Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3511 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maria / 2018-01-25 11:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybka, dobra i dogodna usługa. Uczciwe i świetne warunki. Pracownicy w szybkim tempie pomagają i nie robią żadnych problemów.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Sławomir / 2018-01-21 16:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Ja jestem klientem UPC Polska od ponad 20 lat i płacę za abonament 200 złoty miesięcznie a nowi klienci płacą o
    ponad połowę miej gdzie tu logika i zwykła uczciwość.W moim budynku UPC jest
    monopolista więc nie mam gdzie przejść do
    innego operatora tv kablowej.Więc płacze i płacę bo jak tu żyć bez TV/Internet/Telefon odradzam wszystkim
    UPC.Na infolinii na połączenie czeka się
    około 18-25 minut a później jest się zbywany.Prędkość rzeczywista Internetu 100mb/s to to 16mb/s a pobierania powinna być 10mb/s a w rzeczywistości masz 1mb/s.
    Programy oferty TV są dublowane.Brak mozliwosci wyboru programów.
    ZaletyBrak
    WadyCzęste pikselowanie TV
    Bardzo słaby i wolny Internet 100mb/s
    Bardzo wysokie rachunki za abonament
    Serwis płatny
    Odchodzisz z UPC płacisz około 200złotych
    Brak możliwości zmniejszenia abonamentu

    MiejscowośćWarszawa
  • ~Leszek / 2018-01-19 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlodzieje... nie dosc ze nie da sie z nimi rozwiazac umowy bez ponosen8a dodatkowych kosztow... ostatnia fv bez promocji pakietowej 100% drozej... to jeszcze kary za zwrocony sprzęt zaliczają... a potem windykacje nasylaja ... omijac z dsleka !!!
    WadyTunery uzywane daja ktore psują sie co 3 miesiace...
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Niezadowolony klient / 2018-01-19 11:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa UPC Płock w Atrium Mosty to porażka! Facet, który tam siedzi to totalna nieporozumienie! Jest gburowaty, nieprofesjonalny i tak odpowiada, że nie wiadomo o co mu chodzi.... Nie polecam!!!
    Zaletybrak
    Wadyobsługa
    MiejscowośćPłock
  • ~Długi. D / 2018-01-18 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ciągle przychodziły inne rachunki ciągle oszukują nie warto brać
    ZaletyNie ma
    MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
  • ~Rafał / 2018-01-16 21:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet z UPC posiadm od kilku lat, działa przeciętnie - raz lepiej raz gorzej. Problem jest kiedy działa gorzej bo wtedy trzeba zgłosić awarię w telefonicznym biurze obsługi klienta. W tym przypadku podejście do klienta niestety jest mierne - obsługa niekompetentna albo mają niesamowity bałagan w przepływie informacji miedzy przyjmującymi zgłoszenia a technikami albo coś innego tam szwankuje. Efekt jest taki że awarię internetu trwającą 7 (!) dni zgłaszać trzeba było 3-krotnie. Za każdym razem informacja że zgłoszenie zostało przyjęte i technik pojawi się o określonej porze dnia - niestety nie pojawił się. BOK nie umiał wytłumaczyć dlaczego. Jakość usług przeciętna ale obsługa techniczna fatalna. NIE POLECAM.
    Wadysłaba obsługa klienta
    słaby serwis
    MiejscowośćKraków
  • ~Kam / 2018-01-14 19:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Muszę przyznać, że na początku byłem zadowolony z internetu, ale teraz uważam, że internet jest po prostu słaby. Ma niestabilne połączenie, często trzeba go resetować a ponad to czasami nie da się z nim połączyć.
    ZaletyCena
    WadyNiestabilne połączenie, problemy z połączeniem
    MiejscowośćŻory
  • ~Jacek / 2018-01-14 06:26
    Ocena: 2.50 / 5
    W moim przypadku na montaż czekałem 8 dni,po tym czasie monter przyszedł podłączyć internet praktycznie nie przygotowany. I stwierdził że teraz tego nie zrobi tylko za kolejny tydzień,nie podał konkretnej przyczyny dlaczego. I to właśnie mnie zirytowało.
    ZaletyInternetowe biuro obsługi Super
    WadyMonter,totalna katastrofa
    MiejscowośćBolesławiec
  • ~Mk_olej / 2018-01-13 21:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Przy ofercie zakładającej 300 mbs wyciąga średnio 86 Mb/s. Internet nie jest ani trochę stabilny, częste problemy techniczne i ogólnie nigdy nie podpisujcie z nimi umowy.
