Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3511 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Basia / 2016-11-06 23:34
    Ocena: 2.50 / 5
    Połączenie z internetem przez wifi w moim komputerze praktycznie nie działa. W innych komputerach wifi działa słabo i niknie w miarę oddalania się od routera (mieszkanie ok. 50 m^2).
    Obsługa klienta nie była pomocna, kiedy się do niej zwracaliśmy. Za pierwszym razem wezwaliśmy specjalistę do domu, w sprawie wolnego internetu przez wifi, to jeszcze miał pretensję, że przyjechał na darmo, bo w UPC po prostu mają takie routery i to jest normalne działanie tego internetu.
    Za drugim razem telefonicznie w tej samej sprawie, konsultantka zaproponowała samodzielną zmianę kanałów. Ten zabieg zakończył się także fiaskiem.
    Płacę słono za usługę, to wymagam jakości. Firma UPC nie wywiązuje się z tej prostej umowy, ponieważ nie zapewnia choć poprawnej jakości.
    Nie polecam nikomu firmy UPC!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak połączenia przez wifi
  • ~KlientUPC / 2016-11-05 19:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet jest za wolny. W umowie jest 60 mb/s a dziś miałem 0,5 mb/s. Internet przerywa, rozłącza się, bywają takie sytuacje, że muszę zresetować router kilka razy dziennie bo nie ma dostępu do Internetu. Router jest tak słaby że zasięg mam tylko w połowie 50-metrowego mieszkania. W dodatku cena zupełnie nie jest adekwatna do jakości. Dekoder telewizji zawiesza się i są problemy z uruchomieniem. Czasem trzeba go odłączać od zasilania.
    ZaletyBrak
    WadyŁącze słabe powolne i niestabilne. Urządzenia crashują i zawieszja się. Trzeba zresetować
  • ~yoki / 2016-11-04 23:34
    Płacę za internet 250 szybkości a mam od 3 miesięcy różnie np.o godz 10-12 220, ok 15-23 godziny 7 -60. Przyjeżdża technik sprawdza mój problem przez 4 dni w różnych godzinach i stwierdza że wina jest po stronie UPC. W centrali firmy UPC stwierdzają że jest przepełnienie serwera utylizacja ok 200 % ( ja słyszę rozmowę telefoniczną technika z centralą ) W rozmowie z infolinią po złożeniu skargi usłyszałem że polityka firmy dopuszcza możliwość spadku do 1 mega i mam się cieszyć ,a jeśli mi się nie podoba to mam zrezygnować.
    Zaletyszybki przyjazd technika
    Wadyj.w
    2 lata
  • ~były klient / 2016-11-01 00:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet psuł się średnio raz w tygodniu, a na infolinii zero chęci do pomocy, potem nie chcieli zerwać umowy, aż w końcu po pół roku mi się udało i przenioslem sie do neti, nie psuje sie i wyszlo taniej z telewizja
  • ~Marko / 2016-10-29 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem z UPC od początku ale od pół roku to totalna porażka szczególnie z dekoderem Horizon ta firma strzeliła sobie w kolano.Dekoder się ciągle zawiesza,internet zrywa i zamula mimo wymiany dekodera nic to nie daje obsługa nie ma o niczym pojęcia próbują wymyślać niestworzone rzeczy aby tylko odsunąć sprawę i przedłużyć tak samo technicy zatrudnili firmę no name do obsługi a oni mają dosłownie dzieci zatrudnione które też po za wymianą nie mają o niczym pojęcia. Po zakończeniu umowy trzeba się pożegnać z tą firmą bo jest co raz gorzej.
    WadyInternet,Tv,Dekodery Horizon największa wada.
    Więcej niż 5 lat
  • ~Robert / 2016-10-24 12:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem użytkownikiem tv telefon internet od samego początku UPC w Krakowie i zawsze chwaliłem niestety obecnie od około pół roku totalna kompromitacja internetu , ciągłe zrywki , spadek transferu . Serwis wymienił router i dalej nic . Ogólnie rzecz biorąc zmierza to w złym kierunku i nad następną umową mocno się zastanowię . Miejsce Kraków Mistrzejowice.
    ZaletyTv jest OK ale na Mediabox.
    WadyCoraz gorszy zrywający się internet 250Mb . Serwis wymienia router i nic .
