Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2017-02-15 13:04
    Skandaliczna jakość obsługi UPC - od 3 dni dzwonię żeby skorzystać z promocji - nie dość, że promocja dla nowych klientów jest lepsza niż dla stałych to jeszcze, ponieważ chcę zmniejszyć opłatę to nie chcą mi zatwierdzić zmian w umowie. Straciłam 1,5 GODZINY (!) na rozmowy telefoniczne z UPC i kilkanaście razy byłam przełączana do działu zmian, do którego bezpośrednio dodzwonić się nie można. W dodatku wlepili mi jakąś usługę na miesiąc za darmo i nie mogę jej nie chcieć, a zrezygnować można tylko dzwoniąc do nich kolejny raz! Skandal - zdecydowanie nie polecam - skorzystam z oferty konkurencji - wtedy będę też miała promocję dla nowych klientów!
    3 lata
  • ~Paweł / 2017-02-13 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zerwaniu umowy w 2013 roku Osobicie z firma UPC wlasnie otrzymalem informacje od komornika ze zalegam z oplata za jeden miesiac. Dodam jeszcze tylko tyle tyle ze osoba ktora mnie obsugiwala oznajmila ze wszystko jest w calosci oplaconie. Nigdy w zyciu UPC
  • ~Jack / 2017-02-12 09:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Olewaja klienta nie odpowiadają na maile jest drogo dla starych klientów
  • ~bobus / 2017-02-11 23:14
    Ocena: 2.75 / 5
    Fatalny internet. Zamiast 120 osiąga 13 a czasami 3
  • ~Cichywkret / 2017-02-07 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    To UPC to są jakieś jaja. Począwszy od zle sporządzonej umowy, naliczenie opłat dodatkowych nie wiem za co. W koszcie który płacę mialo byc 120mb internetu + 3 miesiace za darmo. Reklamacja złozona 3 miesiace temu. Wykonane 100telefonow. Kłamia jak najęci. Wiekszych przekrętów sie nie da spotkac. Serdecznie nie pozdrawiam. Ponadto internet sie zrywa ciagle.
    WadyWszystko co z nimi zwiazane
  • ~Maciej / 2017-02-04 15:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam,
    Przestrzegam przed usługą Internet w firmie UPC.
    O ile na początku firma UPC była nowoczesną, szybką, rozwijającą się firmą tak teraz to równia pochyła.
    Jakość świadczonego Internetu bardzo mocno odbiega od tego co w umowie.
    Łącze 120 to realnie, maks. 30Mb/s i to też nie zawsze.
    Połączenia są notorycznie zrywane, bardzo często (kilka razy w tygodniu) zdarzają się spadki prędkości do 1Mb/s.
    Obsługa klienta na bardzo niskim, żenującym poziomie.
    Czas reakcji na awarię liczony w tygodniach.
    Odpowiedzi na reklamację liczone w miesiącach.
    Spychologia i próby spychania winy na klienta w nadziei że ten się nie zna i to kupi.
    Dodatkowo proszę uważać na wyłudzanie pieniędzy za wizytę tzw. "techników".
    Taka wizyta nic nie wnosi, a "technik" potrafi tylko podłączyć urządzenie do prądu i ustawić kanały. To całe jego kompetencje.
    Szczerze odradzam.
    Pozdrawiam,
  • ~marzena / 2017-01-31 15:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa klienta straszna panie pracuja tam jak za kare są nie miłe i mało pomocne to raz ...Jesli ktos chce isc osobiscie cos zmienić coś sie dowiedzieć w kolejce sie czeka po 2 godziny tyle stanowisk a 2 lub 3 panie obsługują ...i tak jest codziennie zeby cos sie dowiedzieć trzeba dzinę wolny w pracy brać!Cieżko sie dodzwonić do upc .Na dniach rezygnuje po 3 latach z internetu i programow drogo mają 3 lata tyle place .
  • ~Mateusz / 2017-01-28 11:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorsza firma usługowa jeżeli chodzi o internet. Jeżeli zastanawiasz się nad wyborem jakiegokolwiek pakietu od UPC, ODRADZAM! Połączenie przez WiFi znika co 2-3 minuty i wraca za pół minuty. Jeżeli grasz w gry sieciowe, drogi czytelniku, możesz o nich zapomnieć korzystając z internetu UPC. Ponadto, osobiście mogę zadowolić się jedynie połączeniem o prędkości 30-50 mbps podczas gdy wynosić ona powinna około 120 mbps. Jedyne co sobie chwalę, to wygląd routera.
