Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klaudia / 2021-10-21 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet na firmę, a co drugi dzień go nie ma, człowiek nie może pracować, bo nie ma internetu, a zadośćuczynienia za straty finansowe brak. Porażka!!!
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK INTERNETU
    MiejscowośćŻory
  • ~Klaudia / 2023-12-10 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Play za UPC. DRAMAT !!! Mam 2 dni. Nie da się z tego korzystać !!! Mam 14 dni na rezygnację, a ja już w 2 dniu załamana jakością.
    Szukam czegos normalnego. Telewizja Internetowa ???? Najpierw trzeba ten Internet mieć. UPC po światłowodzie zawsze było ok. Urządzenia dramat. Korzystanie dramat. Nagrywasz to co oni pozwolą. Zero mozliwości cofnięcia programu. OGÓLNIE BEZNADZIEJNE !!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~klaus / 2016-09-11 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC zaczyna działać na zasadach monopolistycznej w czasach socjalistycznych TPSA.
    Zaczyna dopisywać usługi które nie były zainstalowane lub miały być a zostały anulowane za opieszałość serwisu lub niestawianie się w omówionych terminach.
    Po interwencji w biurze dostaje się radę,żeby zapłacić tę wystawioną fakturę a reklamacja będzie w następnym miesiącu.
    Dwa lata temu dostałem pakiet z numerem telefonu ale nie została ta funkcja aktywowana.
    Po paru interwencjach posunąłem się do tego,że gdy napisałem,że jak nie będzie aktywowana ta funkcja to zrywam umowę.
    UPC ma taką zasadę działania,że jak złapie klienta to to jest wtedy ważny i godny uwagi do tej pory jak nie sfinalizuje się umowy.
    Natomiast po zakończeniu rozmowy już nie ma sprawy i zobowiązań a zadeklarowane usługi wpisuje się w spis faktury nie aktywując ich.
    Dla UPC ważna jest ilość klientów z których mają pieniądze,a klient to istota która ma tylko płacić i nie zawracać głowę.
    Wadyarogancja ,niekompetenctni,naciągacze
  • ~klien / 2020-03-27 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    naliczanie oplat za rzekome propozycje (bez informowania klienta o fakcie ze sa platne). paniusia w obsludze klienta chamska i niewychowana. szukam czegos innego, oby nigdy wiecej takiego dziadostwa.
    Zaletyzero
    Wadyoszusci
    Miejscowośćkrakow
  • ~klient / 2013-08-12 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! internet zawiesza się lub wyłącza kilkanaście razy dziennie. Beznadzieja
    1.5 roku
  • ~klient / 2019-08-12 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli chcesz założyć to są mili a potem dodatkowe opłaty na fakturze których nie można wyjaśnić bo nie odbierają telefonów na infolinii. 2 godziny słuchałem ich muzyczki na czekanie.
    Zaletybrak
    Wadydodatkowe opłaty i brak możliwości kontaktu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Klient / 2019-11-02 09:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Co można powiedzieć o firmie która stale ma awarie i dodatkowo nie potrafi zabezpieczyć serwerowni przed zalaniem?
  • ~klient / 2019-12-02 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    konsultant tak prowadzil rozmowe ze nie moglem zadać zadnych ciezkich pytan. ustalilismy oferte odnosnie telewizji i kablówki po czym zacząłem zadawać pytania ktore miały pasc na początku rozmowy. od tego momentu konsultant byl juz niemiły. okazało sie że UPC moze podniesc cene po okresie 24m.. na koniec rzucił słuchawką.
  • ~Klient / 2020-04-02 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, UPC okrada klientów, jak widać po opiniach, płacimy za pakiet 500 mb/s a dostajemy, z tego co wynika po testach mojego internetu, 20 mb/s a upload to 0.10. Taki Internet to oczywiście dramat :) mam nadzieję że to naprawią jak najszybciej
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyKradzież, słaby internet, gubi łącze
    MiejscowośćZąbki
  • ~klient / 2020-09-15 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    w głowie się nie mieści jakie tępaki tam pracują, po śmierci osoby nie da się wyrejestrować bez numeru klienta- debilstwo
  • ~Klient / 2021-03-10 23:12
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT- proponują usługi na próbę, później ciężko je wyłączyć, a dodatkowo pobierają sobie za nie opłaty. Jestem nowym klientem i już wiem ze umowy nie przedłużę. Tak beznadziejnego dostawcy usług jeszcze nie było mi dane spotkać..
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Klient / 2023-08-11 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    To jaki tam jest chaos, balagan i brak sensu jest nie do opisania. Porazka.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~klient kiluletni / 2016-01-27 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja, dla nowych klientów około połowe tańsze oferty
    Wadywszystko
    70 zł, 2 lata
  • ~Klient od 15 lat. / 2022-07-13 02:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta jest tragiczna. Konsultanci nie są w stanie pomoc klientowi, działają na jego niekorzyść, dbają o to, aby poniósł dodatkowe koszty po zakończeniu umowy powołując się na kruczki, na które osoba nie będąca prawnikiem nie zwróci uwagi w ten sposób, że mogą tak zadziałać. Nie polecam firmy nikomu, jeśli chodzi o wznawianie ofert, to standardowo, wszystko dla klienta, aż nadto, a przy rezygnacji z usług te dodatkowe, z których nie korzystałem obróciły się na moją niekorzyść, w pakiecie internet z telefonem był tańszy, niż internet, po zakończeniu umowy nie udało się oddzielić usług, konsultanci teraz przy rezygnacji jednak oddzielili i za dodatkowe, nieużywane od trzech lat trzeba płacić.
    MiejscowośćKraków
  • ~Klient upc / 2023-04-21 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nieuczciwie działanie firmy upc doliczanie kwot dodatkowych pomimo, że nikt nie uzytkuje internetu i tv od dwóch miesięcy. Abonament plus oplata dodatkowa. Pani na infolini stwierdziła, że wszystko jest zasadne a kiedy na koniec życzyłam jej również tak zasadnych faktur. Powiedziała, że bardzo nieładnie życzyć tak drugiemu człowiekowi. Teraz już nie bardzo rozumiem faktura zasadna a ja nieładnie życzę. Skoro zasadna i upc jest fantastyczne to coż nieładnego było w moim życzeniu.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo i naciąganie klienta
    MiejscowośćGliwice
  • ~Klient z Łazisk / 2019-03-25 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Awaria za awarią 3 tygodnie czekania na technika a prędkości cwaniaki podają w umowie Do 500mb/s w praktyce 120 odradzam z roku na rok są coraz gorsi
    ZaletyBrak
    WadyDuża awaryjność
    MiejscowośćŁaziska Górne
  • ~klient, kilkakanście mieszkań i aboname / 2019-01-25 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma uzyskała pozycje monopolisty na rynku.
    W moich nieruchomościach nagminne jest prowadzenie własnych kabli przez tą firmę "na żywioł" i działanie bez uzyskiwania jakichkolwiek pozwoleń od nikogo właścicieli nieruchomości, wspólnot, spółdzielni. Wystarczy,że ktoś nie domknie drzwi i już są i wiercą.
    Firma wykorzystuje wszelkich "kowboi" którzy z jakichs przyczyn muszą pracować za grosze i maja wiertarke i śrubokręt do wszelkich instalacji. Ci niezweryfikowani ludzie wczodzą do waszych domów!!! Czekamy na nowy temat na jakąś ludzką tragedię zgodnie z tak powszechnie praktykowaną zasadą "mądry Polak po szkodzie" (patrz escape roomy, Gdańsk).