  • ~Stanko / 2016-10-24 11:42
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem w upc ponad rok mam internet (w domu)kabel oczywiście, jestem bardzo zadowolony przeciętny ruter thomson.Niedawno poprosiłem o zwiększenie predkości łacza do 60 Mb/s za 49 zł jestem bardzo zadowolony.Naprawde,mam zamiar dobrac TV.
  • ~volodymyr / 2016-10-23 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Szybkosc ok ale znika po 2 razy na minute... internet za 70 zl najgorszy chyba
    ZaletyNie ma
    WadyZnika interne
    wiecej roku
  • ~wadliwe UPC / 2016-10-20 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    technicy nie przyjeżdżają na umówione wizyty,
    konsultanci nie potrafią wytłumaczyć prostych rzeczy
    UPC dno !!!
    Zaletybrak
    Wadydno
  • ~kris / 2016-10-19 21:32
    Ocena: 4.75 / 5
    Jestem zadowolony. Byłem sceptycznie nastawiony do dekodera Horizon ale działa na prawdę dobrze, nie było żadnych zwiech ani restartów póki co. Router wbudowany działa naprawdę dobrze, na Wifi AC wyciągam 150mbps między piętrami co jest bardzo zadowalające.
    ZaletyDuża szybkość
    Póki co nie uświadczyłem przerw w działaniu internetu
  • ~sidzior / 2016-10-19 15:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Jakość średnia czasem zrywa ale ogółem jest ok/ obsługa żenada , jeśli jesteś abonentem to potraktują cię gorzej jak nowego, o ile się dodzwonisz/ drrrooogo
    Oś Wandy sam internet
  • ~Andrzej / 2016-10-17 23:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Upc to tragedia. Prędkość jako taka moze jest, ale obsluga totalne dno. Nie polecam nikomu tej firmy bo cena jest zbyt wygórowana oraz wciskaja umowy niedopowiadajac czasu trwania umowy itp. Po zerwaniu umowy nie jest jasno powiedziane jak oddac ich ... sprzęt... przez co naliczaja sobie kare 50zł i dopiero wtedy przysylaja opis jak trzeba zwrocic router. Jeszcze raz żenada i strata nerwów i pieniędzy. Unikajcie i nie sponsorujcie oszustów i krawaciarzy
    ZaletyBrak
    WadyWszystko.
    Cena.
    Obsluga.
  • ~CHris / 2016-10-12 20:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Syf, kiła i mogiła. Prędkość wysoka, ale ciągle skoki, kontakt z obsługą na przyzwoitym poziomie natomiast cena i niezawodność dramat.
  • ~Jurek / 2016-10-12 13:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem klientem aster i upc przez wiele lat. Ceny wysokie, fatalna obsługa i beznadziejni monterzy. Nie polecam.
  • ~Ciech / 2016-10-11 21:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam.
    W UPC jest tak, że dopóki jesteś związany lojalką to jest może jest i ok, jakieś tak małe spadki prędkości się zdarzają ale da się żyć. Ale w chwili gdy Ci wygaśnie umowa to od razu masz informację że musisz zwiększyć prędkość bo tej prędkości z której korzystasz nie ma już w ofercie, no a co za tym idzie - PODNIESIENIE ABONAMENTU !!! Powiedziałam, że w takiej sytuacji nie opłaca mi się podpisywać umowy i że zostaję na czasie nieokreślonym.
    No i od tej pory sie zaczęło: prędkość diametralnie spadła, urządzenia przez Wi-Fi ciągle rozłącza, praktycznie nie mozna korzystać - to jest polityka sieci UPC - chcesz mieć dobrze to podpisz umowę !!!
    WadyBez obowiązującej umowy internet do d..y !!!
    umowa podpisana przez infolinię, abonent 71zł= TV na dwa dekodery + 1 analog + internet 30 MB
  • ~Warszawa-Wola / 2016-10-09 17:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet 250mb rewelacyjny, modem wifi bardzo dobry - ale pod warunkiem, że w ogóle jest internet :). Do wakacji (korzystam od kilku lat) internet był rewelacyjny (pingi, downolad/upload na maksa) - teraz do bani: w godzinach szczytu spadki do 100% (internet stoi w miejscu), niestabilność (w ciągu jednej minuty downolad skacze od 15 do 80 mb/s, o grach sieciowych, skype, yotube itp można zapomnieć, pingi do niedawno 8-15, teraz 15-800. Istny koszmar. Praktycznie w godzinach wieczornych, poza sprawdzeniem poczty i przeczytaniu wiadomośći nic więcej "nie idzie" na kablu (komputer z najwyżśzej półki, sprawdzony przez serwis upc). Infolinia UPC - ja oceniam bardzo dobrze kontakty z nimi - poza tym, że efektów nie widać :). Niby coś się u nich dzieje, miałem już 1-szy termin poprawy jakości (minął) teraz 2-gi termin znacznie odległy. Szukam nowego operatora - na szczęście umowa wkrótce się kończy.
    pozdrawiam
    do niedawna wielbiciel
    internetu UPC
    Zaletyteraz brak, wcześniej były - opisane powyżej
    WadyOpisane powyżej
    nie pamiętam dokładnie, ładnych parę lat.