    ZaletyŁadny router
    Wady-znikające połączenie internetu
    -zaniżona prędkość internetu
    -obsługa klienta
  • ~Mariusz / 2017-01-25 12:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Klientom proponuję zawiadomić właściwy urząd o blokowaniu telewizji naziemnej przez UPC. To UPC decyduje jakie programy klient ma dostępne w czasie trwania umowy ( wybrany przez klienta pakiet). W dniu zawarcia umowy dostajemy luźną kartkę o programach dostępnych tylko w chwili podpisania umowy (pakiet).UPC nie ma w zwyczaju zawiadamiać klienta, że zostają wyłączone programy telewizyjne z pakietu.
    Zaletyżadne
    Wadywysokie ceny, zabieranie programów TV bez powiadomienia, blokowanie telewizji naziemnej, UPC na zgłoszenie wysłane e-mailowo, informuje automatycznie o jego rozpatrzeniu w terminie nawet do 30 dni!
    7 lat Wrocław
  • ~odbiorca_uslug_biznesowych / 2017-01-23 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak najdalej od usług tej firmy - pomiędzy tym co "opowiadali" konsultanci, a tym co widnieje na fv są znaczne różnice, dochodzenie spraw masakryczne, dodawanie usług (np. SLA), o których nie było nigdy wcześniej mowy.
    blisko 2 lata w usłudze biznes, wcześniej kilka lat jako klient indywidualny
  • ~klimrob / 2017-01-23 12:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Ostrzegam przed zawieraniem jakiejkolwiek umowy z tą firmą,ponieważ konsultanci są niekompetentni i wprowadzają w błąd (może celowo?) a za ich błędy koszty ponosi dodatkowo klient.Byłem Użytkownikiem UPC 8 lat i przy trzecim tego typu zdarzeniu chciałem dochodzić prawdy,w tym celu poprosiłem o udostępnienie nagrania rozmowy telefonicznej z konsultantką która wprowadziła mnie w błąd przez co obarczono mnie dodatkowymi kosztami za zakończenie umowy (ponoć przedwcześnie choć tak nie było).W odpowiedzi usłyszałem że firma nie musi mieć wszystkich nagrań,tylko te które dotyczą zmiany warunków umowy, gdy oświadczyłem że zakończenie umowy to także zmiana warunków umowy usłyszałem w odpowiedzi że nie posiadają tego nagrania. Czyli inaczej mówiąc nie masz dowodów więc płać.(siła nieuczciwych korporacji.)
    ZaletyBrak
    WadyWysokie ceny
    brak rzetelnych informacji od konsultantów
    NIEUCZCIWE PRAKTYKI KORPORACJI.
  • ~Adam Ba / 2017-01-15 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet w 3mieście, nigdy nie osiągniesz stabilnego łącza, ping skacze od 300 do 5000, przy serwerach w Europie
    Wadynigdy nie osiągniesz stabilnego łącza, ping skacze od 300 do 5000, przy serwerach w Europie
  • ~MS / 2017-01-10 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam i przestrzegam przed zawieraniem jakichkolwiek umów z firmą UPC. Stosuje bezprawne praktyki podnoszenia opłat bez aneksowania umów. Sprawa opisywana w mediach i na stronach UOKiK. Więcej w temacie powie Google po wpisaniu frazy "UOKiK: UPC musi zwrócić klientom pieniądze i zapłacić karę". Jedną sprawę już przegrali w sądzie, ale niestety się odwołali. Jeśli chcesz mieć spokój nie zawieraj żadnej umowy z tą firmą!!! Inaczej czeka Cię pisanie odwołań, skarg, reklamacji, telefonowanie na infolinie, wyłączanie dostępu do Internetu, wykłócanie się o włączenie bezprawnie odłączonej usługi. Omijajcie tą firmę z daleka!!!
    WadyStosowanie bezprawnych praktyk.
  • ~Zbigniew / 2017-01-10 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Beznadziejna telewizja blokuje kanały dostępne w Telewizji naziemnej
    ZaletyBrak
    WadyKrętactwo,matactwo brak poszanowania klienta
    Z 15 lat i z roku na rok to gorzej
  • ~micj / 2017-01-09 22:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem klientem UPC od kilku lat. Ostatnio opóźniłem się z płatnością o kilka dni przez nie uwagę. Dowiedziałem się w ten sposób, że wyłączono mi internet. Bez przypomnienia, ostrzeżenia. Zapłaciłem i internet ma wrócić ale te kilka dni niedogodności spowodowały, że marka UPC którą wcześniej lubiłem teraz kojarzy mi się negatywnie i przy najbliższej sposobności zmieniam operatora, ale za nim to zrobię naprawdę będę pilnował terminowej płatności. Gratulacje dla pomysłodawcy usprawnienia terminowej ściągalności opłat.
