Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~theartur / 2017-06-07 18:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Robią sobie z ludzi jaja!! Najpierw wysłali mi umowę na maila, później mówią że popelnili bład i nie mogą mi tej usługi włączyć. A czy to był mój błąd? Następnie konsultant swoim "słodkim pierdzeniem" namówił mnie na inną ofertę w podobnej cenie. Niestety "zapomniał" dodać że tym razem mam mieć okrojony pakiet telewizji i dekoder bez nagrywarki! Kontakt z infolinią jeśli chce się coś kupić jest wzorowy, ale jeśli chcesz coś reklamować czy zgłosić nieścisłośc jest top już droga przez męki!! Nie sądziłem, że w tak wielkiej firmie może być taki burdel! NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadybrak szacunku, dla nich nie jesteś czlowiekiem tylko numerem w systemie. Totalny chaos
    zamowilem przez internet po 3 dniach braku kontaktu ze strony UPC wypowiedzialem umowę
  • ~nik / 2017-06-06 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    dziadostwo. internet znacznie wolniejszy niz deklarowany i czeste awarie. szukam innego operatora
  • ~Dominik / 2017-06-06 13:50
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet po dwóch latach, przestał funkcjonować normalnie. Ciągłe spadki prędkości, zrywanie połączenia(3 km od centrum Wrocławia). Najgorsza jest jednak polityka firmy, która nie przewiduje zmiany abonamentu na niższy.
    Wadyobsługa klienta, prędkość i jakość połączenia
  • ~Mariusz / 2017-06-05 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny crap, ciagle awarie internetu, brak dostępu przez cały dzień, brak informacji o awarii, olewanie klienta. Nie polecam nikomu
  • ~Janusz / 2017-06-03 08:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny szajz. Nie potrafią zapewnić ciągłości usług. Nie polecam. Człowiek nie ma możliwości pracować z domu, bo co chwila mają jakies awarie. I za co place 60 zl za sam internet?! U innych operatorow w tej cenie masz szybszy internet niz w UPC, do tego telewizja. Weźcie sie ogarnijcie. Zaraz stracicie klientów. Juz zlozylem wypowiedzenie i dopilnuje, zeby odpowiednia opinia trafila do szerszego grona ludzi. Poczta pantoflowa dziala - moi znajomi juz rezygnuja z tego badziewia. :)
  • ~Teco / 2017-06-03 01:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Korzystając z usług UPC traciłem internet co 15-30 minut. Zazwyczaj wystarczyło zresetować router, ale z dnia na dzień coraz częściej trzeba było kombinować-raz korki całkowicie wyłączyć, raz zmienić kabel mimo iż działał. Po dwóch miesiącach postanowiłem zmienić operatora.
    WadyCiągła utrata internetu
  • ~Rossoneri / 2017-06-01 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Czytałem od kilku dni wasze opinie, i nie za bardzo mi się chciało wierzyć w to co piszecie, bo mam znajomych co mają UPC, i nie narzekają, ale po dniu dzisiejszym zmieniam zdanie na temat tej firmy, po prostu banda naciągaczy i oszustów. Dodam że miasto to Rzeszów, UPC działa na tym terenie od niedawna. Więc tak:

    Zamawiałem internet z telewizją (pakiet select 120) dnia 26 maja, gdzie cena tego pakietu wynosiła 69 zł na 24 miesiące, montaż tego zestawu miałem na dzień dzisiejszy, między 15:00 a 17:00. 16:56 dzwoni do mnie monter z zastrzeżonego numeru i mówi mi że niestety auto im nawaliło i wszystkie montaże na dziś muszą anulować, no i wiadomo przepraszał i tam takie, no i mi mówi że muszę z biurem się kontaktować aby ustalić nowy termin montażu (tutaj lekkie zaskoczenie, miałem kiedyś internet w multimedia, i zdarzyło się tak akurat że monter się nie wyrobił w dzień umówiony na montaż, więc zadzwonił i umówił się na następny dzień i daną godzinę) no ale dobra, pytam się gościa z kim się kontaktować bo zamawiałem online, to mi mówi że czat albo nr. telefonu z którego jak zadzwoniłem konsultantka mi powiedziała co i jak, bo to tak zrobiłem. Wszedłem na stronę UPC i dałem na czat, tłumaczę pani jaka jest sprawa, to mi piszę żeby od nowa złożyć zamówienie, z informacją że pierwszy montaż nie odbył się ponieważ .... I teraz najlepsze, jak wyżej wspomniałem, pakiet miał kosztować 69 zł, ale jak bym chciał ponownie dziś zamówić i wybrać termin montażu, to cena tego pakietu to już 79 zł, tak jak na stronie głównej UPC. I teraz czy to nie dziwny przypadek że nagle monterom zepsuł się samochód, gdzie pakiet ma już inną cenę ? Co nie chciało im się, czy chcieli mnie naciągnąć na inne koszty ?Dla mnie to jest śmieszne, drogie UPC tak się nie traktuje nowych klientów!!!!! Kto u was wymyślił tę durną politykę, tego że trzeba od nowa składać zamówienie, jak by monter dzwoniąc, nie mógł po prostu zmienić sam terminu na dzień następny i daną godzinę, gdzie tu logika ? Tak się nie traktuje ludzi, którzy są chętni korzystać z waszych usług. Nie polecam UPC, mam już za to do was uraz, bo nie tak się postępuje. Także osobom które czytają te opinie, może nie będziecie mieli takich kosmicznych przypadków, ale zastanówcie się dobrze, czy warto z taką firmą, podpisywać umowę i korzystać z ich usług.
