strona 127 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- nastepna »
-
~Tutejszy / 2017-10-13 21:20
Niestety u tego operatora dzieją się cuda. Ostatnio pomimo opłaconego rachunku zostałem odłączony na 4 dni. Kontaktowałem się z CC nie chciano umówić mi wizyty technika powołując się na rzekome prace w mojej okolicy. Dopiero za trzecim połączeniem konsultant umówił serwis. Technik skontaktował się ze mną w dniu umówionego serwisu i poinformował że usługi już powinny działać podłączył mnie ponownie. Na pytanie o powód odłączenie technik nie był w stanie mi odpowiedzieć i sugerował złożenie reklamacji. Osobiście nie polecam wyboru tego operatora. Poczekam do końca zobowiązania i rozejrzę się na rynku bo ofert nie brakuje. -
-
~devros / 2017-10-13 14:03
Niestety drogawo ale niezawodnie od 6 lat, internet śmiga i obsługa klienta jak trzeba -
~Lidia / 2017-10-13 10:01
UPC zeszło na psy. Mówią co innego robią z ludżmi co chcą. Przy podpisywaniu umowy mowa jest, ze będę płaciła 123zł, pierwszy rachunek na kwotę 150zł /w tym opłata aktywacyjna 29.99 - pytam ile razy można płacić za aktywację- jest to przedłużanie kolejnej umowy co dwa lata - jest to złodziejstwo, oszukiwanie ludzi i wyłudzanie pieniędzy.Następny rachunek na kwotę 130.01zł nic z tego nie rozumiem. Ponad to mają wadliwy system rozliczania umowa przedłużona w terminie a oni naliczają 0.10zl zadłużenia twierdząc, że wystawiają faktury na początku miesiąca. Uważam że po przedłużeniu umowy w terminie UPC powinno dokonać korekty u siebie a nie obciążać klienta za swoją indolencję. Obsługa w biurze bardzo zła mówią co innego a potem okazuje się co innego, trzeba bardzo uważać co się podpisuje bo potem nie ma odwrotu i trzeba płacić. Poza tym mili ale nie kompetentni. To samo dotyczy konsultantów na infolinii, nie można się dogadać i nic załatwić, i tak naprawdę człowiek pozostawiony jest sam sobie i nie wie gdzie się udać. Zaletytelewizja ok.Wadyinternet mam 120 Mb wolno chodziDocyć długo, byłam w ASTER i byłam zadowolona, nie było takiego bałaganu i państwaw państwie. -
~Mirek / 2017-10-12 17:14
Straszne dziadostwo, jeszcze rano i w nocy działa ok, ale po południu jak ludzie wrócą do domów to Internet UPC zacina się strasznie, a niby mam prędkość do 125mb/s WadyZacina sieKraków -
~Mkmbmk / 2017-10-11 00:50
Czekam 3 tygodnie i dalej nie mam internetu. Ciagle wymowki. NIE POLECAN WadyBrak mozliwosci montazu. Nieprofesjonalna obsluga. -
~Krzysztof / 2017-10-09 17:04
Przykro mi bardzo , ale niestety te oceny są prawdziwe i zasłużone . Nie można nic dobrego o Państwa produkcie napisać . ZaletyJedyną zaletą Państwa produktu to tylko tyle , że jest - nic więcej .WadyDuże problemy z internetem , zdarzały się kilkakrotnie awarie z sygnałem od Państwa . Usterki były zgłaszane , przychodzili serwisanci stwierdzali , że wszystko jest ok i za takie stwierdzenie musiałem jeszcze 50 zł zapłacić .Niestety nie jest to w porządku .Jestem Państwa klientem od ponad 5 lat wcześniej również z przerwami byłem Państwa klientem, płacę miesięcznie ponad 160 zł . -
~Anonim / 2017-10-08 13:47
Zła dostawa internetu,obsługa to jakiś żart.Ogółem jedna wielka porażka WadyTyle ich jest że się tu ich nie da wypisaćWiele lat i bardzo żałuje -
~Lord / 2017-10-08 12:10
Awaria za awarią. Nie ma tygodnia by coś się nie zepsuło. Brak kontaktu z biurem obsługi. Nie polecam. -
-
~dorota / 2017-10-07 19:16
