Brak awarii, ciekawie przygotowana umowa w miarę przestępnych warunkach.
Internet, telewizja, brak awarii od 2 lat. Jestem pod wrażeniem.
Jedyne na co mogę się poskarżyć to na Dekoder Horizon, nie polecam! Bardzo wolny w działaniu dekoder, czasami zawiesza się, i trzeba go resetować co jest uciążliwe. Ale tak to jest jak liczy się pieniądz i ciężko tak UPC dodać więcej groszy, aby Chińczycy zrobili coś lepszego.
ZaletySZYBKI I BEZPROBLEMOWY INTERNET. TELEWIZJA BEZ DEKODERA (karta ci+)- DZIAŁA BEZBŁĘDNIE.
WadyDEKODER HORIZION JEST ZA WOLNY, ZAWIESZA SIE.
ogólnie z usług UPC korzystam od ponad 15 lat. aktualnie płace 182 zł. i jest to telewizja + pakiet Canal+, internet i telefon- (w formie aplikacji w telefonie)
~Jerzy / 2016-09-23 12:33
Ocena: 1.00 / 5
Bez przerwy coś się psuje. Opieszały i niekompetentny serwis. Tępota konsultantów telefonicznych. Arogancki stosunek do klienta.
Zaletybogata oferta
WadyZa silna pozycja na rynku. Organa antymonopolowe powinny zmusić firmę do podzielenia się na kilka małych, konkurujących ze sobą.
Wybrałem UPC, bo dotychczasowy dostawca internetu był jeszcze gorszy.
~Sylwia / 2016-09-20 20:26
Ocena: 5.00 / 5
Podziekowania dla dwóch przesympatycznych panów Tomków, którzy dzisiaj przed chwilą wykazali się profesjonalnym podejsciem do sprawy:-) kamień spadł mi z serca:-)
Polecam :-) pozdrawiam :-)
~Niezadowolony klienf / 2016-09-20 00:37
Ocena: 1.50 / 5
Mega nieprofesjonalna kadra w infolinii. Każda babeczka mowi co innego nikt nic konkretnego . Ogólnie paranoja na pewno nigdy wiecej upc , kolejnym razem vectra
~Klienci / 2016-09-17 20:02
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo bardzo dziękuję Panu z infolinii z którym przed chwilą rozmawiałam. Pan był bardzo bardo miły i pomocny. Dziadkowie w pełni zadowoleni.
ZaletyUprzejmy Pan i pomocne wytłumaczenie
Wadybrak szybkiego porozumienia prosto z osobą bez wcześniejszego wysłuchiwania robota
~xxx / 2016-09-14 14:52
Ocena: 5.00 / 5
najlepszy dostawca na rynku polskim,najlepszy dostawca na rynku polskim
Zaletyintenet
3 lata+
~krstina / 2016-09-14 11:23
Ocena: 1.25 / 5
Jak dla mnie oszusci i zlodzieje beszczelni plugawi jak pijawki wysysajacy z ludzi kase. DZwonisz na infolinie kilka razy za kazdym razem slyszysz cos innego kreca lawiruja bez konsekwenci a ponoc nagrywaja rozmowy ale w momencie kiedy prosisz o nagranie okazuje sie zego nie ma w sposob nie wiadomy znika.Baby ktore siedza na sluchawce do zwolnienia naskakuja na klienta sa opryskliwe i podnosza glos wmawiajac slowa ktore nie mialy miejsca. Czekam do rozwiazania umowy i juz nigdy nie chce miec nic wspolnego z tym zlodziejstwem
ZaletySAme wady
Wadyzaklamanie i zlodziejstwo
~wku*wiony / 2016-09-12 14:43
Ocena: 1.00 / 5
Usluga zamowiona w lipcu, do tej pory UPC nie zdolalo zainstalowac sprzetu, monterzy byli 2 razy za kazdym razem nieprzygotowani, kompletny brak komunikacji wewnatrz firmy, centrala nie wie co robia podwykonawcy, podwykonawcy nie wiedza co kazala im zrobic centrala. jednym slowem zenada, dzisiaj kupilem nowa usluge w innej duzej firmie, instalacja ma sie odbyc jutro o 17;00 mozna? mozna
a firmie upc wspolczuje takich pracownikow
Wadyarogancja i nieprofezjonalizm
~klaus / 2016-09-11 20:25
Ocena: 1.00 / 5
UPC zaczyna działać na zasadach monopolistycznej w czasach socjalistycznych TPSA.
