strona 144 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- nastepna »
-
~nielubieupc / 2020-04-27 19:38
Jeżeli ktoś lubi jak jego internet jest przerywany co kilkadziesiąt minut to polecam serdecznie, w przeciwnym wypadku odradzam jakiegokolwiek kontaktu z tą "firmą" -
-
~NiePodam / 2024-02-07 00:41
Upc po przejściu do play jest aktualnie do wyrzucenia, ścinki, wyłączanie się routera jest na porządku dziennym, szczerze odradzam brania tam internetu ZaletyBrakWadyOgromMiejscowośćKatowice -
~NiePolecam / 2019-08-08 22:03
Nie polecam, przez podpisaniem umowy pracownicy UPC poinformowali mnie ze na moim przyszlym miejscu zamieszkania bedzie mozna przeniesc umowe (podalem adres), niestety pozniej okazalo sie ze nie bylo takiej mozliwosci i nikt nie wiedzial zarowno na infolini jak i w sklepach stacjonarnych kiedy Internet bedzie dostepny, musialem miec Internet wiec zmienilem operatora i UPC naliczyli kare za rozwiazanie umowy, trzymajcie sie z dala od tej firmy ZaletyBrakWadyNiekompetencja pracowników, nie dbanie o klientaMiejscowośćGdynia -
~NIEPOLECAM / 2021-02-04 19:48
Chciałam zrezygnować z sieci w listopadzie 2020 ( ponieważ zmieniałam adres zamieszkania i nie miałam możliwości przeniesienia usługi), usłyszałam od konsultanta że moja umowa kończy się 11 lutego 2021 i jeśli zerwę umowę wcześniej to zapłacę karę w wysokości 180zł. Polecono mi abym złożyła rezygnację i zaznaczyła że wypowiedzenie ma nastąpić z końcem trwania umowy. Tak też uczyniłam i przez 2 miesiące opłacałam abonament za usługę której nie użytkowałam. 4 lutego dostałam od smsa że w wyniku zerwania promocji abonamentu została mi naliczona kara w wysokości 180 zł. Zadzwoniłam więc do konsultanta i okazało się że na wcześniejszy adres który zamieszkałam wprowadzili się inni lokatorzy którzy wykupili usługę od tego dostawcy i w związku tym rozwiązano moją umowę oraz naliczono na mnie karę. Dostawca zerwał ze mną umowę i w wyniku tego naliczył na mnie karę za zerwanie umowy...ABSURD!!!
Przez 2 miesiące opłacałam usługę zgodnie z wypowiedzeniem i dodatkowo naliczyli mi karę której mieli nie doliczyć, z tytułu tego że opłacałam abonament do końca czasu trwania umowy....ZŁODZIEJE, OSZUŚCI...
Nie chcę nawet myśleć co by było jeżeli miałabym umowę ważną dłużej niż do lutego , np jeszcze dwa lata, nie chce nawet wiedzieć jaka byłaby wtedy kara... ZŁODZIEJE OSZUŚCI
Podczas rozmowy z konsultantem odnośnie naliczonej kary dowiedziałam się że w przypadku rezygnacji z usługi moim OBOWIĄZKIEM JEST PRZENIEŚĆ USŁUGĘ NA INNY ADRES LUB ZROBIĆ CESJĘ, WHAT??????!!!!! Takie słowa świadczą o tym że w takim wypadku nie mam prawa zrezygnować z usługi wgl, ŻART..
Abstarchując od tego że naliczanie kary w przypadku wypowiedzenia umowy już jest nie dopuszczalne i nie działa to tak u innych dostawców.
Dodatkowo kiedy składałam wypowiedzenie dowiedziałam się że od 2 lat mam naliczą opłatę za telefon stacjonarny którego nie posiadam i wynosi ona 10 zł miesięcznie, czyli naciągnięto mnie na 240 zł dodatkowo. ZŁODZIEJE , OSZUŚCI
