ZaletySAME WADY.Brak slow na ich bezszczelnosc!!!!!
strona 132 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- nastepna »
-
~Pol roku walki z wymuszeniem przez VEKT / 2017-05-22 14:27
Po przejeciu mojego operatora AZART we Wroclawiu.mimo.ze wszystko zalatwilam prawidlowo i przeszlam do innego operatora.VEKTRA "ciagala" mnie przez 7 miesiecy do lipca 2016 roku.wystawiala kolejne faktury.straszyla i doslownie przesladowala kolejnymi wezwaniami do zaplaty.mimo.ze nigdy nie podpisalam z nimi zadnej umowy i kilkadziesiat razy wysylalam maile.dzwonilam i wysylalam pisma.Zarowno telelinia jak i biuro .ignorowalo moje argumenty.Dopiero gdy znalazlam maila z tezygnacja z AZART i tzucilam im na biurko.przestali mnie nekac.Nawet typy nie przeprosily .mimo.ze kosztowalo mnie to wiele nerwow.straconego czasu i pieniedzy.bo dwonilam z zagranicy. -
-
~semen / 2017-05-21 13:35Ocena: 2.50 / 5
Szkoda nerwów omijajcie ich szerokim łukiem, jakość mizerna obsługi jak również tv czy inernetu; umowy niejasne mające naciągnąć klientów na kase. Wadyobsługa wadliwe działanieok3 miesiące bydgoszcz , zapłaciłem więcej niż ustalałem przez telefon. -
~Elka / 2017-05-20 19:07Ocena: 1.00 / 5
Totalny syf z każdej strony.unikać szerokim łukiem.a obsługa klienta nawet poniżej jakiejkolwiek oceny.szkoda nerwów z tą firmą ZaletyBrak zaletWadyObsługa klienta, kłamią, nic nie załatwią, burdel mająZa długo korzystałam z usług, nigdy więcej -
~Jacek / 2017-05-17 00:01Ocena: 1.25 / 5
Intetnet nie działa i mają to w dupie, od kilku dni inteynet działa godzinę lub dwie i znowu problem.Na module świeci się dolna lampka, środkowa, a oni twierdzą że wszystko w rejonie działa...
Czas przenieść się do orange, albo vectry...ZaletyTv działaWadynotoryczny brak intetnetu -
~Antek / 2017-05-13 19:35Ocena: 1.00 / 5
Jaka firma tacy konsultanci . Nie działa horizon go tylko w odbiorze TV przez intrernet , a ze względu na odbiór TV przez internet chciałąemsie na ten horizon . Nikt mi nie pomógł w problemie , który nadal jest bo nie działa., Rozważam wcześniejsze rozwiązanie umowy. Koniec z UPC -nie sa jedyni poniewaz u mnie w bloku sa jeszcze dwie telewizje kablowe z interesującymi propozycjami abonamentowymi. Zaletywszystko pieknie jak sa propozycje do zakupu pakietów, a potem to zostajesz człowieku samWadybrak bezpośredniego kontaktu z firma , aby załatwic problem, a konsuLtanci spuszczają cie na drzewo JAK MASZ PROBLEM i to jest nie do zaakceptowania.wytrzymałem 20 lat z UPC wreszcie koniec w tym roku -
~Rafał / 2017-05-05 12:33Ocena: 1.00 / 5
UPC sprzedaje nieistniejące prędkości internetu. 250mb/s fajnie brzmi ale w rzeczywistości ta opcja nie osiąga nawet 150mb/s. Wizyty serwsantów nic nie dają,widzą problem i każą czekać... Rachunki wysyłają ale obniżenie ich graniczy z cudem. Panie w punktach obsługi klienta są niedecyzyjne więc szkoda na nie czasu zostaje rzecznik spraw konsumenta... Nie polecam ZaletyBrakWadyJak wyżejBytom -
~lublinianka / 2017-05-03 22:56
Witam,
jestem w UPC ok. 10 lat i zawsze malam TV, Internet, Telefon.