  • ~klient / 2017-06-01 16:33
    Ocena: 1.50 / 5
    JEDNA WIELKA PORAŻKA - nie potrafią naprawwić awarii przez 4 dni a nie wiadomo co będzie dalej!!!!!!!!!Mam zamiar wytoczyć UPC proces
  • ~maciek / 2017-05-28 18:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Mieszkam w centrum duzego miasta, niestety w mojej kamienicy jest problem z zalozeniem swiatlowodu co nie zmienia faktu ze nie mozna wiecznie na to zwalac winy. Cyklicznie brakuje dostepu do internetu czasem sa to krotkie odstepy a czasem parodniowe mimo ze panowie twierdza ze usluga powinna zostac naprawiona do 48 godzin od jej zgloszenia.Szukam alternatywy, zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyPanowie na i folini sa mili ale malo pomocni
    WadyBardzo czesty brak internetu
  • ~Bobsavik / 2017-05-23 08:24
    Ocena: 2.75 / 5
    Telefoniczna jakość obsługi klienta jest na bardzo niskim poziomie. Konsultantki nie domawiają o szczegółach oferty (np o okresie wypowiedzenia), kiedy dzwoni się i prosi się o wyjaśnienia, "szybkość" reakcji oraz jakość podawanej informacji jest okropna. W odpowiedź na reklamację dostałem zwyklego maila o treści "przepraszam, a tu pan ma regulamin", bez odniesienia się do konkretnego paragrafu oraz podania wyraźnej odpowiedzi typu "Pana reklamacja nie została uznana z powodu...".
    ZaletySzybki internet, w miarę dobra cena
    WadyTelefoniczna jakość obsługi, zwrot sprzetu (dostarczenie do biura lub pocztą) - przyjście konsultanta kosztuje 50 zł!
    4 m-ce. Planowany wyjazd za granicę nagle sprawił dużo problemów z UPC
  • ~Pol roku walki z wymuszeniem przez VEKT / 2017-05-22 14:27
    Po przejeciu mojego operatora AZART we Wroclawiu.mimo.ze wszystko zalatwilam prawidlowo i przeszlam do innego operatora.VEKTRA "ciagala" mnie przez 7 miesiecy do lipca 2016 roku.wystawiala kolejne faktury.straszyla i doslownie przesladowala kolejnymi wezwaniami do zaplaty.mimo.ze nigdy nie podpisalam z nimi zadnej umowy i kilkadziesiat razy wysylalam maile.dzwonilam i wysylalam pisma.Zarowno telelinia jak i biuro .ignorowalo moje argumenty.Dopiero gdy znalazlam maila z tezygnacja z AZART i tzucilam im na biurko.przestali mnie nekac.Nawet typy nie przeprosily .mimo.ze kosztowalo mnie to wiele nerwow.straconego czasu i pieniedzy.bo dwonilam z zagranicy.
    ZaletySAME WADY.Brak slow na ich bezszczelnosc!!!!!
  • ~semen / 2017-05-21 13:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Szkoda nerwów omijajcie ich szerokim łukiem, jakość mizerna obsługi jak również tv czy inernetu; umowy niejasne mające naciągnąć klientów na kase.
    Wadyobsługa wadliwe działanie
    ok3 miesiące bydgoszcz , zapłaciłem więcej niż ustalałem przez telefon.
  • ~Elka / 2017-05-20 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny syf z każdej strony.unikać szerokim łukiem.a obsługa klienta nawet poniżej jakiejkolwiek oceny.szkoda nerwów z tą firmą
    ZaletyBrak zalet
    WadyObsługa klienta, kłamią, nic nie załatwią, burdel mają
    Za długo korzystałam z usług, nigdy więcej
  • ~Jacek / 2017-05-17 00:01
    Ocena: 1.25 / 5
    Intetnet nie działa i mają to w dupie, od kilku dni inteynet działa godzinę lub dwie i znowu problem.Na module świeci się dolna lampka, środkowa, a oni twierdzą że wszystko w rejonie działa...
    Czas przenieść się do orange, albo vectry...
