Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3511 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KAZDAN63 / 2017-11-24 15:38
    Ocena: 3.75 / 5
    Przedstawiciele handlowi UPC mają chamski zwyczaj naklejania i umieszczania reklam w miejscach do tego nie przeznaczonych (art. 63a Kodeksu Wykroczeń) . Oszpecanie wejścia do budynku i klatki schodowej . B R U D A S Y !!! Nimniejszym chciałem "pozdrowić przez głęboki las" niejaką p. Krystynę K. z rzeszowskiego oddziału UPC za jej dzisiejsze chamskie zachowanie ("Kali nakleić to dobrze , nakleić Kalemu to źle .") !
    ZaletyCena i parametry łącza zgodne z deklarowanymi .
    WadyObsługa , obsługa , obsługa ...
    MiejscowośćRZESZÓW
  • ~Tomasz / 2017-11-22 23:40
    Ocena: 1.00 / 5
    olewają stałych użytkowników
    Internet dno nigdy nawet nie zbliża się do deklarowanego
    dekoder zawiesza się
    Zaletybrak
    MiejscowośćLublin
  • ~Witek / 2017-11-22 18:47
    Ocena: 4.25 / 5
    Jestem wieloletnim użytkownikiem. Nie mam powodów do narzekań, jest dobrze z tendencją do bardzo dobrze :)
    MiejscowośćKraków
  • ~Maggie / 2017-11-14 09:55
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem abonentką UPC w Katowicach od prawie 5 lat: TV + Internet + wciśnięty na siłę telefon w imię opłacalności pakietu. W ogólnej ocenie usługi godne polecenia. Niemniej ostatnie wydarzenia skłaniają mnie do skomentowania jakości obsługi Klienta, która pozostawia wiele do życzenia. Od 5 dni wszystkie usługi z pakietu w moim lokalu nie działają, nie pomogły standardowe sposoby na przywrócenie połączenia (restart, poprawienie okablowania, wyłączenie z sieci). Awaria jak awaria - zdarza się. ALE... 1) Brak możliwości skontaktowania się z serwisem w żaden z oferowanych sposobów (chat z konsultantem, połączenie telefoniczne) skutkujące wielogodzinnym wiszeniem na telefonie i wysłuchiwaniem automatycznych komunikatów oraz nagranej melodii w czasie wiecznie trwającej niedostępności konsultantów, 2) odmowa przyjęcia zgłoszenia awarii w punkcie obsługi Klienta, 3) po wyproszeniu na personelu punktu obsługi połączenia z działem technicznym ustalenie wizytę technika w miejscu mojego zamieszkania w totalnie niesatysfakcjonujących przedziałach czasowych za kolejnych kilka dni roboczych (kolejne dni bez tv i Internetu) - zasługują na najniższą ocenę. Dla dobra Użytkowników przestrzegam - proszę o uzbrojenie się w cierpliwość i walkę do skutku o prawo do korzystanie z usług, za które płacimy.
    ZaletyNowoczesne rozwiązania, coraz lepsze zaplecze sprzętowe
    WadyObsługa Klienta, wciąż nie w pełni rozwinięte usługi z najnowszych ofert i pakietów (np. oglądanie telewizji wstecz)
    MiejscowośćKatowice
  • ~Karol / 2017-11-11 13:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Mieszkam w Krakowie i posiadam podpięty internet UPC. Niestety nie mogę go zmienić, ponieważ nie jestem właścicielem mieszkania. Ten internet to tragedia. Nie ma dnia żeby coś nie działało. Dzwoniąc z problemami na infolinię dowiaduję się, żebym się nie dziwił że internet się zacina, cytuję: "w dzisiejszych czasach 6Mb/s to mała prędkość bo gry mają coraz większe wymagania". Nie mogłem w to uwierzyć. Takie brednie mogą wciskać żulom pod sklepem. Na wsiach można mieć bardziej niezawodny i tańszy internet niż to całe UPC. Totalna, totalna porażka. Przy próbie zgłoszenia problemów konsultant straszy mnie, że poniosę koszty przyjazdu operatora.