Od trzech dni nie ma Internetu i telewizji.Ciągle przesuwają termin naprawy usterki!Kpina! -
~Akimbo / 2017-10-06 13:35
UPC zeszło na psy. Awarie non stop i ciągłe kłamstwa z ich strony, że wszystko działa prawidłowo. Nieustające przerwy w dostawie internetu, problemy z TV etc. Porażka. ZaletybrakWadywysokie ceny, zawodny internet, ograniczanie użytkownikom dostępu do funkcji routerów, kłamstwa ze strony konsultantów na infolinii oraz czacie -
~Kopytko / 2017-10-05 17:05
Jedna wielka porazka brak jakich kolwiek dobrych opini z mojej strony ceny upc sa wygórowane. Nie polecam ZaletyBrak zaletWadyJedna wielka porazka cena upc nie wiem za co sobie tyle licza. NiepolecamSosnowiec -
~roberac / 2017-10-05 13:56
najgorszy internet po 24,00 nie da sie normalnie kozystac z internetu w ciagu dnia rowniez jest tragedia o ogladaniu filmow nie wspone A POLACZENIE SIE Z SERWISEM LEPIEJ NIE MA SZANS A NAJGORSZE ZE PRZEJMUJA POLSKIE MNIEJSZE FIRMY SWIADCZACE USLUGI INTERNETOWE ZaletyBRAK TV NAWET SIE ZACINAWadySAME WADY REZYGNUJE Z TEJ DZIADOSKIEJ ZŁODZIEJSKIEJ FIRMYMARS .... -
~nt / 2017-10-04 23:38
proszę mnie nie cenzurowac dlatego ze uważam wasza infolinię za uciążliwa i niezuczciwa a ceny za wygórowane Wadybrak wielu programów -
~bagi / 2017-10-04 18:05
mam już w domu firme upc i mam jej dość mają fatalny internet , jak ktoś chce grać normalnie w gry to niech zapomni o upc , rozłącza sie na 30 sekund co jakieś pół godziny , zasięg ma fatalny , mam pokój 7 m od routera i prędkość jest taka że filmy tylko da się oglądać w 144p ZaletybrakWadysłaby internet -
~Sheldon / 2017-10-04 15:58
Syf i brak pomocy. Nigdy wiecej zadnego upc w moim mieszkaniu. Zaletybrak bo nie dziala zbyt dlugo aby ocenicWadytylko i wylacznie same wady od jakosci uslug po fatalny infolinie i pomoc techniczna -
~Art.Wen / 2017-10-03 16:03
Najgorsza firma na rynku. Nie da rady się z nimi dogadać i zawsze będą na siłę wciskać więcej. ZaletyBrakWadyBardzo słaba oferta (mimo że wydaje się dobra), Brak możliwości normalnego dogadania się z obsługą (niekompetentni ludzie)Byłem klientem ponad 2 lata (nigdy więcej) -
-
~Klient UPC / 2017-10-03 12:30
Jeden wielki SYF tym UPC mają. Nie polecam. Lepiej przejść do innej sieci. WadyJedna z najgorzej zorganizowanych firm w tej branży najprawdopodobniej... -
~eben / 2017-09-29 17:13
Kończy mi się umowa. Dzwonię, pytam, czy dostane jakiś rabat. Gość proponuję mi obniżkę abonamentu o 30 zł + internet 100 mb + Eleven Sports. Powiedziałem, że się zastanowię i proszę o telefon za kilka dni. Po 2 dniach ponownie zadzwoniłem - odebrała panienka. W dość arogancki sposób poinformowała mnie, że to, co oferował kolega to była promocja, a teraz mogę dostać rabat 20 zł, o Eleven mogę zapomnieć. Pytam więc, czy gdyby kolega zadzwonił i powiedział, że tamte ustalenia nieważne to nie byłoby ośmieszenie tej firmy i złamanie podstawowych zasad handlowych? Pacta sum survanta, pani Siemiątkowska (czy jakoś tak). ZaletyNie dostrzegam.WadyDenerwująco długie oczekiwanie na konsultanta. -
~Karolina / 2017-09-29 09:19
Bardzo miła obsługa, usługi działają bez zarzutu. Zalety- miła, pomocna obsługa,
- świetny internetWadynie zauważyłam póki co -
~asfs / 2017-09-24 16:25
Czeste skoki pingu lub czasowy brak internetu.
Do tego fatalny i wpychany niemal na sile horizon.
Nie polecam.
strona 127 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- nastepna »