Moze nie zawsze bylo idealnie, ale w porownaniu z innymi tego typu firmami uwazalam, ze UPC nalezy do tych przodujacych.
Niestety, od jakiegos czasu Internet to jakas niesamowita masakra, strony w laptopie dlugo mi sie otwieraja, a jak jest tam muzyka, to naprawde trzeba miec zelazne nerwy, by sie doczekac na jej odtworzenie. Z nagrywaniem filmow TV tez roznie bywa.
Na szczescie niedlugo konczy mi sie umowa i zamierzam juz z nich zrezygnowac.
Nie wiem tylko jaka firme wybrac, bo z zalezm stwierdzilam, ze na mojej ulicy nie ma swiatlowodow Orange :(.
Mozecie cos ewentualnie polecic ?Zaletykiedys bylo bardzo duzo, teraz jestem tak zla i rozgoryczona, ze nawet nie chce mi sie pisac...10 lat -
~Adam / 2017-05-02 10:53Ocena: 4.50 / 5
Mam wrażenie ze poniższe opinie pisze konkurencja UPC lub wręcz osoby opłacone żeby pisać takie głupoty ze wszystko nie działa wszystko się psuje z nikim z obsługi się nie dogadasz i wogole to jest dramat tragedia i armagedon.
Mam tv+internet+telefon w UPC od prawie 20 lat mam jakies usługi w tej firmie. W tym czasie na palcach jednej ręki wyliczylbym jakieś awarie czy problemy. Z obsługą zawsze miło się mi rozmawiało czy targowalo w celu uzyskania kozystnej oferty na kolejny okres. Kiedyś Pani sama zaproponowała mi ofertę z telefonem dlatego ze było taniej mieć ofertę z telefonem niż bez między innymi dlatego mam ten telefon z którego kozystam jedynie sporadycznie.
Czy nie ma się do czego przyczepić? Oczywiście że zawsze można coś znaleźć np. dekoder horizon uważam ze jest przereklamowany chociaż aktualizacje jakie wgrano ostatnio uważam ze są na plus ale brak wyświetlacza z godzina z kanałem jaki oglądamy itp uważam za minus.
Co do ceny to zawsze mogłoby być taniej ale w dniu podpisywania umowy nie znalazłem nic tańszego u konkurencji.
Także dla mnie UPC jest ok.ZaletyBezawaryjność łącza wszystko działa jak powinno.
WadyDekoder horizon -brak wyświetlacza i powolna reakcja przy zmianie kanałów czy przewijania na dysku. -
-
~Kuba / 2017-05-01 16:10Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze co jest nie da sie grac w gry a place 100 zl na msc 1000 pingu ZaletyNie ma zaletWadyWszystko -
~bast / 2017-04-30 19:59Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka jeśli klient chce zmienić pakiet
z tańszym abonamentem traktują cię jak trendowatego nie mówię już o regulaminie gdzie w przypadku rozwiązania umowy po umownych 24 +2 miesiącach chcą z ciebie wydrzeć ostatni grosz
licząc abonament ze standardowego cennika bo podobno dali mi usługi w tzw. promocjiZaletyzalet niemaWadyHorizon zawiesza siękorzystałem długo -
~Jerzy / 2017-04-30 19:56Ocena: 1.00 / 5
Przez cały długi weekend internet praktycznie nei działa, zrywane połączenie. Brak reakcji obsługi. Czas zmienić na Orange. 11 lat -
~Miszel / 2017-04-28 19:27Ocena: 2.00 / 5
Konsultanci to najsłabsze ogniwo tej instytucji. Bezczelini, opryskliwi, wprowadzają w błąd i nie potrafią załatwić najprostszych spraw. Brak słów ,kogo zatrudnia to Upc. W biedrze na kasie większą elokwencją sie trzeba wykazać. WadyLudzie przy telefonieJuż nie długo stały klient.zmieniam operatora -
~kortek / 2017-04-27 22:06Ocena: 1.00 / 5
TRAGEDIA!!!!!!!!