Zaczyna dopisywać usługi które nie były zainstalowane lub miały być a zostały anulowane za opieszałość serwisu lub niestawianie się w omówionych terminach.
Po interwencji w biurze dostaje się radę,żeby zapłacić tę wystawioną fakturę a reklamacja będzie w następnym miesiącu.
Dwa lata temu dostałem pakiet z numerem telefonu ale nie została ta funkcja aktywowana.
Po paru interwencjach posunąłem się do tego,że gdy napisałem,że jak nie będzie aktywowana ta funkcja to zrywam umowę.
UPC ma taką zasadę działania,że jak złapie klienta to to jest wtedy ważny i godny uwagi do tej pory jak nie sfinalizuje się umowy.
Natomiast po zakończeniu rozmowy już nie ma sprawy i zobowiązań a zadeklarowane usługi wpisuje się w spis faktury nie aktywując ich.
Dla UPC ważna jest ilość klientów z których mają pieniądze,a klient to istota która ma tylko płacić i nie zawracać głowę.
Wadyarogancja ,niekompetenctni,naciągacze
~raskej / 2016-09-11 17:21
Ocena: 4.00 / 5
Z UPC jestem raczej zadowolony owszem zdarzały się mniejsze czy większe awarie ale na obsługę jak i jakość narzekać raczej nie mogę.
Korzystam jakieś 3 lata zakupiony w salonie sferis gdy przez jakiś czas prowadzili z UPC współprace
~Kamil / 2016-09-09 21:46
Ocena: 1.00 / 5
Kpina! Na infolinii niczego się nie załatwi, odsyłają do wypełniania formularzy na stronie! Wiedzą o usterce, ale do naprawy się biorą dopiero po moim telefonie!! To jest jakiś żart. Unikajcie UPC, jeśli szanujecie swój czas i pieniądze. Kiedyś byli jedynym sensownym wyborem, teraz niestety jakość usług poniżej krytyki!
Wadyobsługa klienta, awaryjność, sprzęt kiepskiej jakości
~skull / 2016-09-07 15:02
Ocena: 3.25 / 5
Konsultanci UPC wprowadzają w błąd podczas zmiany/przedłużenia umowy. Mianowicie ostatnio przedłużałem telefonicznie umowę i wybrałem dodatkowo pakiet HBO, który miał być za zero złotych przez pierwsze 4 miesiące gratis a później bez problemu można było z tego zrezygnować. Zadzwoniłem na całe szczęście dwa dni później do konsultanta i powiedział, że owe HBO jest zobowiązujące na okres 24 miesiące i płatne po 4 miesiącu. Umowy zawarte poza lokalem można rozwiązać do 14 dni, także tak też uczyniłem. UPC naciąga i kłamie w sprawach pakietów, trzeba uważać. Ogólnie nie polecam
Wadykłamliwi konsultanci
~stanislaw / 2016-09-05 15:35
Ocena: 1.00 / 5
upc ignoruje klijenta wogole nie wywiązuje sie z umow a ciebie traktuja jak natreta zawarłem umowe na 120mb a dostaje co najwyzej 17mb zgłaszanie reklamacji nie przynosi skutkow a wrecz odwrotni czym wiecej skarg tym mam mniej Mb oto polityka UPC wiec jezeli ktos bedzie chciał skorzystać z ucług tych naciagaczy niech sie lepiej zastanowi moja cierpliwosc sie juz wyczerpała składamskarge do biura konsumentow i zasiegne prawnika czy bede mogł zerwac z tymi oszustami umowe a jak nie to za kilka miesiecy konczy mi sie umowa i zegnam ich na zawsze i bede odradzał wszystkim zeby sie z UPC nie zadawać
ZaletyBRAK JAKICH KOLWIEK ZALET SAME DNO
Wadynie rzetelnosc ignorancja bezczelnosc hamstwo i prostactwo
~Kamila / 2016-08-28 09:51
Ocena: 2.50 / 5
Internet często przerywa, zacina się i rozłącza. Często działa o wiele wolniej niż wykupiony pakiet.
