strona 136 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- nastepna »
-
~Anna / 2016-12-10 09:34Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma!! Internet co chwila się rozłącza. Obsluga telefoniczna jest chamska, nieprofesjonalna. Kiedy się dzwoni w sprawie braku internetu, to zmieniają paramerty na mniejsze, szydzą z Klientów, nie dość że trzeba się nasłuchać muzyczki zanim się połączy, to jeszcze to chamstwo od strony obsługi. -
-
~Karolina / 2016-12-09 16:57Ocena: 2.00 / 5
Od 3 dni rozłącza mi internet co chwile jest ograniczony dostęp. Na stronie pokazuje ze nie ma awarii w mojej okolicy, śmieszne. Nie da się do nich dodzwonić,ogólnie lipa. Rozumiem problemy ale za cos się płaci nie -
~Jan / 2016-12-08 19:43Ocena: 1.00 / 5
Internet zrywa średnio dwa razy na dobę, bez powodu, do obsługi nie da się dodzwonić, firma zwyczajnie kłamie przedstawiając swoją ofertę. ZaletyBrakWadyNie starczy mi dnia -
~KLIJENTKA / 2016-12-07 19:04Ocena: 1.00 / 5
Firma UPC jakość programów nawet w miarę dobra internetu również, natomiast jeżeli chodzi o obsługę to wymaga wioelu poprawek, osoby tam pracujące są bardzo opryskliwa czas oczakiwania na połaczenie z konsultantem dość długi, a opiekunowie budynków po podpisanu umowy już wogule mają problem z pomocą abonentowi . TA FIRMA TO LIPA PRZEZ DUĄE L ZaletyBRAKWadyCAŁA MASA A NAJWIĘKSZA TO OBSŁUGANIEDŁUGO ALE JUŻ WIEM NA CO ICH STAĆ -
~Damian / 2016-12-05 22:13Ocena: 1.00 / 5
Ciągle awarię, brak internetu, telewizji, dekoder horizon to jest jakaś totalna pomyłka!!!!!!!!!! Przy odtwarzaniu nawet nagranych filmików dekoder nie wyrabia z obróbka video i widać piksele, no po prostu śmiech na sali.
Jakie to się stało gówniane to po prostu krew mnie zalewa.
Kończy się umowa i uciekam stąd jak najdalej.
Nigdy więcej UPC, nikomu nie polecam się tu znaleźć.ZaletyŻADNEWadyCiągle awarię, żenująca i kłamliwa obsługa klienta, częste braki internetu, telewizji, beznadziejny dekoder horizon, droga sieć, same minusy!!!5 lat korzystam z UPC, płace 160 zł za ciągle awarię. Po**balo. -
~hts / 2016-12-02 21:43Ocena: 2.50 / 5
po zakonczeniu umowy z 60mb spadla do 30mb,do tego przerywanie czeste internetu ZaletybrakWadysame wady -
~Maciej / 2016-12-02 15:07Ocena: 1.25 / 5
Od dluzszego czasu mam problem z tym dziadowym upc internet ledwo co chodzi od 2tygodni byl umnie 4 razy monter i mowil ze to wina upc utylizacja trwa juz tez nie wiadomo ile scierwo jakich duzo ostnio ZaletyBrakWadyObsluga inernet to lazarz firma ktora dyma ile moze13 lat pierw byl aster dzialal jak talala upc to szmelc problemy od startu -
~Administracja sertwerowni firmowej / 2016-12-01 00:10Ocena: 1.00 / 5
3 dni spokoju i znaowu
Żeby nie było że ktoś chwali naprawy:
6097 packets transmitted, 5875 received, +56 duplicates, 3% packet loss, time 6106507ms
Takich pingów należy spodziewać się na łączu biznes!!!!
NIE POLECAMY a pijar UPC prosimy o trochę krytyki do siebie samych i nie pisanie bzdur!!!!
