Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~markopolo / 2016-11-25 15:53
    Ocena: 2.50 / 5
    To naciągacze jak wszystkie te firmy. Ja chcę konkretny pakiet a oni tak , ale najpierw weź Pan ten droższy na próbę to w nagrodę po 14 dniach jak przypilnujesz otrzymasz ten ,który chcesz tańszy.Ciekawa praktyka , idziesz do sklepu i pokazujesz ,że chcesz ten telefon , a sprzedawca tak nie ma sprawy ale w pierwszej kolejności musi Pan kupić ten na 14 dni i jak Pan nie zapomni zgłosić sie do nas to wtedy sprzedam Panu ten tańszy . No żyć nie umierać jak można przymuszać klienta do takich zachowań , ilu jest takich co zapomni i już trzy dyszki więcej do zapłaty.
    Zaletybrak
    Wadyfirma nastawiona na nabijania klienta w butelkę. nie zawierają umów tylko zarys podparty regulaminem , oczywiście korzystnym tylko dla nich
  • ~piter2606 / 2016-11-25 10:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma UPC robi strzał w kolano!!! Od wielu lat korzystałem z UPC, czyli byłem stałym klientem. Zmieniła się sytuacja i chciałem tylko zmienić dane fakturowe. CO ODPOWIEDZIELI ? Jest to "migracja wewnętrzna" więc będzie pan płacił 25% więcej za to samo. MAKABRA. Brak oferty, brak dbałości o klienta, brak elastyczności. Przeszedłem do Orange na te same parametry o 50 % taniej. Wypowiedziałem prawidłowo umowę (tj. miesiąc przed) i tu nowy ZONK. Do 07.11.16r. była umowa, a oni za cały listopad naliczyli mi opłatę (bo jeszcze jeden miesiąc w jakimś ich regulaminie -których mają dziesiątki. ZAGMATWANE TOTALNIE. NIE POLECAM. Chcą od klienta nienależne pieniądze- dla mnie to wyłudzenie...
  • ~irena / 2016-11-22 12:09
    Ocena: 2.50 / 5
    UPC NIE UTRUDNIA WYPOWIEDZENIA UMOWY " do działu rezygnacji nie mozna sie połączyć po 30 minutach "wiszenia " na telefonie sympatyczna sekretarka mówi, że połączenie nie może być zrealizowane , proszę zadzwonić w póżniejszym terminie a wszystko dlatego , że podpis na wypowiedzeniu jest drukowanymi literami tak jak podpisuje sie abonent .
    pismo z UPC na maila przyszło

    uprzejmie informujemy, iż nie mamy podstaw do przyjęcia złożonej rezygnacji.
    Pragniemy wyjaśnić, iż wypowiedzenie Umowy Abonenckiej składane za pośrednictwem poczty elektronicznej powinno zawierać skan oświadczenia wraz z następującymi danymi:

    - Imię i Nazwisko Abonenta,
    - Numer Identyfikacyjny,
    - Adres instalacji usług,
    - Odręczny podpis Abonenta.
    Wadykontakt jest bardzo utrudniony jesli chce sie wypowiedzieć umowę . Co do zmiany pakietu to połączenie jest natychmiastowe.
    5 lat
  • ~Olo / 2016-11-21 19:16
    Ocena: 1.50 / 5
    nie polecam reklamacja trwa 30 dni a wydawało mi się że w Polsce 14 do tego przyszedł technik nie potrafiący usunąć usterki, wizyta takiego gościa płatna . Czas oczekiwania na zgłoszenie na info telefonicznym minimum 30 minut a w biurze obsługi abonenta w Warszawie 1,5 godziny ........nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyczas nerwy bark wsparcia technicznego brak TV analogowej a multi rom drogi
    2 lata
  • ~Robert / 2016-11-20 20:32
    Ocena: 2.25 / 5
    Niezgodność ceny z warunkami ustalanymi przez telefon.
  • ~Karlik / 2016-11-17 13:33
    Ocena: 4.00 / 5
    Katowice blok 11 pietrowy internet 10mb viber power za 44 PLN router z Thomsona mieszkanie 57m2 wifi podpiete do niego 4 tel.+ amplituner zasieg na balkonie i korytarzu jeszcze nigdy nic nie przerwalo albo rozlaczylo kontakt z BOK przez @ bez problemu tak sie zastanawiam o czym ci ludzie pisza ze nic nie dziala?!
    ZaletyBez problemu,wszystko gra tak jak ma byc w umowie.
    WadyBrak
    Od 2 lat korzystam 44pln +montaz Katowice
  • ~maniek / 2016-11-14 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    horizon cały czas się wiesza, kilka restartów prądowych w ciągu dnia to norma... w obsłudze klienta twierdzą, że z ich strony wszystko jest ok i proponują płatną wizytę technika... kpina
    Zaletydekoder i router w jednym
    Wadyduża awaryjność, beznadziejny zasięg wifi, pilot często nie reaguje i trzeba restartować dekoder
  • ~Paweł / 2016-11-14 08:22
    Ocena: 1.75 / 5
    TRAGEDIA! odradzam każdemu. od 3 tyg jestem bez internetu i upc nie robi nic zeby to przyspieszyc, a kazdy kolejny konsultat mów mi na "odczep sie" ze sprawa jest za chwilie bedzie załatwiona
  • ~Naiwny stały klient? / 2016-11-11 14:12
    Ocena: 3.25 / 5
    Od lat korzystam bo nie jako jestem skazany. Ale coraz bardziej widzę że robię źle. Konkurencji zbytnio nie ma i nie widać. Szybciej zrezygnuje z TV całkiem niż zmienię firmę, może to lepiej.

