Problem dalej jest, a dzisiaj na czacie dostałem zupełnie inna diagnozę "mocno spadł poziom sygnału" ale dlaczego skoro ja u siebie nic nie zmieniałem? Na to pytanie już odpowiedzi nie dostałem. Zaproponowana została wizyta technika ale na pytanie co będzie naprawiał ponownie odmówiono mi odpowiedzi.
Szkoda tylko ze o planowanych pracach w mojej okolicy (jeśli takowe miały faktycznie miejsce) nikt mnie wczesniej nie poinformował - a jako ze jakość usługi znacząco się zmieniła nikt nie raczył zaproponować jakiejś formy rekompensaty. Ogólnie jestem bardzo zawiedziony zarówno usługa jak i obsługa klienta na czacie. Absolutnie nie polecam - i już na pewno wiem ze to moja ostatnia umowa z UPC.
Zaletyobecnie jedyna zaleta to ze rachunki przychodzą na czas
Wadybrak informacji o awariach
zanizona predkosc internetu na kablu
zanizona predkosc internetu na kablu
MiejscowośćKraków