W połowie lipca zadzwoniłam do UPC z prośbą o podłączenie telewizji i internetu. Nie mogłam doczekać sie na podanie wyceny podłączenia więc dzwoniłam po raz kolejny i kolejny aż udało mi się dowiedzieć że będzie to kwota 1524zł!!! Poprosiłam o przesłanie kalkulacji na maila i do tej pory go nie otzymałam a jest końcówka sierpnia. Biorąc pod uwagę że moja siostra która mieszka na tym samym podwórku została podłączona w zeszłym roku za reklamowaną złotówkę to ja czuje się naciągana i lekceważona
WadyZero kontaktu z biura obsługi klienta
MiejscowośćWarszawa
~Monika / 2021-06-08 14:42
Ocena: 1.00 / 5
Od 10.30 nie mam Internetu telewizji i telefonu . Pracuję zdalnie. Szefowa wydzwania za ile będę dostępna. awarie miala byc usunięta do 14.30 . Cza już minął i nadal nic. Jestem potwornie zawiedziona
MiejscowośćSosnowiec
~Monika / 2022-07-23 19:31
Ocena: 1.00 / 5
Internet UPC mam od 5 lat, o ile kiedyś było dobrze to w ostatnim czasie to jest żenada a nie internet, chcąc obejrzeć np. youtube lub netflix trzeba ciągle się logować na nowo, że a może zaskoczy ..... i po 20x próbach się udaje............porażka i w kółko to samo.
MiejscowośćGdynia
~Monika / 2023-03-11 15:41
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem WIELKIE NIEPOROZUMIENIE i PORAZKA!
Banda oszustów! Kończyła mi się pierwsza umowa więc i trener hulał jak szalony. Podpisałam umowę i dostałam oprócz horizons biały ruter ...działało kilka dni i dramat. Dzwoniłam , kombinowałam, resetowalam itp jak kazano na infolinii i nic...mieszkam w centrum miasta, nie na jakichś obrzeżach i z jednej strony mieszkania internet dziala jeszcze jako tako s z drugiej wpgole go nie ma ....czary? Ostatecznie kazali kupić mi kolejny dodatkowy sprzęt który będzie umacniał sygnał internetu który miał być niezawodny. Kiedy powiedziałam że rezygnuje to pani na infolinii szyderczym tonem powiedziała że zrezygnować mogę ale 4 tysiące zapłacić będę musiała....nigdy więcej!
ZaletyBrak
WadyJedno wielkie oszustwo, internet zrywa, nie dziala
MiejscowośćNowy Sącz
~Moraw / 2019-10-20 11:15
Ocena: 1.00 / 5
Największy szajs jaki kiedykolwiek widziałem. Nie mam pojęcia jak taka duża firma może robić taki syf ze swoich usług. Od tygodnia internet działa jak 30 lat temu, codziennie podawana jest informacja że usterka zostanie naprawiona dnia następnego, rano. W piątek podali że naprawią w poniedziałek, czyli co? Tak duża firma przy tak dużej awarii nie zamierza kiwnąć palcem przez weekend? Powinni ku*wa tańczyć na rzęsach.
Zaletybrak
Wadybrak zalet
MiejscowośćChorzów
~Mordeczka / 2023-05-23 22:10
Ocena: 1.00 / 5
INTERNET TO ŚCIERWO WYWALA JEST TRAGICZNY JEST TYLE LEPSZYCH INTERNETÓW RATUJCIE SIĘ OD TEGO ŚCIERWA
~MS / 2017-01-10 19:42
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam i przestrzegam przed zawieraniem jakichkolwiek umów z firmą UPC. Stosuje bezprawne praktyki podnoszenia opłat bez aneksowania umów. Sprawa opisywana w mediach i na stronach UOKiK. Więcej w temacie powie Google po wpisaniu frazy "UOKiK: UPC musi zwrócić klientom pieniądze i zapłacić karę". Jedną sprawę już przegrali w sądzie, ale niestety się odwołali. Jeśli chcesz mieć spokój nie zawieraj żadnej umowy z tą firmą!!! Inaczej czeka Cię pisanie odwołań, skarg, reklamacji, telefonowanie na infolinie, wyłączanie dostępu do Internetu, wykłócanie się o włączenie bezprawnie odłączonej usługi. Omijajcie tą firmę z daleka!!!
WadyStosowanie bezprawnych praktyk.
~Mteusz / 2021-11-16 12:48
Ocena: 1.00 / 5
Dodzwonić się nie można w sprawie rezygnacji spróbowałem sposobem że chce przedłużyć umowę to odrazu odebrali po krótkiej rozmowie przełączyło mnie do działu rezygnacji i odebrał gostek odrazu ale jak powiedziałem że rezygnuje z UPC to mnie rozłączył chamsko i nie mogę wogole się dodzwonić to są jakieś jaja
~Mucha / 2012-03-11 00:56
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie codziennie jakieś kłopoty z dekoderem Tłumaczenie Biura Obsługi brzmi " oj coś nie tak przepraszamy postaramy sie pomóc" 3 - 4 razy w tygodniu Żenada Nie polecam Nawet żadnych zwrotów za przerwane audycje nie dają ( czytajcie umowy w razie co) i ogólnie drożyzna NIE POLECAM
ZaletyŻADNYCH
WadyCAŁA GAMA
długo a za ile to tajemnica mniędzy mną a Tymi ch...