NAPRAWDĘ JEŻELI CHCESZ MIEĆ INTERNET W FIRMIE NA DOBRYM POZIOMIE UNIKAJ FIRMY UPC!!!!!ZaletyKOMPLETNIE BRAKWadyBRAK USŁUG , BRAK JAKIELKOWIEK REAKCJI NA TAKI STAN SIECI, CIĄGLE TYLKO AWARIE!!!!3 umowa 24miesiące -
-
~Warszawa-Wola / 2016-11-29 12:22Ocena: 3.75 / 5
Internet 250 mb/s, najnowszy router - po 3-ch miesiącach praktycznie braku internetu mam spowrotem to co miałem, czyli osiągi na maksa, pingi 8-12, nie ma już makabrycznych skoków co kilkadziesiąt sekund. Nowy router/modem "wifi conect box" do wifi rewelacyjny (dwie częstotliwości i trzecia tzw. sieć gościnna. Trochę dziegciu na koniec: fakt, że po pierwszym zgłoszeniu problemów czekałem miesiąc czasu, aż upc się przyzna, że ma poważne problemy techniczne w moim rejonie; ponieważ miałem cały czas "jakiś tam niby internet", to nie dostałem złotówki odszkodowania, ale za to dostałem słowo przepraszam i telefon z serwisu, że wszystko powinno być ok.
Porównuję w okolicy Netię i Orange/neostradę - te dwie są niestety jakieś 10 lat za upc.
Żeby mnie nie oskarżano o kryptoreklamę to proszę przeczytać mój post tutaj 09.10.2016 o godz.: 17.27 - zupełnie inny ten post :)ZaletyTeraz: stabilność, doskonały modem do wifi, szczególnie, jak kilka osób korzysta w domu z wifiWadyTrochę są drodzy, ale jakość nie do pobicia ze wspomnianą konkurencjąkilka lat -
~Administrator SERWERÓW firmowych / 2016-11-27 12:21Ocena: 2.75 / 5
Nie polecam. Od półtorej miesiąca ciągłe zaniki internetu. Wrocław okolice placu Grunwaldzkiego. Firma ma spore problemy z Utylizacją pakietów (sprzedaje więcej produktu niż jest w stanie obsłużyć). Pazerna polityka firmy zmusza nas do wypowiedzenia umowy z winy dostawcy i poszukania lepszego stabilniejszego usługodawcy w tym rejonie. Szkoda, ale kilka lat było dobrze. Widocznie chęć zysku przerosło firmę UPC. Z żalem ale nie POLECAMY!!!!! ZaletyMiła obsługa zirytowanego klienta biznesowegoWadyZaniki internetu i ciągłe awarie co najmniej 2-3 razy w tygodniu w godzinach szczytu(17-21).Jest to nasza 3 umowa (na 2 lata) -
~markopolo / 2016-11-25 15:53Ocena: 2.50 / 5
To naciągacze jak wszystkie te firmy. Ja chcę konkretny pakiet a oni tak , ale najpierw weź Pan ten droższy na próbę to w nagrodę po 14 dniach jak przypilnujesz otrzymasz ten ,który chcesz tańszy.Ciekawa praktyka , idziesz do sklepu i pokazujesz ,że chcesz ten telefon , a sprzedawca tak nie ma sprawy ale w pierwszej kolejności musi Pan kupić ten na 14 dni i jak Pan nie zapomni zgłosić sie do nas to wtedy sprzedam Panu ten tańszy . No żyć nie umierać jak można przymuszać klienta do takich zachowań , ilu jest takich co zapomni i już trzy dyszki więcej do zapłaty. ZaletybrakWadyfirma nastawiona na nabijania klienta w butelkę. nie zawierają umów tylko zarys podparty regulaminem , oczywiście korzystnym tylko dla nich -
~piter2606 / 2016-11-25 10:32Ocena: 1.50 / 5
Firma UPC robi strzał w kolano!!! Od wielu lat korzystałem z UPC, czyli byłem stałym klientem. Zmieniła się sytuacja i chciałem tylko zmienić dane fakturowe. CO ODPOWIEDZIELI ? Jest to "migracja wewnętrzna" więc będzie pan płacił 25% więcej za to samo. MAKABRA. Brak oferty, brak dbałości o klienta, brak elastyczności. Przeszedłem do Orange na te same parametry o 50 % taniej. Wypowiedziałem prawidłowo umowę (tj. miesiąc przed) i tu nowy ZONK. Do 07.11.16r. była umowa, a oni za cały listopad naliczyli mi opłatę (bo jeszcze jeden miesiąc w jakimś ich regulaminie -których mają dziesiątki. ZAGMATWANE TOTALNIE. NIE POLECAM. Chcą od klienta nienależne pieniądze- dla mnie to wyłudzenie...
