Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3502 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Meeko / 2022-12-31 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasrany ziemnior, gdyby nie umowa to juz dawno ten router by był za oknem co za gowno
    Zaletyjak sie wyłączy to nie działa
    Wadyco za gowno
    MiejscowośćKrosno
  • ~megi / 2023-10-05 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT I KOSZMAR !!! Tracę nerwy i cierpliwość . W czerwcu zrezygnowałam z usługi "nielimitowane rozmowy i sms " którą miałam podłączoną za dodatkową opłatą przy Internecie i tv. Rezygnacja przyjęta -mam potwierdzenie sms i mailowe. Jedna faktura przyszła prawidłowa. I co się okazuje? Nie wiadomo kto i skąd samowolnie ta usługę mi na nowo podłączył ? Infolinia nie potrafi wyjaśnić problemu - słyszę tylko" tak tak za miesiąc będzie miała pani prawidłowy rachunek a teraz ma pani płacić za tą usługę z której pani zrezygnowała " I co? Przychodzi kolejny miesiąc i dalej mam doliczane!! Konsultanci tylko zależy im żeby wystawić im ocenę "5" / A za co??? Za niekompetencję, ściemnianie oszustwo??? Nikt nie potrafi mi pomóc - finalnie każą napisać reklamację co też zrobiłam dzisiaj i czekam na odp. Mam ich po dziurki w nosie . Zrywam z nimi całkowicie umowę bo są ważniejsze rzeczy niż użeranie się z nimi o jawne oszustwo ze strony PLAY.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Meu / 2023-01-02 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Systen pada kilka razy na godzinę. Komputrowa pani z telefonu doradza reset modemu. Nie pomaga. Pomaga wyłączenie i modemu i komputera na kilka minut. Od tygodnia nie ma sieci. Modem błyska na czerwono. Umieszczałem wiele negatywnych wypowiedzi, ale żadna się nie pokazała. Na stronie upc opinie kończą się na 2020. I raczej same pochlebne.
    Uciekam z tej firmy naj najszybciej
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mic / 2015-03-13 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa techniczna przez telefon to fikcja. Macie tylu klientów a oszczędzacie na obsłudze po sprzedażowej... Mam nadzieje że ludzie od was odejdą i zrozumiecie jacy jesteście słabi.
  • ~Michał / 2018-02-02 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM UPC! Dzwonią naciągają na jakieś pseudo oferty!
    ZaletyBrak
    WadyNaciągają na jakieś TV, chwalą że 700 filmów a tam większość płatne!
    MiejscowośćKraków
  • ~Michał / 2018-12-18 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na tą firmę, składając reklamację, używają kłamstw. UWAGA ONI KŁAMIĄ !!!!!!!
    Instalatorzy rozkręcili mi instalację elektryczną w kawiarni, przez co nie było prądu w toaletach i zmywalni działającej kawiarni!!! Przebili się przez działający komin na co nie można było zrobić!!!!
    Po złożeniu reklamacji stwierdzili, że instalatorzy nic takiego nie zrobili
    UWAGA NA TA FIRMĘ - ONI KŁAMIĄ
    Zaletyuwaga na tą firmę on i kłamnią
    Wadyuwaga na tą firmę on i kłamnią
    MiejscowośćTARNÓW
  • ~Michał / 2020-04-30 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe awarie, nie polecam. Przez ostatni tydzień internetu częściej nie ma niż jest.
    ZaletyMożna ich zmienić na innego dostawcę
    WadyAwarie, problemy ze stabilnością
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Michał / 2020-08-25 07:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Napisać dramat, to nic nie napisać. Po podpisaniu umowy a i owszem rok bez problemów. Pojawiły się kłopoty ze stabilnością połączenia i od ponad miesiąca nie potrafią usunąć awarii. Raz pojawił się jegomość zmienił ruter i uznali że wszystko OK. Obecnie dzwonię i rozmawiam z botem (tak, naturalnie, rozumie i tego typu banały), w końcu ma przyjść serwisant, połączenie na chwilę wraca i wysyłają Ci SMSa, że wszystko gra - jak gra jak właśnie ze stabilnością połączenia mają problem. Profeshonaliznm w tej firme - nawet nie stali obok czegoś takiego. Efekt jest taki, że od ponad nie potrafią zapewnić dostępu do normalnego internetu.