  • ~frodohb / 2016-10-08 19:19
    Ocena: 2.50 / 5
    Mam umowę z UPC już dosyć długo przy kolejnych proponują ulgi więc z ceną nie jest źle.Natomiast horizon to dno poprzedni był trochę lepszy choć też miał braki.Przy przełączaniu kanałów obraz zasypany grafiką trudno się poruszać.Najbardziej brakuje możliwości własnego ustawienia kanałów nawet funkcja ulubione tu nie pomaga bo trzeba skakać po kanałach w takiej kolejności jak ustawiło UPC.
    Zaletycena
    Wadyw dalszym ciągu nie można sobie ustawić samemu kolejności kanałów,obsługa dekodera fatalna.
    10 lat
  • ~Jack / 2016-10-05 23:35
    Ocena: 4.00 / 5
    Internet mistrzowski. Dlaczego? Od 9 miesięcy posiadania tego dostawcy możliwe, że zdarzyły się 2 incydenty z chwilowym brakiem internetu, bądź jego spowolnieniem. Czasami przeprowadzam speedtesty z nudów i w zasadzie nie odbiegają one od tych wartości: http://www.speedtest.net/result/5690800492.png
    Router Compal spisuje się świetnie, co więcej posiada możliwość podpięcia swojego routera (na czym mi najbardziej zależało) natomiast sam modemo/router od UPC również spisywał się przez pierwszy tydzień i nie było żadnego problemu.

    Obsługa to delikatnie mówiąc klapa. Miałem styczność z bardzo arogancką panią, która nie dawała dojść do słowa i wykłócała się o moje pieniądze. Dość długa historia ale mimo wszystko istnieje jeszcze "Dział utrzymania klienta".
    Dlatego to jest mały plus od nich, zatem obsługę pozwolę sobie ocenić na naciągane 2/5.
    ZaletyNiezawodność internetu
    Wadyobsługa klienta
    9 miesięcy / umowa bezterminowa 120Mb - 59 złotych/miesiąc. | Nowa umowa na 2 lata - od miesiąca (250Mb - 59 złotych miesięcznie)
  • ~Jacek / 2016-10-05 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna niekompetencja. Zla instalacja,niekompetencja i arogancja biura obslugi.
    Technik mial zainstalowac internet i TV,zapomnial zainstalowac TV, musiklem umowic sie na nastepny termin.Przyszedl i ale zainstalowal.Umowilem air na nastepna wizyte,czekalem od 18, nia przyszedl.Biuro obslugi nia potrafilo wytlumaczyc dlaczego.Proponuja nowy termin.Dramatycznie niski poziom obslugi i brak podstawowej godnosci i odpowiedzialnosci zawodowej
    ZaletyNoe ma
    WadyClay pokretny system obslugi klients
    miesiac
  • ~aneks / 2016-10-04 21:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Brak opcji internetu z własnym routerem. Sprzęt od UPC ma oprogramowanie (firmware) "zdewastowane" prawdopodobnie przez ich programistów, a więc mocno "okrojoną" funkcjonalność, niektóre opcje z oryginalnego oprogramowania są nie dostępne. Ponieważ niedługo kończy mi się umowa z UPC, z internetu prawdopodobnie zrezygnuję - zostawię tv i telefon. Kiedyś była opcja samego modemu kablowego, a router można było podłączyć dowolny. Wprawdzie do routera UPC można podłączyć drugi router, ale trzeba trochę pokonfigurować, powyłączać pewne opcje, etc - znacznie prostsze rozwiązanie: modem UPC - własny router. W tej jednak materii UPC zachowuje się jak monopolista, ale ... całe szczęście są inne rozwiązania - np mobilny internet od dowolnego operatora. W moim przypadku działa to naprawdę świetnie - "pełne" LTE.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4837
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4046
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3130
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2678
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319