Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3513 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nie podłączony / 2013-05-15 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Całe szczescie nie jestem klientem tego operatora. U mnie przygoda wygladała tak. Znalazłem oferte w internecie bo nie powiem wyglada ciekawie 15 Mb za 56zł bodajze, 3 pierwsze miechy za polowe ceny. Oferta 12 miesiecy. Mozna sie było umowic na godzine. Dzien i przedział dwugodzinny. Tutaj przyjemnosci sie zakonczyły. Czekałem jak osiol i sie nie doczekałem. Dzwonie do nich. Mowia bardzo im przykro tak sie złożyło. Umowilismy sie na drugi termin. Znow czekałem i nic. Znow nie zadzwonili nawet łaskawie. Zadzwoniłem i zwyzywałem ze jak moga internet oferowac skoro nawet z telefonu korzystac nie umieja. Skoro na dzien dobry tak traktuja klienta, to dobrze o nich nie swiadczy. Pozdrawiam
    Zaletyładnie wyglądajace oferty
    Wadywszystko poza zaletami
    dzieki Bogu nie doszło do podpisania umowy
  • ~Nie polecam / 2023-02-21 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, tragedia umową podpisana na 130 zł, rachunek 300zl, i nikt nie może wytłumaczyć za co takie koszty
  • ~Nie polecam upc / 2022-01-27 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet nie polecam!!!!Cały czas wywala pomimo ciągłego resetowania problem nadal nieustępuje !NIE POLECAM!
    ZaletyNic
    WadyCiągły brak internetu.
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Nie ważne / 2014-11-14 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma co się rozpisywać internet zamiast 60mb/s nie przekracza 3mb/s nigdy więcej nigdy mniej od ponad 6 miesięcy 0 jakiegokolwiek zainteresowania.
    ZaletyBrak
    WadyDużo by wymieniać
    prawie 3 lata 115zl/m
  • ~Nie ważne / 2023-09-18 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Co dwa tygodnie muszę dzwonić na infolinię żeby przyjechał serwis ponieważ nie mam internetu tragedia jakąś
    ZaletyBrak
    WadyCiężko się dogadać z kimś na infolini a serwis przyjezdza kiedy mu się podoba i nawet nie dzwonią
    MiejscowośćBukowie
  • ~Nie zadowolony / 2022-04-25 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka mamy 21wiek i EU!!!A TY PATOLOGIA ZA Wschodniej granicy!!!
    ZaletyWłaśnie się zastanawiam....
    WadySame wady
    MiejscowośćGdynia
  • ~niedoszły klient / 2018-10-01 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, przykład z dzisiaj, mieszkam w domku jednorodzinnym, dzwoniłem kilka dni wczesniej koszt podłączenia 150zł., abonament około 110zł.,przyjęte, dziś patrzę, przez internet 1zł, abonament 114,90, w podsumowaniu wyszło 49,90zł.,abonament 114,90zł.,przyjąłem ok, żeby być w porządku dzwonie i proszę o anulację poprzedniego,droższego zamówienia, pan na infolinii mówi, że to jest ten sam system i koszt dalej 150zł., instalacji, poprosiłem o rozmowę z kimś szczebel wyżej-niemożliwe, bo kierownik/menadżer nie jest od tego (?), dobra przełączono mnie na infolinie głowną, tam się dowiaduje po podaniu adresu, brak możliwości podłączenia, trzeba kosztorys itp., także czekał bym tatka latka, a UPC bym nie miał, bo na pewno nie zapłace za instalacje jak wczesniej ktoś mi powiedział ok.6 tys.,zł.,przykład podałem, mam nadzieje,że moja frustracja zrozumiała, decyzja należy do państwa, mnie to szlag trafia i niech trzymają się odemnie z daleka.
    Zalety:)
    WadyJak na początek, nawet nie zawiązanej umowy ...czarno to widzę
    MiejscowośćZąbki
