2 dniach. Jak się okazało, pan potraktował nasze zgłoszenie jako chęć podpisania umowy od teraz (w momencie wizyty monterów podpisywana jest umowa), a nie jak cały czas było deklarowane OD WRZEŚNIA. Pan był również bardzo zniesmaczony moim telefonem i informacją, że nic nie było ustalone i ja na żaden montaż za 4 dni się nie zgadzam...
    W moim odczuciu - próba wyłudzenia, inne warunki były przedstawiane mojemu partnerowi, inaczej sytuacja wyglądała. Pan przedstawiciel najwidoczniej liczył, że przez niedopatrzenie uda mu się podpisać umowę dużo wcześniej niż chcieliśmy.
    Gratuluję podejścia do klienta, ponieważ przez powyższą sytuację jestem zrażona do usług tej firmy i wolę przedłużyć starą umowę, na gorszych warunkach, ponieważ w tym przypadku podejście do klienta jest dużo lepsze, a warunki nie zmieniają się w trakcie ;)
  • ~Nikczemny / 2020-04-28 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten dostawca internetu to jeden wielki dramat.
    Deklarowana prędkość internetu to 300 mb/s, która nigdy nie została jednak osiągnięta. Średnio jest to połowa z tej prędkości (i nie jest to wina sprzętu). Bardzo długo miałem problem z ustawieniem sieci 5G (po połączeniu się z nią urządzenia działały kilka minut i cały internet padał).
    Infolinia i pomoc techniczna kompletnie bezużyteczna, starają się zrzucić winę na abonentów (m.in. uporczywie twierdzili, że fakt, iż internet w określone dni i o określonej porze ledwo działa to wina mojego sprzętu i "u nich wszystko jest okej". :)
    Moje UPC (strona internetowa dla abonentów) z reguły nie działa albo ma problemy z działaniem.
    W ostatnim czasie firma stanęła nad przepaścią i dokonała śmiałego kroku naprzód. W czasie izolacji społeczeństwa, pracy i nauki zdalnej firma ma ciągłe awarie, internet pada około 4-5 razy dziennie, działa z niskimi prędkościami. Nie można skontaktować się z infolinią, a firma nie potrafi wystosować żadnego oświadczenia.
    Na szczególne wyróżnienie zasługuje sytuacja, w której zadzwoniła do mnie Pani z UPC z pytaniem czy nie chcę zwiększyć swojego pakietu. Jasno i wyraźnie odmówiłem, a UPC.... podniosło mój pakiet i opłatę! <3


    Zaletydzięki nim jeszcze bardziej docenia się kiedy internet działa (a nie jest to takie oczywiste)
    Wady- ciągłe awarie
    - prędkości niższe niż deklarowane
    - bezużyteczna pomoc techniczna
    - tragiczna infolinia
    - zły stosunek cena/jakość
    MiejscowośćKraków
  • ~Nikoś / 2021-04-24 02:05
    Ocena: 1.00 / 5
    jednym słowem gówno. Codziennie problemy, telefonu nie pomagają. Zawsze ktoś z supportu twierdzi, że przecież wszystko powinno być super. Problemy z cenami za abonament - nie stała cena, co oczywiście też wymusiło moją ingerencję telefoniczną która zaskutkowała dopiero po 8 razach... Nie polecam ani trochę, tym bardziej jeśli chcesz korzystać z ofert opartych na działaniach z chmury, które wymagają połączenia 5G. Wtedy to dopiero jest beka
    Zaletybrak
    Wadywszytko
    MiejscowośćWrocław
  • ~Nilo / 2020-01-20 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zawiedzony internetem z upc. Najgorszy internet jaki moze byc. Dwa dni urywa internet przez co straciłem sporo pieniędzy ( pracuje w domu) Mam nadzieję ze ta siec upadnie. Następnej umowy nie przedłużam
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~NN / 2023-09-26 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Ekipa monterów wkopując kabel światłowodowy przy posesji przecięła nasz kabel ziemny doprowadzony do bramy elektrycznej. Przy podłączaniu siłowników okazuje się że kabel trzeba wymienić(było to rok później, bo po takim czasie podłączaliśmy brame) i podczas wymiany kabla ziemnego do naszej bramy uszkodzonego przez ich ekipę (co zgłaszałam telefoniczne handlowcowi, który mi przedstawiał umowę a do którego kontakt utraciłam) został przecięty kabel od światłowodu bo był wkopany na 20cm - a powinien być na 1 metr i leżał od razu pod taśmą ostrzegawcza, która powinna być na połowie głębokości światłowodu! Moja 1,5 tygodnia od zgłoszenia do UPC na czacie zakładają konkretne zgłoszenia, nikt nic więcej nie może, nie mają kontaktu do działu właściwego twierdząc że mogą do systemu podłączyć jedynie ponaglenie do sprawy i każą czekać. Infolinia to żart rozmawiasz z robotem, zero możliwości łączenia z konsultantem. Więc obdzwaniam firmę PLAY jakieś nr z ulotek, oni się tym nie zajmują bo to nie ich rejon, są z innego końca polski, nie wiedzą jak pomoc. Dzwonie do salonu play w mojej miejscowości, tam mi podano numer do centrali play bo współpracują, ale w play pan mówi że przekażę to komuś kto rozwiązuje problemy Upc i koniec połączenia. Brak informacji, brak kontaktu. 1, 5 tygodnia bez informacji zwrotnych, jedynie zgłoszenia, które nie są ruszone, ja docięta od internetu i telewizji.
    Dodam, że na podłączenie światłowodu do sieci przekładali mi termin 4 razy bez informacji, ja straciłam 4 dni urlopu czekając na ekipe, która nie informowała, że nie przyjedzie. Żałuję że już na tamtym etapie nie zrezygnowałam z ich usług. Umowa na dwa lata, zostało mi 11 miesięcy i ani dnia dłużej nie chce mieć z nimi nic wspólnego.
    ZaletyBrak
    WadySerwis to porażka, brak zainteresowania klientem gdy masz już podpisaną umowę.
    MiejscowośćŚwiecie
  • ~NNAT TS / 2023-05-24 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC - często brak internetu lub interner spowalnia, wieczorem TV nie działa, raz był serwisant i powiedział że to wina telewizora ze poprawia sygnał z dekodera (TV Sony średnia półka), z pewnością nie przedłuzę umowy.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Nomad / 2019-07-22 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma! Nie polecam nikomu. Trzymajcie się z daleka od tego bubla. 2 miesiące nie potrafią usunąć awarii na mojej ulicy. 2 MIESIĄCE!
    WadyUPC to wada.
    MiejscowośćPiaseczno
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4604
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2253
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2099
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4876
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4069
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3150
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2693
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337