-
~irena / 2016-11-22 12:09Ocena: 2.50 / 5
UPC NIE UTRUDNIA WYPOWIEDZENIA UMOWY " do działu rezygnacji nie mozna sie połączyć po 30 minutach "wiszenia " na telefonie sympatyczna sekretarka mówi, że połączenie nie może być zrealizowane , proszę zadzwonić w póżniejszym terminie a wszystko dlatego , że podpis na wypowiedzeniu jest drukowanymi literami tak jak podpisuje sie abonent .
pismo z UPC na maila przyszło
uprzejmie informujemy, iż nie mamy podstaw do przyjęcia złożonej rezygnacji.
Pragniemy wyjaśnić, iż wypowiedzenie Umowy Abonenckiej składane za pośrednictwem poczty elektronicznej powinno zawierać skan oświadczenia wraz z następującymi danymi:
- Imię i Nazwisko Abonenta,
- Numer Identyfikacyjny,
- Adres instalacji usług,
- Odręczny podpis Abonenta.Wadykontakt jest bardzo utrudniony jesli chce sie wypowiedzieć umowę . Co do zmiany pakietu to połączenie jest natychmiastowe.5 lat -
~Olo / 2016-11-21 19:16Ocena: 1.50 / 5
nie polecam reklamacja trwa 30 dni a wydawało mi się że w Polsce 14 do tego przyszedł technik nie potrafiący usunąć usterki, wizyta takiego gościa płatna . Czas oczekiwania na zgłoszenie na info telefonicznym minimum 30 minut a w biurze obsługi abonenta w Warszawie 1,5 godziny ........nie polecam ZaletybrakWadyczas nerwy bark wsparcia technicznego brak TV analogowej a multi rom drogi2 lata -
~Robert / 2016-11-20 20:32Ocena: 2.25 / 5
Niezgodność ceny z warunkami ustalanymi przez telefon. -
~Karlik / 2016-11-17 13:33Ocena: 4.00 / 5
Katowice blok 11 pietrowy internet 10mb viber power za 44 PLN router z Thomsona mieszkanie 57m2 wifi podpiete do niego 4 tel.+ amplituner zasieg na balkonie i korytarzu jeszcze nigdy nic nie przerwalo albo rozlaczylo kontakt z BOK przez @ bez problemu tak sie zastanawiam o czym ci ludzie pisza ze nic nie dziala?! ZaletyBez problemu,wszystko gra tak jak ma byc w umowie.WadyBrakOd 2 lat korzystam 44pln +montaz Katowice -
-
~maniek / 2016-11-14 12:33Ocena: 1.00 / 5
horizon cały czas się wiesza, kilka restartów prądowych w ciągu dnia to norma... w obsłudze klienta twierdzą, że z ich strony wszystko jest ok i proponują płatną wizytę technika... kpina Zaletydekoder i router w jednymWadyduża awaryjność, beznadziejny zasięg wifi, pilot często nie reaguje i trzeba restartować dekoder -
~Paweł / 2016-11-14 08:22Ocena: 1.75 / 5
TRAGEDIA! odradzam każdemu. od 3 tyg jestem bez internetu i upc nie robi nic zeby to przyspieszyc, a kazdy kolejny konsultat mów mi na "odczep sie" ze sprawa jest za chwilie bedzie załatwiona -
~Naiwny stały klient? / 2016-11-11 14:12Ocena: 3.25 / 5
Od lat korzystam bo nie jako jestem skazany. Ale coraz bardziej widzę że robię źle. Konkurencji zbytnio nie ma i nie widać. Szybciej zrezygnuje z TV całkiem niż zmienię firmę, może to lepiej.
Dekodery szajs. Opisy programów i zarządzaniem tym co chcę nagrywać, oglądać to tragedia.
Dla mnie dostęp do sieci jest OK, ale to tylko część usług jakie opłacam.
Więc dla wiadomości firmy UPC nie jest tak kolorowo jak im się wydaje.ZaletyDostępność w mojej okolicy.WadyReklama, reklama, dźwignia handlu. Mają wysokie mniemanie o sobie, a klienta trzymają na dystans.Kożystam bardzo długo może 8 a może 10 lat. -
~ANNA / 2016-11-10 19:03Ocena: 1.25 / 5
Co chwile jakieś usterki i brak połączenia z internetem. Nie polecam. Zmieniam firmę.
strona 136 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- nastepna »