~mvti / 2023-05-10 19:00
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy internet z jakim miałem styczność.
jakość transferu jest niska, internet jest bardzo powolny, cały czas rozłącza wszystkie urządzenia, w tym samym pokoju gdzie stoi router jest jedna-dwie kreski. obsługa klienta jest bezczelna, ceny są bardzo nieadekwatne do usług, lepiej wybrać innego dostawce internetu
MiejscowośćSosnowiec
~Myrxu / 2023-10-12 11:24
Ocena: 1.00 / 5
Odkąd upc przeszło w ręce play ciągle jajies awarie i brak internetu nie polecam.
MiejscowośćGdańsk
~n / 2020-02-10 18:50
Ocena: 1.00 / 5
Góóóóóówno. Nie ma czegoś takiego, jak infolinia. Nie wierzysz - spróbuj w necie znalezc nr.
~N / 2022-10-13 01:43
Ocena: 1.00 / 5
Dno nad dnem. Zmieniam usługodawcę. Wiecznie jakieś niespodziewane awarie.
MiejscowośćGdańsk
~naiwna / 2014-04-10 18:43
Ocena: 1.00 / 5
firma do której radziłabym się trzymać z daleka, brak kompetentnego biura obsługi, można sobie pogadać tylko przez infolinię gdzie trzeba czekać minimum 15 min i jeszcze naciągają na rozmowę nie na temat. w moim dekoderze urwała się wtyczka antenowa zamontowana na cienkim druciku. Elektryk powiedział, że należy kupić gniazdo za 10 zł i wymienić a tu przyszedł serwisant, który miał polecenie zabrać dekoder zamontować nowy i kosztować to ma 300 zł. ponieważ zapłaciłam za nowy dekoder to chciałam aby zostawili stary ale nie zabrali go dla siebie. Uważam, że specjalnie robią dziadowy sprzęt, gdzie gniazdo urwało się podczas wycierania kurzu. Zastanawiam się nad zerwaniem umowy. Rachunki wysokie. pokusiłam się na internet i wzięłam pakiet. Odradzam, jeśli macie tylko możliwość wybierzcie inną firmą.
Wadysame wady
~Najarany / 2017-12-17 12:12
Ocena: 1.00 / 5
Porazka! Co chwila awarie sieci minimum kilka w miesiacu. Cena zdecydowanie nie adekwatna to poziomu usług. Nie po to płace spore pieniądze aby co róż męczyć się z niedziałającym internetem i telewizją
MiejscowośćTychy
~najgorszy / 2021-12-04 18:36
Ocena: 1.00 / 5
zero kontaktu, nie pomagają w razie awarii, oszukują na promocjach
~Nala / 2023-01-25 12:37
Ocena: 1.00 / 5
Najorsza firma. Pokuszę się o napisanie, że są złodziejami. Po rozwiązaniu umowy naliczyli mi pakiety startowe i pakiet start na telefon gdzie nie korzystałam nigdy u nich z usługi na telefon. co kilka miesiecy doliczaja sobie pakiety.
Zaletybrak
WadyKażda moznliwa
~Nas / 2021-12-09 00:43
Ocena: 1.00 / 5
Od ponad miesiąca nie mogą połączyć się z internetem w moim mieszkaniu. Słaba obsługa klienta, długi czas oczekiwania na telefon, nie wiedzą co się dzieje, kłamią, obwiniają klientów, kłamią dzwoniliśmy do Ciebie, ale nie odebrałeś, udowodniłem im historię połączeń, że nikt do mnie nie dzwonił. Po prostu - biedny, nieszczęśliwy, najgorszy.
ZaletyKorzyść? Ładny żart
WadyMiliardy
MiejscowośćWarszawa
~natalia / 2017-07-05 11:23
Ocena: 1.00 / 5
Jedno słowo może tylko opisać jakość usług UPC. ŻENUJĄCY.
Jakość odbioru pozostawia wiele do życzenia - oglądając Tv, często jest problem z sygnałem na niektórych kanałach, deklarowana prędkość internetu znacznie różni się od tej proponowanej w umowie. Na dodatek czas oczekiwania na rozmowę jest OKROPNIE długi, oczywiście przełączają Ciebie od pracownika do pracowika. Właśnie skońćzyłam taką rozmowę po 30 minutach!!! Rozmawiałam z 4 innymi osobami, aby dojść do sedna. Dodatkowo, kiedy końćzyła mi sie umowa dostałam telefonicznie bardzo fajną propozycję - gdzie przez kilka m-cy miałam mieć HBo za darmo, natomiast później okazało się, ze figa z makiem, w moim przypadku jednak się nie da! Oczywiście pisałam odwołania i domagałam się odsłuchu rozmowy z obsługą klienta, ale oczywiście na próżno. Żadna reklamacja nie została uznana. Gdyby nie fakt, że w moim bloku są jedynymi dostawcami w ŻYCIU bym z nich nie korzystała!!!!! NIE POLECAM NIKOMU KTO MA WYBÓR!!!
ZaletyBRAK!!!
Wadynieprofesjonalna obsługa, bardzo długi czas aby się skontaktować, słaba jakość usług, wysokie ceny, naciąganie n nieprawdziwe oferty
~Natalia / 2018-08-29 12:07
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje
Bardzo ciężko zrezygnować z ich usług. Można to zrobić drogą listowną lub osobiście, w biurze obsługi, których jak na lekarstwo (najbliższe oddalone ode mnie 100km).
Wysłanie listu bez odzewu, przychodzą kolejne rachunki.
Kontakt z działem rezygnacji niemożliwy. Dodzwonić się można tylko do działu sprzedaży (za pierwszym sygnałem)
Nie polecam
WadyBrak możliwości rezygnacji z usług, brak kontaktu z działem rezygnacji, brak odpowiedzi na list z rezygnacją.
Naciąganie