  • ~bobol / 2017-11-11 13:31
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam już od ok. 3 lat z hakiem, cały ten czas było ok, raz tylko musiałam zadzwonić, trochę się wyczekałam ale Pani rozwiązała mój problem w miarę, wieczorem wszystko znów śmigało, nie mam zastrzeżeń. Po doświadczeniach z Vectra, która, ok jest dużo tańsza ale ciągle ciś nie działało - upc jest 4/5 ( brak 1 punktu za cenę)
    Zaletystałe łącze, brak większych problemów
    Wadycena, długi czas oczekiwania na połączenie z bokiem
    ponad 3 lata ok. 60 za łącze ponad 100 mb
  • ~Zofia / 2017-11-11 13:03
    Ocena: 1.75 / 5
    Problem zaczął się dwa lata temu z chwilą przejęcia lokalnej telewizji AZART prze UPC.Wymian dekoderów AZART na dekodery UPC.Kilkudziesięciu młodych ludzi przeszkolonych aby tylko wymienić "stary" dekoder na nowy i po zatem nic.Przez pół roku walczyłam z UPC aby dokonali pełnej aktywacji tego wszystkiego co obiecywali w piśmie przewodnim .Proponowano mnie zmianę dekodera z dopłatą !!!! Wizytę serwisanta za 49,90 zł aby usunął bubel,który UPC zainstalował..Dopiero skarga do Pana Dyrektora Skórzyńskiego poskutkowała wizytą serwisanta i ustawieniem wszystkich parametrów prawidłowo i to za darmo.Teraz trwa od prawie dwóch miesięcy próba zakończenia umowy z UPC bo minęło 24 miesięcy i chciałabym zmienić operatora ale UPC nie odpowiada na moje pismo tylko wysyłają faktury jakby nigdy nic !!!Pismo do Pana Dyrektora gdzieś przepadło bo co ma się przejmować "zdrajcą" Można powiedzieć "chamstwo i drobnomieszczaństwo" Na stronach internetowych takich opinii jest bardzo dużo i przemyślcie nim zostaniecie klientem UPC !!!!!!
    ponad dwa lata po 110 zł
  • ~Nansen / 2017-11-08 18:22
    Ocena: 1.75 / 5
    No nie, człowieka może po prostu roznieść z frustracji . Infolinia żenująca czeka się około pół godziny w kolejce, ktoś mi może powiedzieć masz czat online, szkoda że on cały czas jest zajęty i zostaje bot, który jest całkowicie niedopracowany do klienta ... Brakuje oceny obsługa Klienta 0 . Jeśli masz wybór, wybierz inna sieć :)
    Bytom
  • ~Jmk / 2017-11-07 18:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Fatalna jakoś usług , połączenie kilkunastokrotnie wolniejsze niż deklarowane , połączenia się nieustannie rwą a na połączenie z infolinia o dowolnej porze dnia czeka się prawie pół godziny
  • ~exUPC / 2017-11-04 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Ufff. Pozbyłem się dziada. Po siedmiu latach udręki pogoniłem badziew. Zresztą sami zaproponowali odejście po tym jak nie zgodziłem się na bezprawną podwyżkę. W tej samej cenie abonamentowej (159 zł) mam 300Mb na światłowodzie (realnie 310-320 Mb), multiroom, darmowy stacjonarny, darmową komórkę i xBox’a z 10 grami. Dla UPC do kosmos. Jak wypowiedziałem umowę to mało co się nie posrali. 6 telefonów w tygodniu, jakiś badziew w rodzaju Horizon i oszałamiające 150 Mb. Nigdy więcej UPC.
    ZaletyBrak
    WadyCzasu nie starczy aby wylicać
  • ~ravgal / 2017-11-04 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa podpisana , 15 minut działało po wyjściu "TECHNIKA" i przestało , "PRZEMIŁA PANI " w informacji powiedziała że technik przyjdzie za 3 dni. W epoce kamienia łupanego szybciej bizony łapali............