  • ~Niefart / 2022-02-04 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    zlodzieje i oszusci internet dziala jak w latach 2000 mimo 300mb/s internet muli rozłącza sie i wogole ciezko ostatnio nawet ciezko zalogowac sie na strony z filmami o graniu w jaka kolwiek gre to mozemy zapomniec chyba ze chcemy podniesc sobie cisnienie pomimo paru telefonow do obslugi klienta nie dostalem zadnej pomocy kazali sobie zrobic jakies diagnozowanie za pomoca diabli wiedza jakiego programu i aby wyslac im raport... takze jesli chcecie internet ktory jest niezawodny to napewno nie od tej firmy!!!! kozystalem juz z paru operatorow ale ten to jawna kpina jak mozna sprzedawac uslugi internetowe ktore do niczego sie nie nadaja takze nie pozdrawiam i dziekuje bogu ze juz sie umowa z tymi oszustami konczy zegnam UPC lepiej korzystac z internetu z telefonu ktory jest o niebo szybszy i sie nie rozlacza niz placic oszustom za frajer
    Zaletyjesli chcesz wprowadzic swoje dziecko w skrajna nerwice polecam internet
    Wadyslaby internet rozlaczanie sie internetu. tydzien przez zakonczeniem umowy(powiedzialem co mysle i ze nie przedluze z nimi umowy) nie jestem nawet w stanie normalnie wejsc na strone internetowa (przypadek?)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~NIEklient / 2022-04-18 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Włodzimierz Malinowski - nr tel 780 453 440 - Amatorski pracownik UPC, który nawet nie potrafi umówić wizyty montera. Czekałem 3 tygodnie na wizytę, która nie odbyła się, bez żadnej informacji, że zostanie przeniesiona. Dzwoniąc do tego "agencika" wprowadza błąd, że na pewno będzie tego dnia, a następnego dnia wiadomość, że wizyta zostaje przesunięta na kolejny termin bez żadnego uzgodnienia z klientem czy mu pasuje czy nie. Amator.
    WadyWszystko ;)
    MiejscowośćPrzemków
  • ~nielubieupc / 2020-04-27 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli ktoś lubi jak jego internet jest przerywany co kilkadziesiąt minut to polecam serdecznie, w przeciwnym wypadku odradzam jakiegokolwiek kontaktu z tą "firmą"
  • ~NiePodam / 2024-02-07 00:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Upc po przejściu do play jest aktualnie do wyrzucenia, ścinki, wyłączanie się routera jest na porządku dziennym, szczerze odradzam brania tam internetu
    ZaletyBrak
    WadyOgrom
    MiejscowośćKatowice
  • ~NiePolecam / 2019-08-08 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, przez podpisaniem umowy pracownicy UPC poinformowali mnie ze na moim przyszlym miejscu zamieszkania bedzie mozna przeniesc umowe (podalem adres), niestety pozniej okazalo sie ze nie bylo takiej mozliwosci i nikt nie wiedzial zarowno na infolini jak i w sklepach stacjonarnych kiedy Internet bedzie dostepny, musialem miec Internet wiec zmienilem operatora i UPC naliczyli kare za rozwiazanie umowy, trzymajcie sie z dala od tej firmy
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja pracowników, nie dbanie o klienta
    MiejscowośćGdynia
  • ~NIEPOLECAM / 2021-02-04 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam zrezygnować z sieci w listopadzie 2020 ( ponieważ zmieniałam adres zamieszkania i nie miałam możliwości przeniesienia usługi), usłyszałam od konsultanta że moja umowa kończy się 11 lutego 2021 i jeśli zerwę umowę wcześniej to zapłacę karę w wysokości 180zł. Polecono mi abym złożyła rezygnację i zaznaczyła że wypowiedzenie ma nastąpić z końcem trwania umowy. Tak też uczyniłam i przez 2 miesiące opłacałam abonament za usługę której nie użytkowałam. 4 lutego dostałam od smsa że w wyniku zerwania promocji abonamentu została mi naliczona kara w wysokości 180 zł. Zadzwoniłam więc do konsultanta i okazało się że na wcześniejszy adres który zamieszkałam wprowadzili się inni lokatorzy którzy wykupili usługę od tego dostawcy i w związku tym rozwiązano moją umowę oraz naliczono na mnie karę. Dostawca zerwał ze mną umowę i w wyniku tego naliczył na mnie karę za zerwanie umowy...ABSURD!!!
    Przez 2 miesiące opłacałam usługę zgodnie z wypowiedzeniem i dodatkowo naliczyli mi karę której mieli nie doliczyć, z tytułu tego że opłacałam abonament do końca czasu trwania umowy....ZŁODZIEJE, OSZUŚCI...