    ZaletyTv działa
    Wadynotoryczny brak intetnetu
  • ~Antek / 2017-05-13 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jaka firma tacy konsultanci . Nie działa horizon go tylko w odbiorze TV przez intrernet , a ze względu na odbiór TV przez internet chciałąemsie na ten horizon . Nikt mi nie pomógł w problemie , który nadal jest bo nie działa., Rozważam wcześniejsze rozwiązanie umowy. Koniec z UPC -nie sa jedyni poniewaz u mnie w bloku sa jeszcze dwie telewizje kablowe z interesującymi propozycjami abonamentowymi.
    Zaletywszystko pieknie jak sa propozycje do zakupu pakietów, a potem to zostajesz człowieku sam
    Wadybrak bezpośredniego kontaktu z firma , aby załatwic problem, a konsuLtanci spuszczają cie na drzewo JAK MASZ PROBLEM i to jest nie do zaakceptowania.
    wytrzymałem 20 lat z UPC wreszcie koniec w tym roku
  • ~Rafał / 2017-05-05 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC sprzedaje nieistniejące prędkości internetu. 250mb/s fajnie brzmi ale w rzeczywistości ta opcja nie osiąga nawet 150mb/s. Wizyty serwsantów nic nie dają,widzą problem i każą czekać... Rachunki wysyłają ale obniżenie ich graniczy z cudem. Panie w punktach obsługi klienta są niedecyzyjne więc szkoda na nie czasu zostaje rzecznik spraw konsumenta... Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
    Bytom
  • ~lublinianka / 2017-05-03 22:56
    Witam,
    jestem w UPC ok. 10 lat i zawsze malam TV, Internet, Telefon.
    Moze nie zawsze bylo idealnie, ale w porownaniu z innymi tego typu firmami uwazalam, ze UPC nalezy do tych przodujacych.
    Niestety, od jakiegos czasu Internet to jakas niesamowita masakra, strony w laptopie dlugo mi sie otwieraja, a jak jest tam muzyka, to naprawde trzeba miec zelazne nerwy, by sie doczekac na jej odtworzenie. Z nagrywaniem filmow TV tez roznie bywa.
    Na szczescie niedlugo konczy mi sie umowa i zamierzam juz z nich zrezygnowac.
    Nie wiem tylko jaka firme wybrac, bo z zalezm stwierdzilam, ze na mojej ulicy nie ma swiatlowodow Orange :(.
    Mozecie cos ewentualnie polecic ?
    Zaletykiedys bylo bardzo duzo, teraz jestem tak zla i rozgoryczona, ze nawet nie chce mi sie pisac...
    10 lat
  • ~Adam / 2017-05-02 10:53
    Ocena: 4.50 / 5
    Mam wrażenie ze poniższe opinie pisze konkurencja UPC lub wręcz osoby opłacone żeby pisać takie głupoty ze wszystko nie działa wszystko się psuje z nikim z obsługi się nie dogadasz i wogole to jest dramat tragedia i armagedon.
    Mam tv+internet+telefon w UPC od prawie 20 lat mam jakies usługi w tej firmie. W tym czasie na palcach jednej ręki wyliczylbym jakieś awarie czy problemy. Z obsługą zawsze miło się mi rozmawiało czy targowalo w celu uzyskania kozystnej oferty na kolejny okres. Kiedyś Pani sama zaproponowała mi ofertę z telefonem dlatego ze było taniej mieć ofertę z telefonem niż bez między innymi dlatego mam ten telefon z którego kozystam jedynie sporadycznie.
    Czy nie ma się do czego przyczepić? Oczywiście że zawsze można coś znaleźć np. dekoder horizon uważam ze jest przereklamowany chociaż aktualizacje jakie wgrano ostatnio uważam ze są na plus ale brak wyświetlacza z godzina z kanałem jaki oglądamy itp uważam za minus.
    Co do ceny to zawsze mogłoby być taniej ale w dniu podpisywania umowy nie znalazłem nic tańszego u konkurencji.
    Także dla mnie UPC jest ok.
    ZaletyBezawaryjność łącza wszystko działa jak powinno.

    WadyDekoder horizon -brak wyświetlacza i powolna reakcja przy zmianie kanałów czy przewijania na dysku.
  • ~Kuba / 2017-05-01 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze co jest nie da sie grac w gry a place 100 zl na msc 1000 pingu
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWszystko
  • ~bast / 2017-04-30 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka jeśli klient chce zmienić pakiet
    z tańszym abonamentem traktują cię jak trendowatego nie mówię już o regulaminie gdzie w przypadku rozwiązania umowy po umownych 24 +2 miesiącach chcą z ciebie wydrzeć ostatni grosz
    licząc abonament ze standardowego cennika bo podobno dali mi usługi w tzw. promocji
    Zaletyzalet niema
    WadyHorizon zawiesza się
    korzystałem długo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016