Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~niezadowolony123 / 2022-01-04 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z usług UPC od ponad roku - był to najgorszy okres usług dostawcy Internetu. Codzienne przerwy w dostawie Internetu stały się wręcz męczące i uciążliwe. Nikomu nie polecam, a wręcz odradzam korzystania z usług UPC. Moja ocena 0/10.
    Nie wspomnę już o beznadziejnej obsłudze klienta oraz braku szacunku.
    Nie pozdrawiam i nie polecam
    Zaletybrak
    Wadysłaby przekaz Internetu, ciągły brak dostępu do sieci, fatalna obsługa klienta
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Nigdy więcej UPC / 2018-10-14 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet od UPC to jakaś totalna porażka. Na szczęście kończy mi się niedługo umowa. Nigdy nie miałem tylu problemów, rozłączeń, spadków pobierania co w UPC. A do tego obsługa i kontakt w razie problemów... no porażka. Majstry przyjeżdżające do usterki.. śmiech na sali, co drugi to lepszy i zganiajcy winę na poprzednika. Szkoda na was pieniędzy a najważniejsze to szkoda nerwów. Omijać z daleka !!!
    ZaletyZadne
    WadyWszystko
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Nigdy więcej upc i ich instalatorow / 2023-02-27 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dno porażka czekam tylko do końca umowy .Nigdy więcej upc mam nadzieję że upadną
  • ~nik / 2017-06-06 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    dziadostwo. internet znacznie wolniejszy niz deklarowany i czeste awarie. szukam innego operatora
  • ~nika / 2023-05-05 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Co prawda nie jestem klientem, ponieważ zdążyłam anulować usługę, ale chciałam przedstawić jak sprzedawcy UPC naciągają na umowę...
    Przedstawiciel handlowy przedstawił mojemu partnerowi i rodzicom ofertę (ja byłam nieobecna w domu). Ponieważ warunki były korzystniejsze od tych, które obowiązują nas obecnie w innej firmie, to partner wyraził zainteresowanie, jednak z wyraźnym zaznaczeniem, że mamy umowę do końca września i nie chcemy jej zrywać, będziemy zainteresowani podpisaniem nowej DOPIERO we wrześniu, było to kilkukrotnie podkreślone. Przedstawiciel stwierdził, że oczywiście jest to możliwe, zachęcił do przekazania moich danych osobowych (twierdził, że będzie to zgłoszenie i że skontaktuje się ze mną, aby przekazać oferowane warunki i porozmawiać co dalej, jako że jestem właścicielem i to na mnie jest poprzednia umowa). Tymczasem kilka dni po jego wizycie, bez żadnego kontaktu ze strony UPC otrzymałam smsa o planowanym montażu... Próbowałam się skontaktować z panem przedstawicielem, udało mi się to po 2 dniach. Jak się okazało, pan potraktował nasze zgłoszenie jako chęć podpisania umowy od teraz (w momencie wizyty monterów podpisywana jest umowa), a nie jak cały czas było deklarowane OD WRZEŚNIA. Pan był również bardzo zniesmaczony moim telefonem i informacją, że nic nie było ustalone i ja na żaden montaż za 4 dni się nie zgadzam...
    W moim odczuciu - próba wyłudzenia, inne warunki były przedstawiane mojemu partnerowi, inaczej sytuacja wyglądała. Pan przedstawiciel najwidoczniej liczył, że przez niedopatrzenie uda mu się podpisać umowę dużo wcześniej niż chcieliśmy.
    Gratuluję podejścia do klienta, ponieważ przez powyższą sytuację jestem zrażona do usług tej firmy i wolę przedłużyć starą umowę, na gorszych warunkach, ponieważ w tym przypadku podejście do klienta jest dużo lepsze, a warunki nie zmieniają się w trakcie ;)
  • ~Nikczemny / 2020-04-28 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten dostawca internetu to jeden wielki dramat.
    Deklarowana prędkość internetu to 300 mb/s, która nigdy nie została jednak osiągnięta. Średnio jest to połowa z tej prędkości (i nie jest to wina sprzętu). Bardzo długo miałem problem z ustawieniem sieci 5G (po połączeniu się z nią urządzenia działały kilka minut i cały internet padał).
