strona 125 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- nastepna »
-
~John / 2017-12-17 03:03
Youtube na horizonie to wal
Nie mam najmniejszych szans zebyz tego skorzystac.
To chwyt na klientow -
-
~bat75 / 2017-12-16 22:42
Ogólnie to szybki internet n papierze, szybki w skanie, ale w ogólnym odczuciu: wolny, niestabilny, zanikające wi-fi w routerze, często zrywane połączenie Zalety- bardzo dobre parametry na papierze i w ofercie za dobrą cenęWady- niestabilne wi-fi w routerze
- piątek-niedziela sieć niby stabilna, ale natflixa nie pooglądasz czy HBO GO przy czym w neostradzie na 1/4 tych parametrów nigdy nie było problemu -
~Slawek / 2017-12-12 20:15
Internet niestabilny, od 20 października kilkukrotnie zrobilem test. Wyniki (download) 19,47; 69,67; 2,58; 2,13; 74,58. Do tego wielokrotnie siec znika na kilkanascie sekund (zrywajac np polaczenie). Dodzwonic sie na infoline zajmuje duzo czasu. Oferta na przedluzenie umowy jest istotnie gorsza niz dla nowych klientow!!! A tej dla nowych klientow nie moge podpisac!!!
Dekoder horizon i jego obsluga fatalna, zawiesza sie.
Wiele osob pisze o Orange że mają słabą obsługę - zapewne nigdy nie zetknęli sie z UPC. poznałem obie - Orange jest lepszyMiejscowośćWarszawa -
~Łukasz / 2017-12-12 02:40
Otóż parę dni temu dla stałego klienta otrzymałem ofertę
Nowy dekoder
Nowy router
nowy pakiet TV
Co za tym idzie nowy dekoder działa poprawnie do pakietu programów także przyczepić się nie mogę, ale
ten router NOWEJ GENERACJI to jest PORAŻKA!! wystarczy drzwi zamknąć by w pomieszczeniu obok ping wynosił 500-1000ms przy otwieraniu np. YT. Router traci zasięg w sposób nagminny. Stary router tracił moc na grach. Ten jak to stwierdził pan monter powinien działać nawet poza domem. Taa a krowy latają i znoszą jajka. Nowy router biała beznadziejna stojąca skrzynka która do niczego się nie nadaje. Dziś wykonam telefon o sprwadzenie co z tym złomem jest jeżeli to się nie poprawi odchodzę do konkurencji zrezygnuje z routera i otrzymam 2 kable z jednej skrzynki bo w tej firmie przez telefon obiecują a później się okazuje że nie można. NIE POLECAM DNO I BEZNADZIEJA. w ch#ja to innych nie nas.Miejscowośćzabrze -
~Rentierk / 2017-12-10 17:45
Beznadziejna jakość i serwis!!! Odradzam stanowczo! Monter po zainstalowaniu usług nawet nie sprawdził, czy internet działa i okazało się, że nie działa!!! Po zmianie umowy na szybszy internet i zmiany routera internet działa GORZEJ, niż poprzedni!!! W drugim pokoju 45-metrowego mieszkania wieczorem, kiedy więcej osób w budynku korzysta z internetu, praktycznie nie mogę załadować żadnej strony!!! W serwisie techninczym powiedzieli, że musze samodzielnie sobie zmieniać jakieś tam parametry, bo kanały są "zapchane". W biurze usług namiawiając na inną usluge "zapomnieli" wspomnieć o tym, że cena nowej usługi jest netto... Totalna porażka!!! Napewno ostatni raz w zyćiu korzystam z usług tej firmy i odradzam stanowczo każdemu!!! MiejscowośćWarszawa -
~Bogusława / 2017-12-08 22:46
Jestem bardzo nie zadowolona jak przyłączałam było okej, a teraz i telewizja i internet działa tragicznie. Ciągle jakieś przerwy. Obsługa również pozostawia, wiele do życzenia. Dodatkowo po roku użytkowania z miesiąca na miesiąc abonament wzrasta o 10 zł, bez żadnego podania powodu. Każdemu odradzam. Byłam użytkownikiem Vectry i bardzo, bardzo żałuję, że dałam się skusić na to dno. Każdemu odradzam niech trzyma się od UPC daleko -
~Maciek / 2017-12-08 00:49
Z dostępu do internetu korzystam już ponad 10 lat. Przez ten czas, miałem duże szczęście, bo nigdy nie miałem kłopotu z dostępem, jako takim - tylko drobne incydentalne przerwy w dostępie. Na pewno, UPC stosuje metodę "sztucznego zawyżania szybkości internetu", tylko po to, aby nakręcać Klientów na wyższe abonamenty. Nigdy przepustowość internetu nie będzie taka, jaka widnieje w umowie. Ale takie numery stosuje większość operatorów dostępu do internetu, na całym świecie.