Jesteście śmieszni ze swoimi reklamami i oszukańczym hasłem ''szybkiego internetu''. Wieczorem internet zacina potwornie- wszelkiego typu ogladanie serialii/gry w MMORPG koncza sie ogromnymi lagami. Przechodzę do konkurencji, a wasz internet mam głęboko w poważaniu.
NIE POLECAM NIKOMU -
~ela / 2017-04-27 15:50Ocena: 1.00 / 5
Bardzo słaba firma, biuro obsługi niekompetentne, nieuprzejme, mają okropny bałagan, o wszystko się trzeba wykłócić.Tragedia. Nie polecam!!! ZaletybrakWadyobsługa to jedna wielka wadaza długo -
~Leatmuk / 2017-04-26 22:25Ocena: 1.50 / 5
Mam dośc rezygnuje z UPC od 3 tygodni wciąż to samo internet się traci nagrywarka psuje NIGDY wiecej UPC NIE POLECAM ZaletybrakWadyDosłownie wszystko nie zamawiać szkoda pieniędzy -
~Padre / 2017-04-25 20:01Ocena: 4.50 / 5
Przerabiałem już orange netie i nie ma nic lepszego niż UPC. Mam internet 250MB i zero ściemy tyle jest. gorsza sprawa że sprzęt do usługi to nie jest najwyższa półka. Gry z neta instalują się szybciej niż z płyty. POLECAM Zaletytransfer zgodny z umowąWadysprzęt -
-
~korektor / 2017-04-25 16:29
Od dwóch miesięcy są ciągłe awarie internetu, czyli jego całkowity brak, lub zrywanie łączenia zaraz na początku wczytywania strony. Dodzwonienie się na infolinię to ok. 15-20 minut czekania. Pomimo składnych reklamacji usług co drugi dzień, zero korekty na fakturze. To po prostu jakaś kpina. Noszę się z zamiarem zmiany operatora ale choć rynek niby spory to opinie nie napawają euforią. Netię też już przerabiałam i Orange też z ich przereklamowana Neostradą. Ludzie czy w tym kraju nie ma normalnie i realnie użytecznie działającego operatora tych usług ??? To jakaś totalna tragedia, niczym w RPA.... Co do Tv to owszem można przeżyć ale pakiety programów tak są zestawione, że więcej jest badziewia niż tego co by się chciało i nie ma możliwości indywidualnego wyboru konkretnych programów w jednym pakiecie bo nie...i już. ZaletyżadnychWadywszystko od ceny po usługę... -
~MirelaMiecio / 2017-04-24 17:56Ocena: 1.00 / 5
Upc najgorszy dostawca usług ciąły brak interntu. stałych klientów mają w nosie a infolinia szkoda niemili opryskliwi oraz bezczelni. Uciekać od nich jak najdalej szkoda na nich pieniędzy oraz nerwów. ZaletyBrakWadyNotoryczny brak internetuOd 4 lat -
~Grzegorz / 2017-04-22 10:37Ocena: 2.50 / 5
UPC to moim zdaniem nieprzyjazna użytkownikowi w prostych sytuacjach firma. Wszyscy inni moi dostawcy (Orange, Play, T-Mobile) podają w powiadomieniu o wystawieniu faktury nr konta. Po prostu.
W UPC muszę wejść do "moje UPC". Muszę pamiętać nazwę, kod dostępu, itp. Rewelacyjnie robi się to spoza domu i z komórki. Chcę wysłać maila - też muszę mieć te dane. Chcę zadzwonić - wiszę długo na linii i nic.
Czy nr rachunku bankowego to tajemnica?ZaletyDobra jakość sygnału, brak awariiWadyNajprostsze sprawy nie są proste a kontakt jest utrudnionyDługo, już chyba ponad 10 lat... -
~Shina / 2017-04-20 20:12
Z daleka od tej firmy jak już jesteś klientem to mają Cię gdzieś! Nigdy więcej z daleka od tych naciagaczy !! ZaletyBrakWadyCzekanie na połączenie 30 min I robienie laski
strona 132 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- nastepna »