1 GWIAZDKA TO ZDECYDOWANIE ZA DUŻO!!!!!!
NIE POLECAM
OSZUŚCI, ZŁODZIEJE, NACIĄGACZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletybrak
FATALNY DOSTAWCA INTERNETU, OSZUST!!!!!!!!!!WadyFatalne, niedopuszczalne warunki zerwania umowy
Naciąganie na usługi z których się nie korzystaMiejscowośćWarszawa -
~Nieważne / 2021-12-28 17:32
Tragedia. Beznadziejna obsługa klienta, częste awarie. UPC barykaduje się od klientów botami, reklamami. Nigdy więcej. Typowy moloch, który klienta ma w d u p i e ZaletyBrak zaletWadyCzęste awarie, kiepscy i słabo rzadko dostępni konsultanci. Drogie wypowiedzenie. Brak możliwości uwolnienia się od usługodawcy, który po prostu jest żenująco słabyMiejscowośćWarszawa -
~niewiadomokto / 2014-10-18 15:47
Internet chodzi bardzo wolno i jest bardzo zawodny nie polecam -
~niezadowolny / 2017-03-07 16:06
moja ocena firmy UPC jest beznadziejna , brak zainteresowania stałymi klientami (odbiorcami), czuję się oszukany przez firmę , pewnego dnia przemiła Pani zadzwoniła z ofertą , nie ważne jaką bo nie o to chodzi, zgodziłem się tylko pod warunkiem wymiany dekodera na horizon go , czy jakoś tak , :) Pani oczywiście się zgodziła i zapytała o zgodę chyba przełożonego , oczywiście horizona do dziś nie zobaczyłem wymieniono mi stary dekoder na nowy ale typ cały czas taki sam. Apel mój jest taki żebyście przejrzeli na oczy mówię do przedstawicieli !!!! dbajcie o stałych klientów bo to oni wam dają na chleb zarobić od kilku lat z wami jestem i rachunek mam 110 zł. miesięczne regularnie , ale jak mam być szczery to po tym incydencie zastanawiam się nad zmianą dostawcy , dla nowych zainteresowanych osób , nie polecam!!!! za kilka lat i tak was zleją!!!!! pozdrawiam odbiorców telewizji cyfrowej :) p.s na skargę telefoniczną do dziś nikt nie zaaragował :( smutne ZaletybrakWadysame wadywystarczająco długo -
~Niezadowolona / 2018-03-06 10:53
Nie polecam.Maja klentow gdzieś.Od pol roku zgłaszam awarię.Do dnia dzisiejszego echo.Dzwonię i zglaszam awarie i nic.Nie Plecam ????Zacznijcie dbac o klientów bo za chwilę wszyscy odejdą ZaletyŻadneWadySame wadyMiejscowośćGniezno -
-
~Niezadowolona / 2019-08-26 11:44
Zdecydowanie nie polecam usług UPC. Nie dość, że w sprawach najmniej ważnych, konsultanci są w stanie 10 x dziennie dzwoniń z tą samą propozycją a w sytuacjach, gdzie naprawdę była mi potrzebna odpowiedź ze strony firmy, czekałam/upominałam się/prosiłam o kontakt przez prawie pół roku. Ostatecznie dowiedziałam się, że jeśli mój dom jest nowy, to musze zapłacić 1200-1500 zł za podłączenie internetu, ponieważ nie widnieje mój dom w bazie. Jak się każdy domyśla, mało zachęcająca propozycja :)
Podczas korzystania z usług pod innym adresem, miałam cały czas problemy z internetem.
Zdecydowanie nie polecam :)ZaletyBRAKWadyNiestety, ale same wady od konsultantów po same usługi.MiejscowośćRuda Śląska -
~Niezadowolona / 2020-08-22 08:09
Do pewnego momentu było okej. Internet strasznie drogi. Niestety oszukują. Przy przeprowadzce sprawdzałam czy w nowym miejscu zamieszkania będzie możliwość podłączenia usługi i takowa miała być, nawet na skrzynkach internetowych na klatce schodowej widniały ich naklejki i numer telefonu o zamówienie usług. Niestety okazało się, że jednak nie mogą tam, nie potrafili odpowiedzieć na pytanie dlaczego oznaczyli skrzynki. Reklamacje otrzymałam negatywną, dlatego muszę płacić za coś czego nie mogą mi zagwarantować. Dno. Wypowiedzenie umowy to katorga, można zrobić to tylko listownie!! (nie można tego załatwić nawet w oddziale, więc nie wiem po co one istnieją). Najgorsze firma -
~Niezadowolona / 2023-10-28 10:34