24 miesiące
~Grześ / 2016-08-24 09:59
Ocena: 1.00 / 5
UPC Kielce:
Obsługa klienta- dno.
Kontakt z przedstawicielem od reklamacji- lekceważenie klienta i odpowiedź, w której brak jest winy firmy.
Cena- bardzo drogo.
Monter usług- osoby niekulturalne, spóźnialskie, aroganckie, nieprzygotowane do montażu (brak drabiny).
ZaletyBrak jakichkolwiek zalet!
WadyJak wyżej.
2 lata, 119, kupiony w UPC Kielce.
~Peter / 2016-08-22 17:24
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA na UPC. Ostatnio wprowadzili nową pułapkę dla swoich klientów. Pod nazwą UPOMINEK informują klientów, że ze względu na regularne korzystanie z usług otrzymują darmowy dostęp do programów HBO na 4 miesiące. W rzeczywistości po upływie 4 miesięcy jest to podpisanie zobowiązania do korzystania przez kolejne dwa lata z pakietu tych programów. Po prostu oszustwo.
~Zbyszek / 2016-08-21 13:29
Ocena: 1.25 / 5
Najgorszy internet jaki kiedykolwiek miałem. Nie mogę się doczekać końca umowy. Dzień w dzień od 2 miesięcy ping skacze 10-500 nie zależnie od pogody. Dzwoni się do tych ### i się słyszy już naprawiamy. Jeden dzień normy a za chwilę znów się zaczyna.
~is / 2016-08-20 22:35
Ocena: 2.00 / 5
DRAMAT po czterech wizytach technika dalej problem z zawarciem umowy za pierwszym razem pracownik nie miał drabiny żeby dostać się do skrzynki zawieszonej na bloku. Za drugim razem miał drabinę ale nie otworzył skrzynki bo był problem - skrzynka sorodowana. Za trzecim razem przyszedł z drabinę ale ten poprzedni nikogo nie zawiadomił że skrzynka zardzewiala i trzeba mieć coś do cięcia metali. Za czwartym razem ten z drugiego i trzecuego razu też nie dał znać o stanie skrzynki i znowu przyszedł bez piłki do cięcia. LUDZIE DO LICHA KTO TAM PRACUJE czy w gestii klinta jest dostanie się do skrzynki czy do cholery ktoś ma za to płacone. Gdzie znajdujecie takich pracowników. Zero przepływu informacji (pomimo ze klient za każdym razem sygnalizuje jakie są problemy skorodowana skrzynka i zawieszone na wysokości ponad 2 metry). Podsumowując firma na klienta daleko w d.... zatrudnia nieodpowiedzialnych ludzi którzy mają problemy ze zrozuumieniem prostych komunikatów. Kategorycznie nie polecam usług.
ZaletyBrak
WadyOlewanie klientow
2 lata
~Błażej / 2016-08-09 17:59
Ocena: 1.00 / 5
Cóż za bezczelny monopolista ! mnóstwo ukrytych kosztów. Pakiet dodatkowy, mimo że go nie chciałem, wcisnęli mi na okres testowy, który później przedłużył się na rok (przypominam, od razu mówiłem, że go nie chciałem !) Poza tym drogo, strasznie drogo.
~EMPE / 2016-08-08 14:13
Ocena: 1.00 / 5
Mnóstwo ukrytych kosztów, nie znam bardziej bezczelnego dostawcy Internetu.