    Obsługa klienta i procesy są na żenującym poziomie ale jak to w przypadku sytuacji monopolu nie ma innego wyboru.

    Przy kilkunastu abonamentach jakie mam firma nierre daje mi żadnego specjalnego traktowania, żadnego opiekuna klienta czy możliwości eskalacji problemów - BO PO CO?!

    Przykład niedziałajacych procesów (jest ich więcej) to zmiana konta prywatnego na biznesowe. Po zleceniu zmiany jak się zadzwoni jna infolinie trzeba wybrac czy się dzwoni w sprawie konta prywatynego czy biznesowego. Następuje przekierowanie. Obsługa klienta po stronie konta indywidualnego ma dostęp tylko do tego konta i nie widzi zlecenia zmiany. Obsługa klienta po stronie konyta biznesowego, do wizyty instalatora nie widzi tego konta. Sprubujcie się dogadać po jednej albo po drugiej stronie jak macie pytania. Jedynym rzwiązaniem jest jeśli klient zorganizuje trójstronna telekonferencje, przy czym czas oczekiwania na połączenie po każdej stronie to około 30 min. To pokazuje jak beznadziejna jest to sytuacja i niestety na opisana ecześniej sytuacje monopolu nie ma innej firmy ABC do której można by natychmiast w takiej sytuacji przejść.
    Jak ktoś myślał że monopol się skończył po odejściu komuny to się myli, jedno z drugim ma niewiele wspólnego.
  • ~klient, który zawsze płacił na czas / 2022-07-14 08:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie działał, męczyłam się przez kilka miesięcy, wspomagałam Internetem z telefonu, w końcu zrezygnowałam. Nie było już okresu zobowiązania w umowie, więc wypowiedzenie 30-dniowe, umowa wygasła 8 lipca 2022, niestety naliczają mi rachunek za cały lipiec 2022 gdzie nie mam już dostępu do żadnej usługi (choć wcześniej Internet się cały czas ciął).
    W każdym razie mam teraz rachunek do zapłacenia za dni, w których nie mam z nimi już żadnej umowy, info, że jest zaległość "zapłać niezwłocznie" na czerwono itp.
    I pytają na koniec co mogą zrobić by do nich wrócić, może bym kiedyś wróciła, ale oni nie palą mostów tylko je wysadzają jak jeszcze człowiek stoi.
    MASAKRA
  • ~Klient28 / 2019-01-06 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa, utrudnianie życia na każdym kroku, antykonsumenckie praktyki.
    MiejscowośćGliwice
  • ~Klientka / 2022-08-22 07:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca na rynku.
    Co chwile są awarie
    ZaletyŻadne
    WadyNotoryczny brak internetu, niemili pracownicy, zbywanie klientów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2977
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016