Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3514 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2018-01-29 13:59
    Ocena: 1.50 / 5
    dublowanie kanałów TV daje radość UPC w ofercie np. 150 kanałów a faktycznie masz 75 kanałów. Niedoskonałość dekodera Horizon - kilkakrotne resetowanie urządzenia w ciągu miesiąca. Częste zawieszanie się internetu. Gdy wpuszczasz serwis do domu, pozamykaj drzwi innych pokoi. Ruter wg instalatora ma zasięg 30 mtr, zaś fakty są takie, w innym pokoju przy zamkniętych drzwiach odległości 8 mtr sygnał zanika (drzwi nie są siatka Faradaya !!!!). Niekompetencja pracujących w dziale klienta w Szczecinie wręcz powalająca. Dokumenty złożone w połowie listopada 2017 roku jeszcze nie dotarły do biura w Katowicach (dziś mamy 29 stycznia 2018. Wnioski: tak działająca firma nie ma szans na utrzymanie klienta, dlatego też należy przypuszczać, że wpisane opinie przez klientów na tej stronie są tylko przelewaniem swoich żalów frustrowanych działalnością UPC, zaś UPC zauważy to dopiero gdy pozostanie im tylko 4 klientów i to bezpłatnych (dyrekcja tej firmy)
    Zaletydublowanie kanałów TV - miodzio z benzynką, po roku korzystania podnoszą opłaty - reklamacja to wciskanie kitu, że tak było uzgodnione podczas rozmowy tfn. Przy rozwiązaniu umowy bądź gotowy na dodatkowe "NIESPODZIEWANE OPŁATY".
    Wadyopieszałość pracowników w Szczecinie, niekompetencja tychże, jakiekolwiek niedociągnięcia ze strony UPC są przerzucane na klienta. Opryskliwość na info-lini. Nieadekwatna cena do usługi.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Jacek / 2018-01-28 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem UPC już od paru dobrych lat i coraz bardziej przekonuje się do zmiany w usługach telewizyjnych i internetowych. Place 125zł miesięcznie za Internet+Telewizor i co???... Oferta telewizyjna KICHA Internet ( w niedzielę wieczór nie ma szans na oglądanie filmu z neta)!!!! Żal żal żal!!!!
    MiejscowośćKraków
  • ~Maria / 2018-01-25 11:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybka, dobra i dogodna usługa. Uczciwe i świetne warunki. Pracownicy w szybkim tempie pomagają i nie robią żadnych problemów.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Sławomir / 2018-01-21 16:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Ja jestem klientem UPC Polska od ponad 20 lat i płacę za abonament 200 złoty miesięcznie a nowi klienci płacą o
    ponad połowę miej gdzie tu logika i zwykła uczciwość.W moim budynku UPC jest
    monopolista więc nie mam gdzie przejść do
    innego operatora tv kablowej.Więc płacze i płacę bo jak tu żyć bez TV/Internet/Telefon odradzam wszystkim
    UPC.Na infolinii na połączenie czeka się
    około 18-25 minut a później jest się zbywany.Prędkość rzeczywista Internetu 100mb/s to to 16mb/s a pobierania powinna być 10mb/s a w rzeczywistości masz 1mb/s.
    Programy oferty TV są dublowane.Brak mozliwosci wyboru programów.
    ZaletyBrak
    WadyCzęste pikselowanie TV
    Bardzo słaby i wolny Internet 100mb/s
    Bardzo wysokie rachunki za abonament
    Serwis płatny
    Odchodzisz z UPC płacisz około 200złotych
    Brak możliwości zmniejszenia abonamentu

    MiejscowośćWarszawa
  • ~Leszek / 2018-01-19 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlodzieje... nie dosc ze nie da sie z nimi rozwiazac umowy bez ponosen8a dodatkowych kosztow... ostatnia fv bez promocji pakietowej 100% drozej... to jeszcze kary za zwrocony sprzęt zaliczają... a potem windykacje nasylaja ... omijac z dsleka !!!
    WadyTunery uzywane daja ktore psują sie co 3 miesiace...
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Niezadowolony klient / 2018-01-19 11:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa UPC Płock w Atrium Mosty to porażka! Facet, który tam siedzi to totalna nieporozumienie! Jest gburowaty, nieprofesjonalny i tak odpowiada, że nie wiadomo o co mu chodzi.... Nie polecam!!!
    Zaletybrak
    Wadyobsługa
    MiejscowośćPłock
  • ~Długi. D / 2018-01-18 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ciągle przychodziły inne rachunki ciągle oszukują nie warto brać
    ZaletyNie ma
    MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
  • ~Rafał / 2018-01-16 21:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet z UPC posiadm od kilku lat, działa przeciętnie - raz lepiej raz gorzej. Problem jest kiedy działa gorzej bo wtedy trzeba zgłosić awarię w telefonicznym biurze obsługi klienta. W tym przypadku podejście do klienta niestety jest mierne - obsługa niekompetentna albo mają niesamowity bałagan w przepływie informacji miedzy przyjmującymi zgłoszenia a technikami albo coś innego tam szwankuje. Efekt jest taki że awarię internetu trwającą 7 (!) dni zgłaszać trzeba było 3-krotnie. Za każdym razem informacja że zgłoszenie zostało przyjęte i technik pojawi się o określonej porze dnia - niestety nie pojawił się. BOK nie umiał wytłumaczyć dlaczego. Jakość usług przeciętna ale obsługa techniczna fatalna. NIE POLECAM.
