strona 137 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- nastepna »
-
~Stanko / 2016-10-24 11:42
Jestem w upc ponad rok mam internet (w domu)kabel oczywiście, jestem bardzo zadowolony przeciętny ruter thomson.Niedawno poprosiłem o zwiększenie predkości łacza do 60 Mb/s za 49 zł jestem bardzo zadowolony.Naprawde,mam zamiar dobrac TV.
-
-
~volodymyr / 2016-10-23 17:17
Szybkosc ok ale znika po 2 razy na minute... internet za 70 zl najgorszy chyba ZaletyNie maWadyZnika internewiecej roku -
~wadliwe UPC / 2016-10-20 21:12
technicy nie przyjeżdżają na umówione wizyty,
konsultanci nie potrafią wytłumaczyć prostych rzeczy
UPC dno !!!ZaletybrakWadydno -
~kris / 2016-10-19 21:32
Jestem zadowolony. Byłem sceptycznie nastawiony do dekodera Horizon ale działa na prawdę dobrze, nie było żadnych zwiech ani restartów póki co. Router wbudowany działa naprawdę dobrze, na Wifi AC wyciągam 150mbps między piętrami co jest bardzo zadowalające. ZaletyDuża szybkość
Póki co nie uświadczyłem przerw w działaniu internetu -
~sidzior / 2016-10-19 15:12
Jakość średnia czasem zrywa ale ogółem jest ok/ obsługa żenada , jeśli jesteś abonentem to potraktują cię gorzej jak nowego, o ile się dodzwonisz/ drrrooogo Oś Wandy sam internet -
~Andrzej / 2016-10-17 23:12
Upc to tragedia. Prędkość jako taka moze jest, ale obsluga totalne dno. Nie polecam nikomu tej firmy bo cena jest zbyt wygórowana oraz wciskaja umowy niedopowiadajac czasu trwania umowy itp. Po zerwaniu umowy nie jest jasno powiedziane jak oddac ich ... sprzęt... przez co naliczaja sobie kare 50zł i dopiero wtedy przysylaja opis jak trzeba zwrocic router. Jeszcze raz żenada i strata nerwów i pieniędzy. Unikajcie i nie sponsorujcie oszustów i krawaciarzy ZaletyBrakWadyWszystko.
Cena.
Obsluga. -
~CHris / 2016-10-12 20:28
Syf, kiła i mogiła. Prędkość wysoka, ale ciągle skoki, kontakt z obsługą na przyzwoitym poziomie natomiast cena i niezawodność dramat. -
~Jurek / 2016-10-12 13:39
Byłem klientem aster i upc przez wiele lat. Ceny wysokie, fatalna obsługa i beznadziejni monterzy. Nie polecam. -
-
~Ciech / 2016-10-11 21:26
Witam.
W UPC jest tak, że dopóki jesteś związany lojalką to jest może jest i ok, jakieś tak małe spadki prędkości się zdarzają ale da się żyć. Ale w chwili gdy Ci wygaśnie umowa to od razu masz informację że musisz zwiększyć prędkość bo tej prędkości z której korzystasz nie ma już w ofercie, no a co za tym idzie - PODNIESIENIE ABONAMENTU !!! Powiedziałam, że w takiej sytuacji nie opłaca mi się podpisywać umowy i że zostaję na czasie nieokreślonym.
No i od tej pory sie zaczęło: prędkość diametralnie spadła, urządzenia przez Wi-Fi ciągle rozłącza, praktycznie nie mozna korzystać - to jest polityka sieci UPC - chcesz mieć dobrze to podpisz umowę !!!
WadyBez obowiązującej umowy internet do d..y !!!umowa podpisana przez infolinię, abonent 71zł= TV na dwa dekodery + 1 analog + internet 30 MB -
~Warszawa-Wola / 2016-10-09 17:27
Internet 250mb rewelacyjny, modem wifi bardzo dobry - ale pod warunkiem, że w ogóle jest internet :). Do wakacji (korzystam od kilku lat) internet był rewelacyjny (pingi, downolad/upload na maksa) - teraz do bani: w godzinach szczytu spadki do 100% (internet stoi w miejscu), niestabilność (w ciągu jednej minuty downolad skacze od 15 do 80 mb/s, o grach sieciowych, skype, yotube itp można zapomnieć, pingi do niedawno 8-15, teraz 15-800. Istny koszmar. Praktycznie w godzinach wieczornych, poza sprawdzeniem poczty i przeczytaniu wiadomośći nic więcej "nie idzie" na kablu (komputer z najwyżśzej półki, sprawdzony przez serwis upc). Infolinia UPC - ja oceniam bardzo dobrze kontakty z nimi - poza tym, że efektów nie widać :). Niby coś się u nich dzieje, miałem już 1-szy termin poprawy jakości (minął) teraz 2-gi termin znacznie odległy. Szukam nowego operatora - na szczęście umowa wkrótce się kończy.