Porada nr 1: Nie szalej z kupowaniem wyższych przepustowości. Po prostu, nie można mieć wszystkiego na już. Pamiętaj, że istnieje jeszcze takie coś jak książki, gry off-line, rozmowa w cztery oczy. :)
Porada nr 2: Nie przedłużaj automatycznie umowy na czas określony. Jak będzie dobijał koniec poprzedniego okresu, daj sobie szansę na wynegocjowanie lepszej ceny. Negocjuj wyłącznie osobiście, w Biurze Obsługi Klienta, bo to, co ustalisz on-line czy przez telefon, nie zawsze musi być tym, co będzie zapisane w "Systemie". Potem trzeba reklamować i dodatkowo się stresować.
Porada nr 3: Jeżeli nie lubisz umów długoterminowych, skorzystaj z możliwości podpisania umowy bezterminowej. Zapłacisz kilka złotych więcej na miesiąc, ale będziesz spać spokojniej.
Zastosowanie: praca informatyczna (administracja IT) przez internet, przeglądanie stron internetowych, oglądanie filmów, granie w gry FPS.
Lokalizacja łącza: Warszawa-Mokotów.Zalety+ ceny usług,
+ jakość łącza (ping, przepustowość).Wady- obsługa klienta on-line i przez telefon praktycznie nie istnieje - trzeba fatygować się osobiście, do Biura Obsługi Klienta.MiejscowośćWarszawa -
~Just / 2017-12-07 21:45
Transfer w porządku, choć korzystam z własnego, dość starego routera. Na sprzęcie upc spadł. Pracownicy infolinii chyba są tam za karę. Są impertynenccy, próbują przerzucić winę na klienta. Oczekiwanie na połączenie z konsultantem TRAGICZNE.Usługa nie warta swojej ceny. ZaletyTransfer na ogół w porządkuWadyDługi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, załatwiając kilka spraw trzeba łączyć się z kilkoma osobami, niemiła obsługa. Dekoder zawiesza się. -
-
~kj1220 / 2017-12-07 01:48
W ostatnim czasie internet działa tragicznie, obejrzenie czegoś na internecie wymaga dużo cierpliwości. Nie jest wart swojej ceny. MiejscowośćKraków -
~Kojon / 2017-12-07 00:54
Regularnie przerywa dostawe w godzinach nocnych bez uprzedzenia. -
~Tom / 2017-12-04 15:15
Parametry są zgodne z ofertą. Potrafią ni z gruchy ni z pietruchy podnosić o parę zł opłaty (które są w porównaniu z konkurencją dość wysokie), pod pretekstem że podnieśli szybkość łącza i że niby informowali o tym listownie - trzeba prostować reklamacją. Zaletyszybkość zgodnie z ofertąWadycenaMiejscowośćWarszawa -
~Bambino / 2017-12-04 06:49
Bez przerwy, od lat są problemy z połączeniem. Za każdym razem szukają przyczyny u mnie w domu, zamiast na łączu. ZaletyNie ma. W drugim mieszkaniu mam Vectrę i nie ma. problemów.WadyTransfer ciągle spada z 45 do 1Mb. Nigdy nie osiągnął prędkości z umowy.MiejscowośćWarszawa -
~KREIS / 2017-12-01 17:39
Oni naciagaja na pieniądze jak nikt inny. 8 stycznua nawiązaniem z nimi umowę i miesiąc i 7 dni przed mówią mi najpierw że nie mogę potem ze mogę a jeszcze później nakładają mi nowe ceny. Sprawa może odbędzie się w sądzie lub dojde z nimi do porozumienia WadyWysoka cena, nie mogę wypowiedzieć umowy miesiąc i 7 dni przed końcem umowyMiejscowośćŚwiętochłowice -
~Artur / 2017-11-29 10:14