    Infolinia i pomoc techniczna kompletnie bezużyteczna, starają się zrzucić winę na abonentów (m.in. uporczywie twierdzili, że fakt, iż internet w określone dni i o określonej porze ledwo działa to wina mojego sprzętu i "u nich wszystko jest okej". :)
    Moje UPC (strona internetowa dla abonentów) z reguły nie działa albo ma problemy z działaniem.
    W ostatnim czasie firma stanęła nad przepaścią i dokonała śmiałego kroku naprzód. W czasie izolacji społeczeństwa, pracy i nauki zdalnej firma ma ciągłe awarie, internet pada około 4-5 razy dziennie, działa z niskimi prędkościami. Nie można skontaktować się z infolinią, a firma nie potrafi wystosować żadnego oświadczenia.
    Na szczególne wyróżnienie zasługuje sytuacja, w której zadzwoniła do mnie Pani z UPC z pytaniem czy nie chcę zwiększyć swojego pakietu. Jasno i wyraźnie odmówiłem, a UPC.... podniosło mój pakiet i opłatę! <3


    Zaletydzięki nim jeszcze bardziej docenia się kiedy internet działa (a nie jest to takie oczywiste)
    Wady- ciągłe awarie
    - prędkości niższe niż deklarowane
    - bezużyteczna pomoc techniczna
    - tragiczna infolinia
    - zły stosunek cena/jakość
    MiejscowośćKraków
  • ~Nikoś / 2021-04-24 02:05
    Ocena: 1.00 / 5
    jednym słowem gówno. Codziennie problemy, telefonu nie pomagają. Zawsze ktoś z supportu twierdzi, że przecież wszystko powinno być super. Problemy z cenami za abonament - nie stała cena, co oczywiście też wymusiło moją ingerencję telefoniczną która zaskutkowała dopiero po 8 razach... Nie polecam ani trochę, tym bardziej jeśli chcesz korzystać z ofert opartych na działaniach z chmury, które wymagają połączenia 5G. Wtedy to dopiero jest beka
    Zaletybrak
    Wadywszytko
    MiejscowośćWrocław
  • ~Nilo / 2020-01-20 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zawiedzony internetem z upc. Najgorszy internet jaki moze byc. Dwa dni urywa internet przez co straciłem sporo pieniędzy ( pracuje w domu) Mam nadzieję ze ta siec upadnie. Następnej umowy nie przedłużam
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~NN / 2023-09-26 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Ekipa monterów wkopując kabel światłowodowy przy posesji przecięła nasz kabel ziemny doprowadzony do bramy elektrycznej. Przy podłączaniu siłowników okazuje się że kabel trzeba wymienić(było to rok później, bo po takim czasie podłączaliśmy brame) i podczas wymiany kabla ziemnego do naszej bramy uszkodzonego przez ich ekipę (co zgłaszałam telefoniczne handlowcowi, który mi przedstawiał umowę a do którego kontakt utraciłam) został przecięty kabel od światłowodu bo był wkopany na 20cm - a powinien być na 1 metr i leżał od razu pod taśmą ostrzegawcza, która powinna być na połowie głębokości światłowodu! Moja 1,5 tygodnia od zgłoszenia do UPC na czacie zakładają konkretne zgłoszenia, nikt nic więcej nie może, nie mają kontaktu do działu właściwego twierdząc że mogą do systemu podłączyć jedynie ponaglenie do sprawy i każą czekać. Infolinia to żart rozmawiasz z robotem, zero możliwości łączenia z konsultantem. Więc obdzwaniam firmę PLAY jakieś nr z ulotek, oni się tym nie zajmują bo to nie ich rejon, są z innego końca polski, nie wiedzą jak pomoc. Dzwonie do salonu play w mojej miejscowości, tam mi podano numer do centrali play bo współpracują, ale w play pan mówi że przekażę to komuś kto rozwiązuje problemy Upc i koniec połączenia. Brak informacji, brak kontaktu. 1, 5 tygodnia bez informacji zwrotnych, jedynie zgłoszenia, które nie są ruszone, ja docięta od internetu i telewizji.
    Dodam, że na podłączenie światłowodu do sieci przekładali mi termin 4 razy bez informacji, ja straciłam 4 dni urlopu czekając na ekipe, która nie informowała, że nie przyjedzie. Żałuję że już na tamtym etapie nie zrezygnowałam z ich usług. Umowa na dwa lata, zostało mi 11 miesięcy i ani dnia dłużej nie chce mieć z nimi nic wspólnego.