  • ~Hubert / 2017-01-03 10:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam, nigdy w zyciu nie korzystałem z gorszego serwisu, zarówno pod względem wydajności jak i obsługi klienta. Internet FIBER POWER 120 Mb/s na speed testach po Wi-Fi to ok 1,5 Mb/s a na kablu dochodizł max do 5Mb/s wiec cieły nawet filmy na youtube, po zgłoszeniu porblemu usłyszałem od UPC, że moja umowa jest do 120Mb/s a 1,5Mb I 5Mb/s mieszcza sie w tym przedziale I wszystko jest ok. Do tego stwierdzono, że zamawiałem usługe przez telefon, mimo że na 100% tego nie robiłem a została przedłuzona umowa o ponad pół roku, gdy złozyłem reklamację z prośba o mozliwośc odsłuchania rozmowy gdzie zamawiam usługę to dostałem informację, że jednak nie zamawiałem usługi przez telefon ale przez internet wiec nie ma nagrania...
    Nawet rezygnacja z UPC to problem, w biurze obsługi powiedzieli, że nie moge zrezygnowac u nihc tylko przez internet a na infolini, że jednak moge w placówce, sama rezygnacja trwała ponad tydzien I wymagała 2 wizyt w placówce, teraz został jesczze tylko ostatni krok czyli odesłanie spreztu, co oczywiscie tez musi byc skomplikowane I tzreba pakowac sprzet I wysyłać przez paczkomat...
    Zanim zamówisz u nihc usługi to dobrze się zastanów !
    Zaletybrak
    Wady-tragiczna obsługa klienta
    - ukryte dodtakowe koszty(właczanie usług itp)
    - wysokie ceny
    - bardzo słaby sprzet, najtansza elektronika z Chin.
  • ~realmann / 2017-01-02 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    takiego bajzlu jak w UPC nie ma chyba nigdzie. Internet miał być do 120Mb , jak jest 65 - 70 to wszystko. Ostatnio z 50 kanałów analogowych zrobili 29. Klient to dla nich śmieć, który ma PŁACIĆ BEZ GADANIA.
    Zaletyże co ???
    Wadyjedna wielka wada
    kilka lat w W-wie, co rok to drożej i gorzej
  • ~AreXxX / 2017-01-02 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Za obsługę klienta 1 gwiazdka to i tak za dużo. To po prostu nie działa, Pingi 1500+, internet jak z roku 1999. Niby na umowie 60mb ? a gdzież tam 0.5mb. Pingi niskie ? no gdzież 1500-15000 jest optymalne. Trzy miesiące z nimi walczę i jedyne co słyszę to "Przepraszamy za niedogodności", Ja rozumiem że nie potraficie czegoś naprawić, ale żeby nawet nic nie próbować?
    ZaletyNiedługo się kończy umowa.
    WadyInternet,Dział obsługi klienta,Działanie,TV, Coś jeszcze mówić?
    4 miesiące, z czego 3 miesiące internet praktycznie nie działa.
  • ~Andrzej / 2017-01-01 17:45
    Na trzech mieszkaniach mam usługi z UPC. Internet oraz tv, umowy mam 5-6 lat na dzień dzisiejszy mogę ich tylko pochwalić, wszystko jest ok.
    ZaletyStabilne łącza, czytelne faktury czy kontakt z w/w firmą.
    WadyChyba ceny.
    Poprzez internet.
  • ~Januszek194520 / 2016-12-30 16:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Mam od 2 miesięcy cały pakiet: tv Select, internet z WiFi i multiroom w cenie promocyjnej 49 zł na rok. Jestem zadowolony. Przerażają mnie ceny po okresie promocyjnym. Chciałbym zostawić sobie jedynie internet 10 gbs ale 59 zł ?! Na pewno zrezygnuję.
    ZaletyWszystko działa jak należy. Zepsutego pilota wymienili mi po kilku dniach.
    WadyDziwaczne menu w dekoderach, zwłaszcza w Horizon i w moim koncie w internecie. Bardzoooooo długi czas na połączenie z konsultantem, lepiej załatwiać przez internet.Wkurzające polecenia w multiroomie: wciśnij czerwony przycisk. Potwornie drogo po okresie promocyjnym. Na pewno zrezygnuję.
    Jw.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016