    Dekodery szajs. Opisy programów i zarządzaniem tym co chcę nagrywać, oglądać to tragedia.
    Dla mnie dostęp do sieci jest OK, ale to tylko część usług jakie opłacam.

    Więc dla wiadomości firmy UPC nie jest tak kolorowo jak im się wydaje.
    ZaletyDostępność w mojej okolicy.
    WadyReklama, reklama, dźwignia handlu. Mają wysokie mniemanie o sobie, a klienta trzymają na dystans.
    Kożystam bardzo długo może 8 a może 10 lat.
  • ~ANNA / 2016-11-10 19:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Co chwile jakieś usterki i brak połączenia z internetem. Nie polecam. Zmieniam firmę.
  • ~inq / 2016-11-09 22:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Jedno podstawowe słowo: ŻENADA

    Dostarczam klientom Internet, jestem providerem i korzystam z usług UPC. Płacę miesięcznie (a przynajmniej powinienem płacić, ale wstrzymałem się z opłatami z uwagi na niewywiązywanie się przez UPC z umowy) 240 zł za prędkość (dzieloną następnie na moich klientów) 180/120 MPBS.
    Co ciekawe, na początku została mi sprzedana usługa 220/180, która, jak się okazało wkrótce NIE JEST przez nich świadczona, a w okresie do zmiany umowy dostarczano mi usługę o łącznej prędkości poniżej nawet 180/120. Na marginesie, działanie sprzedawcy było CELOWE, co wynika z polityki UPC, którą można nazwać po prostu wyłudzaniem pieniędzy i doprowadzaniem do niekorzystnego rozporządzania swoim mieniem lub też wprowadzaniem kontrahenta w błąd. Zwał, jak zwał, rozważam drogę sądową.
    Obecnie świadczona przeze mnie usługa na skutek działań srUPC do 2 godzin dziennie w godzinach wieczornych osiąga do 20/10 MBPS (dzielone następnie na moich klientów), przez co klienci (oraz ja) są pozbawieni jakiegokolwiek praktycznego dostępu do Internetu.
    Niewykwalifikowani konsultanci wykazujący skrajną niewiedzę i lekceważenie poinformowali mnie (okłamując z premedytacją), iż sieć wymaga modernizacji, co nastąpi do końca października. Teraz ma to nastąpić do końca listopada. Ale prawdopodobnie nie nastąpi ŻADNA modernizacja, a pieniążki spływają. Chyba że ktoś ma dostatecznie dużo oleju w głowie i nie płaci im, gdyż nie wywiązują się z umowy.
    ZaletyŻadne.
    WadyJak w opinii, wprowadzanie klienta w błąd i sprzedaż usługi, której UPC nie świadczy. Niewywiązywanie się z umowy. Okłamywanie na temat planów rozwiązania problemu.
  • ~Madamllilly / 2016-11-08 00:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieszkam na Bażantowie w Katowicach zamówiliśmy usługę w UPC połączenie jest cały czas przerywane wyświetla sie komunikat i znika dziś nagle wyświetlił się brak sygnału i trwa to do teraz.
    Ponieważ pracuje na komputerze i potrzebny jest mi internet dziś przez to straciłam kontrakt.
    Nie polecam !
  • ~Basia / 2016-11-06 23:34
    Ocena: 2.50 / 5
    Połączenie z internetem przez wifi w moim komputerze praktycznie nie działa. W innych komputerach wifi działa słabo i niknie w miarę oddalania się od routera (mieszkanie ok. 50 m^2).
    Obsługa klienta nie była pomocna, kiedy się do niej zwracaliśmy. Za pierwszym razem wezwaliśmy specjalistę do domu, w sprawie wolnego internetu przez wifi, to jeszcze miał pretensję, że przyjechał na darmo, bo w UPC po prostu mają takie routery i to jest normalne działanie tego internetu.
    Za drugim razem telefonicznie w tej samej sprawie, konsultantka zaproponowała samodzielną zmianę kanałów. Ten zabieg zakończył się także fiaskiem.
    Płacę słono za usługę, to wymagam jakości. Firma UPC nie wywiązuje się z tej prostej umowy, ponieważ nie zapewnia choć poprawnej jakości.