    ZaletyBrak
    15 minut
  • ~Sylwek / 2017-11-02 22:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Instalatorzy z UPC to Kompletna porażka kabel puszczony przez całe mieszkanie na podłodze ,drzwi z pokoju nie da się zamknąć gdyż leżał kabel.
    Ciężko się w ogóle dogadać z tymi panami 4 było na instalacji .
    Po prostu brak słów i ręce opadają jeden robił A trójka stała i Paliła papierosy
    ZaletyZobaczymy
    WadyNajwiększą wadą są instalatorzy
  • ~Adam / 2017-10-31 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestabilne polaczenie, dziala bardzo wolno mimo rzekomej 250mb/s.
    Umowa od 2 lat i napewno nie dluzej
  • ~KAZDAN63 / 2017-10-30 12:30
    Ocena: 4.25 / 5
    Internet 250/20 Mb/s posiadam od 01.08.2017r. (instalacja UPC w budynku jest nowa) . Po 38 dniach awarii uległ modem (piątek) który można powiedzieć w trybie ekspresowym (~3h) został wymieniony na nowy . http://www.speedtest.net/pl/ pokazuje niezależnie od pory dnia i nocy : PING - 13-15 ms , download - 246 Mb/s (duża stabilność na wykresie) , upload - 19,90 Mb/s (INTEL I218-V , REALTEK RTL8168 , 5m RJ-45 CAT6 , serwer SKYNET DC , 250km) . Przewód RJ-45 dołączony do modemu COMPAL CH7465LG to są jakieś kpiny i żarty . Realnie można osiągnąć prędkość pobierania 236 Mb/s (sprawa 1000&1024) tj. 29,5 MB/s (1GB w ciągu 35s) oczywiście o ile serwer na to pozwala . Na WI-FI sprawa ma się podobnie o ile modem nie stoi na podłodze , anteny widzą się bez przeszkód i w zależności od tego jaką kartą dysponujemy w komputerze . Jeżeli chodzi o dotrzymywanie parametrów technicznych łącza , to w moim przypadku można powiedzieć , że jest bardzo dobrze . Nie jest to internet dla gracza ze względu na PING (<5ms) . Byłby prawie idealny biorąc pod uwagę cenę (49 zł) gdyby było to 250/50 Mb/s .
    WadyWśród monterów instalacji zdarzają się pospolite chamy .
  • ~Mirko / 2017-10-29 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Od paru miesięcy mam zaniżony transfer ciągłe wizyty serwisantów i obiecanki z biura obsługi klienta a internet zaniżony jak był tak jest .To moja ostatnia przygoda z UPC.
  • ~wow23 / 2017-10-25 13:32
    Ocena: 2.50 / 5
    Biuro obsługi klienta Katowice beznadzieja. Wmawiano mi że miałem rozwiązać umowę na gratisowe miesięczne HBO miesiąc przed podpisaniem umowy a tak muszę płakać i płacić dodatkowo jeden miesiąc. Coś nie bywałego 2 10 2017 podpisana umowa na tv, która miałem wypowiedzieć we wrześniu aby zachować miesiąc wypowiedzenia. Całkowity brak kompetencji, brak logiki itp szkoda słów. Dopiero na infolinii dało się załatwić. Pytanie po co ci ludzie tam siedzą chyba, że ich zadaniem jest odstraszanie potencjalnych klientów. Trzeba uważać co wciskają i sprawdzać bo potem jest tylko kłopot.Wypowiedzenia nie chcą podpisać odsyłają w siną dal okropne!!!!!.
    ZaletyInternet w miarę śmiga.
    WadyDekoder horizon się zawiesza. Zmiana kanałów wolna
    Tychy
  • ~Mateusz / 2017-10-23 00:09
    Ocena: 4.75 / 5
    Pisze ta opinie, poniewaz internet dziala bez zadnego zajakniecia. Co prawda dopiero drugi tydzien, ale jestem dobrej mysli. Serdecznie polecam.
    Szczecin - Pomorzany. Korzystam od 2 tyg.
