11 lat
strona 132 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- nastepna »
-
~Jerzy / 2017-04-30 19:56
Przez cały długi weekend internet praktycznie nei działa, zrywane połączenie. Brak reakcji obsługi. Czas zmienić na Orange. -
-
~Miszel / 2017-04-28 19:27
Konsultanci to najsłabsze ogniwo tej instytucji. Bezczelini, opryskliwi, wprowadzają w błąd i nie potrafią załatwić najprostszych spraw. Brak słów ,kogo zatrudnia to Upc. W biedrze na kasie większą elokwencją sie trzeba wykazać. WadyLudzie przy telefonieJuż nie długo stały klient.zmieniam operatora -
~kortek / 2017-04-27 22:06
TRAGEDIA!!!!!!!!
Jesteście śmieszni ze swoimi reklamami i oszukańczym hasłem ''szybkiego internetu''. Wieczorem internet zacina potwornie- wszelkiego typu ogladanie serialii/gry w MMORPG koncza sie ogromnymi lagami. Przechodzę do konkurencji, a wasz internet mam głęboko w poważaniu.
NIE POLECAM NIKOMU -
~ela / 2017-04-27 15:50
Bardzo słaba firma, biuro obsługi niekompetentne, nieuprzejme, mają okropny bałagan, o wszystko się trzeba wykłócić.Tragedia. Nie polecam!!! ZaletybrakWadyobsługa to jedna wielka wadaza długo -
~Leatmuk / 2017-04-26 22:25
Mam dośc rezygnuje z UPC od 3 tygodni wciąż to samo internet się traci nagrywarka psuje NIGDY wiecej UPC NIE POLECAM ZaletybrakWadyDosłownie wszystko nie zamawiać szkoda pieniędzy -
~Padre / 2017-04-25 20:01
Przerabiałem już orange netie i nie ma nic lepszego niż UPC. Mam internet 250MB i zero ściemy tyle jest. gorsza sprawa że sprzęt do usługi to nie jest najwyższa półka. Gry z neta instalują się szybciej niż z płyty. POLECAM Zaletytransfer zgodny z umowąWadysprzęt -
~korektor / 2017-04-25 16:29
Od dwóch miesięcy są ciągłe awarie internetu, czyli jego całkowity brak, lub zrywanie łączenia zaraz na początku wczytywania strony. Dodzwonienie się na infolinię to ok. 15-20 minut czekania. Pomimo składnych reklamacji usług co drugi dzień, zero korekty na fakturze. To po prostu jakaś kpina. Noszę się z zamiarem zmiany operatora ale choć rynek niby spory to opinie nie napawają euforią. Netię też już przerabiałam i Orange też z ich przereklamowana Neostradą. Ludzie czy w tym kraju nie ma normalnie i realnie użytecznie działającego operatora tych usług ??? To jakaś totalna tragedia, niczym w RPA.... Co do Tv to owszem można przeżyć ale pakiety programów tak są zestawione, że więcej jest badziewia niż tego co by się chciało i nie ma możliwości indywidualnego wyboru konkretnych programów w jednym pakiecie bo nie...i już. ZaletyżadnychWadywszystko od ceny po usługę... -
~MirelaMiecio / 2017-04-24 17:56
Upc najgorszy dostawca usług ciąły brak interntu. stałych klientów mają w nosie a infolinia szkoda niemili opryskliwi oraz bezczelni. Uciekać od nich jak najdalej szkoda na nich pieniędzy oraz nerwów. ZaletyBrakWadyNotoryczny brak internetuOd 4 lat -
-
~Grzegorz / 2017-04-22 10:37
UPC to moim zdaniem nieprzyjazna użytkownikowi w prostych sytuacjach firma. Wszyscy inni moi dostawcy (Orange, Play, T-Mobile) podają w powiadomieniu o wystawieniu faktury nr konta. Po prostu.
W UPC muszę wejść do "moje UPC". Muszę pamiętać nazwę, kod dostępu, itp. Rewelacyjnie robi się to spoza domu i z komórki. Chcę wysłać maila - też muszę mieć te dane. Chcę zadzwonić - wiszę długo na linii i nic.