    ZaletySkoro nie potrafią zapewnić stabilnego połączenia w ramach oferowanej przez siebie usługi, nie można pisać o zaletach.
    WadyProfesjonalny serwis nie istnieje, umawiają się nie przychodzą więc pełna zlewka.
    MiejscowośćZabrze
  • ~Michał / 2022-02-17 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Termin montażu internetu został ustalony kilka dni wcześniej. Monter miał się pojawić między godziną 13:00 a 15:00. Czekając cierpliwie w domu o 14:30 dostaje telefon od montera który słabo rozmawia po polsku że nie ma już w samochodzie modemów i dzisiaj nie przyjedzie. Stwierdził ze mogę sobie składać reklamację a po poproszeniu go o imie i nazwisko stwierdził ze nie musi podawać tych danych ze względu na rodo i się rozłączył. Jeżeli ktokolwiek ma możliwość instalacji internetu u innego operatora, to zdecydowanie polecam ZREZYGNOWAĆ z UPC. Chamska i bezczelna obsługa klienta i niedotrzymywanie terminów to określenia którym opisałbym tą firmę.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michał / 2022-08-02 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dłuższego czasu dostęp do internetu jest kompletnie nie stabilny. Zrywanie połączeń, informacje o słabej przepustowości łącza. Zgłaszanie na portalu UPC kończy się informacją o obniżeniu abonamentu co kompletnie nie rozwiązuje problemów technicznych. TV zrywa sygnał, ciągłe buforowanie, brak dostępności do kanałów. Dekoder TV się wiesza, trzeba go kilkanaście razy dziennie restartować.
    Zaletytrudno widzieć jakiekolwiek
    WadyNiestabilność usług, brak pewności i wiarygodności spełnienia oferty
    MiejscowośćTychy
  • ~Michał / 2022-08-23 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, technik nie przyjechał na umówiony termin, ciężko było również komukolwiek zadzwonić z informacją.
    MiejscowośćOleśnica
  • ~Michał / 2023-02-07 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Jedna z najgorszych operatorów telewizji i internetu jakikolwiek miałem do czynienia. Nie polecam!
    ZaletyBrak zalet
    WadyNotorycznie zacinająca się telewizja i kiepskie łącze internetowe
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Michał / 2023-12-11 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! Podłączyłem Internet od UPC/Play. Po pierwsze, przyszedł technik, który zostawił sprzęt obok łazienki, bo tam było wolne gniazdko, podłączył i poszedł sobie, przewody wiszą, drzwi w łazience się nie zamykają. W następnym dniu połączenie znikło, ani telewizji, ani Internetu. Po godzinie rozmów z infolinią restart urządzenia, później powrót do ustawień fabrycznych. Później taka sama operacja 10 razy i po miesiącu walki dostaję odpowiedź że nie gwarantują WI-FI w mieszkaniu, tylko Internet, i mogę sobie podłączyć kabel, gdy mam problem z prędkością lub stabilnością sygnału Wi-Fi. Na moje pytanie w jaki sposób podłączyć tablet przy pomocy kabla - brak odpowiedzi. I najfajniejsze to, że okres próbny mają 2 tygodnie, sprzęt pojawia się po tygodniu, bo nie mogą się umówić na wizytę po godzinach pracy, problem od razu po podłączeniu. Później dzwonią z propozycją zmiany taryfy na inną, z większej prędkością. W ofercie jest napisane że prędkość ma być do 600 mb/s, ale 100 Mb/s, które ja mam w mieszkaniu, to też pasuje do oferty "DO 600 Mb/s"
    Wadyczęste odłączenia od sieci, brak stabilnego wi-fi, brak obsługi, tylko gaduły na infolinii, technik raczej drogi kurier, niż technik. Narzucane dodatkowe usługi których nie zamawiałem.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michał / 2024-02-04 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Generalnie mam internet 500mb/s aczkolwiek na kablu pokazuje poniżej 300 mb/s, a na wifi ok 25mb/s co jest wynikiem żałosnym, po zadzwonieniu na infolinię odebrał mega niemiły pan jakby za karę tam siedział i powiedział, że to blok, że są zakłócenia i, że oni nie gwarantują prędkości żadnej na wifi. Jeżeli chodzi o usługodawcę to jak kiedyś był to najlepszy dystrybutor internetu tak dzisiaj jest to najgorsza firma jaka może być, obsługa klienta dno, prędkości internetu jak sprzed 10 lat, dramat, jestem w upc już ok 15 lat i szczerze mówiąc dzisiaj nie polecam nikomu, chyba, że chcecie się podenerwować, lepiej wziąć orange gdzie w ofercie się ma 300mb/s, a na wifi wykazuje ok 330mb/s czyli dużo więcej i gwarantują również jakąś minimalną prędkość na wifi.