    Nie chcę nawet myśleć co by było jeżeli miałabym umowę ważną dłużej niż do lutego , np jeszcze dwa lata, nie chce nawet wiedzieć jaka byłaby wtedy kara... ZŁODZIEJE OSZUŚCI

    Podczas rozmowy z konsultantem odnośnie naliczonej kary dowiedziałam się że w przypadku rezygnacji z usługi moim OBOWIĄZKIEM JEST PRZENIEŚĆ USŁUGĘ NA INNY ADRES LUB ZROBIĆ CESJĘ, WHAT??????!!!!! Takie słowa świadczą o tym że w takim wypadku nie mam prawa zrezygnować z usługi wgl, ŻART..

    Abstarchując od tego że naliczanie kary w przypadku wypowiedzenia umowy już jest nie dopuszczalne i nie działa to tak u innych dostawców.

    Dodatkowo kiedy składałam wypowiedzenie dowiedziałam się że od 2 lat mam naliczą opłatę za telefon stacjonarny którego nie posiadam i wynosi ona 10 zł miesięcznie, czyli naciągnięto mnie na 240 zł dodatkowo. ZŁODZIEJE , OSZUŚCI


    1 GWIAZDKA TO ZDECYDOWANIE ZA DUŻO!!!!!!
    NIE POLECAM
    OSZUŚCI, ZŁODZIEJE, NACIĄGACZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    FATALNY DOSTAWCA INTERNETU, OSZUST!!!!!!!!!!
    WadyFatalne, niedopuszczalne warunki zerwania umowy
    Naciąganie na usługi z których się nie korzysta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Nieważne / 2021-12-28 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Beznadziejna obsługa klienta, częste awarie. UPC barykaduje się od klientów botami, reklamami. Nigdy więcej. Typowy moloch, który klienta ma w d u p i e
    ZaletyBrak zalet
    WadyCzęste awarie, kiepscy i słabo rzadko dostępni konsultanci. Drogie wypowiedzenie. Brak możliwości uwolnienia się od usługodawcy, który po prostu jest żenująco słaby
    MiejscowośćWarszawa
  • ~niewiadomokto / 2014-10-18 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet chodzi bardzo wolno i jest bardzo zawodny nie polecam
  • ~niezadowolny / 2017-03-07 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    moja ocena firmy UPC jest beznadziejna , brak zainteresowania stałymi klientami (odbiorcami), czuję się oszukany przez firmę , pewnego dnia przemiła Pani zadzwoniła z ofertą , nie ważne jaką bo nie o to chodzi, zgodziłem się tylko pod warunkiem wymiany dekodera na horizon go , czy jakoś tak , :) Pani oczywiście się zgodziła i zapytała o zgodę chyba przełożonego , oczywiście horizona do dziś nie zobaczyłem wymieniono mi stary dekoder na nowy ale typ cały czas taki sam. Apel mój jest taki żebyście przejrzeli na oczy mówię do przedstawicieli !!!! dbajcie o stałych klientów bo to oni wam dają na chleb zarobić od kilku lat z wami jestem i rachunek mam 110 zł. miesięczne regularnie , ale jak mam być szczery to po tym incydencie zastanawiam się nad zmianą dostawcy , dla nowych zainteresowanych osób , nie polecam!!!! za kilka lat i tak was zleją!!!!! pozdrawiam odbiorców telewizji cyfrowej :) p.s na skargę telefoniczną do dziś nikt nie zaaragował :( smutne
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    wystarczająco długo
  • ~Niezadowolona / 2018-03-06 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.Maja klentow gdzieś.Od pol roku zgłaszam awarię.Do dnia dzisiejszego echo.Dzwonię i zglaszam awarie i nic.Nie Plecam ????Zacznijcie dbac o klientów bo za chwilę wszyscy odejdą
    ZaletyŻadne
    WadySame wady
    MiejscowośćGniezno
  • ~Niezadowolona / 2019-08-26 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam usług UPC. Nie dość, że w sprawach najmniej ważnych, konsultanci są w stanie 10 x dziennie dzwoniń z tą samą propozycją a w sytuacjach, gdzie naprawdę była mi potrzebna odpowiedź ze strony firmy, czekałam/upominałam się/prosiłam o kontakt przez prawie pół roku. Ostatecznie dowiedziałam się, że jeśli mój dom jest nowy, to musze zapłacić 1200-1500 zł za podłączenie internetu, ponieważ nie widnieje mój dom w bazie. Jak się każdy domyśla, mało zachęcająca propozycja :)
    Podczas korzystania z usług pod innym adresem, miałam cały czas problemy z internetem.
    Zdecydowanie nie polecam :)
    ZaletyBRAK
    WadyNiestety, ale same wady od konsultantów po same usługi.
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Niezadowolona / 2020-08-22 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Do pewnego momentu było okej. Internet strasznie drogi. Niestety oszukują. Przy przeprowadzce sprawdzałam czy w nowym miejscu zamieszkania będzie możliwość podłączenia usługi i takowa miała być, nawet na skrzynkach internetowych na klatce schodowej widniały ich naklejki i numer telefonu o zamówienie usług. Niestety okazało się, że jednak nie mogą tam, nie potrafili odpowiedzieć na pytanie dlaczego oznaczyli skrzynki. Reklamacje otrzymałam negatywną, dlatego muszę płacić za coś czego nie mogą mi zagwarantować. Dno. Wypowiedzenie umowy to katorga, można zrobić to tylko listownie!! (nie można tego załatwić nawet w oddziale, więc nie wiem po co one istnieją). Najgorsze firma
  • ~Niezadowolona / 2023-10-28 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC to jedna z najgorszych firm. Mam z nią podpisana umowę od 3 lat i wymienia mi 5 urządzenie. Infolinia zero profesjonalizmu. Siedzą i dostają pieniądze za kompletny brak pomocy. Niekompetentny pracownik powiedział mi że jak nie ma internetu w domu z ich urządzenia to mam sobie hotspot w telefonie załączyć. Nie płacę ponad 160 złotych za ich usługi żeby korzystać z internetu w telefonie aby na wykładzie zdalnym uczestniczyć. Nie polecam nikomu tej firmy. TOTALNIE NIE RADZĄ SOBIE Z AWARIAMI.
    WadyCzęste awarie. Zero porozumienia z konsultantem. Mia na infolinii.
    MiejscowośćKatowice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4604
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2253
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2099
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4876
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4069
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3150
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2693
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337