Czy nr rachunku bankowego to tajemnica?ZaletyDobra jakość sygnału, brak awariiWadyNajprostsze sprawy nie są proste a kontakt jest utrudnionyDługo, już chyba ponad 10 lat... -
~Shina / 2017-04-20 20:12
Z daleka od tej firmy jak już jesteś klientem to mają Cię gdzieś! Nigdy więcej z daleka od tych naciagaczy !! ZaletyBrakWadyCzekanie na połączenie 30 min I robienie laski -
~piotrek / 2017-04-20 12:22
mój syn będąc studentem w Warszawie, i wynajmując mieszkanie szukał firmy wtedy ASTER obecnie UPC aby mieć możliwość rozwiązania umowy po 12 miesiącach bo nie wiedział czy będzie mieszkał pod danym adresem. Pracownik firmy bardzo miły zamontował sieć dał do podpisy umowę gdzie syn laik, i naiwniak nie zauważył, że facet zakreślił mu 24 miesiące. Po roku czasu oddał ruter do biura na ul. Marynarskiej 13 w warszawie gdzie nikt go nie uprzedził, że jeśli rozwiąże umowę przed czasem to zapłaci karę. Po kilku miesiącach zaczęły przechodzić nakazy do zapłaty kwoty ponad 100zł jako kary za rozwiązanie przedwczesne umowy. W rozmowie pracownik firmy powiedział, że umorzą karę jeżeli syn podpisze umowę na 24 miesiące na internet, i telewizor, czego syn nie chciał. Następnie zwróciwszy się pismem już do UPS w Katowicach aby prosić o umorzenie kary bo przecież rachunki były płacone w terminie sprzęt oddany, a w odwiedzi uzyskano informację, że rozumieją nasze rozczarowanie, ale długu nie umorzą. Syn podał adres do korespondencji jeżeli sprawa trafiłaby do sądu ze strony UPC, a tu bez wezwań,i powiadomień w listopadzie 2015r komornik z SR w Legionowie z konta syna ściąga kwotę 2000zł twierdząc, że działa w granicach prawa tylko czyjego na pewno nie konsumenta. Firma oszustów, i naciągaczy niemal Amber Gold. Zaletyjedynie sieć bo na pewno nie kadra pracowniczaWadynieuczciwość, oszustwabrak -
~Stanley / 2017-04-20 04:30
Obsługa klienta fatalna, łaskę robią że udzielą jakichkolwiek informacji. Serwisem nie można się połączyć. Za wszystko każą płacić klientowi. Cena wysoka. ZaletyZalet nie zuważyłemWadyWszystko do kituZ usług upc.pl korzystam przeszło 10 lat i na tym koniec -
~semenxxx / 2017-04-14 22:00
Oszuści i naciągacze
wciskają "dobry produkt" który okazuje się Bublem
a naiwny klient zostaje z problemem. Szkoda pieniędzy i nerwów
Bydgoszcz.ZaletyBrakWadyjakość cena3 tyg. -
~Iwona / 2017-04-12 20:20
Dobry poziom obsługi jedynie do czasu podpisania umowy. Potem już dramat. problem z dodzwonieniem się na infolinię / konsultanci bardzo nieprzyjemni. Problem ze złożeniem wypowiedzenia. Formularz internetowy nie działa, do punktu * zdanie sprzętu- nie udało się przez tydzień dodzwonić. Brak informacji zwrotnej - wypowiedzenie wysłane pocztą było doręczone po 5 dniach czyli 01.03 - otrzymałam informacje, że wypowiedzenie zostało przyjęte - nie zostałam poinformowana, że okres wypowiedzenia został przesunięty o jeden miesiąc. NIE POLECAM -
~franek s / 2017-04-11 17:34
Banda naciągaczy. Co innego na umowie, co innego na rachunku. Wpychają usługi na próbę za które trzeba płacić, a nie można wyłączyć czy nie uzywać. Bublowaty sprzęt z demobilu -po naprawach.
Nie Polecam w Bydgoszczy-Błonie Koszarowa.Wadybublowaty sprzęt, słaba jakość usług, niejasne umowy.15 dni -
~kkc / 2017-04-11 13:23
Moja pierwsza i na pewno ostatnia przygodą z tą firmą zaczęła się od wizyty młodego, wąsatego domokrążcy, który po zapukaniu do drzwi przedstawił wstępną ofertę usługi dostarczenia internetu przez firmę UPC. Po paru dniach pojawili się na miejscu technicy w celu montażu internetu światłowodowego z umową, której treść nie zgadzała się ze wstępnymi ustaleniami więc nie dokonali żadnych czynności. W/w domokrążca po zgłoszeniu mu problemu zapewnił, że w ciągu dwóch godzin go naprawi i przedstawi właściwą, zgodną z ustaleniami umowę po czym nigdy się już nie odezwał, a na telefony nie odpowiadał. Wniosek jest jeden i prosty - sporządzenie w sposób błędny i niezgodny z ustaleniami umowy miało na celu naciągnięcie i oszukanie klienta, a gdy to się nie udało sprzedawca od siedmiu boleści raczym krokiem się wycofał. Byłem sceptycznie nastawiony do fali negatywnych komentarzy w internecie ale niestety są one w pełni adekwatne do jakości tej spółki. Pozdrawia klienta z ul. Pułaskiego, Rzeszów. ZaletybrakWadywszystko -
-
~klient / 2017-04-10 18:58
Na infolinię się nie da dodzwonić jeżeli jest się już klientem UPC. Obsługa hamska, niegrzeczna i nieuprzejma. Rzuca słuchawką, nie chętna w ogóle do pomocy. -
~beznadziejnie wolny internet,wciąż się / 2017-04-09 19:35
Praca jakakolwiek w internecie to droga przez....zasieki,oczaekiwanie,błędy otwarcia strony albo komunikat spróbuj póżniej itp.itd
-
~Patrycja / 2017-04-08 13:52
Jestem klientem od kilku lat. Nigdy nie było większych problemów z internetem, ale od paru tygodni jest dużo wolniejszy, a od ok. tygodnia już dwa razy są przerwy na ok. 24h. Jeśli coś firma z tym nie zrobi, to będę zmuszona zrezygnować z usług... WadyDługie przerwy w dostawie internetu, zrywa połączenie -
~Hejter_UPC / 2017-04-07 13:58
To jest niepojęte co się dzieje z UPC .Co 2 tygodnie mam przerwę w dostawie internetu i muszę czekać od 30-1h czasu ,bo jakieś problemy mają ... , Zróbcie coś z tym ,bo wasze usługi osiągnęły poziom dna . ZaletyBrakWadyInternet
czas obsługi
często się psuje
słaba jakośćkorzystam już 2 lata i mam dość , poważnie się zastanawiam nad zmianą dostawcy internetu.
strona 132 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- nastepna »