pozdrawiam
do niedawna wielbiciel
internetu UPCZaletyteraz brak, wcześniej były - opisane powyżejWadyOpisane powyżejnie pamiętam dokładnie, ładnych parę lat. -
~frodohb / 2016-10-08 19:19
Mam umowę z UPC już dosyć długo przy kolejnych proponują ulgi więc z ceną nie jest źle.Natomiast horizon to dno poprzedni był trochę lepszy choć też miał braki.Przy przełączaniu kanałów obraz zasypany grafiką trudno się poruszać.Najbardziej brakuje możliwości własnego ustawienia kanałów nawet funkcja ulubione tu nie pomaga bo trzeba skakać po kanałach w takiej kolejności jak ustawiło UPC. ZaletycenaWadyw dalszym ciągu nie można sobie ustawić samemu kolejności kanałów,obsługa dekodera fatalna.10 lat -
~Jack / 2016-10-05 23:35
Internet mistrzowski. Dlaczego? Od 9 miesięcy posiadania tego dostawcy możliwe, że zdarzyły się 2 incydenty z chwilowym brakiem internetu, bądź jego spowolnieniem. Czasami przeprowadzam speedtesty z nudów i w zasadzie nie odbiegają one od tych wartości: http://www.speedtest.net/result/5690800492.png
Router Compal spisuje się świetnie, co więcej posiada możliwość podpięcia swojego routera (na czym mi najbardziej zależało) natomiast sam modemo/router od UPC również spisywał się przez pierwszy tydzień i nie było żadnego problemu.
Obsługa to delikatnie mówiąc klapa. Miałem styczność z bardzo arogancką panią, która nie dawała dojść do słowa i wykłócała się o moje pieniądze. Dość długa historia ale mimo wszystko istnieje jeszcze "Dział utrzymania klienta".
Dlatego to jest mały plus od nich, zatem obsługę pozwolę sobie ocenić na naciągane 2/5.ZaletyNiezawodność internetuWadyobsługa klienta9 miesięcy / umowa bezterminowa 120Mb - 59 złotych/miesiąc. | Nowa umowa na 2 lata - od miesiąca (250Mb - 59 złotych miesięcznie) -
~Jacek / 2016-10-05 20:52
Totalna niekompetencja. Zla instalacja,niekompetencja i arogancja biura obslugi.
Technik mial zainstalowac internet i TV,zapomnial zainstalowac TV, musiklem umowic sie na nastepny termin.Przyszedl i ale zainstalowal.Umowilem air na nastepna wizyte,czekalem od 18, nia przyszedl.Biuro obslugi nia potrafilo wytlumaczyc dlaczego.Proponuja nowy termin.Dramatycznie niski poziom obslugi i brak podstawowej godnosci i odpowiedzialnosci zawodowejZaletyNoe maWadyClay pokretny system obslugi klientsmiesiac -
~aneks / 2016-10-04 21:48
Brak opcji internetu z własnym routerem. Sprzęt od UPC ma oprogramowanie (firmware) "zdewastowane" prawdopodobnie przez ich programistów, a więc mocno "okrojoną" funkcjonalność, niektóre opcje z oryginalnego oprogramowania są nie dostępne. Ponieważ niedługo kończy mi się umowa z UPC, z internetu prawdopodobnie zrezygnuję - zostawię tv i telefon. Kiedyś była opcja samego modemu kablowego, a router można było podłączyć dowolny. Wprawdzie do routera UPC można podłączyć drugi router, ale trzeba trochę pokonfigurować, powyłączać pewne opcje, etc - znacznie prostsze rozwiązanie: modem UPC - własny router. W tej jednak materii UPC zachowuje się jak monopolista, ale ... całe szczęście są inne rozwiązania - np mobilny internet od dowolnego operatora. W moim przypadku działa to naprawdę świetnie - "pełne" LTE. -
~Paweł Jaroszewski / 2016-10-04 17:30
Witam,
w ostatnim czasie UPC odnośnie internetu pozostawia wiele do życzenia a na tym bazowali.
