MiejscowośćWarszawa
strona 128 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- nastepna »
-
~Kinroad / 2020-01-26 19:38
Najgorszemu wrogowi bym nie polecił. Płacisz a w weekend internetu brak . Zgłasza się a oni w dupie mają klientlta -
-
~Kiril / 2018-09-25 10:56
Ukryte płatne usługi.
Upload jest 10 razy mniejsza niż Download.
Jeśli masz kabel z UPC w mieszkaniu, będziesz musiał zapłacić 60zl za połączenie.
Nowi klienci 150 - i starzy? Zgadza się. Nic. Tylko dodatkowe opłaty.
Ciągłe problemy z Internetem.WadyUpload jest 10 razy mniejsza niż Download
Ciągłe problemy z InternetemMiejscowośćKraków -
~kkc / 2017-04-11 13:23
Moja pierwsza i na pewno ostatnia przygodą z tą firmą zaczęła się od wizyty młodego, wąsatego domokrążcy, który po zapukaniu do drzwi przedstawił wstępną ofertę usługi dostarczenia internetu przez firmę UPC. Po paru dniach pojawili się na miejscu technicy w celu montażu internetu światłowodowego z umową, której treść nie zgadzała się ze wstępnymi ustaleniami więc nie dokonali żadnych czynności. W/w domokrążca po zgłoszeniu mu problemu zapewnił, że w ciągu dwóch godzin go naprawi i przedstawi właściwą, zgodną z ustaleniami umowę po czym nigdy się już nie odezwał, a na telefony nie odpowiadał. Wniosek jest jeden i prosty - sporządzenie w sposób błędny i niezgodny z ustaleniami umowy miało na celu naciągnięcie i oszukanie klienta, a gdy to się nie udało sprzedawca od siedmiu boleści raczym krokiem się wycofał. Byłem sceptycznie nastawiony do fali negatywnych komentarzy w internecie ale niestety są one w pełni adekwatne do jakości tej spółki. Pozdrawia klienta z ul. Pułaskiego, Rzeszów. ZaletybrakWadywszystko -
~kkkk / 2015-12-01 14:00
Gówniana firma. Każa mi płacić za instralację.2 miesiące zwodzenia, zawrcania zgody a nagle dostaję wiadomość" Dziękuję za cierpliwość. Jeżeli zgodzisz się na poniesienie kosztów instalacji w wysokości 202,92 zł netto i dokonasz wpłaty na nr konta, które zostanie podanie, to usługi zostaną podłączone. Proszę wobec tego o informację, czy akceptujesz powyższe warunki." - Śmieszni są! ZaletybrakWadykaża płacić za instalację - 2 miesiące bez internetu przez ich głupotę -
~kkkk / 2023-09-20 17:36
Odkad polaczyli sie z Play to tragedia... Nic nie potrafią zrobic bo trzeba czekac tygodniami.. Zenada nie polecam MiejscowośćMikołów -
~KKlaudia / 2014-12-20 20:32
Naciągacze, brak fachowości. Obiecanki cacanki, a przeciętnego Kowalskiego robią w balona. ZaletybrakWadybrak fachowości, zła obsługa, okłamywanie klientówcena nie idzie w parze z jakością -
~klara / 2013-02-08 14:31
UPC NIE SZANUJE swoich klientów. Internet muli, a jak zadzwoniłam do nich w tej sprawie czekałam 20 min na połączenie z konsultantem. Musiałam się rozłączyć bo nikt nie odbierał. Strata czasu i pieniędzy!!!!!!!!!!!!
NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!! -
~Klaudia / 2021-10-21 13:48
Internet na firmę, a co drugi dzień go nie ma, człowiek nie może pracować, bo nie ma internetu, a zadośćuczynienia za straty finansowe brak. Porażka!!! ZaletyBRAKWadyBRAK INTERNETUMiejscowośćŻory -
-
~Klaudia / 2023-12-10 20:45
Play za UPC. DRAMAT !!! Mam 2 dni. Nie da się z tego korzystać !!! Mam 14 dni na rezygnację, a ja już w 2 dniu załamana jakością.