  • ~wykałaczkawzamku / 2017-10-21 06:56
    Ocena: 4.33 / 5
    Sposób zakładania instalacji internetowej w jednym z mieszkań w Rzeszowie przy ul. Sienkiewicza to jeden wielki skandal ! Za pierwszym razem przybył osobnik (mienił się przełożonym wszystkich monterów) spóźniony 2 godz. rozdrażniony jak kobieta w czasie okresu , chamski i arogancki . Idywiduum owo bez cienia wstydu i zażenowania twierdziło , że ~3,5 m dwudziestoletniego przewodu nadaje się do wykorzystania w instalacji internetowej 60/6 Mb/s . Walił takie androny tylko dlatego , że miał do czynienia z kobietą i zapewne nie chciało się skończonemu leniowi wiercić otworu w ścianie (była sobota godz. 17) W między czasie odebrał 3 telefony od zniecierpliwionych klientów i po circa about 10 minutowej "wizycie" udał się w sobie tylko znanym kierunku . Następny delikwent (podwładny pierwszego) przybył we wtorek . Niby zapowiadało się , że sprawa pójdzie gładko , nagle ni to z gruchy ni to z pietruchy stwierdził , że nie otwiera się skrzynka na pierwszym piętrze co uniemożliwia przeciągnięcie przewodu.

    Pomimo ekspresowego przełamania zamka i otwarcia skrzynki osobnik ów stwierdził , że nie wykona zleconej mu pracy i podobnie jak jego przełożony udał się tylko w sobie znanym kierunku ! Po rozebraniu zamka stwierdziliśmy , że tkwi w nim kawałek wykałaczki . Nawet średnio rozgarnięty człowiek potrafiący kojarzyć fakty stwierdzi , że obaj panowie działali w porozumieniu i rozmyślnie tj. drugi działał na polecenie pierwszego . Słowem : szczyt arogancji , chamstwa i umysłowego prostactwa . Ni mniejszym chciałem obydwu tych osobników pozdrowić przez "głęboki las" ! "Nam się przyjdzie jeszcze porachować ."

    Ewidentne działanie na szkodę finansową i wizerunek UPC POLSKA !!! Towarzystwo do zwolnienia w trybie dyscyplinarnym lub rozwiązania umowy świadczenia usług w trybie natychmiastowym ! Tak właśnie tak panie prezesie De Kloet Frans-Willem . Jak za "najlepszych czasów" komuny (podobno obecnie nieboszczki) . Niech pan pokaże kto w pana firmie rozdaje karty i pośle owych osobników tam gdzie ich miejsce tj. na "zieloną trawę ." Ci ludzie to zakała , wstyd i hańba , aby mieli cokolwiek wspólnego z UPC POLSKA !
  • ~veleno / 2017-10-20 19:25
    Ocena: 1.25 / 5
    Obsługa klienta to jakaś porażka, przekręcają co mogą, próbują ignorować wiadomości by tylko wyciągnąć więcej pieniędzy. Całkowity brak profesjonalizmu!
    Jeśli chodzi o sprzęt to ciągle ma zakłócenia, co najmniej kilka razy dziennie internet się zawiesza, nigdy nie osiąga prędkości za którą się płaci - na kablu i przy najnowszej karcie sieciowej osiąga się 50% prędkości. Oczywiście odpowiedź firmy to ZAKUPIENIE nowego routera, mimo, że ten był nowy rok temu. Poza tym słyszę tylko, że oni nie widzą zakłóceń z ich strony. Jak tylko skończy się umowa to uciekam od nich jak najdalej się da.
    Stałych klientów doi się jak da, dając o wiele gorsze warunki niż nowym.
    ZaletyBRAK
    WadyObsługa klienta - nieprzeszkolona, nieprofesjonalna, niepomocna.
    3 lata, 120zł
  • ~Jan / 2017-10-20 05:34
    Firma oszukuje. Przepustowosc sie nie zgadza, czesto, internet wrecz nie dzial. Sami zmieniaja umowy, oczywiscie bezprawnie. Chamska obsluga.
    Zaletybrak
    WadyOszusci, tylko tyle mozna o nich powiedziec
    2 lata
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4837
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4046
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2677
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319