    Wadysłaba obsługa klienta
    słaby serwis
    MiejscowośćKraków
  • ~Kam / 2018-01-14 19:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Muszę przyznać, że na początku byłem zadowolony z internetu, ale teraz uważam, że internet jest po prostu słaby. Ma niestabilne połączenie, często trzeba go resetować a ponad to czasami nie da się z nim połączyć.
    ZaletyCena
    WadyNiestabilne połączenie, problemy z połączeniem
    MiejscowośćŻory
  • ~Jacek / 2018-01-14 06:26
    Ocena: 2.50 / 5
    W moim przypadku na montaż czekałem 8 dni,po tym czasie monter przyszedł podłączyć internet praktycznie nie przygotowany. I stwierdził że teraz tego nie zrobi tylko za kolejny tydzień,nie podał konkretnej przyczyny dlaczego. I to właśnie mnie zirytowało.
    ZaletyInternetowe biuro obsługi Super
    WadyMonter,totalna katastrofa
    MiejscowośćBolesławiec
  • ~Mk_olej / 2018-01-13 21:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Przy ofercie zakładającej 300 mbs wyciąga średnio 86 Mb/s. Internet nie jest ani trochę stabilny, częste problemy techniczne i ogólnie nigdy nie podpisujcie z nimi umowy.
    Zalety Przynajmniej na jednym telefonie działa jak należy
    WadyNie mam siły żeby tyle pisać
    MiejscowośćGdynia
  • ~Czapek / 2018-01-10 20:14
    Ocena: 4.75 / 5
    UPC posiadam od ponad roku, jestem bardzo zadowolony Ping na poziomie 9 w moim mieście nie zdarza się żadnemu z dostawców internetowych, dla mnie to ogromna zaleta, przez rok czasu ani razu internet nie rozłączył się podczas grania, pobierania, przeglądania.
    MiejscowośćBolesławiec
  • ~Rozmarynka / 2018-01-09 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy wybór, problem z rozwiązaniem umowy, wolny internet, drogie rachunki -
    odradzam
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~D / 2018-01-09 10:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam. Problemy przy rozwiazaniu umowy. Nowi klienci otrzymują o połowę niższy abonament.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Petercom / 2018-01-08 22:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówienie internetu online 31.12.2017 z montażem na 03.01.2018, infolinia zadzwoniła 02.01.2018 poinformować że w tym czasie instalator się nie wyrobi i proponuje termin 05.01.2018 między 15-17 ok. W dniu 05.01.2018 o 17:00 dzwonię na infolinię (odbiór szybki) zarejestrowano zgłoszenie jako priorytet i miał instalator zadzwonić. Godz. 19:00 kolejny telefon na infolinię (odbiór szybki) zgłosiłem że instalator się nie odezwał i zarejestrowano kolejne zgłoszenie o pilny kontakt. Godz. 21:30 telefon na infolinię (odbiór szybki) poinformowałem, że instalator się nie odezwał i rezygnuję z ich usług. Dobrze że żona zrobiła zakupy bo gdybym był singlem to byłbym bez jedzenia w święto 3 Króli (06.01.2018)
    Zaletyszybki kontakt z infolinią, miła obsługa na infolinii
    Wadyolanie przyszłego klienta przez firmę instalatorską!
    MiejscowośćOpole
  • ~Janusz / 2018-01-08 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC w Szczcinie to porażka. Najpierw spamowali ulotkami, gdy już dałęm się nabrać na ich "super ofertę" internet mam, ale z komórki. Brak jakiegokolwiek kontaktu z centrum obsługi.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z biurem obsługi, ciągłe braki połączenia. Aby sprawdzić pocztę, trzeba 10 min cyekać
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Kaja / 2018-01-05 21:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Wedlug mnie jest to jedna z najgorszych opcji jakie mozna wybrac. Posiadam internet i telewizję w upc i jak narazie od prawie pół roku męczę się zarówno z internetem jak i telewizją. Telewizja nie jest najgorsza chociaz czesto po prostu nie działa. Internet codziennie trzeba zresetować router i czasami za 1. razem nie pomaga i trzeba to powtarzać kilkukrotnie. Obsluga klienta nie pomaga. Nie polecam.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~manaszk / 2018-01-05 21:34
    Ocena: 3.75 / 5
    Stabilne łącze kablowe w bloku w Warszawie.
    Do 8 lat bez awarii.
    Wadykonkurencja jest tańsza
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzychoo / 2017-12-31 20:09
    Ocena: 4.00 / 5
    Ciężko oceniać. Mam usługę Biznes a w niej telefon, internet i TV.
    Działa bez zastrzeżeń. Transfery OK.
    Nie rozumiem skąd takie opinie. Jak na razie nie widzę wad.
    Ciężko mówić o zaletach. Po prostu dostarczają usługę tak jak powinno to wyglądać

    Niezadowolonym radzę zapoznaniem się z obsługą w Netii
    MiejscowośćWrocław
  • ~Niezadowolona / 2017-12-28 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie jest jeszcze tak zle z przekazem ale zaczyna się zabawa jak konczysz z nimi umowę i musisz sobie sam wszystko odłączyć i im albo wysłać przez paczkomat koszt 50zł albo kitrasz się do najbliższego punktu gdzie przyjmują sprzęt. Odradzam te firme
    ZaletyNie mialam problemu z obsluga
    WadyDemontaż sprzętu przez klijenta a nie pracownika firmy.
    MiejscowośćNowy Sącz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3172
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2715
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347