    Nie polecam nikomu firmy UPC!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak połączenia przez wifi
  • ~KlientUPC / 2016-11-05 19:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet jest za wolny. W umowie jest 60 mb/s a dziś miałem 0,5 mb/s. Internet przerywa, rozłącza się, bywają takie sytuacje, że muszę zresetować router kilka razy dziennie bo nie ma dostępu do Internetu. Router jest tak słaby że zasięg mam tylko w połowie 50-metrowego mieszkania. W dodatku cena zupełnie nie jest adekwatna do jakości. Dekoder telewizji zawiesza się i są problemy z uruchomieniem. Czasem trzeba go odłączać od zasilania.
    ZaletyBrak
    WadyŁącze słabe powolne i niestabilne. Urządzenia crashują i zawieszja się. Trzeba zresetować
  • ~yoki / 2016-11-04 23:34
    Płacę za internet 250 szybkości a mam od 3 miesięcy różnie np.o godz 10-12 220, ok 15-23 godziny 7 -60. Przyjeżdża technik sprawdza mój problem przez 4 dni w różnych godzinach i stwierdza że wina jest po stronie UPC. W centrali firmy UPC stwierdzają że jest przepełnienie serwera utylizacja ok 200 % ( ja słyszę rozmowę telefoniczną technika z centralą ) W rozmowie z infolinią po złożeniu skargi usłyszałem że polityka firmy dopuszcza możliwość spadku do 1 mega i mam się cieszyć ,a jeśli mi się nie podoba to mam zrezygnować.
    Zaletyszybki przyjazd technika
    Wadyj.w
    2 lata
  • ~były klient / 2016-11-01 00:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet psuł się średnio raz w tygodniu, a na infolinii zero chęci do pomocy, potem nie chcieli zerwać umowy, aż w końcu po pół roku mi się udało i przenioslem sie do neti, nie psuje sie i wyszlo taniej z telewizja
  • ~Marko / 2016-10-29 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem z UPC od początku ale od pół roku to totalna porażka szczególnie z dekoderem Horizon ta firma strzeliła sobie w kolano.Dekoder się ciągle zawiesza,internet zrywa i zamula mimo wymiany dekodera nic to nie daje obsługa nie ma o niczym pojęcia próbują wymyślać niestworzone rzeczy aby tylko odsunąć sprawę i przedłużyć tak samo technicy zatrudnili firmę no name do obsługi a oni mają dosłownie dzieci zatrudnione które też po za wymianą nie mają o niczym pojęcia. Po zakończeniu umowy trzeba się pożegnać z tą firmą bo jest co raz gorzej.
    WadyInternet,Tv,Dekodery Horizon największa wada.
    Więcej niż 5 lat
  • ~Robert / 2016-10-24 12:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem użytkownikiem tv telefon internet od samego początku UPC w Krakowie i zawsze chwaliłem niestety obecnie od około pół roku totalna kompromitacja internetu , ciągłe zrywki , spadek transferu . Serwis wymienił router i dalej nic . Ogólnie rzecz biorąc zmierza to w złym kierunku i nad następną umową mocno się zastanowię . Miejsce Kraków Mistrzejowice.
    ZaletyTv jest OK ale na Mediabox.
    WadyCoraz gorszy zrywający się internet 250Mb . Serwis wymienia router i nic .
  • ~Stanko / 2016-10-24 11:42
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem w upc ponad rok mam internet (w domu)kabel oczywiście, jestem bardzo zadowolony przeciętny ruter thomson.Niedawno poprosiłem o zwiększenie predkości łacza do 60 Mb/s za 49 zł jestem bardzo zadowolony.Naprawde,mam zamiar dobrac TV.
  • ~volodymyr / 2016-10-23 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Szybkosc ok ale znika po 2 razy na minute... internet za 70 zl najgorszy chyba
    ZaletyNie ma
    WadyZnika interne
    wiecej roku
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016