Szukam czegos normalnego. Telewizja Internetowa ???? Najpierw trzeba ten Internet mieć. UPC po światłowodzie zawsze było ok. Urządzenia dramat. Korzystanie dramat. Nagrywasz to co oni pozwolą. Zero mozliwości cofnięcia programu. OGÓLNIE BEZNADZIEJNE !!!!ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćPiaseczno -
~klaus / 2016-09-11 20:25
UPC zaczyna działać na zasadach monopolistycznej w czasach socjalistycznych TPSA.
Zaczyna dopisywać usługi które nie były zainstalowane lub miały być a zostały anulowane za opieszałość serwisu lub niestawianie się w omówionych terminach.
Po interwencji w biurze dostaje się radę,żeby zapłacić tę wystawioną fakturę a reklamacja będzie w następnym miesiącu.
Dwa lata temu dostałem pakiet z numerem telefonu ale nie została ta funkcja aktywowana.
Po paru interwencjach posunąłem się do tego,że gdy napisałem,że jak nie będzie aktywowana ta funkcja to zrywam umowę.
UPC ma taką zasadę działania,że jak złapie klienta to to jest wtedy ważny i godny uwagi do tej pory jak nie sfinalizuje się umowy.
Natomiast po zakończeniu rozmowy już nie ma sprawy i zobowiązań a zadeklarowane usługi wpisuje się w spis faktury nie aktywując ich.
Dla UPC ważna jest ilość klientów z których mają pieniądze,a klient to istota która ma tylko płacić i nie zawracać głowę.Wadyarogancja ,niekompetenctni,naciągacze -
~klien / 2020-03-27 17:16
naliczanie oplat za rzekome propozycje (bez informowania klienta o fakcie ze sa platne). paniusia w obsludze klienta chamska i niewychowana. szukam czegos innego, oby nigdy wiecej takiego dziadostwa. ZaletyzeroWadyoszusciMiejscowośćkrakow -
~klient / 2013-08-12 21:46
Masakra! internet zawiesza się lub wyłącza kilkanaście razy dziennie. Beznadzieja 1.5 roku -
~klient / 2019-08-12 12:47
Jeśli chcesz założyć to są mili a potem dodatkowe opłaty na fakturze których nie można wyjaśnić bo nie odbierają telefonów na infolinii. 2 godziny słuchałem ich muzyczki na czekanie. ZaletybrakWadydodatkowe opłaty i brak możliwości kontaktuMiejscowośćWarszawa -
~Klient / 2019-11-02 09:57
Co można powiedzieć o firmie która stale ma awarie i dodatkowo nie potrafi zabezpieczyć serwerowni przed zalaniem? -
~klient / 2019-12-02 11:50
konsultant tak prowadzil rozmowe ze nie moglem zadać zadnych ciezkich pytan. ustalilismy oferte odnosnie telewizji i kablówki po czym zacząłem zadawać pytania ktore miały pasc na początku rozmowy. od tego momentu konsultant byl juz niemiły. okazało sie że UPC moze podniesc cene po okresie 24m.. na koniec rzucił słuchawką. -
~Klient / 2020-04-02 09:51
Nie polecam, UPC okrada klientów, jak widać po opiniach, płacimy za pakiet 500 mb/s a dostajemy, z tego co wynika po testach mojego internetu, 20 mb/s a upload to 0.10. Taki Internet to oczywiście dramat :) mam nadzieję że to naprawią jak najszybciej ZaletyBRAK ZALETWadyKradzież, słaby internet, gubi łączeMiejscowośćZąbki -
-
~klient / 2020-09-15 15:36
w głowie się nie mieści jakie tępaki tam pracują, po śmierci osoby nie da się wyrejestrować bez numeru klienta- debilstwo -
~Klient / 2021-03-10 23:12
DRAMAT- proponują usługi na próbę, później ciężko je wyłączyć, a dodatkowo pobierają sobie za nie opłaty. Jestem nowym klientem i już wiem ze umowy nie przedłużę. Tak beznadziejnego dostawcy usług jeszcze nie było mi dane spotkać.. MiejscowośćWarszawa -
~Klient / 2023-08-11 13:05
To jaki tam jest chaos, balagan i brak sensu jest nie do opisania. Porazka. MiejscowośćWarszawa -
~klient kiluletni / 2016-01-27 10:20
beznadzieja, dla nowych klientów około połowe tańsze oferty Wadywszystko70 zł, 2 lata
strona 128 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- nastepna »