UPC to jedna z najgorszych firm. Mam z nią podpisana umowę od 3 lat i wymienia mi 5 urządzenie. Infolinia zero profesjonalizmu. Siedzą i dostają pieniądze za kompletny brak pomocy. Niekompetentny pracownik powiedział mi że jak nie ma internetu w domu z ich urządzenia to mam sobie hotspot w telefonie załączyć. Nie płacę ponad 160 złotych za ich usługi żeby korzystać z internetu w telefonie aby na wykładzie zdalnym uczestniczyć. Nie polecam nikomu tej firmy. TOTALNIE NIE RADZĄ SOBIE Z AWARIAMI. WadyCzęste awarie. Zero porozumienia z konsultantem. Mia na infolinii.MiejscowośćKatowice -
~niezadowolony / 2018-12-05 17:22
Z taką firmą jak UPC nie da się niczego do końca załatwić. Nadciągaja starsze osoby na pieniądze za podłączenie 59.95 zł i nadal nic nie działa a jak się dzwoni do UPC to rozkładają ręce. I żałośnie próbują wcisnąć jeszcze coś innego z oferty. MiejscowośćTarnowskie Góry -
~niezadowolony / 2020-11-17 10:27
Witam
muszę się jeszcze raz odezwać bo szukam innego dostawcę i chcę powiedzieć na temat UPC aby unikać tej firmy , przerywa co chwile i nie da się tak pracować , aby nie być goło słownym podaje wynik mojego internetu w porównaniu do innych możliwości jakie daje rynek (każdy może sprawdzić swój internet na speedtest.pl )
http://prntscr.com/vkmhv5
https://www.speedtest.pl/test/266704305
porażka UPC na przedostatnim miejscu a płace 65 zł :-(((ZaletybrakWadyjeszcze w dodatku non stop przerywaMiejscowośćBolesławiec -
~Niezadowolony / 2021-04-07 14:17
Czekałem na podłączenie ponad tydzien, ustalałem 3 terminy i za każdym razem nikt nie przyjechał, nawet nie informując mnie o tym, chamstwo. ZaletyBrakWadyWszystko chhjoweMiejscowośćLublin -
~Niezadowolony / 2021-09-02 11:46
Tragedia. Chciałem założyć rodzicom internet. Dwa dni monter przekładał termin przyjazdu. Standardowa procedura 10 minut przed ustaloną godziną info o spóźnieniu lub jakiejś innej awarii. Za trzecim razem po 3 minutach stwierdził że nie podłączy, choć na klatce mają przyłącze. Co za fatalna obsługa, nie polecam. ZaletyBrakWadyBrak chęci podłączenia. Za dużo klientów mają?MiejscowośćGliwice -
~Niezadowolony / 2023-09-20 17:01
Najgorszy dostawca internetu, nie polecam. Internet co chwilę przerywa, obsługa klienta jest fatalna, trzeba od razu prosić o reklamacje, dopiero wtedy zaczynają traktować Cię trochę poważniej. Ogólnie to plują w twarz swoim klientom MiejscowośćKraków -
-
~Niezadowolony / 2023-11-11 17:41
Po połączeniu z play internet
Non stop się zawiesza wg operatora wszystko jest okZaletyBrakWadyInternet bezprzewodowy non stop się zawiesza
Prędkość spadła tak że czasem ciężko jest otworzyć strony w przeglądarce
Rwie połączenie co jakiś czasMiejscowośćWarszawa -
~niezadowolony klient / 2019-06-02 18:18
nie działa, cały czas się wyłącza. nie da się nic w spokoju obejrzeć. nie polecam ZaletybrakWadynie działaMiejscowośćWarszawa -
~Niezadowolony klient / 2022-06-23 22:39
Internet beznadziejny, gorzej trafić nie mogłem. Ciągłe przerwy w dostawie sieci, nie polecam i nigdy nie zwiąże się umowa z tym dostawca ZaletyBrak zaletWadyPosiada mnóstwo wad, szkoda słówMiejscowośćRzeszów -
~Niezadowolony klient / 2023-09-27 20:38
Niestety jestem zawiedziona usługami internetowymi tej firmy. W ostatnim czasie podczas oglądania filmu na jednej z platform telewizor rozłączył się z routerem dzwoniłam do UPC i niestety 10pracownikow nie było wstanie rozwiązać tego problemu. Sama stwierdziłam że podłącze tv pod router na kablu. W dniu dzisiejszym chciałam podłączyć kamerkę do sieci WiFi wychodził mi błąd bo WiFi nie obsługuje urządzeń 5G pani na infolinii nie potrafiła udzielić nam pomocy, dodatkowo okazało się że inne urządzenia również zostały odłączone od WiFi. Szukając pomocy dopiero w internecie udało mi się SAMEJ rozwiązać problem. ZaletyBrakWadyBrak wiedzy na podstawowe tematy dotyczące pomocy w rozwiązywaniu problemów z siecią internetowa WiFi.MiejscowośćWarszawa
strona 144 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- nastepna »