Przy ofercie zakładającej 300 mbs wyciąga średnio 86 Mb/s. Internet nie jest ani trochę stabilny, częste problemy techniczne i ogólnie nigdy nie podpisujcie z nimi umowy.
Zalety Przynajmniej na jednym telefonie działa jak należy
WadyNie mam siły żeby tyle pisać
MiejscowośćGdynia
~Czapek / 2018-01-10 20:14
Ocena: 4.75 / 5
UPC posiadam od ponad roku, jestem bardzo zadowolony Ping na poziomie 9 w moim mieście nie zdarza się żadnemu z dostawców internetowych, dla mnie to ogromna zaleta, przez rok czasu ani razu internet nie rozłączył się podczas grania, pobierania, przeglądania.
MiejscowośćBolesławiec
~Rozmarynka / 2018-01-09 22:53
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy wybór, problem z rozwiązaniem umowy, wolny internet, drogie rachunki -
odradzam
ZaletyBrak
MiejscowośćWarszawa
~D / 2018-01-09 10:53
Ocena: 2.00 / 5
Odradzam. Problemy przy rozwiazaniu umowy. Nowi klienci otrzymują o połowę niższy abonament.
MiejscowośćWarszawa
~Petercom / 2018-01-08 22:40
Ocena: 2.00 / 5
Zamówienie internetu online 31.12.2017 z montażem na 03.01.2018, infolinia zadzwoniła 02.01.2018 poinformować że w tym czasie instalator się nie wyrobi i proponuje termin 05.01.2018 między 15-17 ok. W dniu 05.01.2018 o 17:00 dzwonię na infolinię (odbiór szybki) zarejestrowano zgłoszenie jako priorytet i miał instalator zadzwonić. Godz. 19:00 kolejny telefon na infolinię (odbiór szybki) zgłosiłem że instalator się nie odezwał i zarejestrowano kolejne zgłoszenie o pilny kontakt. Godz. 21:30 telefon na infolinię (odbiór szybki) poinformowałem, że instalator się nie odezwał i rezygnuję z ich usług. Dobrze że żona zrobiła zakupy bo gdybym był singlem to byłbym bez jedzenia w święto 3 Króli (06.01.2018)
Zaletyszybki kontakt z infolinią, miła obsługa na infolinii
Wadyolanie przyszłego klienta przez firmę instalatorską!
MiejscowośćOpole
~Janusz / 2018-01-08 20:46
Ocena: 1.00 / 5
UPC w Szczcinie to porażka. Najpierw spamowali ulotkami, gdy już dałęm się nabrać na ich "super ofertę" internet mam, ale z komórki. Brak jakiegokolwiek kontaktu z centrum obsługi.
Zaletybrak
Wadybrak kontaktu z biurem obsługi, ciągłe braki połączenia. Aby sprawdzić pocztę, trzeba 10 min cyekać
MiejscowośćSzczecin
~Kaja / 2018-01-05 21:44
Ocena: 1.50 / 5
Wedlug mnie jest to jedna z najgorszych opcji jakie mozna wybrac. Posiadam internet i telewizję w upc i jak narazie od prawie pół roku męczę się zarówno z internetem jak i telewizją. Telewizja nie jest najgorsza chociaz czesto po prostu nie działa. Internet codziennie trzeba zresetować router i czasami za 1. razem nie pomaga i trzeba to powtarzać kilkukrotnie. Obsluga klienta nie pomaga. Nie polecam.
MiejscowośćWarszawa
~manaszk / 2018-01-05 21:34
Ocena: 3.75 / 5
Stabilne łącze kablowe w bloku w Warszawie.
Do 8 lat bez awarii.
Wadykonkurencja jest tańsza
MiejscowośćWarszawa
~Krzychoo / 2017-12-31 20:09
Ocena: 4.00 / 5
Ciężko oceniać. Mam usługę Biznes a w niej telefon, internet i TV.
Działa bez zastrzeżeń. Transfery OK.
Nie rozumiem skąd takie opinie. Jak na razie nie widzę wad.
Ciężko mówić o zaletach. Po prostu dostarczają usługę tak jak powinno to wyglądać
Niezadowolonym radzę zapoznaniem się z obsługą w Netii
MiejscowośćWrocław
~Niezadowolona / 2017-12-28 14:54
Ocena: 2.00 / 5
Nie jest jeszcze tak zle z przekazem ale zaczyna się zabawa jak konczysz z nimi umowę i musisz sobie sam wszystko odłączyć i im albo wysłać przez paczkomat koszt 50zł albo kitrasz się do najbliższego punktu gdzie przyjmują sprzęt. Odradzam te firme
ZaletyNie mialam problemu z obsluga
WadyDemontaż sprzętu przez klijenta a nie pracownika firmy.
MiejscowośćNowy Sącz
~Lototskyi / 2017-12-28 12:21
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet ktory moze byc, kazde 2 minuty znika na 2-3 sekundy co bardzo przeszkadza
Zaletyzadnych przed innymi
Wadyznika sam po sobie internet, nawet z wymienionym routerem. Predkosc na umowie prze pierwsze 2 tugodni byla ok, a potem spadla do 1/3 ktorej ma byc
MiejscowośćWarszawa
~Troy / 2017-12-23 21:23
Ocena: 5.00 / 5
Wiele lat korzystałem z internetu UPC i nie rozumiem skąd takie oceny. Świetna obsługa, internet po kablu trzyma prędkość i parametry. Ping w grach nie skacze, obsługa klienta nigdy mnie nie zawiodła. Szczerze polecam.