internet 60mb/s na kablu to maks 45mb/s a na wi-fi to szkoda mówić :( ogólnie to słabiutko. MiejscowośćDąbrowa Górnicza -
~korzystam i rezugnuję / 2017-11-25 19:54
Korzystałem dwa lata (także z horizon.tv) Od pewnego czasu na horizon nic nie można obejrzeć. Koniec z UPC Wadyuuuu wiele wadMiejscowośćWarszawa -
~Stanisław / 2017-11-24 17:50
Chciałem bardzo podpiąć internet w bloku 15 na ul. Westerplatte w Tarnowie. Ludzie jak można komuś robić termin w terminie przyłączenia internetu. Co za firma każe tracić czas tylko i zawraca głowę i się z niczego nie wywiązuje!! Zalety500mb/sMiejscowośćTarnów -
-
~KAZDAN63 / 2017-11-24 15:38
Przedstawiciele handlowi UPC mają chamski zwyczaj naklejania i umieszczania reklam w miejscach do tego nie przeznaczonych (art. 63a Kodeksu Wykroczeń) . Oszpecanie wejścia do budynku i klatki schodowej . B R U D A S Y !!! Nimniejszym chciałem "pozdrowić przez głęboki las" niejaką p. Krystynę K. z rzeszowskiego oddziału UPC za jej dzisiejsze chamskie zachowanie ("Kali nakleić to dobrze , nakleić Kalemu to źle .") ! ZaletyCena i parametry łącza zgodne z deklarowanymi .WadyObsługa , obsługa , obsługa ...MiejscowośćRZESZÓW -
~Tomasz / 2017-11-22 23:40
olewają stałych użytkowników
Internet dno nigdy nawet nie zbliża się do deklarowanego
dekoder zawiesza sięZaletybrakMiejscowośćLublin -
~Witek / 2017-11-22 18:47
Jestem wieloletnim użytkownikiem. Nie mam powodów do narzekań, jest dobrze z tendencją do bardzo dobrze :) MiejscowośćKraków -
~Maggie / 2017-11-14 09:55
Jestem abonentką UPC w Katowicach od prawie 5 lat: TV + Internet + wciśnięty na siłę telefon w imię opłacalności pakietu. W ogólnej ocenie usługi godne polecenia. Niemniej ostatnie wydarzenia skłaniają mnie do skomentowania jakości obsługi Klienta, która pozostawia wiele do życzenia. Od 5 dni wszystkie usługi z pakietu w moim lokalu nie działają, nie pomogły standardowe sposoby na przywrócenie połączenia (restart, poprawienie okablowania, wyłączenie z sieci). Awaria jak awaria - zdarza się. ALE... 1) Brak możliwości skontaktowania się z serwisem w żaden z oferowanych sposobów (chat z konsultantem, połączenie telefoniczne) skutkujące wielogodzinnym wiszeniem na telefonie i wysłuchiwaniem automatycznych komunikatów oraz nagranej melodii w czasie wiecznie trwającej niedostępności konsultantów, 2) odmowa przyjęcia zgłoszenia awarii w punkcie obsługi Klienta, 3) po wyproszeniu na personelu punktu obsługi połączenia z działem technicznym ustalenie wizytę technika w miejscu mojego zamieszkania w totalnie niesatysfakcjonujących przedziałach czasowych za kolejnych kilka dni roboczych (kolejne dni bez tv i Internetu) - zasługują na najniższą ocenę. Dla dobra Użytkowników przestrzegam - proszę o uzbrojenie się w cierpliwość i walkę do skutku o prawo do korzystanie z usług, za które płacimy. ZaletyNowoczesne rozwiązania, coraz lepsze zaplecze sprzętoweWadyObsługa Klienta, wciąż nie w pełni rozwinięte usługi z najnowszych ofert i pakietów (np. oglądanie telewizji wstecz)MiejscowośćKatowice
strona 125 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- nastepna »