Bydgoszcz
strona 130 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- nastepna »
-
~Wnerwiony / 2017-07-18 19:19Ocena: 2.25 / 5
Nic z ludzlmi z leczyckiej nie mozna zalatwic maja wszystko i wszystkich w d.... Caly czas odsylaja mnie na ich dziadowska infolinie a jak internet ledwo chodzi tak ledwo chodzi .Dziekuje za takie troszczenie sie o klienta jestem zmuszony zerwac z nimi umowe. -
-
~Ted / 2017-07-17 17:25Ocena: 1.75 / 5
UPC to totalna porażka pod względem obsługi klienta. Zgłoszenie awarii graniczy z cudem i wymaga wiele czasu i anielskiej cierpliwości. Kiedy uda się w końcu skontaktować z działem obsługi, to należy wziąć kolejną poprawkę na deklaracje o szybkim usunięciu usterki. Generalnie olewanie klienta to ich standard ZaletyCena usług w normieWadyAwaryjność, ignorancja klienta, fatalna organizacja pracy całej instytucji -
~LUKE / 2017-07-14 18:05Ocena: 2.50 / 5
Czy w Gdańsku to straszne patałachy od dwóch miesięcy nie potrafią podłączyć osiedla na Brzeźnie nowa inwestycja na Krasickiego.
Dziwię się że taki deweloper jak Invest Komfort nie potrafi od dwóch miesięcy wyegzekwowac od dostawcy internetu UPC usługi internetowej i tv na osiedle,chyba będzie trzeba się przerzucić na TPSAWadyNie potrafia podlaczyc sie kablem do osiedla od ponad 2 miesiecy -
~Mikołaj / 2017-07-11 16:43Ocena: 2.50 / 5
To jest firma, która nie znosi jak klient chce zrezygnować z jakiejś usługi. Próbowałem zrezygnować z jednego numeru telefonu, (miałem 4 numery). Jaką drogę przebyłem i ile nerwów straciłem nie jest warte opisywania. Po roku naliczania za niechciany numer wyłączyli go przy rocznicy umowy jak powiedziałem, że nie przedłużę umowy. Oczywiście pieniędzy nie zwrócili. W tym roku naliczyli mi przy rocznicy abonament bez promocji. Jest lipiec i sprawa jest dalej nie wyjaśniona, choć przy każdej fakturze się upominam. Wyjątkowi oszuści. Nie polecam. -
~Lenka / 2017-07-10 21:30
A więc tak jeżeli chodzi o jakość internetu i tv nie mam zastrzeżeń gdyż sama sobie taki pakiet wybrałam więc tu nie ma co narzekać. Natomiast jeżeli chodzi o składanie reklamacji to koszmar. Składałam reklamację ze względu na to iż bezpodstawnie naliczono mi opłaty instalacyjne w momencie gdy tylko zmieniałam adres nadawania. Zgłosiłam to miała być rozpatrzona reklamacja, ale oczywiście pod nawałem obowiązków zapomniałam się upomnieć o wynik tej reklamacji. Co najśmieszniejsze po kilku miesiącach znów złożyłam taką reklamację że kiedyś naliczono mi opłatę instalacyjną, i co się okazało poprzednia reklamacja nigdy nie została przyjęta. Oczywiście minęło ponad 12 miesięcy więc już nie ma dowodów na to że operator telefonii nie wykonał poprawnie swoich obowiązków. Pozdrawiam tych cierpliwych co nadal korzystają z UPC... Zaletybędąc długoletnim klientem korzystna cena pakietówWadyUPC- kontakt telefoniczny4 lata -
~piotr / 2017-07-09 23:37Ocena: 1.00 / 5
ta firma to masakra... parametry uslug na krytycznie niskim poziome, obsluga klienta jak w sklepie GS za komuny. Calkowity brak kompetencji i ignorancja, zalezy im tylko na oplatach abonamentowych, reszta nic ich nie interesuje. Zaletybrak -
~natalia / 2017-07-05 11:23Ocena: 1.00 / 5
Jedno słowo może tylko opisać jakość usług UPC. ŻENUJĄCY.
Jakość odbioru pozostawia wiele do życzenia - oglądając Tv, często jest problem z sygnałem na niektórych kanałach, deklarowana prędkość internetu znacznie różni się od tej proponowanej w umowie. Na dodatek czas oczekiwania na rozmowę jest OKROPNIE długi, oczywiście przełączają Ciebie od pracownika do pracowika. Właśnie skońćzyłam taką rozmowę po 30 minutach!!! Rozmawiałam z 4 innymi osobami, aby dojść do sedna. Dodatkowo, kiedy końćzyła mi sie umowa dostałam telefonicznie bardzo fajną propozycję - gdzie przez kilka m-cy miałam mieć HBo za darmo, natomiast później okazało się, ze figa z makiem, w moim przypadku jednak się nie da! Oczywiście pisałam odwołania i domagałam się odsłuchu rozmowy z obsługą klienta, ale oczywiście na próżno. Żadna reklamacja nie została uznana. Gdyby nie fakt, że w moim bloku są jedynymi dostawcami w ŻYCIU bym z nich nie korzystała!!!!! NIE POLECAM NIKOMU KTO MA WYBÓR!!!ZaletyBRAK!!!Wadynieprofesjonalna obsługa, bardzo długi czas aby się skontaktować, słaba jakość usług, wysokie ceny, naciąganie n nieprawdziwe oferty -
~Anna / 2017-07-03 16:13Ocena: 1.50 / 5
Jesli chodzi o siec UPC i łącznąść jest beznadziejna.