Nie ma kontaktu z operatorem i pada internet nawet w tygodniu kołoo 16-tej!!!
Potrzebującc mieć ciągły dostęp do szybkiego łącza jestem delikatnie mówiąc zniesmaczony- wku...
Patrząc na te nowe reklamy to wg mnie naciąganie klienta na nowy rou...!!!WadyWad jest ostatnio więcej niż zalet4 lata -
~Jagkub / 2016-10-04 12:36
Proszę uważać na intener UPC. Nie polecam go, gdyż:
a) często nie działa
b) jak nie działa to się nie można do nich dodzwonić, na maila odpowiadają przez tydzień
c) nie chcą odliczyć kosztów internetu za ten czas, więc płacisz, nawet jak nie działa
d) umawiasz się na jakąś kwotę, a na fakturach zawsze przychodzą inne kwoty. Oczywiście wyższe
e) są ukryte "darmowe dodatki", które potem są płatne
f) jak chcesz wcześniej wypowiedzieć umowę to sporo to kosztuje
Po co się użerać, lepiej zamówić internet u kogoś innego.Zaletya) jak działa to czasem zbliża się do prędkości z umowyWadya) często nie działa
b) jak nie działa to się nie można do nich dodzwonić, na maila odpowiadają przez tydzień
c) nie chcą odliczyć kosztów internetu za ten czas, więc płacisz, nawet jak nie działa
d) umawiasz się na jakąś kwotę, a na fakturach zawsze przychodzą inne kwoty. Oczywiście wyższe
e) są ukryte "darmowe dodatki", które potem są płatne
f) jak chcesz wcześniej wypowiedzieć umowę to sporo to kosztuje4 lata (o 3,5 roku za długo) -
-
~konrad / 2016-09-24 13:32
Brak awarii, ciekawie przygotowana umowa w miarę przestępnych warunkach.
Internet, telewizja, brak awarii od 2 lat. Jestem pod wrażeniem.
Jedyne na co mogę się poskarżyć to na Dekoder Horizon, nie polecam! Bardzo wolny w działaniu dekoder, czasami zawiesza się, i trzeba go resetować co jest uciążliwe. Ale tak to jest jak liczy się pieniądz i ciężko tak UPC dodać więcej groszy, aby Chińczycy zrobili coś lepszego.ZaletySZYBKI I BEZPROBLEMOWY INTERNET. TELEWIZJA BEZ DEKODERA (karta ci+)- DZIAŁA BEZBŁĘDNIE.WadyDEKODER HORIZION JEST ZA WOLNY, ZAWIESZA SIE.ogólnie z usług UPC korzystam od ponad 15 lat. aktualnie płace 182 zł. i jest to telewizja + pakiet Canal+, internet i telefon- (w formie aplikacji w telefonie) -
~Jerzy / 2016-09-23 12:33
Bez przerwy coś się psuje. Opieszały i niekompetentny serwis. Tępota konsultantów telefonicznych. Arogancki stosunek do klienta. Zaletybogata ofertaWadyZa silna pozycja na rynku. Organa antymonopolowe powinny zmusić firmę do podzielenia się na kilka małych, konkurujących ze sobą.Wybrałem UPC, bo dotychczasowy dostawca internetu był jeszcze gorszy. -
~Sylwia / 2016-09-20 20:26
Podziekowania dla dwóch przesympatycznych panów Tomków, którzy dzisiaj przed chwilą wykazali się profesjonalnym podejsciem do sprawy:-) kamień spadł mi z serca:-)
Polecam :-) pozdrawiam :-) -
~Niezadowolony klienf / 2016-09-20 00:37
Mega nieprofesjonalna kadra w infolinii. Każda babeczka mowi co innego nikt nic konkretnego . Ogólnie paranoja na pewno nigdy wiecej upc , kolejnym razem vectra
strona 137 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- nastepna »