    Zalety Przynajmniej na jednym telefonie działa jak należy
    WadyNie mam siły żeby tyle pisać
    MiejscowośćGdynia
  • ~Czapek / 2018-01-10 20:14
    Ocena: 4.75 / 5
    UPC posiadam od ponad roku, jestem bardzo zadowolony Ping na poziomie 9 w moim mieście nie zdarza się żadnemu z dostawców internetowych, dla mnie to ogromna zaleta, przez rok czasu ani razu internet nie rozłączył się podczas grania, pobierania, przeglądania.
    MiejscowośćBolesławiec
  • ~Rozmarynka / 2018-01-09 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy wybór, problem z rozwiązaniem umowy, wolny internet, drogie rachunki -
    odradzam
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~D / 2018-01-09 10:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam. Problemy przy rozwiazaniu umowy. Nowi klienci otrzymują o połowę niższy abonament.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Petercom / 2018-01-08 22:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówienie internetu online 31.12.2017 z montażem na 03.01.2018, infolinia zadzwoniła 02.01.2018 poinformować że w tym czasie instalator się nie wyrobi i proponuje termin 05.01.2018 między 15-17 ok. W dniu 05.01.2018 o 17:00 dzwonię na infolinię (odbiór szybki) zarejestrowano zgłoszenie jako priorytet i miał instalator zadzwonić. Godz. 19:00 kolejny telefon na infolinię (odbiór szybki) zgłosiłem że instalator się nie odezwał i zarejestrowano kolejne zgłoszenie o pilny kontakt. Godz. 21:30 telefon na infolinię (odbiór szybki) poinformowałem, że instalator się nie odezwał i rezygnuję z ich usług. Dobrze że żona zrobiła zakupy bo gdybym był singlem to byłbym bez jedzenia w święto 3 Króli (06.01.2018)
    Zaletyszybki kontakt z infolinią, miła obsługa na infolinii
    Wadyolanie przyszłego klienta przez firmę instalatorską!
    MiejscowośćOpole
  • ~Janusz / 2018-01-08 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC w Szczcinie to porażka. Najpierw spamowali ulotkami, gdy już dałęm się nabrać na ich "super ofertę" internet mam, ale z komórki. Brak jakiegokolwiek kontaktu z centrum obsługi.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z biurem obsługi, ciągłe braki połączenia. Aby sprawdzić pocztę, trzeba 10 min cyekać
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Kaja / 2018-01-05 21:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Wedlug mnie jest to jedna z najgorszych opcji jakie mozna wybrac. Posiadam internet i telewizję w upc i jak narazie od prawie pół roku męczę się zarówno z internetem jak i telewizją. Telewizja nie jest najgorsza chociaz czesto po prostu nie działa. Internet codziennie trzeba zresetować router i czasami za 1. razem nie pomaga i trzeba to powtarzać kilkukrotnie. Obsluga klienta nie pomaga. Nie polecam.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~manaszk / 2018-01-05 21:34
    Ocena: 3.75 / 5
    Stabilne łącze kablowe w bloku w Warszawie.
    Do 8 lat bez awarii.
    Wadykonkurencja jest tańsza
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzychoo / 2017-12-31 20:09
    Ocena: 4.00 / 5
    Ciężko oceniać. Mam usługę Biznes a w niej telefon, internet i TV.
    Działa bez zastrzeżeń. Transfery OK.
    Nie rozumiem skąd takie opinie. Jak na razie nie widzę wad.
    Ciężko mówić o zaletach. Po prostu dostarczają usługę tak jak powinno to wyglądać

    Niezadowolonym radzę zapoznaniem się z obsługą w Netii
    MiejscowośćWrocław
  • ~Niezadowolona / 2017-12-28 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie jest jeszcze tak zle z przekazem ale zaczyna się zabawa jak konczysz z nimi umowę i musisz sobie sam wszystko odłączyć i im albo wysłać przez paczkomat koszt 50zł albo kitrasz się do najbliższego punktu gdzie przyjmują sprzęt. Odradzam te firme
    ZaletyNie mialam problemu z obsluga
    WadyDemontaż sprzętu przez klijenta a nie pracownika firmy.
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Lototskyi / 2017-12-28 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet ktory moze byc, kazde 2 minuty znika na 2-3 sekundy co bardzo przeszkadza
    Zaletyzadnych przed innymi
    Wadyznika sam po sobie internet, nawet z wymienionym routerem. Predkosc na umowie prze pierwsze 2 tugodni byla ok, a potem spadla do 1/3 ktorej ma byc
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Troy / 2017-12-23 21:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Wiele lat korzystałem z internetu UPC i nie rozumiem skąd takie oceny. Świetna obsługa, internet po kablu trzyma prędkość i parametry. Ping w grach nie skacze, obsługa klienta nigdy mnie nie zawiodła. Szczerze polecam.
    Zalety- Prędkość internetu
    - Dobre pingi w grach
    - Obsługa klienta
    - Niskie ceny
    WadyBRAK
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4837
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4046
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2677
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319