    ZaletyBrak
    WadySerwis to porażka, brak zainteresowania klientem gdy masz już podpisaną umowę.
    MiejscowośćŚwiecie
  • ~NNAT TS / 2023-05-24 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC - często brak internetu lub interner spowalnia, wieczorem TV nie działa, raz był serwisant i powiedział że to wina telewizora ze poprawia sygnał z dekodera (TV Sony średnia półka), z pewnością nie przedłuzę umowy.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Nomad / 2019-07-22 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma! Nie polecam nikomu. Trzymajcie się z daleka od tego bubla. 2 miesiące nie potrafią usunąć awarii na mojej ulicy. 2 MIESIĄCE!
    WadyUPC to wada.
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~norbert11 / 2021-07-07 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    COdziennie po 2 razy wywala mi internet na 10minut. Internet beznadziejny i nie warty swojej ceny
    Zaletynie ma zalet.
    Wadycala ta firma to jedna wielka wada!
    MiejscowośćPomorskie
  • ~Nupel / 2021-09-18 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nie kupujcie tego syfu kasa lepi mi dac elo benc UPC TO SYF
    MiejscowośćPiekary Śląskie
  • ~o / 2023-08-23 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nagrywają rozmowy, a potem nie stosują się do ustaleń. To zwykli oszuści. Twierdzą, że nie archiwizują tych rozmów.
    Wadydziałanie niezgodne z umową
  • ~Obserwator / 2023-10-31 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle problemy z internetem ,przerwy jak dziś 2 godz. Słowa przepraszamy ale jak zalegasz 1zl to już komornik wpada i resztę znacie..
    ZaletyZero
    WadyTotalne
    MiejscowośćGdynia
  • ~Oby Polska była lepszym miejscem do życ / 2022-04-14 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragikomedia. Po przejściu na niższy abonament jakość internetu jest tragiczna. Łącze jest kompletnie niestabilne. Obsługa klienta nie rozwiązjue problemów. Na odebranie telefonu próżno czekać. Jedynie klienci biznesowi są traktowani jak klienci. Jeśli jesteś klientem biznesowym, to od razu odbierają telefon. Jeśli nie jesteś - to czekasz co najmniej 30 min na linii a często i tak Cię po tym czasie robot rozłącza...
    ZaletyMają kasę na reklamy w tv i na ulotkach w skrzynce i na wizytówkach w drzwiach... mnóstwo kasy na reklamę
    WadyMnóstwo reklam w skrzynce i dzwonią 10 lat po zwerwaniu umowy
    MiejscowośćKraków
  • ~odbiorca_uslug_biznesowych / 2017-01-23 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak najdalej od usług tej firmy - pomiędzy tym co "opowiadali" konsultanci, a tym co widnieje na fv są znaczne różnice, dochodzenie spraw masakryczne, dodawanie usług (np. SLA), o których nie było nigdy wcześniej mowy.
    blisko 2 lata w usłudze biznes, wcześniej kilka lat jako klient indywidualny
  • ~odpad / 2023-10-28 03:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlodzieje oszukuja klientow jak moga. Niepodpisuj umowy z tymi zlodziejami
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Odpowiedź do opinii ~all / 2016-03-30 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Cześć. Chciałem tylko odpowiedzieć na opinię ~all. 1. Przez WiFi zawsze masz wolniejsze łącze niż po kablu. Ponad to jest MASA rzeczy jakie mogą mieć wpływ na jakoś łącza. Poczytaj sobie 2. Kabli skrętkowych jest dużo rodzajów. Na każdym masz inne sposoby ekranowania a nawet zaciskania końcówek. Oczywiście wszystko ma wpływ na prędkość przepustową kabla. Ponownie - poczytaj sobie.
  • ~Ogi / 2021-05-02 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet. Ciągle przerywa, zmiany umowy oraz cen bez informowania klienta. Po telefonie z konsultantem odnośnie faktury ciągły brak korekty.
    Z całego serca nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyPrzerywa, brak informacji o zmianach płatności
    MiejscowośćGdańsk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4599
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2579
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016