Zalety- Prędkość internetu
- Dobre pingi w grach
- Obsługa klienta
- Niskie ceny
WadyBRAK
MiejscowośćWarszawa
~Rus / 2017-12-19 11:27
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam. Zbyt wiele czasu na naprawę błahej usterki
~Kyle / 2017-12-18 02:40
Ocena: 1.00 / 5
Non stop awarie i brak internetu. Nic nie dające rozmowy z cok-iem. Serwisanci w części totalne debile, dla których najlepszym rozwiązaniem problemu jest zamiana sprzętu na nowy. Prędkość na papierach totalnie różni się z faktyczną. W sumie to się nie dziwię, bo w magicznej skrzynce na klatce z napisem "UPC Z tej skrzynki wychodzi superszybki internet" są stare kable koncentryczne. TRAGEDIA I HAŃBA
Dodatkowo na każdej klatce w mieście muszą porozklejać po 100 gównianych naklejek aby kolejny łoś do nich zadzwonił.
Niby cena niska, ale szybko człowiek zrozumie o co chodzi.
Jakbyś miał korzystać z tego internetu przez rok za milion $ to uwierz, że wolisz nie mieć kasy, ale mieć zwykły internet.
Odradzam każdemu pakowania się w to gówno
ZaletyBrak
WadyTRAGEDIA
HAŃBA
CENA
PRĘDKOŚĆ
SERWIS
CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
SYFIASTE NAKLEJKI NA KLATCE
OGÓLNE GÓWNO
MiejscowośćWrocław
~Małgorzata / 2017-12-17 17:22
Ocena: 1.25 / 5
Upc jest profesjonalne tylko wtedy gdy chce coś sprzedać, cała reszta to wielka improwizacja. Wymagają płatności w terminie ale oni mogą mieć awarie kiedy im to pasuje i nie przypominam sobie abym mogła sobie odliczyć kwotę za to že nie było internetu przez kilka dnia .
~Najarany / 2017-12-17 12:12
Ocena: 1.00 / 5
Porazka! Co chwila awarie sieci minimum kilka w miesiacu. Cena zdecydowanie nie adekwatna to poziomu usług. Nie po to płace spore pieniądze aby co róż męczyć się z niedziałającym internetem i telewizją
MiejscowośćTychy
~John / 2017-12-17 03:03
Ocena: 1.00 / 5
Youtube na horizonie to wal
Nie mam najmniejszych szans zebyz tego skorzystac.
To chwyt na klientow
~bat75 / 2017-12-16 22:42
Ocena: 3.50 / 5
Ogólnie to szybki internet n papierze, szybki w skanie, ale w ogólnym odczuciu: wolny, niestabilny, zanikające wi-fi w routerze, często zrywane połączenie
Zalety- bardzo dobre parametry na papierze i w ofercie za dobrą cenę
Wady- niestabilne wi-fi w routerze
- piątek-niedziela sieć niby stabilna, ale natflixa nie pooglądasz czy HBO GO przy czym w neostradzie na 1/4 tych parametrów nigdy nie było problemu
~Slawek / 2017-12-12 20:15
Ocena: 1.50 / 5
Internet niestabilny, od 20 października kilkukrotnie zrobilem test. Wyniki (download) 19,47; 69,67; 2,58; 2,13; 74,58. Do tego wielokrotnie siec znika na kilkanascie sekund (zrywajac np polaczenie). Dodzwonic sie na infoline zajmuje duzo czasu. Oferta na przedluzenie umowy jest istotnie gorsza niz dla nowych klientow!!! A tej dla nowych klientow nie moge podpisac!!!
Dekoder horizon i jego obsluga fatalna, zawiesza sie.
Wiele osob pisze o Orange że mają słabą obsługę - zapewne nigdy nie zetknęli sie z UPC. poznałem obie - Orange jest lepszy
MiejscowośćWarszawa
~Łukasz / 2017-12-12 02:40
Ocena: 2.00 / 5
Otóż parę dni temu dla stałego klienta otrzymałem ofertę
Nowy dekoder
Nowy router
nowy pakiet TV
Co za tym idzie nowy dekoder działa poprawnie do pakietu programów także przyczepić się nie mogę, ale
ten router NOWEJ GENERACJI to jest PORAŻKA!! wystarczy drzwi zamknąć by w pomieszczeniu obok ping wynosił 500-1000ms przy otwieraniu np. YT. Router traci zasięg w sposób nagminny. Stary router tracił moc na grach. Ten jak to stwierdził pan monter powinien działać nawet poza domem. Taa a krowy latają i znoszą jajka. Nowy router biała beznadziejna stojąca skrzynka która do niczego się nie nadaje. Dziś wykonam telefon o sprwadzenie co z tym złomem jest jeżeli to się nie poprawi odchodzę do konkurencji zrezygnuje z routera i otrzymam 2 kable z jednej skrzynki bo w tej firmie przez telefon obiecują a później się okazuje że nie można. NIE POLECAM DNO I BEZNADZIEJA. w ch#ja to innych nie nas.