U mnie w bloku gdzie znajdowala sie skrzynka z ta siecia - ciagly brak zasiegu.
Bywaja momenty kiedy telefony stacjonarne wylaczaja.
Ta siec to kpina.
Moj transfer wifi nawet gdy siedze wiza wis skrzynki jest beznadziejna.
A zeby sie dodzwonic, Masakra.
Juz nie wspomne ile razy im sie zdazylo włączac - wylaczac internet, kablowke i siec telefonii u mnie w bloku (kazdemu kto mial ta siec) to jest po prostu nie dopomyslenia.
LUDZIE !!! Reklamujcie i dzwoncie i ich JE**Cie !!! niech oni sie wezma do roboty !!!Wadyslaby zasieg
brak profesjonalnej obslugiKraków -
-
~Grazia / 2017-07-02 15:12Ocena: 2.50 / 5
Na przestrzeni lat korzystałam z kilku różnych dostawców Internetu. Bywały problemy, ale to, co dzieje się teraz w upc jest po prostu niewiarygodne. Mam najnowszy pakiet, najdroższy ze wszystkim co tylko można mieć, a Internetu w kółko nie ma. Bez przerwy się rozłącza. Był fachowiec. Stwierdził, że skorodowane wtyczki, wymienił na nowe. Dwa dni było ok, a teraz znowu. Reklamują prędkość jako 125 mb/s, a ja mam 11,4 mb/s!!!! Odradzam wszystkim. Wiem od znajomych, że też mają problemy. Drogie upc, CO SIĘ DZIEJE?!?! Kiedyś byliście na poziomie, a teraz????? -
~Ewa / 2017-07-01 10:05Ocena: 1.50 / 5
Pracownicy UPC oszukują w rozmowach telefonicznych klientów nie wykonują czynności do których się zobowiązują firma udaje że jest zainteresowana pomocą po tygodniu oczekiwania na sygnał nadal nie został przywrócony, zachowanie obsługi pozostawia wiele do życzenia. ZaletyżadnychWadyjeżeli lubisz płacić za nic to polecam15 lat -
~Kamil / 2017-06-30 22:59Ocena: 1.00 / 5
Ludzie UPC to kpina!!! Obsługa klienta nie wie co robi, zawsze oferują droższą umowę i to niby rozwiąże problemy z dostępem do internetu. Awaryjność jest dramatyczna, to nie jest oferta dla ludzi szanujących swój czas. Wadyobsługa klienta nie istnieje, rozwiązywanie problemów nie istnieje, stabilność internetu nie istnieje i szkoda tylko, że jesszcze samo upc istniejekilka lat -
~Rafal / 2017-06-28 23:11Ocena: 1.50 / 5
Pakiet internet telewiza za 100 zl
Niby nie tak duzo, ale jakosc tych uslug to tragedia.
BOK to jakaś parodia. Kabaret przez telefon.
UPC| Dzwoni w sprawie awari technicznej, wcisnij 1 ...
JA | 1
UPC| Dzwonisz w sprawie polsat spot night ... wcisnij, 1 w innej sprawie, wcisnij *
JA | *
UPC| Informujemy iż kanały ble ble ble ... 1, w innej sprawie, 2
JA | 2
UPC| ble ble ble 1 ... w innej sprawie, 2
JA | 2
I tak z 10 pytań o ofertę żeby się połączyć z kosultantem który z pretensjami do Nas (klienta) że jak to nam usługa nie działa.
ODRADZAMZaletyCenaWadyBOK
JAKOSC
STABILNOSCRydułtowy -
~Ryszard / 2017-06-28 22:45Ocena: 1.67 / 5
Notoryczny problem Horizon Go zero kontaktu po informacjach z konsultantem w sprawie interwencji lekceważenie klienta 0 słowa przeprosin ze strony UPC modernizacja w toku okres trwania 6 8 miesięcy i dalej nic ZaletyBrakWadyPrzypadku niekorzystnej opinii nawet adres mailowyPrzypadku niekorzystnej opinii nawet adres mailowy przeszkadza w wysłaniuDługość bycie klientem nie świadczy o zadowoleniu -
~Czesław / 2017-06-28 18:57Ocena: 1.00 / 5
UPC - totalna porażka,internet rzadko gości u mnie w domu. Dodzwonić się prawie niemożliwe, jeśli już się uda, to tlumaczenie wykretne. Od kilku miesięcy czekam na jakieś zmiany inie doczekałem się. Czas na rozwiązanie umowy, z której tylko ja się wywiązuje. ZaletyBrakWadyInternet działa od świętą, zacina się, kontakt prawie niemożliwyRok czasu i tyle za dlugo, chciałbym korzystać -
~aneris / 2017-06-27 09:10
Przestrzegam przed Horizonem - często brak sygnału w kablówce często brak internetu , arogancka obsługa : nie odbieraja telefonów , a jak odbiorą przerzucają winę na użytkownika , z góry zastrzegaja ,że jak z wuny użytkownika trzeba zapłacić , każą włączać i wyłączać ..: ..to się naprawi : , mam tego dość . Cena wysoka abonamentu -169,00zł/ internet, kablówka i telefon stacjonarny / Nie jestem zadowolona , chętnie rozwiążę z nimi umowę .