    Zaletybrak
    Wadyzłodzieje
    brak gwarancji prędkości internetu na wifi
    niemiła obsługa
    specjalnie zaniżają prędkości, żeby oszukiwać klientów
    MiejscowośćPabianice
  • ~mick / 2011-06-08 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najnowszą usługę zamówiłam niedawno.
    Najpierw monter przyszedł sobie w zupełnie innym terminie niż ustalony z pracownikiem infolinii, następnie mimo zapewnień okazało się że nie mogą wypowiedzieć w moim imieniu umowy z poprzednim operatorem, musiałam to zrobić sama. Poinformowana tym razem, że mam odnieść do biura upc dokumenty wydane mi przez poprzedniego operatora(te które tpsa mi odda)zrobiłam to. Dalej trafiłam na niewychowaną niekompetentną pracownicę biura, która tym razem nie umiała wskazać składników mojej faktury, powiedziała że przyniosłam złe dokumenty bo kopie, a nie oryginały-wcześniej nikt tego nie wskazał. Po zwróceniu jej uwagi, że mimo obietnic nie wypowiedzieli umowy w obiecanym czasie, instalacja będzie kosztowała więcej niż zapewniano w infolinii i że będę musiała kolejne godziny poświęcać na kompletowanie dokumentów, stwierdziła że to ona mówi prawdę, w infolinii nie, a ona musi potem użerać się z klientami. Gdybym wcześniej wiedziała jak uciążliwa będę dla upc nie narażałabym ich na tę nieprzyjemność. Nie polecam.
    dwa tygodnie, instalacja 250 zł
  • ~Mike / 2022-12-03 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie, czy nie próbują zainstalować wam jakiegoś starego dziadostwa. Ja tak miałem, monter zaczął coś pyszczyć do mnie, to od razu kazałem spakować mu swoje "zabawki" i wynosić się z mojego mieszkania!
    ZaletyMoże i są jakieś zalety?
    WadyObsługa klienta i montaż
    MiejscowośćKatowice
  • ~Mike1604 / 2013-05-29 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Pan z obsługi nie dość powiedzieć że nieuprzejmy a zwyczajnie chamski!!
    Nie da się normalnie rozwiązać sprawy próbują człowieka wyprowadzić w pole.
  • ~Mikhail / 2023-08-12 09:35
    Ocena: 1.00 / 5
    ani jednego pozytywnego
    Nie wiem jak zerwać z nimi umowę.
    szukał przez dwa miesiące
    w tym czasie naliczyli trzymiesięczną opłatę, choć po miesiącu wyłączyli Internet
    żeby wzięli swoje gówno (router)
    zażądali ode mnie pieniędzy
    MiejscowośćWroclaw
  • ~MikuriUwU / 2022-01-21 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby internet w trakcie gry jest około 30 k pingu
    ZaletyBrak
    WadyTen internet
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Mileksosna / 2022-01-19 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet po zapłaceniu nie działa przycina jestem już z nim od 2019 i okropność brak internetu teraz mam i mam dosyć tego internetu
    ZaletyNajgorsze
    WadyNajgorsze co może byc
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4457
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4607
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017