Jestem z UPS od wielu lat ...spostrzegam ,że usługa bardzo się pogorszyła .
ZaletyNie widzę.WadyDuża awaryjność Horizona , trudność skontaktowania się z operatorem.Gdańsk -
~badboy / 2017-06-26 20:32Ocena: 1.00 / 5
Nie będę sie rozpisywał!!!Szkoda na was czasu!!! ZaletybrakWadyinternet działa tak wolno ze masakra to mój w telefonie jest duzo szybszy.
Plik 15,3mb powinno sciągnac w kilka sekund a nie w 2 minuty.Długo za długo -
-
~BAFEREK / 2017-06-22 12:05Ocena: 3.00 / 5
Z telewizji jestem zadowolony dobra jakość nie narzekam chociaż czasami potrafi się dekoder zawiesić np. gdy mu się za dużo przypomnień o nadawanych programach zada wystarczą trzy. A teraz wisienką na torcie jest u mnie internet na prędkość nie narzekam ale awaryjność bardzo duża ostatnio to nawet raz dziennie nie mam netu już nawet czasami mi się nie chce dzwonić do obsługi klienta po śpiewka będzie ta sama pani czy też pan z obsługi informuje mnie że u mnie w budynku wszyscy sąsiedzi net mają tylko u mnie jest problem i proponuje wysłanie technika a na takie wizyty w kółko to ochoty i czasu nie mam ma działać i tyle prawda? ZaletyDobra jakość TV, prędkość netu dobra.WadyAwaryjność internetu, zawieszający się dekoder z nagrywarką.Korzystam z UPC prawie trzy lata. -
~pete67 / 2017-06-21 19:18Ocena: 4.25 / 5
JA TRAFIŁEM NA SUPER PROMOCJĘ, BO ZA 39ZŁ MAM 120mBIT/S
Tylko w jakieś święta i łikendy transfer jet wyraźnie wolniejszy i ping tak samo.
zwykle oscyluję na 125Mbips
awaryjność... od 6 mieięcy raz awaria ale z mojej winy.
Bardzo wydajny router wifi. podchodzący w sieci domowej realnie do 250MBps :) co bardzo mnie cieszy bo z NASem nie musze po kablu szaleć.
Generalnie zastanawiam sięnad przejsciem za 49zł na 250Mbit ale nie wiem czy jest sens.
Najbardziej mi brak mozliwości zwiększenia samego uploadu.
wysyłam w ażdy łikend do firmy 10-20GB zdjęć i obecny transfer 10MBps nie do końca mi wystarcza.
z drugiej strony 10zł różnicy i jest dwa razy szybciej.... pewnie się skusze:)Zaletytransfer, wydajny router, dobra ofertaWadymało elastyczna oferta. -
~Adam / 2017-06-21 01:43Ocena: 4.25 / 5
Internet mam 4 miesiące, kupiłem łącze 60Mb a pokazuje na oficjalnej stronie do 20Mb wifi, przebolał bym i to,ale faktyczne prędkości to jedna wielka huśtawka od 0.1KB DO 2.7MB, filmy z netu to od 2KB transferu do 2.2MB zależy od strony i też huśtawka parę sekund 2MB-ty a za chwilę parę minut 2KB-ty i muszę buforować, przeglądanie stron bez problemów pingi od 17 do 222 i też skaczą i zaakceptował bym te 2.7MB za te pieniądze (płaciłem tyle samo za 512Kb) gdyby nie te huśtawki ZaletyStabilne łącze nie zacina sięWadyHuśtawka transferukorzystam 4 miesiące, zapłaciłem 49 zł za 60 Mb -
~gv77 / 2017-06-20 14:03Ocena: 1.50 / 5
Notoryczne awarie. To brak telefonu, to internetu to kablówki. Na rozwiązanie sprawy czeka się tygodniami. Całkowity chaos w dziale technicznym, każdy informuje o całkowicie innej awarii i innym statusie jej naprawy. Niekompetentni, nierzetelni, nie spełniają zupełnie standartów zawartej umowy. ZaletyW porównianiu z innymi dostawcami nie widzę żadnych zalet.WadyCiągłe i wielotygodniowe awarie.Klient z ponad 10letnim stażem.
strona 130 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- nastepna »
